EMPEROR

چگونه با حمله موشكي فرانسه به ايران مقابله خواهيم كرد؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با سلام

با توجه به روي كار آمدن دولت ساركوزي در فرانسه و اظهارات عجيب و دور از منطق فرانسويان در ساليان اخير - احتمال حمله نظامي اين كشور به ايران را در چه حد تشخيص داده و راههاي مقابله با آن چيست؟

دولت مردان اين كشور در موارد مختلف ايران را تهديد به حمله نظامي و حتي اتمي كرده اند كه اعتراض هاي مقامات ايراني را بدنبال داشته است .

بدليل آنكه كشور آمريكا در منطقه داراي نقاط ضعف بسياري است ( دوستان به خوبي اطلاع دارند ) در حال حاضر تمايلي به اقدام نظامي عليه ايران ندارد اما با نفوذ لابي هاي صهيونيزم در فرانسه اين احتمال وجود دارد كه به بهانه هاي ساختگي جديد مشابه 11 سپتامبر (‌اين بار در فرانسه ) .- صنايع اتمي و نظامي و ... كشورمان مورد حملات موشكي از جانب فرانسه مواجه شود . و در صورت پاسخ از طرف ايران آمريكا به بهانه هاي مختلف ناتو و اجماع جهاني را عليه ايران متحد كند!

شايد اقدام و اصرار آمريكا در ايجاد سپر موشكي واقعا مقابله با اقدام متقابل موشكي ايران در آينده (‌ شهاب 4 و 5 ) در جهت پاسخ به حمله آن كشور باشد ؟؟!!

مطالب ذيل شايد به تكميل عرايضم كمك كند.

وزير امور خارجه فرانسه در اسرائيل، ايران را "جدي‌ترين تهديد" خواند
خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه فرانسه كه به سرزمين‌هاي اشغالي سفر كرده بي‌توجه به تهديد زرادخانه هسته‌‌اي اين رژيم براي صلح و امنيت جهاني، تلاش كرد ايران را جدي‌ترين تهديد بخواند. به گزارش فارس، "برنار كوشنر" در مصاحبه با روزنامه صهيونيستي "هاآرتص" كه در شماره امروز آن به چاپ رسيد، مدعي شد برنامه هسته‌اي ايران يكي از جدي‌ترين تهديدهايي است كه جهان با آن مواجه است.

به نوشته اين روزنامه، كوشنر همچنين بر دستيابي به راهكاري مناسب از طريق مذاكره كه مورد پذيرش همگان باشد، تاكيد كرد.
اظهارات كوشنر در شرايطي است كه گزارش اخير محمد البرادعي، مدير كل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي منحرف نشدن مواد هسته‌اي اعلام شده ايران به سوي كاربرد تسليحاتي تاييد كرده است.كوشنر همچنين در تلاش براي نشان دادن ارادت خود به صهيونيست‌ها خاطر نشان كرد كه فرانسه هرگز بر سر امنيت اسرائيل سازش نخواهد كرد. "ايهود اولمرت" نخست‌وزير اسرائيل نيز اين فرصت را مغتنم شمرده و گفت زمان براي رسيدگي به اين امر در حال سپري شدن است.
دفتر اولمرت گزارش داد وي به كوشنر گفته بنا بر ارزيابي اسرائيل اگر همه شرايط مناسب پيش رود ايران ممكن است تا اواخر 2009 همه قطعات و اجزاي لازم براي توليد بمب را در اختيار داشته باشد.

1386/11/14
سفير فرانسه به وزارت خارجه احضار شد
سفير فرانسه در تهران، در پي مواضع غيرمنطقي اين كشور عليه ايران به وزارت امورخارجه احضار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «برنار پولتي» سفير فرانسه در تهران لحظاتي پيش به وزارت امورخارجه كشورمان احضار شد.
سخنگوي وزارت خارجه كشورمان نيز امروز در نشست هفتگي با خبرنگاران با بيان اين كه به احضار سفير كشورمان در فرانسه به وزارت خارجه اين كشور اعتراض داريم، تاكيد كرد: ما حتماً با احضار سفير فرانسه، اعتراض خود را به طرف فرانسوي منعكس خواهيم كرد.
وزير دفاع فرانسه نيز در اظهاراتي ايران را به توليد سلاح هسته‌اي متهم كرده بود كه حسيني در پاسخ به اين اظهارات نيز با بيان اينكه سياست ايران در قبال فرانسه و مواضع غيردوستانه اين كشور تا به حال خويشتنداري بود، تصريح كرد: در صورتيكه اين روند ادامه يابد در رويكردمان تجديدنظر مي‌كنيم.


