امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

تمام مردم اسراپيل عضو ارتش ميباشند تعداد بصورت فعال و تعدادي بصورت ذخيره يعني شخص سروان خلبان نيروي هوايي ولي مهندس الكترونيك و مشغول بكار در يك شركت اونها روز هايي از هفته رو به تمرين و اموزش ميپردازند و درصورتي كه جنگي رخ بده زن و مرد در جنگ با توجه به فراخوان شركت ميكنند ساختار ارتش كوچك ولي زيبا !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون از پاسختون. اول فكر كردم بخاطر ضعف و ناكارامدي نيروي هوايي خودمونه كه پرسنلش زيادن..اما حالا فهميدم كه علتش چيه. اسراييل چون جمعيتش كمه .. اين كار رو كرده و بهترين كاره. اي كاش ما هم دوران نظام وظيفه ي كشورمون رو كاهش بديم مثلا يكسال ..ولي همون يكسال رو چنان با كيفيت برگزار كنيم كه همه وقتي ميخواهند بروند سربازي خوشحال خوشحال باشند . شنيدم توي يكي از كشورهاي اروپايي (فكر كنم سو يس) كه كشور بيطرفيه و جنگ كمتر به خودش نديده...يكي از خطرناك ترين كشورها براي اينه كه بخواي بري اشغالش كني!!!!‌ ميگن هركي ميره سربازي بعد از اين كه مياد يك قبضه كلت كمري با خشاب و گلوله بهش ميدن كه ماله خودش باشه و طبق اين حساب در هر خانه اي (حداقل) يكنفر فرد آموزش ديده ي مسلح وجود داره بدون اينكه حتي بخواد فراخوان بشه و تجهيزات دريافت كنه!!! جالبه با اين سلاح ها توي هر خونه اي ..هيچ درگيري و مشكلي هم پيش نمياد!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستي كه گفته بودند تركيه از نظر اقتصادي از ايران ضعيف تر هستش اشتباه مي كنند. اتفاقا تركيه از نظر اقتصادي سالهاست كه مارو ژشت سرگذاشته. شاهد اين امر هم نرخ تورم دو كشور هست . اين دو رقم رو مقايسه كني متوجه مي شي. اقتصاد ايران مثه بيماري مي مونه كه اكسيژن نفت داره زنده نگهش مي داره و با قطع اين اكسيژن كار بيمار هم ساخته است(متاسفانه) . شما اگر يه سفر به مسجد سليمان بري و ببيني كه پس از بسته شدن چاه هاي نفت در اون منطقه وضعيت معيشت اهالي به چه صورت درآمد بد نيست. دوست ديگري هم گفته كه تا اون موقع نفت عربستان ته مي كشه و ايران وابستگي اش رو به نفت از دست مي ده. ميشه لطف كني و آمار و ارقام اين ادعا رو هم بنويسي. عزيزجان همين الان عربستان يه حوزه نفتي داره كه به اندازه تمام نفت ايران دارن ازش نفت استخراج مي كنند. بعدش هم .... اما جواب سوالها جواب سوال اول: به ترتيب: آمريكا روسيه چين جواب سوال دوم: به ترتيب اسراييل عربستان سعودي تركيه
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببينيد دوستان ما بايد به جاي صرف هزينه هاي هنگفت در خريد تجهيزات به سيستم هاي پاسخگويي مناسب مجهز بشيم مثل موشك هاي كروز دورپرتاب با برد بيش از چند هزار كيلومتر و سيستم هاي ماهواره اي ساخت داخل براي هدايتشون به طوري كه با دقت اونارو تو سر دشمن بكوبيم . وجود 1000 فروند هواپيماي سوخوي 35با قيمت تقريبا 60 ميليون دلار و هزينه نگهداري و موشك 40 ميليون دلار هم چنين تواني رو به ما نميده و تقريبا برابري ميكنه