amiramar

اگر من آمریکایی بودم!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با سلام متاسفانه بیشتر تاپیک ها بعد از شروع یک بحث خوب و جالب ، به دلیل اینکه خوانندگان محترم حس وطن پرستی و خود بزرگبینی خود را وارد بحث میکنن(البته به صورت ناخودآگاه) ، موضوع اصلی به انحراف میرود.لذا در این تاپیک قصد داریم خودمان را به جای یک آمریکایی گذاشته و در مورد راه های حمله به ایران بحث کنیم.از اونجایی که ما هم کشور خودمونو میشناسیم و هم اطلاعاتی در مورد توانمندی های اونا داریم،بحث جالبی میتونه شکل بگیره.ضمنن راه های حمله آمریکییها معقولانه تر بررسی میشه!!! :? با تشکر از لطف دوستان :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
amiramar جان واقعا دستت درد نکنه من تمام عمر منتر یک همچیم تاپیکی بودم ولی جراتش رو نداشتم . حالا فرض کنید من یک آمریکایی هستم . :? حمله به ایران ممکنه ولی شما باید به فکر اون سرباز های بدبخت ما هم باشید که قراره جون بدن . ما نمی خوایم تمام اون مالیات هایی که از مون گرفتند رو به جای اینکه خرج خودمون بکنن خرج جنگ و آدم کشی کنند . ما نمی خوایم پولمون خرج آدم شی بشه . :? البته مردم آمریکا به فکر ایارنی ها نیستند بیشتر به فکر پول های خودشون هستند . :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه قرار نباشه از مالیات ما برای دفاع!!!!از ما در برابر تروریستا استفاده کنن پس از کجا بیارن؟نفت عراق و تریاک افغانستانم دیگه جوابگوی مخارج جنگ نیست!!!! :lol: بهتره راه های آسیب زدن به ایرانو پیدا کنیم.به نظر من اول محاصره اقتصادیشون کنیم تا ضعیف بشن.بعدا حمله میکنیم!!!راه های حمله روهم دوستان پیشنهاد بدن :?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر من یک آمریکایی بودم به نظرم نابودی ایران به هر قیمتی ارزش دارد و در کنار آن نابودی روسیه و چین و کره شمالی با یک جنگ هسته ای باعث حفظ امپراطوری آمریکا حداقل برای صد سال آینده خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خب در درجه اول بايد در نظر بگيريد كه در آمريكا ارزش يك سرباز به خودي خود از همه چيز بالاتره يعني اينكه بايد حواستون جمع باشه كه هيچ تلفاتي نداشته باشيد ، يا تلفات در ماكزيموم حالت ممكن در يك جنگ تمام عيار بيشتر از چند صد تا نباشه! الان آمريكا در جنگ عراق نزديك به سه هزارتا كشته بشتر نداده ولي ببينيد چه بلايي سر اين ارتش آوردند، در حالي كه در ديگر ارتش دنيا سرباز را يك گوسفند بيشتر تلقي نمي كنند كه براي كشتن كشته شدن به دنيا آمده.و در هر عملياتشون چند ده هزار سرباز به راحتي مي ميرند. با اين تفاسير خواهيد ديد كه جنگ به طرق نظامي بايد در مرحله آخر و مرحله عجز سياسي رخ دهد يعني ديگر هيچ راهي براي نابودي يا عقب نشيني طرف از راه سياسي نباشه پس بهترين راه تحريم همه جانبه به صورت يك شبكه متحد از قدرتمندان اقتصاديست، و بستن پنجره اقتصادي انها با ايران و باز كردن پنجره هايي كه بالاخره كشورها عضو اين شبكه آسيب اقتصادي نبينند. با توجه به اوضاع بد اقتصادي ايران بهترين راه همين است.به خصوص وقتي كه اين سه قطعنامه كاملا نااقتصادي! تاثير خودش را به اين شدت در اقتصاد بخش خصوصي ايران به اين راحتي مي گذارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اول با تحريم ها سعي ميكنه ايران ضعيف بشه بعد با بزرگنمايي و خطرناك جلوه دادن ايران اعتماد جامعه بين المللي و مردم آمريكا رو بدست مياره. همون كاري كه با عراق و افغانستان كرد. (به نظر من آمريكا از سلب اعتماد مردم خودش و جامعه بين المللي خيلي هراس داره) بعد از اين وارد مرحله نظامي ميشه كه هم مي تونه بودجه هاي هنگفت نظامي رو بدست بياره و هم مي تونه با خيال راحت به دنبال نيروهاي ائتلاف باشه بدون وجود موانع جدي. (احتمال زياد چند جاي دنيا نظير خود آمريكا مردم مخالف جنگ دست به تظاهرات و اعتراض مي زنن ولي كابينه بوش اهميت نمي ده چون چراغ سبز رو قبلاْ گرفته) البته به قول دوستاني كه قبلاْ توي تاپيك هاي قبلي نظرشون رو دادن(و من هم باهاشون موافقم) دست به لشكر كشي نمي زنه چون تقريباْ كار معقولي نيست ولي دست به حمله هوايي خواهد زد. اميدوارم اين اتفاق نيافته. جنگ و كشتار بده. هميشه بد بوده. مردم ما خسته شدن از جنگ. آثار جنگ رو هنوز هم داريم مي بينيم. زنده باد ايران زمين

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر من يك امريكايي معمولي كاتوليك بودم كه تو يك شهر كوچيك بدون هياهو واسه خودم با خونوادم زندگي ميكردم. اولا : اصلا ايران كجاست ؟ دوما : واقعا تو اسياست ؟ به نظر من ما با اين همه فاصله به اونا مگه مغز ... خورديم كه خونه زندگيمون رو ول كنيم بچه هامون رو به كشتن بديم كه شايد از اون ور دنيا به ما حمله كنند ؟ پس چه لزومي داره اين ارامش رو خراب كنم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه امريكايي بودم دنبال زندگي خودم ميرفتم ... چه لزومي داره به عنوان سرباز با يه كشور كه همسايتم نيست و اونور دنياست بجنگم ...الان هم اكثر مردم امريكا از اينكه دولتشون يه دولت جنگ طلبه و داره بچه هاشون رو اون سر دنيا به كشتن ميده ناراحتن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر منن یک آمریکایی بودم در این مواقع با بند دوستان متالر آهنگهای حماسی برای مبارزه با دشمن میخوندیم و سربازان را برای رفتن به جنگ و جنگ با ایران تشویق میکردم.اما حالا که ایرانیم باید واسه ایرانیها این کار را بکنم اما در ایران هوی متال خریدار نداره!!