برگذاري رزمايش فرانسه، عربستان و كويت در خليج فارس

پس از جنگ نفت، فرانسه هر ساله با ارتش هاي كشورهاي خليج فارس رزمايش برگزار مي كند. هم اكنون پنج رزمناو فرانسوي به منظور حمايت از نيروهاي اين كشور در افغانستان در آب هاي اقيانوس هند و خليج فارس حضور دارند.

86/6/5
سارکوزی: ایران اتمی برایم غیرقابل قبول است!

آفتاب: نیکلا سرکوزی گفت: برای من یک ایران اتمی غیر قابل قبول است و فرانسه مصمم است تا مانع دستیابی ایران به بمب اتمی شود. به گزارش خبرگزاری فرانسه، سرکوزی در مورد بحران فلسطین و تسلط گروه اسلام گرای حماس بر نوار غزه گفت: فرانسه اجازه نخواهد داد تا در مناطق فلسطینی «حماسستان» ایجاد شود.نیکلا سرکوزی همچنین خواستار روابط دوستانه اروپایی قدرتمند با آمریکا شد و گفت: اروپایی قوی می تواند نقش مهمی در ایجاد نظم جهانی عادلانه تر و موثرتر ایفا کند

86/10/23
سارکوزی خواستار افزایش فشارها بر ایران

آفتاب: رییس‌جمهور فرانسه در یک اظهار نظر مخاصمه‌جویانه دیگر گفته‌است که برای وادار کردن ایران به تعلیق غنی‌سازی اورانیوم باید فشارهای بین‌المللی به این کشور افزایش یابد. این در حالی است که انتظار می‌رود در جریان سفر هفته جاری وی به خاورمیانه یک قرارداد بی‌سابقه همکاری‌های هسته‌ای میان امارات متحده عربی و فرانسه به امضاء برسد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه نیکولای سارکوزی گفت در گفتگو با روزنامه الحیات با ذکر این ادعا که «ایران با غنی سازی اورانیوم همچنان تعهدات بین الملی خود را زیرپا می‌گذارد» گفت: «ما می‌خواهیم فشارها را در شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا به ایران بیشتر کنیم تا این کشور مجبور شود به وظایف بین‌المللی خود عمل کرده و غنی سازی اورانیوم را متوقف سازد».

سارکوزی در پاسخ به این سوال که اگر رئیس‌جمهور آمریکا تا قبل از پایان دوره ریاست جمهوری خود دستور حمله به ایران را صادر کند واکنش وی چه خواهد بود گفت: «فرانسه به یافتن راه حل از طریق مذاکرات معتقد است». ؟!! :lol: از زمان روی کار آمدن دولت راستگرای فرانسه به رهبری سارکوزی در انتخابات تیرماه گذشته این کشور با دنباله‌روی از سیاست‌های خصمانه واشنگتن علیه تهران به یکی از حامیان تصویب قطعنامه سوم شوری امنیت علیه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان تبدیل شده‌است.

سارکوزی نگران آغاز جنگ در خاورمیانه

86/9/21
رئیس‌جمهور فرانسه در یک اظهار نظر غیر متعارف و تحریک‌آمیز دیگر گفته‌است که اگر رژیم صهیونیستی به این نتیجه برسد راه‌حلی برای کنترل برنامه هسته‌ای ایران از طریق شیوه‌های دیپلماتیک وجود ندارد تاسیسات اتمی کشورمان را مورد حمله قرار خواهد داد و این امر به آغاز یک جنگ فراگیر در خاورمیانه منجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس نیکولا سارکوزی در مصاحبه‌ای که روز سه‌شنبه در نشریه فرانسوی نوول آبزرواتور به چاپ رسیده گفته‌است: «اگر اسرائیلی‌ها احساس کنند که امنیت آنها واقعا به خطر افتاده‌است خطر آغاز جنگ به خاطر برنامه هسته‌ای ایران وجود خواهد داشت».