با بيش از 50000 موشك كروز كه هزينه پرتاب نگهداري آموزش و خطرات جاني كمتري دارند موشك هاي شهاب 3 تا حدودي اين كا رو براي ما ميكنند پس با داشتن چنين تواني ما ميتونيم 50000 هدف رو بكوبيم و اين يك توان هوايي بازدارنده واقعي و برتري در قدرت پاسخگوي به دشمن است . درصورت حمله اسراييل يا هر كدام از كشور هاي منطقه ميتونيم به سمتشون 1000 موشك كروز پرتاب كنيم كه نه تنها نميتونن جلوشون رو بگيرن بلكه حداقل با دقت 3 متر بيشترشون به هدف اصابت ميكنن با اين ترتيب پايگاههاي هوايي اونها رو از كار مي اندازيم تا اگر 100000 فروند هواپيما هم داشته باشن نتونن بلندش كنند . البته به تعدادي رهگير قدرتمند هم احتياج داريم ولي نه اونقدر كه به خاطر قطعاتشون التماس كنيم يا در موقع بحران ما رو تنها بگذارند اون فروشنده هاي نامرد روس. پس بايد يك كاري با تكنولوژي بومي يا وارداتي هم مثل جنگنده هاي شفق 2 انجام بديم تا در صورت تهجم هوايي دست پا بسته نباشيم. يادمون باشه توان هوايي عراق از ما بيشتر بود حتي تا پايان جنگ و ما فقط يك رهگير قدرتمند داشتيم اونا ميراژ ميگ 29 23 21 وحتي اواخر جنگ هم مدل اوليه سوخوي 27 دريافت كردند
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واریور عزیز سوال رو مثه اینکه متوجه نشدی سوال این نبود که باید چه بکنیم؟ پرسیده شد که به نظر دوستان در فلان سال کدوم نیروی هوایی در دنیا وکدوم در خاورمیانه حرف اول رو میزنه؟ شما از ما نحن فیه خارج شدی به قول علما. icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یکی به مسئولین بگه جون مادرتون به علم اهمیت بدین همین می تونه ما رو نجات بده می دونین چه ابهتی داره وقتی ما یه موشک بفرستیم به مئو و ترکیه عرضشو نداشته باشه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گل گفتي hadi222 من خودم دو تا اختراع ثبت كردم و 8 اختراع نظامي در حال ثبت هم دارم وقتي با مسولين صحبت ميكني بهت ميگن تو برو اختراعت رو كامل بساز بعد كه حسن نيت شما ثابت شد با هم كار ميكنيم خوب اگه من بودجه ميلياردي داشتم اونا رو مي ساختم كه زياد به تحقيقات نواورانه اهميت نميدن بلكه فقط چيزهاي آماده رو ميخوان ......
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تمام مردم اسراپيل عضو ارتش ميباشند تعداد بصورت فعال و تعدادي بصورت ذخيره يعني شخص سروان خلبان نيروي هوايي ولي مهندس الكترونيك و مشغول بكار در يك شركت اونها روز هايي از هفته رو به تمرين و اموزش ميپردازند و درصورتي كه جنگي رخ بده زن و مرد در جنگ با توجه به فراخوان شركت ميكنند ساختار ارتش كوچك ولي زيبا ![/quote]
اين طرز تعريف شما به معني حمايت از اسراييل است و اصلا به موضوع ربطي نداره. مردم اسراييل و اصولا صهيونيست مردمي خون خوار هستند انها بچه هاي 5 و 6 ساله را اسلحه بدست مي دهند و يك سيبل با شكل مبارز فلسطيني جلويش مي گذارند و ميگويند شليك كنيد و از وطنتان حمايت كنيد.
