Lich

اخبار نگران کننده، رواج مسیحیت در ایران!

Recommended Posts

[align=center]اخبار نگران کننده، رواج مسیحیت در ایران!
[/align]
تبليغات تلويزيوني

تلويزيون‌هاي ماهواره‌اي به صورت‌هاي گوناگون نقش بسزايي را در اعمال تبليغات مسيحيت ايفا مي‌‌كنند. اين مجموعه‌هاي رسانه‌اي كه به صورت شبكه‌اي و كاملا هماهنگ به تحرك مي‌پردازند به شيوه‌هاي گوناگوني، به صورت مستقيم و غير مستقيم تبليغات وسيعي را براي مسيحيت به مرحله اجرا در مي‌آورند. از جمله اين رسانه‌ها كه با هزينه‌هاي بسيار گزافي راه‌اندازي و اداره مي‌شوند مي‌توان به شبكه‌هاي «تپش» و «محبت تي‌ وي» ،«نجات» ،«اميد ايران»، « پارس تي ‌وي» و ... اشاره كرد. برخي از اين رسانه‌ها نظير « پارس تي‌‌وي» بنابر دلايل 2 گانه‌اي همچون حذف كمك مالي از يك سو و عناد با اسلام از سوي ديگر، دست به تبليغات مسيحيت مي‌زنند. محورهاي القاي اين تلويزيون‌ها شامل اين موارد است:

الف) تبليغات مسيحيت صهيونيستي. يكي از مجريان شبكه تلويزيوني «نجات تي‌وي» مي‌گويد: «كسي كه اسرائيل را لعنت مي‌كند در حقيقت به خودش لعنت مي‌فرستند چون اسرائيل سرزمين مقدسي است پس كسي كه مي‌گويد مرگ بر اسرائيل آن مرگ به خودش بر مي‌گردد.»

ب) انجام تبليغات ويژه معتادان و معلولان با استفاده از تصاوير ساختگي و مجعول و انتشار موسيقي و تصاوير هيجان‌آور كه به صورت مدام از اين شبكه‌ها پخش مي‌شود.
ج) نشان دادن مسيحيت به عنوان يك دين فراگير كه توانسته است تمامي نژادها را به خود جذب كند.

اين گونه اقدامات عوام‌فريبانه اغلب با انتشار نماهنگ‌هايي از درون ايران نيز همراه مي‌شود.

تبليغات شهري

تبليغات شهري مسيحيت شامل طيف وسيعي از اقدامات مي‌شود. ديوارنويسي، ترسيم صليب بر روي ديوار اماكن عمومي و خصوصي، توزيع رايگان كتاب‌هايي نظير «بهاي محبت»، «‌حيات در مسيح»‌، «تشبه به مسيح»، «‌دروس مقدماتي»، «زندگي تازه»، «آشنايي با كتاب مقدس»، «عيسي كيست؟»‌، «‌كليسا»، «بشارت شخصي»، «اخلاقيات كتاب مقدس»، «چگونه بايد دعا كرد؟»، «چگونه كتاب مقدس را دعا كنيم؟»، «‌روح القدس دوست و ياور شما»، «پرستش مسيحي»، «‌خادم مسيحي»، «‌ازدواج و خانواده»، «طرح الهي-انتخاب شما»، «راهنماي مطالعه انجيل يوحنا»، «اصول اعتاد ما»، «‌ماموريت كليسا»، «خدمت تعليم»، «‌مسيحي در جامعه» و ...، توزيع سي‌دي‌هاي تبليغي رايگان نظير «عشق»، «خدا محبت است»، «كتاب آفرينش»، «‌داستان خدا» و ... نيز از اين دست اقدامات هستند.

تبليغات در اقشار

سازمان هماهنگ‌كننده تبليغات مسيحيت با تشكيل گروه‌هاي متعددي درون كشور انجام تبليغات را به صورت تخصصي عليه اقشار مختلف اجتماعي و سني دنبال مي‌كند.

