loversky110

جنگ با دشمن با كدامين روش؟؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام خدمت تمامي دوستان همونطور كه همه شاهد هستيم جمهوري اسلامي ايران از ابتداي تاسيس خود با تهديد زيادي از طرف كشورهاي دنيا از جمله امريكا روبرو بوده و هست حالا سوال اينجاست كه چه بايد كرد.؟ البته اين چه بايد كرد هم خود قسمت هاي مختلفي دارد. 1.اصلا بايد به هر قيمتي مانع جنگ شد؟ 2.اصلا بايد به هر قيمتي با دشمنان جنگيد و پدرشان را دراورد؟ 3.بي خيال تسليم. بي شك هيچ كس راه سوم را اتنخاب نمي كند اما در دوراه ديگر تامل بايد كرد. اگر پاسخ شما گزينه يك است چرا و اگر گزينه دو چرا؟ چه كار بايد كرد تا هر كدام از گزينه هاي بالا عملي شود؟ از دوستان تقاضا مي كنم ازشعار دادن هاي بي مورد پرهيز كنند و حرف منطقي و عملي بزنند. چون كشور را الان با شعار اداره نمي كنند بلكه با اراده راستين شعارها را عملي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پاسخ هم گزینه 1 است و هم گزینه 2، یعنی این دو تفکیک پذیر نیستند بلکه دنباله هم هستند... یعنی شما نمی توانی بگویی که ما تا جایی که بتوانیم مانع حمله دشمن می شویم ولی اگر حمله کرد خب بی خیال که این تفکیک همان راه سوم را نتیجه می دهد سیاست جمهوری اسلامی سیاست تنش زدایی و دفاعی است و ما سر جنگ با هیچ کسی نداریم ولی این به معنای عدم پیگیری آرمانها و اهداف اصلی انقلاب نمی شود؛ همانطور که امیرالمؤمنین فرموده اند که مؤمن جاذبه و دافعه دارد، ما نیز به همین صورت در عرصه بین المللی با چالش هایی روبرو هستیم که خواه ناخواه به خاطر سلطه طلبی ابر قدرت ها و صهیونیست هاست و در اکثر مواقع سیاست ها و اهداف ما با غرب و استکبار همخوانی ندارد... حال به نظر شما در اینجا عکس العمل چیست؟ ایا باید تسلیم شویم یا بی برنامه و بدون عقل حسابگری آتش جنگ را شعله ور سازیم؟ ... ما تا جایی که بتوانیم در شطرنج سیاست آنها را کیش و مات می کنیم اما خود می دانید که حریف بدین مغروری بدین راحتی شکست را نمی پذیرد پس دیوانه وار بر ما حمله خواهد کرد (یوم المعلوم) در اینجا دیگر سکوت و کرنش جایز نیست و دفاعی جانانه از سوی ما و نصری بزرگ برای اسلام و انشاءالله شکستی خفت بار برای آنها خواهد بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گذینه ها کمی تا قسمتی مورد اشکال هستند.... به هر حال..... ببینید دوستان انتخاب هر گذینه ای در هر زمان ارتباط مستقیم با منافع ملی دارد. یعنی مانع ملی تعیین می کند که در چه زمان باید بجگیم و در چه زمان باید صلح کنیم، با چه کشور هایی رابطه دوستانه بر قرار کنیم و با چه کشور هایی قطع رابطه کنیم. به همین دلیل باید اپتدا تهدیدها را شناسایی کنیم. برای ادامه بحث تهدیدها را نام ببرید و بعد از آن بگویید هر کدام به چه نحوی امنیت و منافع ملی ما را به خطر می اندازند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خطر هاي كه براي كشور مي توان نام برد به دو دسته كلي بالقوه و بالفعل تقسيم مي گردد. جزءى تر بخواهم بگم مي شه چندتاي رو گفت از جمله: از طرف آمريكا (به عنوان خطر بسيار بزرگ و قدرتمند براي كشور چه از لحاظ اقتصادي چه از لحاظ نظامي و چه از لحاظ فرهنگي ) از طرف اسراييل(به عنوان رژيمي كه هر وقت كم مي اورد تهديد مي كند كه همه مي دونند در واقع هيچ است اما تهديد هاش از لحاظ معنوي و اقتصادي كشور را 0.0000000000001٪ متشنج مي كند) از طرف انگليس ( كشوري كه از ديرباز دشمن ايران بوده . امكان ندارد اين كشور به تهايي وارد جنگ نظامي با ايران شود ولي از ديگر جبهه ها پدر ملت را در اورده و مي اورد) اعراب(من هر چي به گذشته به عنوان چراغ راه اينده مي نگرم مي بينيم اين قوم خر و وحشي اند و عاقل تو اونها فقط يه عده كم هستند ) كشور هاي متحد و دوست امريكا(اين كشور ها بيشتر شبيه گاوي هستند كه چشم هايش را بسته باشي و به هر طرف دوست داري بكشي اما به هر حال همين گاو هم نبايد دست كم گرفت يه دفعه ديدي رم كرد) متحد هاي ايران(سوريه (اين كشور الان چون به ايران نياز دارد دنبال رو ايران است.)(روسيه فقط پي خوردن شيره وجود ايران است و اگه پاش بيفته حتي ايران را هم اشغال مي كنه (البته به خواب ببينه)) حال شما بگو چكار كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.