00Amin

داریوش بزرگ

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با تمام احترام به دوستان عزیز و تاریخ پر افتخار کشورمون و داریوش شاه بزرگ ، واقعا بحثی نافرجام است!

خوش به حال خودم که مدتهاست از اینگونه بحثهای بی نتیجه دوری کرده و تنها خواننده هستم.

کی این مردم ایران میخان از مرده پرستی و کینه های شتری رهایی یابند خدا عالم است؟

عزیزان گرامی تاریخ فقط وسیله ای است برای عبرت و پند و اندرز نه حسرت و افسوس و غرق در رویا و کینه شدن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
00Amin
محدودیت کارکتر و شکلک در یک پست خیلی بیشتر از این حرف ها است. به پست های دوستان دیگرتون در همین تاپیک دقت کنید.
ولی به هر جهت اگر باز هم چنین مشکلی تکرار حتما در یک پیام موضوع را با سعید مطرح کنید.
-----------------------------------

در مورد اینکه اسکندر مقدونی، یونانی یا مغانی بوده صحبتی نمی کنم چرا که قبلا توی همین سایت مفصل در مورد بحث کردیم. بقیه موارد رو به دوستان باترجه تر از خودم واگذارم می کنم.
ولی تحمل این رو ه م ندارم که بعضی از دوستان کسی مثل نادر شاه رو ستایش می کنند.
خدا وکیلی تا حالا چند بار به این فکر کردید که نادر شاه چه گلی به سر ایران زده که این همه بهش افتخار می کنید. رفته هند و توی یک جنگ پیروز شده و بعدش با غنائم به ایران برگشته. همین، یعنی هر کس دیگه ای هم چنین کاری بکنه قابل ستایشه؟
تا حالا به این موضوع توجه کردید که بعد از حمله نادر شاه به هند بوده که زمینه برای حمله انگلیسی ها به هند فراهم میشه و کمپانیه هند شرقی تشکیل می شه و هند توی اون زمان تبدیل میشه به هارت لتد و اون جا و با سرمایه مستعمره هند بوده که انگلیس کل منقطه رو هرج و مرج میکشونه و کلی مستعمره برای خودش دست و پا می کنه!!!! حالا شانس اوردیم که هندی ها و دیگر مستعمرات انگلیس در منطقه از دستمون شکایتی ندارند.
بله یک اقدام نسنجیده و از روی شکم ممکنه چنین عواقبی آن هم برای این همه مدت در پی داشته باشه.
در پایان باید به یاد داشته باشید که نادر شاه صرفا یک شاه و نابغه نظامی بوده. نه چیزی بیشتر و نه چیزی کمتر :!:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
hosseingmn

مشکل رو پیدا کردم اگر در پستها از این > < استفاده بشه مطلب قاطی میکنه :!: :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مصطفي جان با پيشنهاد شما در مورد بحث در خارج از سايت موافقم - حداقل حسن آن ديدن دوستان قديمي است و اگر صلاح دانستيد دوستان ديگر هم در اين بحث شركت داشته باشند .اما مي بايست نتايج بحثمان در اين تاپيك گذاشته شود؟

اما سوالي از دوستان خوب خودم دارم


بلاد اسلامي چگونه تشكيل شد ؟


سعيد جان - مطمپن باشيد افرادي مثل من كه عاشق وطن و تاريخ آن هستند - فقط در اين سايت عشق خود را (با نوشتن چهار خط كه از نظر سواد شما بحثهاي بي نتيجه است) به اين مملكت نشان نمي دهند.

برادر من - بدان كه برادر شما براي نشان دادن عشق خود به ميهنش سالها دور از خانواده در مناطق دورافتاده اين كشور مشغول به سازندگي و خدمت بوده و به اينكارش افتخار ميكنه و خواهد كرد و زماني كه شما از پشت كامپيوترتون زير كولر و بخاري دكمه هاي كيبورد را نوازش مي كنيد. كارنامه اجراي 1000 كيلومتر خط لوله آب و گاز در بيابانهاي اين كشور رو فقط پس از 8 سال كار كردن از خودش بيادگار گذاشته و بدليل اينكار از وزير نيرو جايزه گرفته - كارهاي ديگري هم كه به خاطر اين آب و خاك انجام دادم فعلا پيشكشتون - فكر كنم بچه تبربز هستي اگه يادت باشه يه مدت شهرتون تو يكسال گذشته مشكل قطع شدن آب داشت - اگه حالشو داشتي برو تحقيق كن ببين براي رفع مشكل چه كار كردند و مدير آن پروژه اسمش چي بوده ؟ برادر من الحمد الله خداوند آنقدر من را از مال دنيا بي نياز كرده كه تو اين سن كمم نيازي به كار كردن ندارم - تنها چيزي كه باعث شده حركتي به خودم توي سرماي آذر شهر بدهم فقط عشق به مردم ايران زمين كه توهم جزعي آن آنها هستي خدمت كنم.

