mm1368

سم قارچ تریکوتسین سلاح خطرناک نظامی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]به هر حال اين ها سمهاي كشنده هستند ! و ايرانيان جز اولين هاي بكار گيرنده از تسليحات بيولوژيك بوده اند ! يادم رفت بگم من احتمالا اون تن ماهي اي كه شما ميگي خوردم ولي هيچيم نشده ! تازه كلي هم صفا داد...

يه مورد ديگه اينكه اين تاپيك به بخش وي ام دي بره بهتر نيست ...[/quote]

نه خير اشتباه نكنيد
اولين استفاده كننده سلاح هاي بيلوژيك (بخار فسفات اگه اشتباه نكنم) يونانيان بودند
پس از آنهم در جنگ ايرانيان ساساني و روميان در قلعه اي در سوريه فعلي جسد عده اي رومي كه در تونل هاي ساخت ايرانيان كشف شده بوده باعث شد كه دانشمندان ايرانيان رو به استفاده از سلاح شيميايي در آن نبرد مورد ظن بدونند
حال آنكه هر انسان عاقلي با ديدن موقعيت و نوع جنگ و پيروزي نهايي ايرانيان در استفاده كردن از تونلها در جنگ ياد شده درميابه كه:
اون رومي هاي نگون بخت بر اثر استفاده هم رزمانشون از گاز فسفر بر عليه سربازان ايراني كشته شدند و علت عدم وجود اجساد ايرانيان اين موضوع بديهيست كه ايرانيان پيروز اجساد قربانيان خود را جمع كرده و ميبرند (به علت احترام) براي خاك سپاري و آن عده رها شده رومي روي هم داخل تونل گوشه اي بر روي هم انباشته شده بودند تا راه براي گذر ساير ايرانيان و ورود به قلعه باز شود.
هيچ دليلي نداره ايرانيان راه نفوذ خود به شهر را به وسيله مواد شيميايي داخل تونل مسدود كنند! و اين روميان بودند كه از ترس گاز و آتش وارد تونل ها ميكردند!
از اين تونل هاي كشف شده به سختي 4 سرباز ساساني با هم عبور ميكردند و از همين تونل ها و با ورود ايرانيان به اين قلعه اين قسمت بارديگر از روميان پس گرفته و ضميمه خاك ايران ميشود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا اصلا اجازه هست آموزش ساخت بمب ساعتي ,سم نيكوتين و.....
را توسايت بذاريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آقا اصلا اجازه هست آموزش ساخت بمب ساعتي ,سم نيكوتين و.....
را توسايت بذاريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[/quote]
طبق قوانين سايت امكان ارسال مطالبي از اين دست ممنوع است :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واریور جان شما نمی تونی اون ماده رو نوش جون کنی! و جون سالم هم به در ببری! البته با ارض معذرت! سم این باکتری با همه ی فواید، پزشکی و بهداشتیش از سمی ترین ماده های جهان است وقتی وارد بدن بشه و آنزیم هاشو آزاد کنه علائم ابتداییش، سختی در بلعیدن، مشکلات تنفسی، دید دوتایی و در نهایت مرگ می باشد.

بدست آوردن سم زیاد سخت نیست! به یک دستگاه کشت بی هوازی و یک دستگاه کروماتوگرافی نیاز دارید! البته میزان بسیار کمی سم خالص در در برابر هرباری که شما محلول حاوی باکتری رو در دستگاه قرار می دهید بدست میاد! من خودم بخاطر علاقه شدیدم به این باکتری ابتدا رشته میکروبیولوژی رو انتخاب کردم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اطلاعات من راجع به سموم کلا" کمه اما این رو میدونم سم از 2 طریق بدست میاد یکی از طریق موجودات تک سلولی که این سم ها رو کلا توکسین میگن و دیگه اینکه از طریق موجودات و گیاهان سمی که این دسته رو اصطلاحا ونوم(venom) نامیده میشه . بدترین نوع توکسین ها هم هومو توکسینها هستن که روی خون تاثیر میزارن .

اما در مورد استفاده ی اون تو جنگ هم موافقم هم مخالف به نظرم باید از گلوله های سمی توی جنگ استفاده کرد چون اگه طرف حتی یه خراش کوچیک هم برداشت نتونه قسر در بره :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.