mostafa_by

تاپیک جامع تهاجم به جمهوری اسلامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

به کل مشکوک هست این ویکی لیکس! تقریبا تمام مدارکش هم حول ایران میچرخد! یک روز مدرک از دخالت ایران در عراق و ارسال سلاح و یک روز مدرک از درخواست اعراب برای حمله به ایران.

دارند با این اسناد اذهان عمومی و فراتر از اون اذهان خواص کشورها رو آماده میکنند.

وگرنه ویکی لیکس همون شعبه سوئدی سیا هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عزیزم حسنی مبارک عقب مانده ی دیکتاتور که تنها نیست .... اکثر این عربهای عقب مانده همون تفکری را دارند که خواهر مختار توی فیلم مختارنامه دارد .... اگه 5 انگشت ما هم عسل شود و در دهان اونها قرار بگیرد باز هم گاز می گیرند .... دیر نیست که ما مکه و مدینه را آزاد کنیم ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کاملا معلومه که ویکی لیکس مشکوکه فقط یا ایرانو میزنه یا مسلمانارو به نوعی داره حس داخلی آمریکا رو به مردم القا می کنه تا امادشون کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من هم قضیه مشکوک می زنه
امیدوارم با ترورهای ناجوانمردانه ای که امروز انجام شد حلقه های مفقود آتش افروزی در منطقه شعله ور نشود.
امیدوارم مسئولین و مردم هوشیاری و وحدت خودشان را از دست ندهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
50 سال از کودتای 28 مرداد علیه دولت دکتر مصدق میگذره و هنوز اجازه انتشار اسناد 50 سال پیش رو نمی دهند ، دولت جنایتکار انگلستان اجازه بررسی اسناد دخالت و خیانت های 100 سال پیش و حتی قبل از آن در امور ایران و منطقه را حتی به مورخان نمیدهد و فقط برخی اسناد آنهم آنهایی که از فی*لتر سازمان های اطلاعاتی شان رد شده و منجر به انزجار از انگلیس نمی شه رو اجازه می دهند بررسی بشه تازه آنها هم کلی تحریف شده با دستکاری و .... ، چه شده که یک مرتبه یک سایتی می یاد و 70 هزار صفحه سند زمان حال به این مهمی آنهم در این شرایط منطقه رو به راحتی منتشر می کنه و باز هم میخواد اسناد دیگری از همین قبیل رو انتشار بده؟

این هایی که حتی تحمل یه روسری دانش آموز مسلمان رو ندارند ، حتی دانش آموز مسلمان رو به جرم نوشتن مطالبی در حمایت از مبارزین آنهم در دفتر خاطراتش می برند و نورافکن می اندازند توی چشمهاش که یالله اعتراف کن با القاعده همدستی یا نه! اینهایی که دانشجوی ایرانی رو فقط بخاطر ایکه گفته بوده 11 سپتامبر روز تولدشه و این کادوی بن لادن بوده از دانشگاه اخراج می کنند ،اینهایی که سیستم امنیتی شان طوری است که اساتید امریکایی دانشگاه هاروارد رو فقط به خاطر [b]اعتقاد نداشتن به نظریه داروین[/b] از تدریس در کلیه دانشگاه ها و حتی دبیرستانها منع می کنند ،آخه آدم چطور باور کنه؟ چطور میشه به این اراجیف منتشر شده گفت سند یا اسناد!