ان طور هم نيست كه هر كسي كه به قول شما الكنرونيك و كار فني بلد باشد عضو ارتش ان هم نيروي هوايي اسراييل يك خلبان شرايط خاصي دارد و هر كسي نمي تواند خلبان باشد. ممكن است ان مهندس هوش يك خلبان را نداشته باشد. در ضمن اين همان اسراييل است كه در جنگ 33 روزه از حزب الله شكست خورد. شما مي خواهيد از چه اسراييل ما را بترساني؟
موضوع ما نيروي هوايي كشور هاي خاورميانه و جهان است.
انچه كه مسلم است امريكا برتري هوايي اش در جهان اول است و بعد از ان روسيه.
[quote name="shahm"]توي سي سال گذشته نيروي هوايي ما نتنها قوي نشده بلكه توان خودش رو از دست داده وتبديل به يك نيروي هوايي پير شده هم از لحاظ تكنولژي و هم از لحاظ نيروي انساني در واقع داره دوران افول خودشو طي ميكنه لذا ما نياز داريم جهت باز سازي اين نيرو دو تا سه برنامه پنجساله با بودجه كافي صرف كنيم تا بتونيم اين نيرو رو با توجه به نياز روز افزون كشور به روزش كنيم.![/quote/]
نيروي هوايي ايران بعد اتمام جنگ شروع به باز سازي ناوگان خود كرد ولي بعضي از اقايان با اطلاعات مربوط به سال دهه 70 مي گويند كه اين نيرو يك نيروي شكست خورده است و هيچ توانايي در برابر دشمن ندارد. مي گويند نيرو هاي انساني اين نيرو پير شده اند و ديگر به به درد نمي خورند ولي تعداد پذيرش و تعداد فارغ التحصيلان دانشگاه ستاري را نگاه نمي كنند. بمب ها و موشک های لیزری و نقطه زن ، رادار و موتور جنگنده ملی که پیچیده ترین تکنولوژِی را دارا هستند در همین نیروی هوایی به اصطلاح افول کرده از نظر تکنولوژی ساخته می شوند.
بعضی به راحتي و با اطلاعات قديمي سعي در خراب كردن وجه اين نيرو در بين مردم دارند. شما خود فكر كنيد كه امريكا و اسراپيل بارها و بارها حمله هوايي به ايران را شبيه سازي كرده اند ولي به هيچ نتيجه اي نرسيدند. در زمان جنگ 180 پيروزي در به نام اف 14 ثبت شده بود چرا از روي بي اطلاعي از مي گوييد از اول تا اخر جنگ برتري هوايي دست عراق بود ماجرا هاي واقعي ققنوس از خاكستر بر ميخيزد در مجله صنايع هوايي مطالعه كنيد. ببینید خلبانان ایرانی چگونه خلبانان روسی امریکایی و فرانسوی را در اخر جنگ مغلوب می کردند از هر کس بپرسید میگوید که تعداد پیروزی های هوایی ایران در جنگ بیشتر از عراق بوده.
اين همان نيرويي است كه در زمان جنگ بعد از اخراج امريكايي ها مي گفتند كه نمي تواند حتي يك جنگنده بلند كند اما توانست در همان روزهاي اوليه جنگ 140جنگنده در يك ساعت عملياتي و به پرواز در اورد. در همين مانور اخير بود كه از همين جنگنده های قديمي و به قول بعضي ها به درد نخور كه كه بردشان را تا به سه هزار كيلو متر افزايش داده اند تجهیزات جنگ الکترونیک به انها افزوده اند 140 فروند جنگنده با اواكسي كه مي گفتند ديگر عملياتي نيست ايران نمي تواند ان را عملياتي كند به پرواز در اوردند. و تا الان هم امريكا و يا هيچ كس ديگري هم نمي داند سوخو27 هاي سپاه كجاست سوخو 39 ارتش كجاست و سوخو30 MKM ارتش کجاست البته مدارک غیر قابل انکاری هست که مسئولان سایت به دلایل امنیتی از نشان دادن انها معذورند. این مدارک گویا نشان می دهد که ایران این جنگنده ها را داراست.

