hans

بولدوزر كمانه كرده است!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

تصویر

بولدوزر له کننده

روزنامه صهيونيستي هاآرتص اخيراً در مقاله اي به قلم «جدعون ليفي» تحليل گر برجسته خود و تحت عنوان «سركوب با بولدوزر، ابداع فلسطيني نيست» به چند عمليات شهادت طلبانه اخير فلسطيني ها كه با بولدوزر انجام شد، اشاره مي كند و به جوانان فلسطيني حق مي دهد كه...

اين مقاله را كه توصيفي از جنايات رژيم صهيونيستي است در ادامه مي خوانيد.¤
ما با بولدوزر به خانه ها و باغ هاي فلسطينيان و حتي به خود آنها حمله مي كرديم و با عنوان «كشتي كج» همه چيز حتي پيكرهاي آنان را زير زنجيرهاي بولدوزر له مي كرديم ولي اكنون با همان چوب رانده مي شويم.

تصویر

اسرائيل مي تواند ادعا كند كه اولين كسي نيست كه سلاح هسته اي را وارد خاورميانه كرد ولي درباره وسايل كشتار ديگر نظير حمله با بولدوزر نمي تواند چنين ادعايي داشته باشد. فلسطيني ها بولدوزر را به عنوان سلاح كشتار و نابودي انسانها ابداع نكرده اند و انسانهايي نيستند كه پس از اين نيز بخواهند چنين كنند. آنها تنها در حال تقليد از روشهايي هستند كه ما به عنوان «سركوب» بر ضد آنها به كار برديم و در واقع همان تاريخ تلخ اشغال اكنون بر ضد ما اجرا مي شود و اين نتيجه رفتارهاي خودمان است.

بياييد براي يك لحظه هم كه شده 416 روستاي فلسطيني را كه اسرائيل در سال 1948 با خاك يكسان كرد- زماني كه بولدوزرهاي عظيم الجثه دي 9 وجود نداشت- فراموش كنيم و به اسلحه اي تازه تر بينديشيم. بولدوزر به دست اسرائيلي ها به سلاحي كشنده تر و هولناك تر بدل شد و هيچ ابزار يا ماشين جنگي عظيم الجثه تر از آن نيست و با اين حال ما با اين غولهاي بد صدا كودكاني را كه سنگ مي پرانند دنبال مي كنيم و شايد تاكنون چندين كودك زمين خورده و زير زنجيرهاي بولدوزر نيست شده باشند.

تصویر

با اينكه ما مي گوييم فلسطيني ها هم مثل ما از بولدوزر استفاده كردند بايد بگوييم كه بولدوزر ما با آن ميني تراكتور فلسطيني هرگز قابل مقايسه نيست ما بولدوزرهايي با ارتفاع 6 متر و وزن 60 تن را براي تخريب خانه ها و مزارع اين مردم و دنبال كردن تظاهر كنندگان استفاده مي كنيم كه تنها عبور آن از كنار ساختمانها كافيست تا تمام شيشه ها در اثر صدا و لرزش ناشي از آن خرد شود و آنها تراكتوري كوچك زرد رنگي را كه به عنوان لودر به كار مي رفته را در يك لحظه، آنهم توسط جواني كه از چندين دهه جنايت ما زخمي قديمي در سينه داشته، به چند خودروي اسرائيلي مي كوبند و تنها چند نفر آن هم به دليل وحشت و زمين خوردن هنگام فرار زخمي مي شوند.

به سمت رفح برويد و در مسير در خان يونس توقف كنيد تا نتايج ويرانگري و وحشيگري را كه در آنجا بر هم انباشته شده مشاهده كنيد. محله هايي كه به كلي به يك تپه خاك بدل شده و اسباب و اثاث خانه هاي مردم با خاطره هايشان به زباله هايي زير دندان زنجيرهاي بولدوزر تبديل شد.

تصویر

آيا تاكنون خياباني كه با بولدوزر با خاك يكسان شده است را ديده ايد؟ ماشين ها مثل قوطي كبريت له مي شوند و منازل به كوهي از سنگ ريزه و آجر پاره بدل مي شوند. تمام خيابانهاي رفح دهها و بلكه صدها برابر بدتر و دلخراشتر از شرايطي را كه اين هفته در خيابان ملك داوود ديديم، دارند و آيا اين حادثه جاي گريستن بر خود و مظلوم نمايي دارد؟!

به عنوان مثال در سال 2004 بيش از 10700 فلسطيني به افرادي بي سرپناه بدل شدند چرا كه اسرائيل 1404 خانه را ويران كرد و تنها به بهانه اهداف ميداني در عملياتي موهوم اين عمل را توجيه كرد. در شهر كوچك جنين 560 خانه را ويران كردند و راننده بولدوزر اسطوره اي ما «كردي» تعريف مي كرد كه چگونه ويسكي مي خورد و مست مي كرد و جنين را به ميدان بازي همچون بازي «تيدي كوليك» بدل كرده بود و با شادي و خوي وحشي گري تمام خانه ها را ويران مي كرد.

تصویر

در عمليات «كمان در ابر» كه بولدوزر در آن بعنوان يك سلاح استفاده شد اسرائيل در يك روز 120 خانه را با خاك يكسان كرد و تنها كساني مي توانند درك كنند حمله با بولدوزرهاي دي 9 چيست كه در رفح يا خان يونس زندگي كرده باشند و شاهد حمله ارتش با بولدوزر به خانه ها و زن و بچه هاي خود بوده باشند.

¤ به نقل از خبرگزاري قدسنا

عصر ایران


یکی دیگر از کسانی که زنده در زیر تیغه و زنجیرهای این غول اهنی له شد دختری امریکایی و شهیده به نام راشل کوری بود.
برای اشنایی با او و چگونگی اتفاق به لینک زیر مراجعه فرمایید:
http://www.military....iewtopic&t=5201


تصویر



icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون از مطلبتون چند وقت پيش بود كه يك مبارز فلسطيني با بلدوزر خودشون يه اتوبوس اسراييلي رو داغون كرد و چند نفر به هلاكت رسيدن اينم جوابشون ولي حالا حالاها كمه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به خدا ديگه خود مردم اسراييل هم فهميدن كه چه جنايتكارايي دارن به اونا حكومت ميكنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بالاخره یه روز باید جور تمام ظلمهایی رو که کرده اند رو بکشند. icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو عکس اخری اندازه ی این غول اهنی رو با سایز ادما قیاس کنید. واقعا هیولان! icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.