------------------------------------------------------------------------------------------
البته اینکه این وهابی ها در دلشان آرزو دارند بین ایران و قدرتی دیگر جنگ بشه هیچ شکی نیست همونطور که صدام ملعون رو هار کردند و انداختند به جان ایران همانطور که گروهک رجوی در زمان شاه با پول اینها تشکیل شد ، همونطور که ریگی رو حمایت می کردند.مشکل اینها با ایران مربوط به نوع حکومت نیست ، مشکل اینها با مردم ایرانه مشکل اینها بزرگی ایرانه مشکل اینها خود ایرانه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اینهایی که سیستم امنیتی شان طوری است که اساتید امریکایی دانشگاه هاروارد رو فقط به خاطر اعتقاد نداشتن به نظریه داروین از تدریس در کلیه دانشگاه ها و حتی دبیرستانها منع می کنند ،آخه آدم چطور باور کنه؟ چطور میشه به این اراجیف منتشر شده گفت سند یا اسناد!
[/quote]

خوب حتما دلیلشو هم که میدونین دیگه؟گفته میشه کسانی که نظریه ی داروین رو تدریس می کنند نیروی خاصی پیدا میکنند
رد نظریه ی شیطانی داروین توسط قرآن
«ان مثل عیسی عندالله کمثل آدم خلقه من تراب ثم قال له کن فیکون»آل عمران/59

«همانا مثل عیسی(ع) در پیش خداوند همانند مثل آدم است که خداوند او را از خاک آفرید. و سپس به او گفت موجود شو پس شد.»


«خلق الانسان من صلصال کالفخار»الرحمن/14
«خداوند، ‌انسان را از گل خشک همانند سفال بیافرید.»


تمام آیاتی را که خلقت انسان از خاک را مطرح می‌کند با نظریه داروین معارض است ؛چرا که می‌گوید انسان از خاک آفریده شده نه از موجود قبلی که زنده بوده است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمریکا میخواد دستاشون با بد کردن دیگران بشوره ! با پخش این اسناد هدفشون این هست که در آینده ای نزدیک که قرار است آمریکا تحت شدید ترین ماخذات بین المللی و حقوق بشری و اینکه چرا این همه آدم توی عراق افغانستان کشتی قرار بگیره ! میاد با روکردن چنین اسنادی بین کشورهای مختلف فتنه پراکنی میکنه تا بگه شما همتون مشکل دارید چطور میخواهید از من ایراد بگیرید ! ....

بقولی دارند دنیا رو برای وحشی گری تمام عیار آماده میکنند ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ای بابا فریب نخورین ... ویکی لیکس هم از قوماش همون VOA و کثافتای دیگر است
چه جوری می شه این اسناد رو از سایتش گرفت ؟

[URL=http://uploadtak.com/][img]http://uploadtak.com/images/642sgg3rqiz9h5nec3mf.png[/img][/URL]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام.
امروزه عصر اطلاعاته!ديگه استراتژي اين نيست كه اطلاعات از مردم پنهان باشه تا با كشفش جنجال در بياد! اونا به اين برنامه رسيدن كه اينقدر اطلاعات تو جامعه تزريق كنن كه مردم حالشون از دونستن بهم بخوره و دنيا براشون سياه سياه بشه و ديگه چيزي براشون مهم نباشه!!!
جلوي چشم دنيا اين همه آدم كشتن كسي نتونست بگه خرت به چن من! حالا اسنادشو مياره، ميگه من كه كثيف! همه همدستامم كثيف باشن كه ديگه نتونن از من جدا بشن!!! اصلا هميني كه هست! ميتونيم، ميكشيم!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مطمين باشيد مسيولين اين دولت با اين جور به اصطلاح اسناد از مواضعشون كوتاه نميان .
ولي در مورد اين اعراب نميدونم بايد چيكارشون كرد كه سر عقل بيان .
ما كه خواهان جنگ نيستيم (حداقل تو اين شرايط) پس چجوري ميشه به اينا حالي كرد كه كسي باهاشون مشكلي نداره و از توهم دشمني ايران با اعراب بيرون بيان .
البته عربستان بحثش فرق ميكنه .
خودمم نفهميدم چي نوشتم . icon_arrowd

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه دوستان . تفرقه هست . می خوان بین ایران و اعراب یک سد ببزارند مثل همون نظریه بگذار آسیایی با آسیایی بجنگد . اینبار می خواهند با این اسناد این سناریوی " بگذار مسلمان با مسلمان بجنگد " رو پیدا کنند . البته این حرف ها از اعراب بعید نیست . کاملا مشخصه که چه موضعی در مقابل ایران دارند . مخصوصا کشور های حاشیه ی دریای فارس . فقط می شه قطر رو از بینشون جدا کرد وگرنه امارات متحده و عربستان و بحرین و کویت و مصر همگی تقریبا یک سیاست رو در مقابل ایران دارند .

