worior

هواپیما های عصر باستان!!!! واقعی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سعید جان اجنه حتی اگر از جنس نور هم که باشند سرعت حرکتشان محدود سرعت نور است !!
فاصله ما تا اولین ستاره های خارج از منظومه شمسی بیش از چندین هزار سال نوری است

در مورد هفت آسمان که روایت مشهور و مستند امام صادق هست ( به مانند پوست پیاز برروی هم
آسمان ما به آسمان دوم مانند حلقه ایست در بیابان)و.....

در مورد اجنه و استراق سمع که میگفتند زمان حضرت موسی به آسمان هفتم میرفتن و از ملائک اطلاعات مربوط به آینده را استراق سمع میکرده به پیشگویان میدادند که بر اساس ارتباطی که جنیان با شیطان داشتند این اخبار رو تحریف میکردند و به پیشگو ها میدادن زمان حضرت موسی ایشون دعا میکنن تا آسمان چهارم رهشون بسته میشه و در زمان حضرت محمد باز هم ایشون دعا میکنن و راهشون از همین آسمون هم بسته میشه :

لایسمعون الی الملائ اعلی!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

موضوع اینه که اجنه همانطور که عرض کردم محدود به قوانین مادی نیستند. موجودی که میتواند از دیوار رد شود از صندوق در بسته اشیا را خارج کند مسلما در حصار سرعت نور قرار ندارد. سرعت نور برای ماده معنا دارد. جن از جنسی نیست که انسان و جهان خاکی از آن ساخته شده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سعید جان باید بگم جن ها تا حدود زیادی به قوانین ماده محدودن فقط از دید ما خارجند مگه امواج از در و دیوار عبور نمیکنن در مورد خلقت جن هم که خداوند عزوجل گفته (از چیزی که از آتش خارج میشود خلق شده اند) اگر اشتباه نکرده باشم آتش چیزی غیر از ماده نیست چه رسد به چیزی که از آن خارج میشود شاید در طیف انرژی باشند و پتانسیل زیادی به لحاظ سرعت در مقابل ماده داشته باشن ولی سرعت هم حدی داره شکل سرعت اونها بلادرنگ که نیست تابع محدودیت است.

سرعت ماده تا 99.9 درصد سرعت نور است !!
سرعت پروتن تا سرعت نور شتاب داده شده و الکترون تا همون 99.9 درصد نور ضمن اینکه توسط هابل جرمی که با سرعت از افق سیاهچاله ای خارج میشد اندازه گیری سرعت شد که سرعتش برابر باز همون 99.9 درصد بود و اندازه این جرم تقریبا معادل سیاره مشتری!!!

در ارتباط میان دو زوج فوتونی که از هم جدا شده بودند و در فاصله چند صد کیلومتری مورد تغییر واقع شدند تغییر در یکی باعث تغییر در دیگری بصورت خودکار با سرعتی معادل 10000 برابر سرعت نور شد!!!
در انفجارات هسته ای ماده به انرژی تبدیل میشود!!و این فرایند بالعکس هم صورت میگیرد که نیازمند گرفتن انرژی بسیار زیادی است !! پس میتوان گفت ماده و انرژِی زوج یکدیگرند که به احتمال زیاد در محدودیت های یکدیگر شریکند !!

اما قران به نکته ای نیز اشاره میکند:
قسم به آسمان که در آن راههای بسیار است!
خوب این راهها برای همه است دیگه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انگاری باید یه بحث درباره اجنه ایجاد کنیم. :oops: یه تاپیک ایجاد میکنم اونجا بحث رو ادامه میدم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نمی خواد بابا شب میان میبرنمون نا کجا آباد :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يه مساله تاريخي:اگر اين مصريها هواپيما داشتن چرا براي تعقيب حضدت موسي(ع) و بني

اسراييل با ارابه رفتن وسط نيل كه بعدشم فرعون غرق شد؟نميتونستن با اين هواپيماها برن

اونور نيل منتظر قوم يهود بشن؟ :lol:

شوخي كردم.واقعا جالب بود.چيزي كه مهمه اينه كه با وجود ادعاي غربيها در مورد تمدن هلنيك

و اينكه يونانيها در تمام علوم زمان برترين بودند،تقريبا تمام نظرياتشون اشتباه از كار دراومده ولي

ابداعات مصريها،چينيها،هنديها و ايرانيها از نظر علمي صحيحتر و كاربردي تر بودن.مثال جالبشم

قضيه‌ي اتمه كه هممون خونديمش.دانشمند يوناني ادعا ميكنه ماده به اندازه‌اي كوچيك ميشه

كه ديگه قابل تجزيه نباشه يعني اتم باشه.ولي امروزه كشف شده كه ذرات زير اتمي هم وجود

دارند و احتمالا اين بابا اصلا منظورش اتمي كه امروز ميشناسيم نبوده.