ببينيد دوستان ما بايد به جاي صرف هزينه هاي هنگفت در خريد تجهيزات

به سيستم هاي پاسخگويي مناسب مجهز بشيم مثل موشك هاي كروز دورپرتاب با برد بيش از چند هزار كيلومتر و سيستم هاي ماهواره اي ساخت داخل براي هدايتشون به طوري كه با دقت اونارو تو سر دشمن بكوبيم .
وجود 1000 فروند هواپيماي سوخوي 35با قيمت تقريبا 60 ميليون دلار و هزينه نگهداري و موشك 40 ميليون دلار هم چنين تواني رو به ما نميده و تقريبا برابري ميكنه با بيش از 50000 موشك كروز كه هزينه پرتاب نگهداري آموزش و خطرات جاني كمتري دارند
موشك هاي شهاب 3 تا حدودي اين كا رو براي ما ميكنند پس با داشتن چنين تواني ما ميتونيم 50000 هدف رو بكوبيم و اين يك توان هوايي بازدارنده واقعي و برتري در قدرت پاسخگوي به دشمن است .

ما در حدی نیستیم که به فرماندهان ارتش و سپاه و فرمانده کل قوا حضرت ایت الله خامنه ای دستور دهیم و بگوییم چه چیز هایی برای مقابله با اسرائیل و امریکا لازم داریم و چه کارهایی باید انجام دهند. ما نه سواد نظامی داریم نه از توانایی های واقعی ایران خبر داریم. این فرمانده ها همان کسانی هستد که نگذاشتند عراقی که از پشتیبانی جهانی بر خوردار بود یک وجب از خاک ایران را بگیرند.
ترکیه و عربستانی که امریکایی ها و اسرائیلی ها به ان دستور می دهند و اختیار ارتش خود را در دست ندارند به مثل همان عراق هستند. و یک نیروی تو خالی هستند.
یران توانسته در المپیاد های جهانی به مقام هایی دست پیدا کند که هنوز سیر صعودی دارد و توانسته با تولید ماهواره و ماهواره بر تمام ایرانی نشان دهد که در علوم هوا فضا پیشرفت های فراوانی کرده و پیشرفت در هوافضا یعنی پیشرفت در تمامی علوم دنیا. ساخت موتور جنگنده ملی و موشک هایی همچون قاصد و موشک های لیزری نشان از پیشرفت علوم در ایران دارد.
توان هسته ای ایران که جهان از پیشرفت و بومی سازی ان توسط جوانان ایرانی به حیرتند چه بازهم می گویید که ایران در اکثر علوم عقب افتاده است و مسئولان هم به این عمر توجه نمی کنند.
1500 نفر دانشجو ایرانی در امریکا مشغول به تحصیلند و مهم ترین پست های علمی دانشگاه های امریکا و ناسا در دست ایرانی هاست.
هوش ایرانی در جهان اول است و ایرانی هر کاری که بخواهد بکند میکند.
درسته نیروی هوایی ایران مثل امریکا و اسرائیل نیست ولی لااقل اختیار ان دست خودمان است و ما هم نباید افسران این نیرو را که شبانه روز در حال کار برای من و شما هستند را کوچک کنیم و بگوییم نیروی هواییتان به درد نمی خورد. که ئاقعا هم حرف های بعضی ها که این ها را می گویند واقعیت ندارد.
شما خودتان بگویید ایران در حال حاضر و در امسال چند فروند جنگنده عملیاتی دارد و چند فروند دیگر در صورت جنگ به حالت عملیاتی در خواهند امد؟
در حال حاضر همان کسانی که در امریکا اموزش دیده بودند دارند در دانشگاه ستاری جوانانی مومن و متعهد به نظام و مثل خودشان کاری می سازند و تجربیات 8 سال افتخار را اضافه و به همین جوانان یاد میدهند.

نیروی هوایی نیرویی الهی است. امام خمینی (ره)
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد بهترین نیرو هوایی جهان در سال 2020 یا بعد آن به نظر من دو تا مسله اهمیت دارد. یکی وضعیت اقتصادی آمریکا دوم هم توان علمی و خلاقیت چین در خاورمیانه بعلاوه ترکیه و ایران و عربستان و اسراییل مصر هم انعطاف لازم را برای ایجاد یک نیروی قدرتمند هوایی را دارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نميدونم چرا از يك حرف مشخص برداشت هاي عجيب ميشه

اگر من گفتم موشك كروز يا اين كارها به اعلام خودشون تو ماهنامه هاي سالهاي پيش صنايع هوايي بود كه اين گزارش رو خودشون دادن گفتن اين كار گزينه بهتر و موثر تري تا خريد هواپيماي جديد .

اساس گذاشتن اين فروم ها گفتن نظرات مختلف و آشنا شدن ديدگاه افراد مختلف است هر چند كه بايد ظرفيتش وجود داشته باشه .


جناب Born كي گفته كه نيرو هوايي عقب مونده است جز خود نيرو هوايي نگفته با اون آذرخش و صاعقه كه حتي رادار هم ندارن گنجشك رنك كردن بجاي كفتر به مردم نشون ميدن در حالي كه حريفشون امثال شاهين و عقاب و اينجور چبزاست وهروز كلي تخم ميذاره . icon_wink

تلاش خوبييه ولي خيلي جا داره با اين روشي كه پيش گرفتن كار مثبتي توي تكنولوژي جديد انجام بشه فقط يه دنباله روي مسخره است .
شفق دو خوبه كه نميشه اسمش رو گذاشت يه جنگنده بومي فرضا اتفاقي بيفته و به ما هيچ قطعه اي ندن اون مقعه اين جنگنده هم تاسف انگيز خواهد شد پس نميشه بهش گفت پيشرفت.
شما فكر كردي كه اون ايراني كه تو ناسا كار ميكنه مياد براي ما تو وزارت دفاع كاركنه يا اون كه رفته خارج برا تحصيل حاظره بخاطر كار تو وزارت دفاع ممنوع الخروج بشه يا...
من باور ندارم كه پيشرفت كرديم بلكه ما فقط عقب مونگي مون رو جبران كرديم . ساختن چندتا بمب يا بهپاد حتي موشك شهاب چيز چندان مهمي براي سال 2020 نيست ما بايد بسيار بيشتر از اينها پيشرفت كنيم مقايسه با تركيه و كشور هاي عربي كار مسخره اي است دشمن واقعي ما ابر قدرتهاي دنيا هستند كه مي خوان ما يا تابعشون باشم يا بدبخت بشيم وجود ميگ سوخو و حتي اف 22 هم بدرد ما نميخوره بلكه اونچيزي كه بعنوان برتري و پيشرفت مطرحه تكنولوژي ساخت اونه.