همواره براي شما طلب موفقيت ميكنم - گارداش

---------------------------------------------------------

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست من! اين قياس مع‌ الفارغ رو بر چه اساسي صورت دادين؟ يعني حقيقتاً اعتقاد دارين كه تاريخ قبل از اسلام ايران زمين، همه حق و عدالت بوده و تمامي لشكركشي‌ها هم براي گسترش عدل و داد و نابودي ظالمان بوده؟
منم منظوم همه پادشاهان نبود شما كوروش رو گفتين من هم درباره كوروش گفتم
اگر شما پيامبري كوروش رو هم قبول نداشته باشى حق ندارى توهين كنى چون افراد زيادى قبول دارن
همونطور كه وقتى يه مسيحى يا يهودي كه پيامبري حضرت محمد رو قبول نداره مياد به وسيله كاريكاتور توهين ميكنه شما آنطور بر آشفته ميشيد حق بديد كه ما هم از شما بر اشفته بشيم
اولاً شعار راه قدس از كربلا مي‌گذرد، يك شعار استراتژيك بود
پس براي همين شعار استراتژيك بود كه قطعنامه رو قبول نميكردن ؟!؟!
اينكه ما به تمامي كشورهاي اطراف و حتي مصر و يونان و امثالهم حمله كنيم و ادعا كنيم كه براي گسترش عدل و عدالت و آزادي انسان‌ها گام برمي‌داريم، آيا ادعايي منطقي‌ است؟ به فرض منطقي بودن، كدوم يك از انسان‌هاي بزرگوار، اين امر رو انجام دادن؟
آيا پيامبر اكرم (ص) جنگي چنين انجام داد؟ حضرت علي (ع) چطور؟ حسين بن علي، حسن بن علي چطور؟

حضرت محمد براي آزاد سازي مكه لشكر كشي كردند در ضمن شما از كجا ميدونيد كه ما به كشور هاي اطراف حمله ميكرديم؟
ارتباطي نداره كه كوروش مسلمان بوده يا نبوده. ما براي شخصيت‌هاي بزرگ و تأثيرگذار، احترام قائليم. اين، ارتباطي به دينشون نداره! كما اينكه كم نبودن قهرمانان غير ايراني اين مرز و بوم! ولي من موندم كه چه اصراري بر توقف بر روي پادشاهان هخامنشي هست؟!!
احترام به شخصيت غير مسلمون در جمهوري اسلامي بي معني است كدوم شخصيت قهرمان غير مسلمون هست كه يك خيابان يا نه يك بن بست تو فلان روستاي دورافتاده به اسمش هست ؟
ما به نام عماد مغنيه هزار جور مجتمع ورزشي و كوچه خيابون داريم اون وقت هنوز كسى كه صنعت نفت ما رو ملى كرد يه كوچه بن بست هم به نامش نيست (حالا به قهرمانان ديگه اشاره نمى كنم)

دفاع از تاريخ و افتخار كشورمون، بايد دفاع همه جانبه باشه! نه اينكه در برابر توهين به پادشاهي ايراني، فريادمون به آسمون‌ها بره و در برابر توهيني صد برابر سنگين‌تر، صدامون درنياد!
شما از كجا ميدونيد همه جانبه نيست ؟ از كجا ميدونيد من يا امثال من در مقابل توهين به اسلام سكوت ميكنيم؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب سعيد منظورتون از مرده پرستي چي بود ؟ از نظر شما مراسم يادبود 15 خرداد و 7 شهريور و ... هم مرده پرستي است ؟؟!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مطالعه مطلب زیر را فقط به دوستداران حقیقت و ایران زمین پیشنهاد می کنم .

