Ahmad6644

تاپیک جامع ارتش اندونزی ( فیلم ، گزارش ، عکس ، خبر ، تحلیل و .. )

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است

 

مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

منبع : AVIA.IR

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، وزارت دفاع روسیه خبر عقد این توافقنامه را تایید كرده اما مقام های شركت تسلیحاتی 'روس آبارون اكسپورت' روسیه از اظهار نظر در باره آن خودداری كردند.

ریانووستی به نقل از 'سفری شمس الدین' معاون وزیر دفاع اندونزی خاطرنشان كرد: در حال حاضر نیروی هوایی اندونزی 10 فروند جنگنده سوخو شامل شش فروند 'سوخو-27 اس.ك.ام.اس' و چهار فروند 'سوخو- 30 ام.كا.2 اس' در اختیار دارد.

بر پایه این گزارش، روسیه در حال حاضر قرارداد 300 میلیون دلاری فروش سه فروند جنگنده 'سوخو-27 اس.ك.ام.اس'و سه فروند جنگنده 'سوخو- 30 ام.كا.2 اس'به اندونزی را در دست اجرا دارد

منبع:ایرنا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چرا اينقدر تعدادش كمه؟! تو هر پايگاه هوايى دست كم نبايد چهار فروند عملياتى وجود داشته باشه؟ تازه اين ها علاوه بر ناوگان آموزشى هست! ماشاءالله كه هم بودجه دارند و هم تحريم نيستند!

مى بينيد تو را به خدا؟! جايى كه آب هست ٬ شناگر نيست؛ جايى كه شناگر..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خب تعجبی هم نداره مگه اندوزی با کشور خاصی دشمنی داره که کلی خرج هواپیما بیاد دستش؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت دوستان .
دوستان می دونن این سامانه موشکی یا راکتی که در تصویر هست و متعلق به نیروهای مسلح اندونزی هست چیه و ساخت کجاست ؟
http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news_albums/160482/724/resized/resized_221489_928.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر عکس دستکاری شده و اصولا یک لوگوی گرافیکیه تا یک عکس.
ابعاد توپها رو که در فاصله زیاد هم از عکاس هستند با آدمها مقایسه کنید تا دستتون بیاد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر


به نظر عکس دستکاری شده و اصولا یک لوگوی گرافیکیه تا یک عکس.
ابعاد توپها رو که در فاصله زیاد هم از عکاس هستند با آدمها مقایسه کنید تا دستتون بیاد


منظورم اون سامانه که وسط تصویر هست می گم ، که سر های جنگیشون از لانچر بیرونه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 همکاری نظامی اندونزی و آمریکا برای جلوگیری از گسترش نفوذ چین

 

 

با وجود اینکه اندونزی جزو کشورهای مدعی در مناقشات دریای چین جنوبی نیست اما ارتش این کشور چین را به ادعا داشتن درباره بخش‌هایی از مجمع الجزایر ناتونا متهم می‌کند که در این منطقه واقع شده و خاک اندونزی محسوب می‌شود.
آمریکا که روز جمعه نسبت به گسترش سریع کنترل چین بر جزایر دریای چین جنوبی ابراز نگراین کرده بود طی دو روز گذشته اقدام به برگزاری مانور نظامی مشترک با اندونزی کرد.
در همین حال سخنگوی نیروی دریایی اندونزی در این باره اعلام کرد: این دومین رزمایش مشترک اندونزی و آمریکا در این منطقه است و ما قصد داریم تا سال آینده نیز چنین مانورهایی را برگزار کنیم. ما می‌خواهیم تا این اقدام را در منطقه به صورت منظم انجام دهیم. در این رزمایش از هواپیماهای گشت‌زنی و شناسایی استفاده می‌شود.
سخنگوی نیروی دریایی اندونزی در ادامه خاطرنشان کرد: این مانور به دلیل کمبود امکانات نمی‌تواند برای تمامی هواپیماها در ناتونا برگزار شد.

این درحالی است که وزیر دفاع این کشور نیز هفته گذشته اعلام کرده بود که برای نهایی کردن برنامه به روز رسانی پایگاه‌ کوچک نظامی این کشور از جزایر بدون سکنه شمال غربی سواحل برونئی بازدید کرده است.
وی در مصاحبه خود با رویترز در این باره گفته بود: ناتونا فرودگاه دارد اما نیروهای مسلح چشمگیری در خود جای نداده و در حال حاضر تنها تعداد کمی از تجهیزات زیردریایی در این جزیره وجود دارد.
با این حال مقامات اندونزیایی تاکید می‌کنند مانورهای مشترک آنها با آمریکا و افزایش قدرت نظامی در ناتونا در واکنش به هیچ تهدید مشخصی صورت نگرفته است.
در حال حاضر دریای چین جنوبی بین کشورهای فیلیپین، ویتنام، مالزی، برونئی، تایوان و چین محل مناقشه است پکن ادعا می‌کند که بیش از 90 درصد این آب‌ها به چین اختصاص دارد.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

امضای قرارداد خرید جنگنده Su-35 توسط اندوزی در یک ماه آینده

 

1034312282.jpg

 

 

 

رسانه های اندونزی اعلام کردند که مسکو و جاکارتا در ماه آوریل قرار دادی برای تحویل 10 فروند جنگنده چندمنظوره Su-35 به این کشور جهت تعویض F-5 های قدیمی خود، امضا می کنند.