البته اين نحوه حرف زدن من باعث اين نشه كه شما فكر كنيد من دارنم فناوري ايران رو مسخره ميكنم بلكه دعواي من بر كم كاري همين كسايي يه كه شما ميگي اصلا تا ما به اينها نگيم كه اينها كاري نميكنن شما فكر ميكنيد چرا هر چند وقت يك بار مسئولين نظام با نخبه گان جلسه ميگذارن .
در مورد اينكه ما نبايد دستور بديم آخه كي دستور داده به نام تاپيك دقت كن سوال مطرح شده ميگه {{{قویترین نیروی هوایی سال 2020 از آن کدام کشور است(جهان و خاورمیانه) }}} مطالبي كه افراد درون اين تاپيك ميگن براساس اطلاعات موجود است نه سري سپاه وارتش و اين براي افزايش دانش عموم نسبت به توانايي هاي نيرو هاي مسلح كشور است .

و اما در مورد سواد و اينكه آيا ما داريم يا نه چون اين بحث سياسي ميشود پيگير آن نميشوم ولي جوانان امروز مردان سال 2020 اند كه اگر امروز حرفي ميزنند فردا به آن عمل ميكنند
همانطور كه جوانمردان سال هاي جنگ مردان امروز و بازنشسته گان فرداييند
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در جهان آمريكا تا دهه هاي اينده همچنان قدرت بلامنازع هوايي را دارا خواهد بود در منطقه خاورميانه هم نيروي هوايي اسراييل قدرت برتر منطقه خواهد بود وضعيت ايران فرق مي كنه و منبع قدرت ما چيز ديگري است و شامل موضوعاتي مانند وضعيت ژپو پلتيكي خاص ايران قدرت انرژي قدرت سياسي در منطقه نيروي زميني و دريايي و موشكي قدرتمند ايمان و شهادت طلبي و...
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمريكا دلش نميخواست عراق پيروز ميدان جنگ باشه..از نفس كليه جنگ رضايت داشت..اما با شكست ايران مخالف بود..آقاي محمد جواد لاريجاني هم يكبار سالها پيش در يك مصاحبه ازشون خوندم كه گفته بود: اوايل جنگ حتي آمريكا ميخواست ايران پيروز ميدان بشه . اگر قضيه ي ايران گيت توي اونور زياد سر و صدا نميكرد شايد اينطور ميشد.
اما خب راجع به عراق..عراق كلا اون زمان ارتش اش بر پايه ي تجهيزات شوروي بود..شوروي هم به هيچ درخواستيش نه نميگفت. پس دليل نداشت بره سراغ تجهيزات آمريكايي.
----
حالا من يك سوال برام پيش آمد... نيروي هوايي اسراييل با بيش از 650 جنگنده چطوره كه 35 هزار نيرو داره و ما با (؟) تعداد خيلي كمتري جنگنده 30 هزار نيرو در نيرو هوايي؟!


آمريكا ميخواست تا با اين جنگ توان نظامي دو كشور من جمله توان هوايي عراق و ايران بسيار كاهش پيدا كنه تا توازن قوا به نفع اسراييل از دست بره[/list]
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جناب Born كي گفته كه نيرو هوايي عقب مونده است جز خود نيرو هوايي نگفته با اون آذرخش و صاعقه كه حتي رادار هم ندارن گنجشك رنك كردن بجاي كفتر به مردم نشون ميدن در حالي كه حريفشون امثال شاهين و عقاب و اينجور چبزاست وهروز كلي تخم ميذاره .