حضرت ذوالقرنین از دیدگاه روحانی برجسته مسلمان ( تفسیر المیزان مرحوم علامه طباطبائی )

http://www.kurosh-iran.blogfa.com/post-34.aspx

------------------------------------------------

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب بحث تاريخي باحالي شده ايول علم روانشناسي احتمالا در مورد شما يه همچين چيزايي ميگه چون دچار خود كم بيني شديد ميريد سراغ باباي باباي...باباتون و هي پزشو به ديگران ميديد ----------------------------- ولي من بابام يه آدم خيلي خيلي پولدار بود اون هيچ وقت ماديات رو نميخواست اما ماديات هميشه ميومدن دم دستش واسه همين هم پولدار شد به همه كمك ميكرد مهربون بود خيلي خوب بود خيلي ماه بود منم خيلي دوستش داشتم و همه جا ازش تعريف ميكنم و خودم رو بالا ميكشم ولي خودم كي هستم كسي هستم كه دوست دارم همه چيز داشته باشم صبح تا شب دنبال پول و افتخارم مشكل جنسي دارم و وضع اخلاقيم خوب نيست كمك كردنم به ديگران از روي خير خواهي نيست و فقط يه جور بالا كشيدنه خودمه اگه بتونم از روي جنازه هزار نفر رد ميشم كه به قدرت و افتخار برسم و از پدرم جلو بزنم يا مثل اون موفق باشم تا حالا كه تو همه چي پشت سر هم شكست خوردم و همه بد نيگام ميكنن كسايي كه پدرم رو دوست داشتن من رو دوست ندارن به خاطر همين ازشون بذم مياد از همه كس متنفرم از همسايه و دوستان و از زنها و مردها و................. من كي هستم ----------------------------------------- دوستان من شما كه اينقدر بابايي هستين يكم هم آدم باشين مثل باباتون من كه هر چي ميام اين جا لعن و نفرين از شما ميخونم تقريبا كسي تو اين دنيا نمونده كه شما آرزوي كشتنش يا تسلط بر او رو نكرده باشين اگه باباتون آزادي به مردم ميداد شما ميخوايد اسارت بديد و اگه باباتون.......... والا من هر چي ميخوام بين شما و باباتون شباهت پيدا كنم خيلي كم به نتيجه ميرسم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرمنده دوست گرامی این روش ها دیگه قدیمی شده ، زدن تو جاده خاکی و بحث رو به انحراف کشیدن

خوش باش و وقتی حالت بهتر شد ، نظرت را قشنگ تر و درخصوص صحبتهای گفته شده در مورد کوروش و داریوش بگو

فقط اینو بدون که این روشها دیگه قدیمی شده – رفتن تو جمعیت و بهم زدن آنها برای رسیدن به خواسته خود.یه عده میگن ما احترام به بزرگان ایران زمین رو فقط می خواهیم . اینهم دلایلش ( قران ، صحبت مورخان و اندیشمندان غرب و شرق ، مدرکی هم از خودمون زیاد نمودنده ، چون یه عده با فرهنگ و آدم مثل پدر پدر ....پدربزرگ یه سری از بندگان خدا وقتی دیدند چیزی از کتابها و تجربیات آن زمان نمی فهمند مدارک و کتابها و کتابخانه ها را آتیش زدند و اشیای قیمیتی آن زمان را بردند ( شاید با این کارشون اونها هم یه جوری به نوایی برسند بگن ما هم پولداریم )

خوش باش دوست من ، این روشها دیگه قدیمی شده – درهر صورت ما تو این بحث جدی نیاز به یک وقت استحراحت و تفریح داشتیم ، ممنونم :!:

خوش باش ولی زیاد مصرف نکن – چیزت میکنه :|

تو این ماه مبارک هم برای این دوستمون شفا و بهبودی از ایزد منان خواستارم. انشاالله که اجابت شود.

امیدوارم مدیر سایت این کار دوستمون را ندیده بگیره و تاپیک را قفل نکنه تا واقعا این بحث خوب به نتیجه برسد.