سارکوزی با اشاره به اینکه برای فرانسه تنش میان ایران و رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از تنش میان ایران و آمریکا نگران‌کننده‌است گفت: «مشکل ما اکنون بیش از آنکه ریسک ناشی از اقدام نظامی آمریکا علیه ایران باشد این‌است که اسرائیلی‌ها احساس ناامنی کنند».

رئیس‌جمهور فرانسه تاکید کرد: «من هیچگاه طرفدار جنگ نبوده و نیستم، ولی خطر آن کاملا وجود دارد».

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه اتهام‌زنی‌های گذشته علیه کشورمان گفت: «همه با این موضوع موافق‌ هستند که هیچ توجیه غیرنظامی برای آنچه که ایرانی‌ها اکنون انجام می‌دهند (غنی‌سازی اورانیوم) وجود دارد، بحث بر سر این است که آنها توانایی ساخت سلاح هسته‌ای را یک‌سال دیگر به دست می‌آورند یا پنج سال دیگر».




يك كارشناس تسليحات هسته‌اي موسسه مطالعات بين‌المللي مونتري آمريكا گفت: اظهارات ریيس جمهوري فرانسه درباره احتمال استفاده از تسليحات هسته‌اي، غيرمسئولانه است.

«ژان دو پري» تصريح كرد: جنبه‌هاي مختلفي درباره اين مسئله مطرح است اما من نيز موافقم كه اظهارات شيراك اگر غيرمنطقي نباشد، غيرمسئولانه است.

وي افزود: مگر اين فرانسه نبود كه به ايران بيشتر فناوري هسته‌ايش را ارایه كرد؟ من نمي‌توانم تصور كنم كه فرانسه چگونه منافع خود را در ايران تخريب مي‌كند.

ریيس جمهوري فرانسه گفته بود كشورش حق استفاده از تسليحات اتمي عليه هر كشوري را كه به حملات تروريستي عليه آن متوسل شود، براي خود محفوظ مي‌داند.

ژاك شيراك در پايگاه زيردريايي هسته‌اي در «ل لانگ» فرانسه گفت: روساي كشورهايي كه قصد دارند از روش‌هاي تروريستي عليه ما استفاده كنند و همه آنهايي كه به استفاده از سلاح‌هاي كشتار جمعي فكر مي‌كنند، بايد بدانند كه خود را با پاسخ مناسب و قاطع از سوي ما روبرو كرده‌اند.

كارشناس تسليحات هسته‌اي موسسه مطالعات بين‌المللي مونتري آمريكا گفت: اظهارات شيراك غيراخلاقي است. چگونه مي‌توان به يك گروه تروريستي با تسليحات هسته‌اي حمله كرد در حالي كه دليل روشني مبني بر حمايت كشور هدف حمله هسته‌اي از گروه‌هاي تروريستي وجود ندارد.

وي افزود: استفاده يا تهديد به استفاده از تسليحات اتمي، نقض آزادي هر انساني است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان مطلب ذيل را نيز مطالعه فرمايند.

86/6/26

استقبال تل‌‌آویو از جنگ‌طلبی پاریس

آفتاب : سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن تکرار مواضع ضدایرانی این رژیم، آشکارا از اظهارات غیرمتعارف و جنگ‌طلبانه اخیر وزیر خارجه فرانسه نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان استقبال کرده و سخنان وی را «گامی مهم برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای» قلمداد کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه «مارک ری‌گو» روز دوشنبه با تجلیل از اظهارات اخیر برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه مبنی بر آمادگی پاریس برای جنگ احتمالی بر سر برنامه هسته‌ای ایران گفت: «ارسال چنین پیام صریحی به تهران یک اقدام بسیار مثبت است».

ری گو در ادمه این ادعاهای بی اساس خود گفت: «چنین اظهارات قاطعانه و شفافی از سوی رهبران جامعه جهانی نشان می‌دهد که کشورهای آزاد در مقابل تهدید هسته‌ای ایران دست‌به‌سینه نایستاده و صرفا تماشاچی نیستند».