شما مدرك بيار صاعقه و اذرخش رادار ندارنه من در هر سايتي در گوگل سرچ كردم همچين مطلبي پيدا نكردم شايد منظور شما اذرخش كه مثل اف5 تك سكان عمودي است. البته اگر در عكس هاي صاعقه نگاه كنيد به دليل استفاده از موتور RD-33 کمی بزرگ تر است در ارشیو همین سایت است می تونید عکس هایش را ببینید.
این هم اطلاعاتی در مورد جنگنده صاعقه. صاعقه با این 2 سکان عمودی بودنش و دیگه خیلی تابلو است اطلاعاتش هم توسط اقا سعید و اقا حامد و برخی دیگر مدیران سایت تائید شده.
ببینید رادارش چه جوریه.
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3337
درسته اکثر قطعاتش روسی است اما اکثر امتیازات ساخت این لوازم را ایران خریده من نمی دونم شما بر اساس چه مدرکی می گویید صاعقه و اذرخش رادار ندارند. درسته به پای عقاب های دشمن نمی رسه. من مدیر سایت نیستم ولی این این حرف شما به این معنی است که مسئولان ما دروغ هستند و توهین کردن به مسئولان نظام خلاف قوانین سایت و قانون جامعه است.

شما فكر كردي كه اون ايراني كه تو ناسا كار ميكنه مياد براي ما تو وزارت دفاع كاركنه يا اون كه رفته خارج برا تحصيل حاظره بخاطر كار تو وزارت دفاع ممنوع الخروج بشه يا...

بله می ایند چون ایرانی جماعت وطن پرستی اش یه چیز دیگر است دایی من خودش دوستی دارد که خواهرش در امریکا در ناسا کار میکند و خودش هم مدتی کار می کرده ولی به ایران بر می گرده و با وزارت دفاع همکاری می کند راست می گم ها ولی اسمش رو نمیگم لطفا هم نپرسید که تو از کجا می دانی ان اقا راست گفته چون دورادو ان اقا را میشناسم . در ضمن همین ایران بتون منفی 18 درجه ای دارد که هیچ کشوری ندارد و امریکا و روسیه تشنه این فن اوری هستند. و همین ایرانی که پیشرفتی نکرده در ساخت روبات پرنده از امریکا و ژاپن پیشی گرفته و به رتبه اول جهان دست پیدا کرده.
امریکایی هاهم بیشتر به اینکه به مسائل سیاسی اهمیت بدن به اقتصاد و علم اهمیت می دن زمانی که لانه جاسوسی تسخیر شد مردم امریکا عصبانی شدند و در خیابان ها با شعاری خواستار اخراج ایرانی ها از امریکا شدند ولی دولت امریکا اصلا دست به چنین کاری نزد چون به عنوان مثال سلطان شیشه جهان که یک ایرانی است و در امریکا کارخانه دارد می تواند به توان اقتصادی امریکا خیلی کمک کند و اخراج این اقا یا بسیاری از دانشمندان یعنی ضربه به اقتصاد و علم امریکا و قدرت گرفتن ایران. این هم زندگی نامه یک دانشمند ایرانی جالب است بخوانیدش. ببینید این اقا که همیشه مورد بی مهری قرار گرفته باز هم برای وطنش چه کار هایی کرده است.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%B5%D8%B1

من باور ندارم كه پيشرفت كرديم بلكه ما فقط عقب مونگي مون رو جبران كرديم . ساختن چندتا بمب يا بهپاد حتي موشك شهاب چيز چندان مهمي براي سال 2020 نيست ما بايد بسيار بيشتر از اينها پيشرفت كنيم مقايسه با تركيه و كشور هاي عربي كار مسخره اي است دشمن واقعي ما ابر قدرتهاي دنيا هستند كه مي خوان ما يا تابعشون باشم يا بدبخت بشيم وجود ميگ سوخو و حتي اف 22 هم بدرد ما نميخوره بلكه اونچيزي كه بعنوان برتري و پيشرفت مطرحه تكنولوژي ساخت اونه.

من گفته خوده رئیس سازمان موصاد پس از به نمایش در امدن بمب هوشمند قاصد را دارم که گفته فاصله تکنولوژی ایران و اسرائیل در حال کاهش است و این زنگ خطری برای اسرائیل است.

البته اين نحوه حرف زدن من باعث اين نشه كه شما فكر كنيد من دارنم فناوري ايران رو مسخره ميكنم بلكه دعواي من بر كم كاري همين كسايي يه كه شما ميگي اصلا تا ما به اينها نگيم كه اينها كاري نميكنن شما فكر ميكنيد چرا هر چند وقت يك بار مسئولين نظام با نخبه گان جلسه ميگذارن .