الف) گروه سني: بررسي‌هاي به عمل آمده توسط گروه پژوهشي نشانگر جذب گروه سني بين 18 الي 20 سال است. اين جذب در فاصله سني 20 الي 25 سال با 40 درصد رشد مواجه است. در بخش مردان نيز اين روند 60 درصد بيشتر است.

ب) گروه‌هاي اجتماعي: گروه‌هاي اجتماعي كه داراي بيشترين اهميت و اولويت در برنامه‌هاي جذب گروه‌هاي مبلغ مسيحيت هستند، عبارتند از: دانشجويان، معتادان، مخالفان سياسي نظام، دختران فراري و كودكان خياباني، بهائيان، لائيك‌ها و معلولان جسمي و مبتلايان به بيماري‌هاي صعب‌العلاج.

تبليغات در كليساهاي خانگي

كليساهاي خانگي، منازلي هستند كه كشيشان مسيحي و يا افراد مرتد تازه جذب شده، مالكيت و يا اجاره آنها را در اختيار دارند. اين محل‌ها از سوي سازمان‌هاي كليسايي با مبالغ قابل توجهي به اجاره در آورده مي‌شوند تا توسط مالك، امورات جذب در آنها صورت بگيرد. اين مكان‌ها عمدتا شاهد رجوع جوانان تازه جذب شده هستند. همچنين برخي از كتب، سي‌دي‌ها و جزوات شب‌نامه‌اي و وبلاگ‌هاي اينترنتي، از اين اماكن تهيه و توزيع و بروزرساني مي‌شوند. بيشترين آمار در خصوص كليساهاي خانگي مربوط به شهرهاي تهران، كرج و رشت است.

اينترنت

برخي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد اينترنت، زمينه‌اي را فراهم آورده است تا بسياري از گروه‌ها و جريان‌هاي غيرقانوني از آن به عنوان وسيله‌اي امن، جهت تبليغ و جذب بهره‌برداري كند. فعاليت مبلغان مسيحي در اينترنت با استفاده از حداقل 30 سايت و 180 وبلاگ شناسايي شده فعال، جريان دارد. تالار گفت‌وگوي اين سايت‌ها به محلي براي جذب ايرانياني تبديل شده است كه تبليغي را دريافت و پس از مدتي به محافل خانگي دعوت مي‌شوند. همچنين از ديگر كارايي‌هاي اينترنت براي گروه‌هاي مبلغ مسيحيت مظلوم‌نمايي، تشويش اذهان عمومي، و ... از طريق انتشار اخبار كذب و بزرگ‌نمايي شده است.