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ابراز عقیده کرد :«ایران هیچگاه برنامه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای خود را کنار نخواهد گذاشت، مگر اینکه کاملا احساس کند که جامعه جهانی جدی، متحد و مصمم در برابر چنین برنامه‌ای ایستاده است».

برنارد کوشنر وزیر امور خارجه جدید فرانسه روز یکشنبه در اظهاراتی غیر متعارف و جنجالی گفته بود جهان باید برای جنگ احتمالی با ایران بر سر خواسته‌های هسته‌‌ای این كشور آماده شود. وی در ادامه خاطر نشان ساخت: «مذاكرات برای حل مساله‌ هسته‌‌ای ایران اولین اولویت است اما ما باید برای بدترین وضعیت آماده شویم و بدترین وضعیت جنگ است».

گفتنی است از زمان روی کارآمدن نیکولای سارکوزی نخست‌وزیر جدید فرانسه چرخشی آشکار در سیاست‌های پیشین پاریس در قبال برنامه هسته‌ای ایران بوجود آمده و این کشور هر چه بیشتر مسیر همگرایی با واشنگتن را در این خصوص طی نموده‌است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون از EMPEROR عزیز که این مطلب رو تاپیک کردند و این بحث رو مورد بررسی قرار داد . اول از همه ما باید به این نکته توجه کنیم که فرانسه با چه موشک هایی قرار است به ایران حمله کنه . اگر قرار است که با موشک های کروز حمله کنه خوب ما توانایی مقابله با موشک های کروز رو داریم برای مثال همین توپ هوایی سماوات خودش یک نوع وسیله ی خیلی بدرد بخور برای انهدام موشک های کروز است . البته من فکر نکنم اگر قراره که فرانسه با حمله موشکی به ایران حمله کنه از موشک های بالستیک استفاده کنه چراکه موشک های بالستیک ارزش تاکتیکی ندارند و بیشتر از همه باید به این موضوع توجه کرد که آیا روسیه به آمریکا اجازه خواهد داد که برنامه سپری ئموشکی خودش رو پیاده کنه یا نه . thinking ولی اول از همه بهتر است که ما به فکر رویارویی با آمرکیا باشیم تا فرانسه . در ضمن فرانسه از این جرات ها نداره چون می دونه که ما پدرش رو در میاریم . به نظر من وقتی ما قدریم که موشک بفرستیم هوا خوب حتما به فن آوری تولید موشک هایی با برد 3000 کیلومتر دست پیدا کردیم چراکه موشک فضایی برای خارج شدن از جو به موتور های خاصی نیاز داره و صد درصد در زمینه برد موشک ها ارتقاع یافته هستند . من فکر کنم تا الان ما به فن آوری ساخت موشک هایی با برد 3000 کیلومتر رسیده باشیم ولی مسئولین ما رو نکرده باشند . هر چی باشه انشا انالله تا سال آینده در یکی از رزمایش ها این موشک های بعدی به نمایش در خواهند آمد . ولی در کل بهتره اول از همه به دشمن های درجه یکمون فکر کنیم که برای مقابله با اون ها باید چیکار کنیم . آمریکا اگر بخواد این برنامه سپر موشکیش رو پیاده کنه روسیه هشدار داده که موشک های بالستیک روسیه اروپا رو نشانه خواهند رفت . مطمئن باشید اگر این کشمکش با روسیه ادامه پیدا کنه پای روسیه هم به میدون جنگ باز می شه . ممکنه بعضی از شما ها بگید روسیه نامرد تر از این حرفاست ولی اگر به گذشته نگاه کنید و جنگ های جهانی رو بررسی کنید می فهمید که چطوری چند تا کشور دور هم جمع شدند و یکی شد متفقین و دیگری شد متحدین . smug