سئوال آخر خودم را تکمیل تر کرده و یکبار دیگر تکرار میکنم تا از موضوع بحثمان خارج نشویم :


بلاد اسلامی چطور و چگونه و چرا تشکیل شد ؟

-----------------

موفق باشید

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من باباتو خيلي قبول دارم امپرور جان ولي تو و امثال تو رو اصلا قبول ندارم چون خوب ميشناسمتون شما ها هم كه عرب هاي قرن حاضر هستيد بهتره اسم كورش رو خراب نكنيد و خودتونو پيرو اون بنده خدا ندونيد بزاريد مردم فك كنن تو اين دنيا آدم هاي خوب هم وجود داشتن شما هم بهتره بريد صبح تا شب آرزوي نا بودي بني اسراييل و اعراب و گرفتن آذربايجان و عراق و .... كنيد و زبونو فرهنگ و دينشونو با زور و كلك عوض كنيد شايد باباتون بهتون افتخار كنه چيه امپرور جون هنوز هم فكر ميكني من عرب هستم عزيزم قبل از اينكه شما متولد شيد تو اين سايت يه عده فكر ميكردن من كردم(كردستان) بعدا هم يه عده گفتن يهوديم آخر سر هم ميگفتن عربم يكم دير رسيدي اون عرب ها هم كمال همسايه توشون اثر كرده بود اين بلا رو سرتون آوردن شنيدي ميگن از ماست كه بر ماست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آن کس که از تاریخ نیاموزد و یا تاریخ را نادیده بگیرد شک نکنید که مجبور به تکرار آن است. آموختن از تاریخ با دانستن تمام حقایق آن امکان پذیر است .هر وقت گذشته خود را خوب شناختی و اراجیف مردمان ضد ایران را از تاریخ پالایش کردی آنگاه می توانی برای آینده برنامه ریزی کنی.لابد تاریخ چیز مهمی است که در آمریکا خانه های 50 سال پیش خود را هم تاریخی حساب می کنند.لابد مهم است که عربها و ترکیه و سایرین سعی در مصادره شخصیتها و معماری ها دارند و میلیاردها دلار خرج آن می کنند.لابد مهم است که به استناد آن می خواهند پشتوانه کسب کنند. پسر از فضل پدر برای آموزش خود و کسب فضل استفاده می کند تا خود فاضل شود.اگر از تجربیات پدر استفاده نکند مجبور به تکرار است.حال بحث این است که چرا عده ای به جای شناخت حقیقت و علل موارد تاریخ به تکذیب و یا تحقیر آن روی می آورند.این مطلبی است که خود آنها باید جواب دهند شاید آگاهی کاملی ندارند شاید فکر می کنند که زیاد و درست میدانند.به قول امام باقر(ع) اگر کسی مقداری احتمال نداد که شاید اشتباه فکر می کند و همیشه درست را نمی داند بایستی به توانایی فکری وی شک کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رستم جان
قشنگ گفتي


آن کس که از تاریخ نیاموزد و یا تاریخ را نادیده بگیرد شک نکنید که مجبور به تکرار آن است.



آقا جان گفتن از تاريخ درس بگير
نه اينكه پزش رو بده
نه اينكه با تاريخ مردم رو غرق در خشونت و احساس كن
نگفتن روضه بخون
گفتن تاريخ بخون

اينم يه درس خوب از اين مطالب تاريخي كه تو اين بحث ها گفته شده
آدم باشيد
آره
اين پادشاه هايي كه ازشون اسم برديد به نظر ميرسه انسانهاي خوبي بودن
و قدرت مند شدن
ظلم نكردن
نامردي نكردن
به عامه مردم زور نگفتن تو مذهب تو فرهنگ و ...
خوب شما هم ياد بگيريد


در رابطه با كشورهاي عربي و تركيه
بايد بگم اگه اين كشورها آدم بودن اين همه به مردم خودشون زور نميگفتن و انواع مليت هاي مختلف داخل كشورهاشون رو اذيت نميكردن
در مورد آمريكا بايد بگم كه آمريكا تاريخ ميخونه ولي روضه نميخونه
تقريبا اين زبان ناسيوناليستي كه در كشورهاي عقب مانه سياسي نظير تركيه و كشورهاي عربي و جود داره تو آمريكا و كشور هاي اروپايي و خيلي جاهاي ديگه وجود نداره



در ضمن من تاريخ رو تحقير نكردم من روضه خوني رو تحقير كردم



در مورد اون قسمت آخر هم(حديث)
به قسمت اول رجوع شود
اگه واسه من خوبه واسه شما هم خوبه

اينم قسمت اول شما : آن کس که از تاریخ نیاموزد و یا تاریخ را نادیده بگیرد شک نکنید که مجبور به تکرار آن است.
خوب اين واژه شك نكنيد با اين حديث تناقض داره


-------------


در ضمن سعيد جان ببخشيد پا برهنه پريدم وسط پست تون و احساساتشو لكه دار كردم (شوخي)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امپراطور عزيز.
خيلي عاليه. پس شما وقت خالي‌ات رو بهم بفرما تا قرار و مدار و فيكس كنيم.
پاسخ‌ شما باشه براي همون قرار.
نتايج رو هم مختارين. مي‌تونين قرار بدين يا كه خير. امر٬ امر شماست.