اغواگران

بررسي‌ها به عمل آمده نشان دهنده اين مهم است كه گروه‌هاي مبلغ انجيل، طيف وسيعي از اغواگران زن را در اختيار دارند و از اين گروه براي جذب افراد مذكر بهره‌برداري مي‌كنند. اين گروه از افراد با سخنراني و تبليغ چهره به چهره در محافل و با راه‌اندازي وبلاگ و چت كردن مبادرت به جذب جوانان هوس‌باز مي‌كنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این خبر نگران کننده تر از خبر تبلیغ وهابیت در ایران است! امید داریم تا با عاملین به شدت هر چه تمام تر برخورد شود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اول از همه هر دینی جای خود رو دارد و همه جای احترام رو دارند . برادر من تقصیر خودمونه . به قدری شما کانال در ماهواره می بینید که تبلیغ مسحیت می کنند که پدرت در میاد . ولی متاسفانه کنال هایی که تبلیغ اسلام می کنند خیلی کمه . icon_cool برادر لیچ تبلیغات ما کمه . اگر ما تبلیغاتمون اونقدر وسیع بود اینطوری نمی شد . به قول حجت الاسلام ولمسلمین حاج شیخ مهدی دانشمند : امسال سال سنی شیعه کردن نیست . امسال سال زرتشتی شیعه کردن نیست . امسال سال مسیحی شیعه کردن نیست . ایشون می گه : نمی خواد کسی رو شیعه کنید . جوونای شیبعه رو بگیرید نرن مسیحی بشن . این دقیقا عین جمله حجت الاسلام ولمسلمین حاج شیخ مهدی دانشمند بود که گفتم . شما فکر کردید با این وضعی که تروریست ها راه انداختن دیگه جای تبلیغی برای اسلام می زارن . رفتن تو هرم امام هادی ( ع ) بمب گذاشتند به نام اسلام . تو رفتی در هرم پدر اقا امام زمان بمب گذاشتی به نام اسلام . . البته این ها سنی و یا وهابی هستند ولی مهمش اینه که حارجی ها این چیز ها رو نمی فهمند و و فقط به این دید نگاه می کنند که یک مسلمان این کار رو کرده . رواج دین ها در ایران اشکالی نداره ولی دین اسلام کامل ترین دینه که پیامبر اورد و مثل اینکه اوضاع خیلی خیته که جوون شیعه بره مسیحی بشه . نمی دونم چه قدر این تبلیغات می تونه تاثیر گذار باشه . که بشه جوون شیعه رو مسیحی کرد . از شما دوستان هم خواهش می کنم پای این برنامه ها بشینید و ببینید که چه راهی رو این ها در پیش گرفتند که انقدر موفق هستند تا ما هم اون راه رو در پیش بگیریم و تبلیغ اسلام رو بکنیم . متاسفانه ما الان در ایران بعضی ها رو داریم اصلا دین ندارند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تبليغ مسيحيت تحريف شده در ايران يعنى نفوض آشكار و قوى ماسونري ها در ايران icon_cool اين خيلى وحشت انگيزه .. اسلام در خطر است
100٪ اگر در ايران بودم خودم شخصا براى نابودى اشخاصى كه مسيحيت تحريف شده رو در ايران ترويج ميكنند اقدام ميكردم .. ولى خوشبختانه شما در ايران هستيد و نيازى نيست من بلند شم بيام ايران :lol:

شما خودتوت از دين و مذهب و ايران دفاع كنيد و چنين اشخاصى رو ريشه كن كنيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر جان شما خودت رو ناراحت نکن! icon_cool البته توی اهواز که جرات نمی کنند از این کارها بکنند! این غرتی بازی ها مال تهرانه! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منم ميگم ما هم بايد اسلام رو تبليغ كنيم مگخ ما چيمون از اين مسيحيا كمتره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست من می اومدی ايران اونايی که تبليغ مسيحيت می کنن رو ريشه کن می کردی ؟!! icon_cool جالبه! مگه تبليغ بت پرستی می کنن ?! دين مسيح هم يک دين آسمانی است هيچ جای نگرانی هم نداره سر مردم رو که نمی خوان گول بزنن برن مسيحی شن هر کسی عقل داره اتفاقا خيلی خوبه جمعيت مسيحی ها در ايران بيشتر هم بشه چون نشون ميده که ما از يک گوناگونی فرهنگی هم برخورداريم و نظرات و ايده های مختلف رو هم قبول می کنيم بعدم نگران نباشيد جمعيت مسيحی ها در 20 سال آينده هم از 4 درصد تجاوز نمی کنه در ضمن شما مسيحی نشو ! ديکتاتوری يعنی همين که نخوای بقيه از عقلشون استفاده کنن بگی چون من مسلمونم بقيه هم در ايران بايد مسلمون باشن و رشد مسيحيت رو يک نگرانی تلقی کنی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست من می اومدی ايران اونايی که تبليغ مسيحيت می کنن رو ريشه کن می کردی ؟!! icon_cool جالبه! مگه
تبليغ بت پرستی می کنن ?! دين مسيح هم يک دين آسمانی است هيچ جای نگرانی هم نداره سر مردم رو
که نمی خوان گول بزنن برن مسيحی شن هر کسی عقل داره اتفاقا خيلی خوبه جمعيت مسيحی ها در
ايران بيشتر هم بشه چون نشون ميده که ما از يک گوناگونی فرهنگی هم برخورداريم و نظرات
و ايده های مختلف رو هم قبول می کنيم بعدم نگران نباشيد جمعيت مسيحی ها در 20 سال آينده هم
از 4 درصد تجاوز نمی کنه در ضمن شما مسيحی نشو ! ديکتاتوری يعنی همين که نخوای بقيه از عقلشون استفاده
کنن بگی چون من مسلمونم بقيه هم در ايران بايد مسلمون باشن و رشد مسيحيت رو يک نگرانی
تلقی کنی