نمی خواهم به خبه ها توهین کنم ولی این طور که شما می گید اقای خامنه ای و رئیس جمهور در ایران هیچ کاره هستند. اگه شما این طوری می گید پس لطفا نخبه های عزیز چرا طرحی نمی دهند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود.
شما مگر نمی دونی که ایران در جنگ با چند کشور جنگنیده بود اگر امریکا و کشور های دیگر هم به ایران حمله کنند باز هم هیچ غلتی نمی توانند بکنند چون در طول تاریخ ایرانی ها هیچ وقت نخواسته اند زیر سلطه کشوری باشند.

در مورد اينكه ما نبايد دستور بديم آخه كي دستور داده به نام تاپيك دقت كن سوال مطرح شده ميگه {{{قویترین نیروی هوایی سال 2020 از آن کدام کشور است(جهان و خاورمیانه) }}} مطالبي كه افراد درون اين تاپيك ميگن براساس اطلاعات موجود است نه سري سپاه وارتش و اين براي افزايش دانش عموم نسبت به توانايي هاي نيرو هاي مسلح كشور است .

من اشتباه کردم چون تاپیک را به بی راهه بردم . ولی بعضی از این افراد با این اطلاعات فعلی و قدیمی مربوط به چند سال قبل بجای انکه خدمتی کنند خراب تر می کنند. الان نیروی هوایی ایران را هم خوده امریکا خبر و اطلاعات زیادی درباره ان ندارد چه برسد به ما ها. من امریکا رابه عنوان یک ابر قدرت قبول دارم ولی نباید بگذاریم هر غلطی که می خواهند بکند. امریکا از ما بهتر است چون امریکا چندین سال است در این تکنولوژی ها فعالیت می کند در ضمن امریکا از دانشمندان کشور های بسیاری استفاده می کند و قدرتش از خودش نیست. اما این دلیل نمی شود چون قدرتی مثل امریکا و اسرائیل در دنیا وجود دارد ما دست بسینه بنشینیم و هیچ کاری نکنیم. بلکه باید تمام سختی ها و دشواری ها را پشت سر بگذاریم تا لااقل اسرائیل را از صحنه خاورمیانه از نظر علمی و برتری هایی به کنار ببریم. این را هم به یاد داشته باش هیچ کاری نا شدنی نیست طرحایت را عملی کن حتی اگر سخت است و قدر سختی را بدان چون مردان بزرگ کسانی هستند که سختی انها را بزرگ کرده است. ( worior عزیز حرف های خصوصی باهات دارم که شاید به نفعت باشه در PMات قرار می دهم.)
مطمئن باشد اگر ایرانی ها کمی نا امیدی و تنبلی را کنار بگذارند اسرائیل که سهل است امریکا را هم در علم و تکنولوژی تا سال 2020که سهل است دو ساله دیگر زیر پا می گذارند.
بعضی از مردم فکر می کنند که شهاب 3 فتوشاپی است که دلیل خیلی مسخره ای است. بعضی ها فکر می کنند امریکا در یک ساعت می تونه ایران را بگیره این ها به دلیل همین حرف های رسانه های خارجی است که می خواهند دل این مردم بیچاره را خالی کنند و انها را نا امید کند تا توانایی های خودشان شک کنند و نمی توانم را در فکر مردم جا کنند که این به قول امام یعنی شکست مطلق و همانی که اسکبار از ان برای نابودی ملل استفاده می کند. و متاسفانه بعضی ها در این سایت به این رسانه ها کمک می کنند رساندن واقعیت به گوش مردم خوب است اما بهتر است با مدرک و با منطق همراه باشد.