---------------------------------

پاسخ برخي دوستان كه باز هم عقده‌هاي ضدعربي‌شون گل كرده رو هم فكر نكنم ارزش داشته باشه بدم.
باشه عزيز! همه عرب٬ شما فارس. خوبه؟

---------------------------------

و اما در پاسخ به Cyrax بايد عرض شود كه :

منم منظوم همه پادشاهان نبود شما كوروش رو گفتين من هم درباره كوروش گفتم
اگر شما پيامبري كوروش رو هم قبول نداشته باشى حق ندارى توهين كنى چون افراد زيادى قبول دارن
همونطور كه وقتى يه مسيحى يا يهودي كه پيامبري حضرت محمد رو قبول نداره مياد به وسيله كاريكاتور توهين ميكنه شما آنطور بر آشفته ميشيد حق بديد كه ما هم از شما بر اشفته بشيم

ماشاء الله كوروش٬ يه قدم تا خدا شدن فاصله داره (البته اگه هنوز نشده)!
اول كه ذوالقرنين شد.
حالا هم كه پيامبر شده.
فقط خيلي دوست دارم بدونم اگه پيامبر بوده٬ پس نداهاي دعوت به سوي خداوند ايشون در كدوم يك از جزوات تاريخي منتشر شده!!
كدوم پيامبري٬ لشكركشي مي‌كرد و كشورگشايي؟!!!
برادر من! ديگه بهتره با فرستادگان الهي شوخي نكنيم!!!
جالبيش اينه كه شما ايشون رو با پيامبران اولي‌العظم مقايسه مي‌فرمايين!!!
ولي بالفرض كه ايشون پيامبر بوده. اگه تسلسل اديان و جايگزيني اون رو بدونين چي هست كه حتماً مي‌دونين٬ قاعدتاً ايشون بايد دين يهود مي‌داشتن و بشارت مسيح رو مي‌دادن! پس منطقاً دين كشور عزيزمون هم بايد يهود مي‌بود! چرا كه ما چند دين نداريم و اديان٬ مكمل همديگه هستن؛ نه در عرض هم!!!!
پس خواهشاً اينقدر احساساتي صحبت نفرمايين و اجازه بدين كوروش در ديدگاه ايرانيان٬ يك شاه عادل باقي بمونه؛ نه يه افسانه‌ى تخيلي!!!!

پس براي همين شعار استراتژيك بود كه قطعنامه رو قبول نميكردن ؟!؟!

از شمايي كه اطلاعات خوبي دارين٬ گفتن اين حرف بسيار بعيد بود! چرا كه اين حرف٬ دليل واهي يك مشت بي‌سوادي است كه گوش به زنگ شبكه‌هاي خارجي هستن!
شايد در اين زمينه٬ مطالعه‌ي خوبي نداشتين. پس با تمام احترامي كه به شما دارم٬ خوندن این تاپیک رو توصیه می کنم.
اون رو مطالعه بفرمايين (دو صفحه بيشتر نيست). درمورد فرمايشي كه داشتين٬ پاسخ مبسوط داده شده. اگه هم بعدش سوالي داشتين٬ در همون تاپيك مطرح بفرمايين. در حد توان٬ پاسخگو خواهم بود.
ولي بهتره فعلاً مباحث رو قاطي نكنيم.

حضرت محمد براي آزاد سازي مكه لشكر كشي كردند در ضمن شما از كجا ميدونيد كه ما به كشور هاي اطراف حمله ميكرديم؟


حضرت محمد (ص)٬ اولاً از چندين سال قبل و به دليل فشار بيش از حد كفار به ايشان و حملات مكرر نظامي به مسلمانان و كشتار اون‌ها و پس از رسيدن دستور الهي مبني بر جهاد٬ سپاه تشكيل دادن و پس از سال‌ها جنگيدن٬ حتي به صلحي 10 ساله با كفار رسيدن مبني بر اينكه مكه دست ايشان باشه و مسلمانان در امنيت٬ به زيارت بپردازن. ولي با نقض اين صلحنامه و كشتار مسلمانان٬ حضرت محمد (ص) با سپاهش به سوي مكه حركت كرد و شهر رو باز هم بدون خونريزي گرفت.
فكر كنم بهتره در اين زمينه‌ها هم بيشتر مطالعه بفرمايين.
در قرآن هم اومده.