 

اندونزی در حال حاضر 16 فروند جنگنده F-5 دارد که سال 1980 وارد خدمت شده اند. وزیر دفاع اندونزی در این باره گفت که کشورش به یک اسکادران جنگنده نیاز دارد اما در مرحله اول 10 فروند تحویل گرفته خواهد شد.

 

جنگنده Su-35 به عنوان یک جنگنده ++4 دارای ویژگی هایی همچون مانورپذیری فوق العاده و برخی ویژگی های جنگنده نسل پنجمی است. این جنگنده همچنین دارای آوونیک و رادار مدرن و موتوری پیشرفته می باشد. این جنگنده همچنین می تواند بدون کاستن از سرعت پرواز اقدام به مانورهای باورنکردنی نماید.

 

 

 

http://sputniknews.com/military/20160304/1035760931/indonesia-russia-su35.html

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نام خدا

اندونزی 6 فروند دیگر از هواپیمای رزمی-آموزشی T-50i را صنایع هوایی کره سفارش داد

 

2389423.jpg

هواپیمای آموزشی/حمله سبک KAIT-50

 

صنایع هوایی کره (KAI) روز سه شنبه اعلام کرد که قرارداد صادرات 6 واحد T-50i، هواپیمای تمرین تاکتیکی مقدماتی، را با وزات دفاع اندونزی (I-MoD) امضا کرده است.

T-50i هواپیمای تمرینی است که به درخواست نیروی هوایی اندونزی و برپایه ی T-50 ساخته شده است. این هواپیما می تواند ماموریت های تمرینی و حمله سبک را انجام دهد. ارزش این قرارداد 274.488 میلیارد وون (239 میلیون دلار آمریکا) است.

KAI در سال 2011، 16 واحد T-50i را به ارزش 400 میلیون دلار به اندونزی فروخت. با این سفارش خرید جدید، تعداد هواپیما های T-50i در خدمت اندونزی به 22 فروند افزایش می یابد.

طبق گزارش منتشر شده از I-MOD در رسانه های محلی: "وزارت دفاع به همکاری خود با KAI برای اضافه کردن 6 فروند هواپیمای جنگنده T-50i ادامه می دهد."

I-MoD  تاکید کرد که پروسه خرید 6 واحد T-50i مراحل اجرایی و قوانین مربوط به وزارت خانه ها/سازمان های مربوطه را گذرانده است.

 

 

منبع

  • Like 1
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط EBRAHIM
      رآکتورهايي هسته اي در زير زمين پروژه بعدي روسيه و آمريکا