تصویر :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از نظرات دوستان ممنونم.اما فرض کنید به عنوان یک نظامی آمریکایی مسئول برنامه ریزی برای حمله به ایرانید.این کار کمک زیادی به شناسایی تواناییهای دشمن می کند. با تشکر از همه ی دوستان :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به عنوان یک آمریکایی مسئول برنامه ریزی برای حمله به ایران: احتمالا با انتقادهایی در مورد حقوق بشر ازادی و...و توجه به وجود خطراتی در مورد قدرت نظامی ایران(حملات موشکی و بمب هسته ای) جوسازی میکردم بعد بايد يك فكرى براى موشك هاى شهاب -۳ كرد احتمالا محاصره ی ايران به وسيله سپر هاى موشكی کارساز خواهد بود وحالا حمله: ابتدا در يك حملۀ برق اسا با استفاده از موشك هاى ميان برد، دور برد حتى قاره پیما نقاط از قبل تائین شده را از بين ميبرم. سپس با جنگنده هاى F22 F18 F16... حريمِ هوايى ايران را پاکسازی ميكنم. بلافاصله با بمب افکن هاى B-52 ،B-2 و..... تمام پایگاه هاى هوايى، فرودگاه ها،نيروگاه ها و مراكز حساس،خطوط انتقال نفت را بمباران ميكردم. بعد میگفتم ببخشيد اشتباه شد. :lol: نشد میگفتم این برای دموکراسی لازم بود :| :? god bless USA :? god blass the president :?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته هنوز ّf22 عملیاتی نشده.اما خراب کاری در جریان صادرات نفتی ایران چند ماه قبل از حمله کارسازه.به هر حال با توجه به اینکه از قدرت ایران اطلاعات دقیقی نداریم باید اول تا جای ممکن از نظر اقتصادی ضعیفشون کنیم!!! مرگ بر ما آمریکاییها!!!!!!!!!!! :? :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تمام ستادها مثل ستادكل مشترك ارتش وسپاه ف ناجا ستادهاي فرماندهي هر نيرو.انفرماتيك نيروهاي مسلح تقاطعهاي اوتوبانهاي بزگ تهران برج ميلاد شبكه برق تهران.را مثلا با 800موشك كروز ميزدم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از کار انداختن یا مختل کردن سیستمهای ردگیر الکترنیک دفاعی دشمن، بمباران شدید و زنجیره ای از راه دور و استفاده از بمب افکنهای پنهانکار.
مناطق
تولید برق، نظامی، پلها و جاده های مهم که این کار سختی برای نیروهای ایالات متحده نیست و تلفات انسانی کم برای نیروهای خودی. چون ایران از نظر اقتصادی در فشار است احتمال شورشها و اعتراض مردم با بالا رفتن نارضایتیها بخصوص در مناطق فقیر و مرزی افزایش خواهد گرفت و بیش از نیم از کار انجام خواهد شد.
البته بمباران بی وقفه تهران و قم.
ما میدانیم که ایرانیها توان نظامی برای دفع و ایستادگی در مقابل حمله های هوایی و موشکی ما را داشته باشند چه لژستیک و چه تکنیکی. هدف و طرح عملیاتی این است که از درگیری با نیروهای دشمن در زمین و دریا تا حدل ممکن فاصله بگیریم و کار را از راه دور یکسره کنیم. البته ما از بمبها و سلاحهای مدرنی که هنوز از نظر امنیتی سری بوده اند استفاده خواهیم کرد و چندین نمونه آزمایشی در این رزم مورد آزمایش و استفاده قرار خواهند شد.
smug
http://katy-support.org/images/IRAQ_US_WAR_IRAQ_US1.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.