اما اينكه من از كجا مي‌دونم كه ما به كشورهاي اطراف حمله مي‌كرديم٬ فكر كنم عقل سليم و منابع تاريخي كه خود شما بهش استناد مي‌فرمايين هم پاسخ شما رو بهتون بده. نكنه تمامي كشورها٬ به ما حمله مي‌كردن و ما در ازاي اون٬ مي‌رفتيم مي‌گرفتيمشون؟! اگه اينطوره٬ حتماً‌ ليونايدس به خشايارشا پيغام فرستاد كه مشتي خاك و ظرفي آب رو به نشانه‌ي پذيرش حاكميت كشورش به ايران٬ براش بفرستن!!!
بهتره ديگه درمورد وضوحات تاريخ٬ بحث نفرماييم و بريم سراغ نقاط اختلاف.

احترام به شخصيت غير مسلمون در جمهوري اسلامي بي معني است كدوم شخصيت قهرمان غير مسلمون هست كه يك خيابان يا نه يك بن بست تو فلان روستاي دورافتاده به اسمش هست ؟
ما به نام عماد مغنيه هزار جور مجتمع ورزشي و كوچه خيابون داريم اون وقت هنوز كسى كه صنعت نفت ما رو ملى كرد يه كوچه بن بست هم به نامش نيست (حالا به قهرمانان ديگه اشاره نمى كنم)

من نمي‌دونم شما در كدوم شهر زندگي مي‌فرمايين. ولي حداقل در تهران٬ تا دلتون بخواد از اين نام‌ها هست!
اگه سري به خيابان ميرداماد بزنين و احتمالاً ديوار روبروتون رو يه نگاه كوچيك بندازين٬ خيلي چيزا رو مي‌بينين.
شايد شما انتظار داشتين يه ميدون باشه به نام كوروش كبير٬ يكي باشه به نام داريوش كبير٬ يكي باشه به نام خشايارشا كبير٬ يكي ديگه به نام فلان كبير و چنان كبير تا اين رو به چنين نشانه‌اي بگيرين!!!
راستي. روز ملي شدن صنعت نفت كيه؟! چرا تعطيله؟!!
بهتره باز هم مسائل و مشكلات شخصي خودتون با حكومت رو دستمايه‌ي اين بحث‌ها قرار ندين و سعي كنين در حيطه‌ي سوالات و عرايض٬ اظهار نظر بفرمايين.

شما از كجا ميدونيد همه جانبه نيست ؟ از كجا ميدونيد من يا امثال من در مقابل توهين به اسلام سكوت ميكنيم؟

بنده كه چيزي نگفتم.
ان شاء الله٬ هروقت٬ در هر زمينه‌اي از كشور عزيزمون كه كسي بخواد مشكلي پيش بياره٬ هميشه صداتون اينقدر بلند و رسا و غيرتتون پايدار باشه.

من هم براي شما٬ آرزوي سلامتي و پيروزي و موفقيت رو دارم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تناقض حدیث را با تکرار تاریخ متوجه نشدم که در چه موردی هست.در ضمن جواب من به کل دوستان بود و نه فقط به شما. آقای مصطفی عزیز در مورد ((اگه اينطوره٬ حتماً‌ ليونايدس به خشايارشا پيغام فرستاد كه مشتي خاك و ظرفي آب رو به نشانه‌ي پذيرش حاكميت كشورش به ايران٬ براش بفرستن!!! )) لازم است متذکر شوم حمله داریوش و به دنبال آن خشایارشا به یونان به علت هجوم یونانیها در بیش از سه مورد بود.که آخرین آن آتش زدن شهر سارد به دست آتنی ها بوده که این موارد در نوشته های هرودوت و گزنفون آمده است. بله من هم موافقم که همیشه باید از حق و درستی حتی اگر به سود ما نباشد دفاع کنیم(حضرت علی (ع)) پایدار باشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.