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سياست خارجي فرانسه چرخش آشكاري نسبت به گذشته كرده و اين مطلب به درستي در ماه هاي اخير خود را نشان داده است . اطمينان داشته باشيد فرانسه به تنهايي در برابر ايران كاري نخواهد كرد يعني جرات اين كار را ندارد به لحاظ اقتصادي فرانسه منافع زيادي در ايران دارد و كسري بودجه وحشتناك فرانسه در اين سالها اين كشور را آسيب پذير كرده است من فكر مي كنم از همين حربه اقتصادي مي توان براحتي فرانسه را وادار به عقب نشيني كرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
توي نوشته نوستراداموس به وضوح از امپراطوري مجدد ايرانيان(پرشين) ياد شده و از تسخير فرانسه به وسيله اونها ولي ميدونيد كه ما اهل جنگ نيستيم ولي اگر قرار باشه يه سري فرانسوي بخوان برامون شاخ و شنه بكشن اونوقته كه.... مسوءلين فرانسوي بعد از هر باز اظهار نظر كلي تكذيبيه و غلط كردم تو رسانه ها به ما گفتن نمونش همون وزير دفاع احمق!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دلايل ناثير گذار بر احتمال حمله موشكي فرانسه به ايران


1- در دسترس نبودن خاك آن كشور در تيررس موشكهاي ايراني (‌در حال حاضر )

2- خروج شركتهاي بزرگ آن كشور از ايران و توقف سرمايه گذاري در حوزه هاي نفت و گاز ( توتال )

3- رهگيري سخت موشكهاي پرتاب شده از طرف آن كشور به سوي ايران و در نتيجه افزايش احتمال تخريب - بدليل و جود رشته كوههاي زاگرس ايجاد پوشش راداري كامل در اين نقاط مشكل مي باشد.

4- عدم بسته شدن تنگه هرمز (‌ايران ديگر دليلي براي بستن آن نداشته چون جنگي در خليج فارس صورت نگرفته است )

5- در يافت كمترين واكنش از ايران در به خطر انداختن منافع آن كشور ( منافع فرانسه در منطقه بسيار كم ميباشد )

6- هزينه اين نوع حمله براي دوستداران حمله به ايران ( آمريكا - اسراييل - فرانسه - انگليس ) بسيار ارزانتر از حمله مستقيم آمريكا يا اسراييل خواهد بود. :lol:

مراحل حمله به صورت زير پيش بيني مي شود . ( شايد تخيلي باشد و لي احتمال آنرا بررسي كنيد )


1- رخ دادن يك واقعه تروريستي ساختگي در فرانسه
2- تبليغات گسترده رسانه اي در بنگاههاي تبليغاتي غرب
3- اتصال اين حمله به حزب الله لبنان در انتقام از يهيوديان در خارج از مرزها
4- شروع بحثهاي رسانه اي درمورد حمايت ايران از حزب الله از گذشته تا كنون
5- شروع بحثهاي رسانه اي درمورد احتمال قاچاق اورانيوم غني شده از ايران به لبنال براي
استفاده در حملات مشابه و تمركز بر اين موضوع كه در صورتيكه در حمله اول حزب الله اورانيوم غني شده داشت - چه ها ميشد.
6- شروع بحثهاي رسانه اي در مورد مظلوميت اسراييلي ها !!!!!!!!
7- نشانه گرفتن انگشت اتهام به ايران به عنوان حامي حزب الله
8- حمله موشكي به ايران
9- ]( پاسخ نظامي ايران چي است ) ؟؟؟؟؟؟؟؟
10 اعتراض ايران به مجامع بين اللملي و قطع روابط دوكشور
11- كش دادن مسئله ايران در شوراي امنيت و ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دلايل ناثير گذار بر احتمال حمله موشكي فرانسه به ايران
در دسترس نبودن خاك آن كشور در تيررس موشكهاي ايراني (‌در حال حاضر )

از كجا ميدوني !؟ اين طوري هم كه شما ميگيد نيست ! به گفته مقامات رسمي ايران امروز بيش 85 در صد خاك اروپا در برد موشك هاي ماست ! اطمينان داشته باش توان واقعي موشكي ايران خيلي فراتر از اون چيزي هايست كه من و شما ميدونيم و به طور رسمي اعلام ميشه !
فكر كنم كار ساخت موشك هاي با برد بلند مثل شهاب-5 و6 در ايران تموم شده باشه اما به دليل فشارهاي بين المللي و نگاه ها بر روي كشور از رونمايي و اعلام رسمي آنها خودداري ميشه (همون برنامه اي كه سر كاوشگر-1 و سفير كه دراوردند) !
تازه فكر كنم ايران خريدهايي را هم در گذشته(بعد فروپاشي شوروي) و هم در حال از انواع مختلف موشك ها مثل قاره پيما و كروز و ... انجام داده باشه (يه نمونش خريد موشك هاي كروز با برد بيش از 3000 كيلومتر از اوكراين) و العان موشك هاي لازم رو براي هدف قرار دادن فرانسه داشته باشه !


