hamed_713

I-400 زیردریایی هواپیمابر

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

hosseingmn جان
جان مادرت یک وقت سفسطه نکن ، اگه میتونی جواب پست من با تکمیلیه اش که الان مینویسم رو بده. اگه به سفسطه باشه بنده خدای سفسطه هستم.(گیر ندی بگی تو جمله ات ادعای خدایی کردی.)
تکمیلیه:
حالا خودتون میدونید که با اینکه اون دوتا رو تو شهر زدند باز هم نظامی های ژاپنی میخواستن جنگ رو ادامه بدن که مردم ........ .
حالا اگه این 2 تا بمب رو تو آب می انداختن حتماً ژاپنی ها کوتاه نمی آمدند و آمریکا هم که سوّمی نداشت بندازه.تازه 2 تا بمب انداختن ژاپنی ها به زور صلح رو قبول کردند.یکی که اصلاً قبول نمیکردند.خوب ژاپنی ها هم چند روز بعد یا حداکثر یک ماه بعد جنایتی بدتر میکردند(بمب میکروبی).اینجا دیگه قضیه آب نبود.
راسیت آقا سعید ببخشید شاید تاپیک منحرف شود ، در مورد رادرا AWG-9 تامکت هم من هنوز جوابی نگرفتم .ولی خودم دارم به این تیجه میرسم که حرف شما درست بود.حالا ببینم جواب چی برام میاد.
جواب میخوام Mr.Fox :rose: good_luck

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
Mr_Fox خان
من حکم تکفیر هیچ کس رو صادر نکرده و نمی کنم. عرض بنده همون طور که قبلا هم گفتم اینه که امریکا اگه حداکثر 3 ماه صبر می کرد می تونست با کمک متفقین دیگه مثل شوروی یک حمله همه جانبه طراحی کنه ولی از اونجایی که دوست نداشت ژاپن رو با کشور دیگه ای تقسیم کنه از بمب اتمی استفاده کرد تا ژاپن تسلیم بشه و دیگه نیازی به کمک شوروی هم نداشته باشه.
اگه این رو سفسطه فرض نکنید شاید جالب باشه که بدونید جناب پروفسور اوپن هایمر مخترع بمب اتم و مدیر پروژه منهتن بعد از شنیدن خبر فاجعه هیروشیما و ناکازاکی از کاری که کرده بود به شدت پشیمون شد و تا آخر عمرش هم در غذاب وجدان به سرمی برد و حتی پروفسور انیشتین هم که به نوعی از نظریه نسبیتش در اختراع بمب اتم استفاده شده بود و طی نامه ای به ترومن از وی خواسته بود که تحقیقات ساخت بمب اتمی را سرعت بخشد بعد شنیدن وقایع ژاپن در جمله ای تامل برانگیز گفت که" ای کاش به جای فیزیکدان قفل ساز می شدم".
به یاد داشته باشید که بعد از انفجار بمب اتم در ژاپن دنیا وارد عصر جدیدی شد، عصری که در آن زورمندان با اتکا به کلاهک های هسته ای خود به اهدافشان می رسند.

بنده به شما و دیگر عزیزانی را که به استفاده از بمب اتم جواب مثبت دادید توصیه می کنم که یک بار دیگر از اپتدا به این موضوع فکر کنید. مطمئن هستم که در یک خلوت منصف همه شما به خاکستر شدن هزاران انسان باگناه(خداوند حتی اجازه سوزاندن حشرات موزی را هم به ما نمی دهد) و بی گناه در چند ثانیه آن هم به خاطر به دست آوردن غنائم بیشتر جواب منفی می دهید.

اگه دوستان موافق باشند این بحث رو همین جا مختومه اعلام می کنم icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راستش رو بخوای شما هم یک جورایی راست میگی. دوست من اگه قضیه حمله میکروبی نبود حرف شما از 50 درصد به 100 درصد قبولی میرسید. بنده منکر درست گفتن شما نیستم.ولی کامل نیست.یک جورایی قضیه بمب میکروبی باعث شد تا بدی این کار خنثی بشه. حالا یک سوال.اصلاً چه منبعی وجود داره که بخواد بگه ژاپنی ها میخواستن بمب میکروبی بندازند که دوستان قبلاً اشاره کردند؟ من از اوّل هم واسم سوال بود.ولی خواستم اوّل ازش استفاده ابزاری کنم یک کم بحث گرم بشه. حالا خداییش اگه قضیه بمب میکروبی درست باشه و شما هم بدونی اگه 1000 نفر رو نکشی 2000 تا سرباز تو جنگ از دست میدی و قراره دشمنت با بمب میکروبی کاری کنه که 100 نسل بعد در کل قّاره ای که زندگی میکنی نا بود بشن(به عبارتی ریشه کن) .آیا بمب اتم نمی اندازی. البته دوست من ما الان کاری به این قضیه که آمریکایی ها آیا از قصد بمباران میکروبی خبر داشتند و این کار رو کردند ،،،،،،، نداریم. لطفاً جواب بده. Mr.Fox icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