مهم تر از همه این ه که بفهمیم آیا واقعا این اسناد واقعیه هست یا نه . باید به ساختگی بودن این اسناد هم توجه داشت . با توجه به این اسناد می خوان این پیام رو به ایران بدن :

ببینید . هیچ کس تو منطقه جز لبنان و سوریه که عددی در مقابل ما نیستند ، طرفتون نیست . حتی کشور های عربی هم باهاتون نیستند . پس کوتاه بیاید .

می شه تقریبا یک همچین مفهمومی رو از این گزارشات گرفت و می خوان به ایران تلقین کنند که اگر جنگ شد تمام کشور های منطقه پشت سر ما هستند .

من که نیمی از این اسناد رو باور نمی کنم و اگر هم واقعی باشند آتشش رو زیاد کردند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]واکنش احمدي‌نژاد به اسناد ويكي ليكس[/size]
اسناد منتشر شده درباره درخواست عربستان از آمريكا عليه ايران صحت ندارد/متاسفانه مسوولان آژانس بدون توجه به محرمانه بودن اطلاعات هسته‌اي كشورها در گزارش اخير خود جزييات برنامه‌هاي هسته‌اي ايران را منتشر كرده‌اند
احمدي‌نژاد در گفت‌وگو مطبوعاتي عصر امروز خود گفت: اخبار مربوط به درخواست كشورهاي همسايه از آمريكا در مورد حمله به ايران يك شيطنت است.

محمود احمدي‌نژاد در پاسخ به خبرنگار شبكه العالم گفت: اينكه كشورهاي همسايه در خليج فارس از آمريكا بخواهند كه به ايران حمله نظامي بكند شيطنت است و اسناد منتشر شده در اين رابطه صحت ندارد.

وي همچنين در مورد گزارش اخير سازمان آژانس بين‌المللي هسته‌اي گفت: اين گزارش اخير گامي در جهت حقيقت بود اما آژانس در اين گزارش به تمامي حقايق اشاره نكرده است.

وي با بيان اينكه مطابق قانون آژانس بين‌المللي هسته‌اي حق ندارد تمامي جزئيات برنامه‌هاي هسته‌اي ايران را در گزارش خود منتشر كند گفت: متاسفانه مسوولان آژانس بدون توجه به محرمانه بودن اطلاعات هسته‌اي كشورها در گزارش اخير خود جزييات برنامه‌هاي هسته‌اي ايران را منتشر كرده‌اند.

وي افزود: به دليل عملكرد شفاف ايران انتشار اين اسناد براي ما مهم نيست اما اميدواريم كه سازمان انرژي هسته‌اي بتواند از اين به بعد در جهت حقيقت گام بردارد.

احمدي‌نژاد يادآور شد: ايران همواره تامل سازنده‌اي با آژانس بين‌المللي هسته‌اي داشته اما به دليل تسلط اربابان قدرت و ثروت بر اين نماد بين‌المللي همواره آژانس در رويارويي با ايران مواضع ناحقي را اتخاذ كرده است.