EMPEROR جان و دستت درد نكنه ! موضوع جالبيه !
به نظر من فرانسه مال اين حرفا نيست كه بتونه در حال حاضر به ايران حمله موشكي كنه ! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان توپ های ضد هوایی زمانی مناسب هست که شما موشکهای کروز را در تیررس داشته باشید مهم این هست که شما دو تا دور ایران رو که توپ ضد هوایی نچیدی که موشک کروز رو بزنی بهترین وسیله برای مقابله با موشک های کروز فکر کنم سامانه هاوک اس 300 و تور ام 1 باشد اگه بشه سامانه ها استفاده تاکتیکی بشه خیلی موثر هست اگه میشد با توپ ضد هوای موشک کروز شکار کرد عراق هم با اون همه پدافند ضد هوایی میکرد... ایران باید پس این حمله نیرو های فرانسه رو در امارات و افغانستان هدف قرار بده ولی در اتحادیه اروپا و ناتو قانونی هست که اگر یک کشور عضو با کشوری درگیر شود بقیه کشور ها هم باید از کشور متحد دفاع کنند اینجوری ما باید با تمام دنیا بجنگیم... و خوب من فکر کنم هر حمله ای به ایران آغاز جنگ جهانی سوم خواهد بود... ما باید تا میتونیم موشک تولید کنیم اینقدر باید تولید کنیم که بتونیم در هر ثانیه 1 موشک به اروپا و منطثه شلیک کنیم و این موشک باران مدت ها هم ادامه یابد... :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حمله فرانسه موشكي نخواهد بود و گرنه دنبال پايگاه در خليج نمي بود. فرانسه احتمال حمله مستقيم بسيار كمي دارد. اما بايد مواظب پايگاه احداث نشده و كنترل اون منطقه رو از الان در نظر داشت. اين سگ ديوانه (به قول خود فرانسوي ها) به دنبال ايجاد روحيه برتري و كسب محدوديته پارس زياد مي كنه اما تا رييسش زنجيرش رو ول نكنه گاز نمي گيره اما بسيار ادم خطرناكيه در ضمن فرانسوي ها لبنان رو از ديرباز حيات خلوتي واسه خودشون مي دونن همينطور الجزيره رو تقابل ايران در اين دو كشور با اونها هم مهمه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=justify] به نظر من اگر حمله فرانسه به ايران اتفاق بيافتد ما نبايد بلافاصله و سريعا وارد فاز نبرد نظامي شويم بلكه اول بايد از ابزار ديپلماسي استفاده كنيم و سعي كنيم كه با ديپلماسي خوب فرانسه را به شدت در مجامع بين المللي محكوم كنيم و به سازمان ملل و شوراي امنيت شكايت خود را از آن كشور ببريم و صلح دوستي و متنفر بودن ايرانيان از جنگ و خونريزي و جاه طلبي و كشتار و جنايت را هم به بيگانگان بدين صورت اثبات كنيم.چون اقدام نظامي متقابل ما فقط باعث بروز جنگ جهاني گسترده بر ضد ما خواهد شد و ميليونها بيگناه جان خود را براي هيچ از دست خواهند داد و بيشترين ضرر را ما خواهيم كرد و بدون شك بيگانگان شرايط را براي بايكوت كامل ايران و اخراج ايران از سازمان ملل خودشان فراهم خواهند كرد آنه تمام تلاش خود را براي حمايت از فرانسه و اسرائيل كه احتمالا وارد جنگ خواهد شد خواهند كرد.من فكر ميكنم در صورتي كه اقدامات ديپلماتيك بعد از حملات به ايران فايده اي نداشت كه فكر ميكنم با وضعيت كنوني فايده اي هم ندارد بايد دست به اقدام متقابل نظامي بزنيم كه هزينه بسيار بالايي خواهد داشت و در نهايت تحريم كامل نفتي و تجاري و ديپلماتيك ايران و تعطيلي سفارت خانه هاي ايران در بسياري از كشورها دست آورد اقدام متقابل نظامي ما كه بستگي به شدت و قدرت آن خواهد داشت دست آورد اقدام نظامي متقابل ايران خواهد بود .