دوستان حتما اگر به حرف های من اعتراضی دارند انها را با ایمیل یا PM در میان بگذارند چون تا الان هم این تاپیک را خیلی به بی راهه برده ام از صاحب تاپیک هم به خاطر این عملم عذر خواهی می کنم . باور کنید بعضی حرف ها را می بینم عصبانی می شوم. لطفا دیگه به این تاپیک برای اعتراض به حرف های من مراجعه نکنید مگر انکنه به تاپیک ربط داشته باشد. این تاپیک را تخصصی نگه داریم و حرف های سیاسی و اجتماعی را بین خودمان بگوییم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
و اما چرا صاعقه آذرخش رادار ندارند حتما خروجي موتور ميگ 29 رو ديديد همون RD33 حالا يه سوال اگه روي صاعقه يا آذرخش نصبه پس چرا خروجي موتور هاي اونا تو قسمت پس سوز شبيه F5 و J85 سابقه لا اقل بايد از شكلي مشابه مدل روسي اون باشه يا نه . اگر صاعقه يا آذرخش رادار داره پس چرا هيچ وقت ما تو هيچ مانوري از اون نديديم كه يك موشك هدايت شوند شليك كنه . توي تمام مانور هاش خالي از مهمات بوده فقط توي دوتا مانور راكت غير هدايت شونده زده و تو مانور ديگه بمب سقوط انداخته خب اينكارو كه با هوا پيماي ملخي هم ميشه انجام داد.هيچ وقت ديديد روش سايدايندر يا حداقل آر 60 نصب بشه. حالا شما ثابت كن كه رادار داره. در مور شفق وضع از اين بد تره مثلا ميگن كه اين هواپيما رادار گريزه و از كاكپيت نسل پنجم مانند اف22 استفاده ميكنه كه اون كاكپيت با عظمتش هم هممون ديديم از اون موتور ميگ 29 هم استفاده ميكنه اما چند سوال بزرگ . يعني يك هواپيكاي رادار گريز با اون كاكپيت بعنوان هواپيماي آموزشي استفاده ميشه در حالي كه جنگنده هاي اصلي ما همون اف 5 ها از يا اف 4 ها از چنين كاكپيت مهمي بي بهره اند پس اگر به تكنولوژي آن رسيده ايم چرا استفاده نميشود . حرف ... ديگري كه در مورد اين جنگنده گفته ميشود موتور آن است ميگ 29 در حالت عادي با دو موتور خود به نهايت سرعت 1.8 ماخ دست پيدا ميكند در حالي كه شفق فقط يك موتور از آن را دارد چگونه مي تواند به سرعت هاي گفته شده دست پيدا كند . آنچه كه مشخص است اين هواپيما ها بيشتر تست هاي ايروديناميكي مونتاژ و آشنايي با سيستم پرواز هستند تا يك جنگده اي كه بتواند قابليت عملياتي شدن را پيدا كند كه براي تبليغات مرتبا هوا ميشوند. به هر حال دوستان اگر جواب قانع كننده اي بدهند ما رو خوشحال ميكنن چون دوست داريم كشور مون توان برتري تو صنايع هوايي داشتهباشه و آروم به يك توليد كننده تبديل بشه ولي اونچه كه تا الان ديده شده كاملا غير منطقيه و يك جور اتلاف بودجه بوده كه دستاورد اون يعني يك كار مشخص يا خروجي كارامد نبوده والان نيروي هوايي چيز مشخصي براي ارائه واقعي نداره...منطقي باشين BORN عزيز يادداشتت رو خوندم از محبت شما متشكرم ولي قظيه بسيار پيچيده تر از اين حرفهاست من سالهاست كه به صورت گروهي با جمعي از متخصصين و مخترعين روي چند پروژ نظامي دارم كار ميكنم تو سخت افزار هاي نظامي بعضي اوقات يك چيز ساده بسيار پر هزينه از آب در مي ايد جوري كه نميشه با هزينه شخصي اون رو درست كرد جايي هم به شما كمك نميكنه چون امنيت طرح شما با يك مخاطره جدي روبرو ميشه يكي از دوستان من يك اختراع رو دوبار ثبت كرده جالبه با همون نام !!! معمولا سيستم هاي دولتي بيشتر مصرف كننده تكنولوژي هستند تمام طرح هاي كه ميبينيد نمونه اي از مدل هاي قبلا ساخته شده هستند كه كپي شده اند يا به نحوي از روي طرح اصلي خود ساخته شده اند تمام پيشرفت ما در صنايع دفاع فقط اين است كه خداي ناكرده اگر وارد جنگ شديم بتوانيم آن چيزهاي كه داريم بسازيم تا مهماتمان تمام نشود ... هيچ تكنولوژي جديدي در صنايع دفاعي ما كه گوياي يك فناوري ناب و منحصر به فرد مختص ايران باشد ديده نشده و گفته هم نشده . از ادامه ديگه خوشم نمياد چون خيلي از دروغ گويي ها خسته شدم 4 سال با ادارات دولتي سروكله زدم هيچ كدوم قانع نشدند كه يك كار ساده رو به ما بدن چه برسد به ساخت تسليحات نظامي .
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.