راستش رو بخوای شما هم یک جورایی راست میگی.
دوست من اگه قضیه حمله میکروبی نبود حرف شما از 50 درصد به 100 درصد قبولی میرسید.
بنده منکر درست گفتن شما نیستم.ولی کامل نیست.یک جورایی قضیه بمب میکروبی باعث شد تا بدی این کار خنثی بشه.
حالا یک سوال.اصلاً چه منبعی وجود داره که بخواد بگه ژاپنی ها میخواستن بمب میکروبی بندازند که دوستان قبلاً اشاره کردند؟
من از اوّل هم واسم سوال بود.ولی خواستم اوّل ازش استفاده ابزاری کنم یک کم بحث گرم بشه.
حالا خداییش اگه قضیه بمب میکروبی درست باشه و شما هم بدونی اگه 1000 نفر رو نکشی 2000 تا سرباز تو جنگ از دست میدی و قراره دشمنت با بمب میکروبی کاری کنه که 100 نسل بعد در کل قّاره ای که زندگی میکنی نا بود بشن(به عبارتی ریشه کن) .آیا بمب اتم نمی اندازی.
البته دوست من ما الان کاری به این قضیه که آمریکایی ها آیا از قصد بمباران میکروبی خبر داشتند و این کار رو کردند ،،،،،،، نداریم.
لطفاً جواب بده. Mr.Fox icon_cheesygrin


پروژه بمب میکروبی ژاپن (گونه ای تغییر یافته از طائون) حقیقت داشته و اسناد کمی از آن منتشر شده است.
دلیل آن معامله سران جنایتکار ژاپن با آمریکا بود!
آمریکائیها در ازای دریافت تمام اطلاعات تحقیقاتی ژاپنیها در تمام موارد بسیاری از ژاپنیها را با هویتی جدید آزاد کردند!

ولی جواب سوال شما چندان هم سخت نیست.
اگر در چنین حالتی قرار بگیریم میتوان بجای زدن مردم بی گناه محل پروژه مورد نظر را با بمب اتمی منهدم کرد.
آمریکا که از مختصات مرکز تحقیقات میکروبی ژاپن خبر داشت و چرا اونو نزد و بمب رو انداخت رو سر مردم؟!

به نظر من آمریکا میخواست تمام علوم و فنون ژاپن را به غنیمت بگیرد و مانند آلمان بعضی از مدارک در اثر بمباران از بین نرود.

خیلی راحت میتونستن با یک بمباران سنگین که تخصص بی29ها بود تاسیسات میکروبی را نابود کنند.
همان کاری که با تاسیسات آب سنگین آلمان در نروژ انجام دادند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ژاپن مارمولک تر از این حرفاست!!!با 1 بمب میکروبی ممکن بود تا الان ایران هم از بین رفته بود!!(درست مثل طائون قرون وسطا که با کشتی به دیگر جا ها انتقال پیدا می کرد و 500 ملیون نفر جمعا مردن!!!!!)(تازه اگه این اتفاق الان می افتاد با جمعیت بالای 1 میلیاردی اون موقع دیگه چی می شد!! من با بمب باران اتمی مراکز نظامی موافقم.(هم قدرت امریکا نمایان می شد و هم مراکز مورد نظر پودر می شد. البته باز هم ممکن بود ژاپنی ها با گروه های شبه نظامی با امریکا بجنگن.) خیلی خوب شد که بمبی که رو ناکازاکی افتاد روی هیر.شیما نیفتاد(فکر کنم حدود 35% قوی تر بود و اگر هوا مه الود نبود میفتاد روی هیروشیما تقریبا هیروشیما جز خاک چیزی نبود!!!) این ژاپنی ها خیلی کثیف تر از آمریکایی ها بودن.فکر کنم واحد 731 بود که این آزمایشات + زنده شیکم ادم رو واز می کردن و در اتاق فشار بچه های 4 ساله رو قرار می دادن تا چشاشون بزنه بیرون...هیروشیما 10 ثانیه بود ولی این بچه ها جون دادن.!اگر چین بمب اتمی رو ژاپن می انداخت واقعا حقش بود ولی امریکا نه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.