با شاهكارهاي دولت نهم بودجه كشور به شدت به درآمدهاي نفتي محتاج شده است و اينها اصلا حساب چنين روزهايي را نكرده اند و فقط به فكر رسيدن به انرژي هسته اي و ساختن موشك و بمب هستند و اينهمه ما واردات داريم و تورم هم كه قربانش برويم وحشتناك است. من شخصا فكر ميكنم كه هدف اصلي و محرمانه جمهوري اسلامي ايران ساخت تسليحات اتمي است . من فكر نميكنم اين همه هزينه ها براي رسيدن به دانش هسته اي جهت توليد برق هسته اي فقط باشد كه ايران دارد متحمل ميشود بلكه اگر براي اين بود ما لازم نبود اين همه هزينه بدهيم حتي خود را مقابل بيگانگان و اجنبي ها قرار دهيم بلكه با توجه به اين همه منابع خدادادي موجود در كشور ما و چهار فصل بودن آن الحمد الله ما ميتوانستيم با هزينه اي كمتر از انرژي هاي بمراتب با خطر و هزينه كمتر مانند انرژي هاي نو و خورشيدي و آبي و بادي و غيره استفاده كنيم و اينهمه بخاطر غني سازي اورنيوم و توليد آب سنگين و افزودن به شمار سانترفيوژها دنيا را نسبت به خودمان بي اعتماد تر و شكاك تر نكنيم پس نتيجه اين ميشود كه حكومت هدفش دستيابي به دانش ساخت و توليد تسليحات اتمي است. (حالا شما ميخواهيد قبول كنيد و يا مخالفت البته اگر معقولانه و بدون تعصبات بي جا فكر كنيد با من هم نظر خواهيد شد).اگر ايران تحريم نفتي و تجاري شود كشور بدون شك بر شكست خواهد شد و عربستان و عراق هم با افزايش توليد نفت و صادرات آن بعد از تحريم نفتي ايران از افزايش سرسام آور قيمت جهاني نفت جلوگيري خواهند كرد كه اين به ضرر ايران خواهد بود و در اين مرحله تنها راه حمله نظامي به چاههاي نفت عربستان و عراق خواهد بود كه واقعا جنگ جهاني در اين زمان به طرز وحشتناكي رخ خواهد داد.تنها خداوند بايد بداد ملت ايران برسد و در صورت قرار گرفتن ما در مقابل جهانيان بيشترين خسارت را ما متحمل خواهيم شد و بنابراين انقدر شاخ و شانه كشيدن براي بيگانگان و اجنبي ها و چنگ و دندان نشان دادن هاي سرداران سپاه و مقامات كشور براي ملت ايران نان و آب و دين و ايمان نخواهد شد و فقط باعث مصمم تر شدن بيگانگان خواهد شد براي اينكه كشور و ملت ايران را به نابودي بكشانند و بهترين بهانه ها براي آنها فراهم خواهد شد.[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون از دوست عزيز Emperor. دوستان خواهشاً نفرماين كه «فرانسه مال اين حرفا نيست» و «غلط مي‌كنه» و چنين و چنان. حتي اگه اين نبرد، به هيچ وجه صورت هم نگيره، باز هم وظيفه‌ي ما تو اين سايت، بررسي موارد مختلف و حتي غيرممكن هست!! چون تجربه نشون داده كه هيچ غيرممكني، غيرممكن نيست!!! فرانسه، چرخش بسيار زيادي داشته و با سياست‌هاي تندروانه‌ي ساركوزي و همراهي مطلق امريكا، مي‌شه اين كشور رو جايگزين انگلستان در زمان نخست‌وزيري توني بلر دونست!!! فرانسه، ارتش بسيار قدرتمند و مجهزي داره. ضمن اينكه كمترين منافع رو در منطقه داره و درصورت حمله به كشور عزيزمون، كمترين صدمه رو هم مي‌بينه. در چند ماه اخير، حضور فعالي در منطقه داشته و حتي به انجام مانور نظامي اقدام كرده. بيشترين مراودات ما با كشور آلمان هست كه متأسفانه نيم درصد كل معاملات اين كشور رو تشكيل مي‌ده!! درمورد فرانسه، رقم از اين هم پايين‌تر هست. پس قطع مراودات ما با فرانسه، مشكلي رو حل نمي‌كنه و به هيچ‌وجه عاملي بازدارنده نيست. بهتره اين مسئله، درست و بدون جبهه‌گيري، بررسي بشه. چرا كه وقتي به مهره‌چيني‌ها، تحركات و استراتژي‌هاي جديد اين كشور دقت مي‌شه، مي‌بينيم كه اين غير ممكن، چندان هم غير ممكن به نظر نمي‌رسه!!! شايد فرانسه علاقه‌اي به حمله‌ي يكجانبه به ايران نداشته باشه. ولي بدش نمياد با همراهي با ايالات متحده، ابهت از دست رفته‌ي فرانسه، مجدداً در جهان احياء بشه! قياس صحيحي نيست. ولي يادتون نره كه جنگ‌هاي صليبي رو همين فرانسوي‌هاي گوگوري و شاعر مسلك و هنرمند و به ظاهر سوسول (كه ارتش به مراتب ضعيف‌تري نسبت به آلمان يا حتي انگلستان داشت) به راه انداختن و تا آخرين جنگ (هفتم به رهبري لوئي نهم يا سن لوئي)، هميشه پايه‌ي اين جنگ به ظاهر مذهبي بودن!!!! تنها جنگي كه آلمان و انگلستان در كنار اين كشور بودن، جنگ صليبي سوم بود به رهبري فيليپ آگوست فرانسوي، فردريك بارباروساي آلماني و ريچارد شيردل انگليسي (البته در جنگ صليبي دوم، امپراطور كنراد سوم هم به كمك صليبيون اومد كه البته قابل مقايسه به لشكركشي صدهزار نفري بارباروسا نبود!).