      ايسکانيوز: انرژي، حادترين مشکل تمدن امروز بشري است و مشکلات انرژي در توسعه اقتصادي موثر هستند. امروزه فکرها بدين مشغول است که چگونه در آينده، زماني که مصرف انرژي بطور ناگزيري افزايش پيدا خواهد کرد، نسل بشريت را از اين مشکل نجات داد. در سياستهاي انرژي کشورهاي پيشرفته، انرژي هسته اي و چندين طرح آينده آن از اولويت برخوردار هستند. در برنامه "Generation Four" آمريکا، چندين نوع رآکتور هسته اي در نظر گرفته شده اند و يکي از جالب ترين آن ها، رآکتور هليمي مي باشد. اين پروژه در روسيه نيز در حال تحقق مي باشد که بنا بر عقيده کارشناسان، روسيه بيش از سايرين در اين امر پيشرفت داشته است و به موفقيت در دست يابي به رآکتورهاي هليمي نزديک تر شده است. به همين دليل آمريکا به روسيه پيشنهاد داده است تا پروژه رآکتورهاي هليمي ويژه نيروگاه هاي اتمي را بطور مشترک اجرا کنند که در اين رابطه "سرگي لسکوف" در روزنامه "ايزوستيا" مي نويسد.
      هليم، پس از هيدروژن فراوان ترين عنصر در طبيعت است و به ميزان 003/0 ميلي گرم در هر کيلوگرم ماده بر روي کره زمين و در سراسر کهکشان 23درصد هليم وجود دارد. هليم اغلب در انواع گرانيت يافت مي شود و در اثر مرگ اورانيوم و عناصر راديواکتيو، تفکيک مي شود.هليم ماده اصلي سازنده خورشيد است و تا مدتي قبل در بالن هاي هوايي بکار مي رفت. در حال حاضر در دستگاه هاي صنعتي و سفينه هاي فضايي نوع سايوز در سيستم سوخت رساني تحت فشارهاي بالا مورد استفاده قرار مي گيرد.
      "ريچارد فينمن" برنده جايزه نوبل، معتقد بود که هليم فوق سيال به حل آخرين مسئله حل نشده در فيزيک کلاسيک در رابطه با محاسبه "مدل آشفتگي" کمک مي کند.
      هليم فوق سيال را يک دانشمند روس به نام "پطر کاپيتسا" در سال 1937 کشف نمود و براي تحقيقات خود جايزه نوبل دريافت نمود و "لئون لانداو"، دانشمند ديگر روسيه، رفتار هليم فوق سيال را توضيح داد که وي نيز جايزه نوبل را دريافت نمود.
      در سال هاي 1970 در شوروي سابق کارهايي در رابطه با "رآکتورهاي هليمي دماي بالا" ويژه نيروگاه هاي اتمي براي صنايع شيميايي و متالورژي آغاز شدند.
      اساس رآکتورهاي هليمي دماي بالا، طراحي موتورهاي هسته اي موشکي بر اساس هيدروژن بود که متاسفانه تا زماني مناسب تر، موکول به آينده شدند، هر چند که راکت هاي هسته اي موشکي آزمايشي کارآيي آن را تحت گرم سازي تا دماي 3 هزار درجه سانتي گراد نشان دادند.
      در سال هاي 1990 متخصصين انستيتو "کورچاتوف" روسيه و دفتر طراحي و ماشين سازي "آفريکانتوف" در نيژني نووگوراد (جايي که رآکتورهاي زيردريايي هاي اتمي، نيروگاه هاي اتمي شناور و نيز رآکتورهاي ويژه نيروگاه اتمي قزاقستان را مي سازند)، طرح رآکتور دماي بالا با رساناي گرمايي هليم که به عنوان رساناي گرمايي برتري بسياري دارد را پيشنهاد دادند. اين عنصر از لحاظ شيميايي بي اثر است و سبب زنگ زدگي نمي شود. همچنين در تراکم وضع، تغييري ايجاد نمي کند، بر ضريب تکثير نوترون ها تاثير ندارد و در آخر، هليم داغ را به راحتي و مستقيم مي توان به توربين هاي گازي هدايت کرد. اين پروژه که لابراتوارهاي کمپاني "General Atomics" آمريکا، "Framatome" فرانسه و "Fuji Electric" ژاپن بر روي آن کار مي کنند، اين امکان را فراهم مي سازد که نيروگاه هاي اتمي جديدي را ايجاد کرد که سبب آلودگي محيط زيست نمي شوند و داراي خواصي منحصر بفرد و از جمله توانايي توليد گرما در دماي بيش از 1000 درجه سانتي گراد بوده و طبق طبقه بندي هاي آمريکايي از بالاترين سطح ايمني برخوردارند.
      هم اکنون طرح اوليه پروژه رآکتور و نيروگاه اتمي آماده است و اين رآکتور هليمي سبب بالا بردن ضريب بازدهي تا 50% است که اين در مقايسه با رآکتورهاي کنوني 32% بيشتر مي باشد. رآکتور و توربوژنراتورها در زير زمين جاي خواهند گرفت و ساختار نيروگاه هاي اتمي هليمي به طرز قابل توجهي ساده تر از نيروگاه هاي اتمي معمولي است. بنا بر عقيده آکادميسين "نيکلاي پونوماروف- استپني"، رآکتورهاي هليمي معرف تمايلي بسيار به دستيابي به انرژي هيدروژني هستند که يکي از آينده دار ترين راه حل هاي مشکل انرژي است.
      علاوه بر اين رآکتورهاي هليمي مي توانند در امر تصفيه آب و فرآيندهاي تکنولوژيک در صنايع شيميايي، نفت و متالورژي مورد استفاده قرار گيرند.
      براي استفاده از رآکتورهاي هليمي در نيازهاي شهري بايد توان آن را افزايش داد که دشواري بخصوصي در اين راه وجود ندارد.
      سوخت اين رآکتورها از اکسيد و کربيد اورانيوم تامين مي شود. علاوه بر اين سوخت آن مي تواند اکسيد پلوتونيوم تسليحاتي نيز باشد که سبب جالب توجه تر ساختن اين پروژه است، چرا که به حل مشکل خارج سازي اين ماده که در ساخت سلاح اتمي بکار مي رود، کمک مي کند. سوخت مصرف شده، در چنان شرايطي قرار خواهد گرفت که بازگرداندن آن به چرخه تسليحاتي غير ممکن مي شود.
      بهره برداري از اين نوع رآکتورها براي سال هاي 2010 تا 2015 در نظر گرفته شده است.
      توان گرمايي آن برابر با 600 مگاوات و توان الکتريکي آن 285 مگاوات و عمر مفيد آن 60 سال مي باشد.
      -----------------------------
      Inrozha.com
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.