http://www.tabnak.ir/fa/news/133429/%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%8A%E2%80%8C%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%AF-%D9%88%D9%8A%D9%83%D9%8A-%D9%84%D9%8A%D9%83%D8%B3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام به دوستان به نظر مياد كه آمريكا هنور به جنگ نرم با ايران داره ادامه ميده وميشه گفت با افشاي اسناد كه ممكن راست هم باشه داره هم اعراب رو مرعوب ميكنه و هم فكر عرب هراسي رو در ايران زنده ميكنه تا ما اونطوري كه اونا ميخوان از خودمون واكنش نشون بديم موضوع بايد كاملا تحليل بشه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]بسیاری از کشورها در ارزیابی اهداف ایران با اسراییل اتفاق نظر دارند[/size]
ويكي‌ليكس کار دیپلمات ها و رسانه ها را دشوار کرده است
«هرچند این اسناد پایان دیپلماسی نخواهد بود، تلاش می شود تا حد ممکن در نشست ها، افراد کمتری باشند؛ مقامات گفت وگوی مستقیم را چه تلفنی و چه رودررو ترجیح خواهند داد.»
سرویس بین الملل ـ به تازگي، پايگاه اينترنتي ويكي‌ليكس، اقدام به انتشار اسناد جديدی كرده است که در آنها بيش از هر چيز روابط ايران و جهان عرب آماج قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»، در همین حال، رسانه های جهان نیز با انتشار بخش‌هايي از این اسناد هیاهوی تازه ای به پا کرده اند. این در شرایطی است که محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران در این زمینه گفت: «ما هيچ اعتبار قانوني و حقوقي براي اين كاغذها قایل نيستيم.»

در همین باره، روزنامه «جرزالم پست» در گزارشی به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در نشستی با نویسندگان و روزنامه نگاران در تل آویو نوشت: «اسناد ویکی لیکس کار را برای دیپلمات ها و روزنامه نگارها دشوار کرده است.»

نتانیاهو با اشاره به این که از این پس، رهبران و دیپلمات ها در سرتاسر جهان، در آنچه بیان کرده و نیز در انتخاب مخاطب، محتاط تر عمل خواهند کرد، گفت: «هرچند این اسناد پایان دیپلماسی نخواهد بود، تلاش می شود تا حد ممکن در نشست ها افراد کمتری باشند؛ مقامات گفت وگوی مستقیم را چه تلفنی و چه رودررو ترجیح خواهند داد.»

او در ادامه سخنان خود افزود: «به گمان من، این افشاگری ها به اسراییل ضربه ای وارد نکرد. در حقیقت، این اسناد نشان داد که بسیاری از کشورها در ارزیابی اهداف ایران با اسراییل اتفاق نظر دارند.»

به باور نخست وزیر صهیونیست ها، انتشار این اسناد، شکاف عمیقی میان آنچه کشورها آشکارا و غیرعلنی اعلام می کنند، پدید آورد.

نتانیاهو اظهار کرد: «با این همه، هیچ ضمانتی ندارد که رهبران جهان بخواهند صادق تر باشند و ممکن است حتی در مذاکرات خصوصی خود نیز محتاط تر رفتار کنند.»

«تزیپی لیونی»، رهبر حزب مخالف در سرزمین های اشغالی نیز در همین راستا گفت: «هم اکنون این مسأله روشن شده است، کشورهای عربی نیز خطری را که از سوی ایران آنها را تهدید می کنند، درک کرده اند.»

او در دیدار با رییس جمهوری آلمان اذعان داشت: «روشن است که هم اکنون در پایان بخشیدن اختلاف و درگیری میان اسراییل و فلسطینی ها، منافع مشترکی است و ایرانی ها می توانند از این اختلافات بهره ببرند. از آن رو سال 2011 فرصتی است برای پایان آن.»

لیونی تأکید کرد: «سال 2007 با قدرت گرفتن حماس، شانس دستیابی به صلح اندک بود، سال 2008 روند صلح برای ایجاد تغییر آغاز شد و حالا در سال 2010 یک بار دیگر نیز می گویم که دستیابی به صلح امکان پذیر است.»

http://www.tabnak.ir/fa/news/133509/%D9%88%D9%8A%D9%83%D9%8A%E2%80%8C%D9%84%D9%8A%D9%83%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D9%BE%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B4%D9%88%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.