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام جنگ آمريكا و متحدين اروپايي اون عليه ايران حتمي است ولي چيزي كه مشخص است كشور هاي اروپايي از پايگاههاي خودشون در خاورميانه در كنار آمريكا خواهند جنگيد و از پايگاههاي خودشون در اروپا براي پشتيباني از جنگشون در خاورميانه استفاده خواهند كرد احتمالا حمله گسترده اونها از طريق غرب و جنوب كشور خواهد بود كه حمله غافلگير كننده خود را براي مرز غربي گذاشته اند ولي همه اين را ميدانند! غرب نخواهد توانست اراضي ايران را به تصرف خود در آورد از آن طرف هم روسيه بعد از چند ماه آماده جنگي گسترده عليه اروپا و آمريكا خواهد شد كه اين جنگ كاملا اتمي خواهد بود تنها راه نجات ايران براي خلاص شدن از دشمنانش بعد از جنگي چند ماهه جنگ جهاني سوم است. كشورهاي دارنده تسليحات اتمي بايد بدانند كشور هايي كه تسليحات اتمي ميسازند خود نيز به واسطه تسليحات اتمي از بين خواهند رفت. چيزي كه اين مردم بايد نگران آن در دوره جنگ باشند آذوقه است. مسپله جنگ اسراييل و اعراب و ايران را هم بعد از اين جنگ ها قرار دهيد. با تشكر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر نکنم فرانسه اگه بخواد به ایران بجنگه تنهایی این کارو بکنه . احتمالا در صورت حمله ی امریکا فرانسه هم وارد ائتلاف ضد ایرانی بشه چون اینطوری خطر کمتری متوجه فرانسه میشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب جنگ شروع شد. اول از همه چندتا موشك ميخوره به اون تاسيسات هسته اي ايران. دوم ايران اعلام جنگ ميكنه سوم ششصد هفتصد تا موشك شهاب 4 و ... پاريس رو نشانه ميگيرند(البته با كلاهك خوشه اي) و بعد از نيم ساعت اثري از پاريس نميمونه چهارم جنگ به پايان ميرسد. به همين سادگي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیچ چیزی غیر ممکن نیست ولی اگه فرانسه بخواد حمله کنه حتما با آمریکا و اسرئیل به جنگ ما میاد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.