عزيز دل برادر من كى گفتم مسيحيت رو قبول ندارممن گفتم مسيحيت تحريف شده كه اين خودش براى مقابله با اسلام ساخته شده .. به اين ميگن دين ماسونريها به اين ميگن بى دينى و لا مذهبى .. در دين مسيحيت خدا همون خداست ولى هر وقت از يك مسيحى ماسونرى ميپرسى خدات كيه ميگه سه تا خدا هست اوليش همون اصل كاريه !! دوميش مريم سوميش مسيح (استغفرالله)‌!!!

اگر دين ماسونرى در ايران ترويج پيدا كنه از داخل ضربه جدى ميخوريم .. از ما گفتن !!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با ممنوع کردن، گرفتن، زدن و غیره نمیشود جلو ا ین حرکت را گرفت. باید دید چرا و به چه دلیل، با تحدید و فشار شرایت بدتر خواهد شد.
اسلام آمده است ایمان عشق ، محبت در دلها ایجاد کند . ایمان را که نمی شود به زور به کسی تحمیل کرد . آیه لا اکرا فی الدین قد التبین ارشد من الغی ، مگر با اجبار هم می شود کسی را با حکمت دعوت کن ادع الی السبیل ربک بالحکمه و الوعظه الحسنه مردم را با دلیل و منطق دعوت کن تا روح و قلب آنها را خاضع بکنی ، تا عشق و محبت در دل آنها ایجاد کنی . در آیه دیگر می فرماید (( فذکر انما انت مذکر لست علیهم بمصیطر)) ای پیغمبر ! وظیفه تو ابلاغ و یادآوری است ، تو که مسلط بر این مردم نیستی که بخواهی به زور آنها را مومن و مسلمان بکنی . پس از بعضی از موضوعات است که خود آن موضوعات زور بردار نیست . طبعا در این گونه مسائل مردم باید آزاد باشند ، یعنی امکانی غیر از آزادی وجود ندارد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا کی گفت قراره ماسونری در ايران رواج پيدا کنه?!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

برادر جان شما خودت رو ناراحت نکن! icon_cool البته توی اهواز که جرات نمی کنند از این کارها بکنند! این غرتی بازی ها مال تهرانه! :lol:



برادر لیچ

ای گفتی اهواز دلمون هوای اون گرما کرد blushing


اگر اشتباه نکنم یک کلیسا تو نادری بود که کلیسای مخصوص مسیحیان است .

به هر حال


دایی خل و چل من هم بعد از اینکه رفت آمریکا با یک زن اهوازی ولی مسیحی آشنا شد و بعد این دایی ما دینش رو به مسیحیت عوض کرد .

به قول دوستمون msh هر کسی عقل داره نمی شه کاریش کرد .
d'oh

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name="Brother"][quote name="msh"]هر وقت از يك مسيحى ماسونرى ميپرسى خدات كيه ميگه سه تا خدا هست اوليش همون اصل كاريه !! دوميش مريم سوميش مسيح (استغفرالله)‌!!!

quote]

تازه بعضيهاشون وقتى بهش ميگى چند تا خدا دارى خجالت ميكشه جواب بده خجالت ميكشه بگه سه تا خدا دارم :lol: چون خودش ميفهمه داره شعر ميگه icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ّآقا به نظر من کسی که مسلمان واقعی باشه سریع تحت تاسیر قرار نمیگیره (مخصوصا ایرانیا) icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.