غربيها در مصادره‌ي ابداعات،فرهنگ،هنر و نظريات اقوام متمدن آسيايي سابقه‌ي طولاني دارن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هميشه يه اسن فكر ميكنم كه جنيان هم كه مانند انسان عقل و شعور و درك دارند و نيز قدرت انتخاب..پس چه نيازي به افرينش انسان بود؟جنيان هم ميتونن بين خير و شر انتخاب كنن و بر اساس انتخابشون مجازات بشن يا پاداش بگيرن..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالبه برادر! با اين پيشرفت هاي عجيب و غريب مصر كه هنوز شايد 2 درصد از آنها كشف نشده باشد! عجيبه كه دهن اين كشور بارها در طول تاريخ سرويس شده!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اطلاعات بیان شده در کتاب های طلای خدایان و ارابه خدایان با اعتقادات مسلمین در تناقض است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اطلاعات بیان شده در کتاب های طلای خدایان و ارابه خدایان با اعتقادات مسلمین در تناقض است.[/quote]

ميشه يكم بيشتر توضيح بدين؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue][quote][quote]اطلاعات بیان شده در کتاب های طلای خدایان و ارابه خدایان با اعتقادات مسلمین در تناقض است.[/quote]

ميشه يكم بيشتر توضيح بدين؟[/quote]

به سلام آقا رضا خيلي كم پيدايي :lol:
كاش فقط با عقايد مسلمونا در تناقض بود كلا با عقايد همه ي اديان توحيدي در تناقضه .
توضيحش اين كه مثلا گفته انسان متمدن حاصل ازدواج بين موجودات برتر فضايي و انسان هاي بي تمدن و اوليه هست و توفان حضرت نوح كار موجودات فضايي بوده براي از بين بردن انسان ها وحشي و بي تمدن و بعد اين موجودات فضايي به حضرت نوح دستور ميدن كشتي بساز تا نسل انسان هاي برتر(در واقع فرزاندان خودشون) نجات پيدا كنه نكته ي جالب اين كه اين ... تو يه بخش از كتابش ميگه اين كه من ادعا مي كنم انسان متمدن امروزي حاصل ازدواج بين انسان هاي اوليه و موجودات فضاييه به هيچ وجه با فرضيه ي تكامل منافاتي نداره(اما اين كه با عقايد مسحيا تناقض داره مهم نيس چون كشيشا مي خوان اصل ماجرا رو كسي نفهمه) :mrgreen: :lol: :mrgreen: :mrgreen: [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دریا جان شما لطف دارید.
قضیه اینه که این بابا برداشته یه سری آسمون ریسمون بافته که خلاصه اش اینه:

در یکی از کرات کهکشانی یه جنگی بین دو نژاد باهوش فضایی اتفاق می افته. نژاد شکست خرده می گرده و برای پنهان شدن از چشم نژاد پیروز یه سیاره به نام زمین رو پیدا می کنه و توش قایم می شه. نژاد پیروز نمی تونند اونها رو پیدا کنند و بازنده ها که می بینند زمین جای مناسبی برای حیات هست سعی می کنند خودشون رو توی زمین تکثیر کنند. یعنی از روی خودشون یه جور کلونایز انجام می دهند و به عنوان نماینده در زمین می ذارند. بعد از هر یه چند وقتی هم به بشر ( نماینده شون) سر می زنند و یه سری رموز فنی و تکنیکی خیلی سطح بالا رو به بشر آموزش می دهند. مثلا مثال می زنه که در پرو غارهایی توسط بشر ساخته شده که دیواره اش صاف صافه انگار که اونو با چاقو یا با لیزر تراش دادند . یا همین ماشین های پرنده که بچه ها درباره اش صحبت کردند. یا خطوطی که در آمریکای جنوبی روی زمین کشیده شده و فقط از آسمان دیده می شه و این بابا ادعا کرده که یه جور باند پرواز برای سفینه های فضایی هست. به هرحال کلیاتی از تورات و انجیل هم در این باره دلیل و آیه آورده. در نهایت اینکه تئوری این آقا با مسائلی که در قرآن درباره آفرینش انسان آمده در تضاد هست. از نظر فنی هم توضیح تئوری ایشون نیاز به بحث دقیق درباره همه جوانب داره.

پی نوشت: آقای فون دونکین فکر کنم در زمانی که جوان بوده به خاطر اختلاس یا دزدی یه بار با قانون سرشاخ شده. بهتره دوستانی که وقت وحوصله دارند یه نیگاهی به پرونده اش بکنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ساختن يك هواپيما از روي بدن پرنده ها ممكنه و شواهدي هم هست كه علم مكانيك در زمان گذشته بسيار پيشرفته بوده مثل استفاده از ماده شيميايي در ايران قديم براي روشن كردن درون غارهاي كه الان اين ماده به توليد كننده نور سرد معروف هست و شيمي دانها اون رو توليد مي كنن كه نشان از پيشرفت علم شيمي در اون دوران داره يا جابجايي سنگهاي احرام مصر و يا تخت جمشيد و يا بقايايي از نوعي جرثقيل در مصر و....
اما مكانيك بدون داشتن علم الكترونيك و هوافضا و مواد و ديگر علوم نمي تونه به تنهايي پيشرفت كنه كه اين در اون زمان باعث محدود شدن اونا در يك ناحيه اي از علم مي شده شايد اگر توان توليد موتور داشتن دوست عزيز براي گرفتن حضرت موسي به جاي ارابه از هواپيما استفاده مي كردن.
اپنها به علومي دست پيدا كرده بودن چه در ايران چه در مصر و چين و ... اما توان بالفعل كردن نداشتن چون ابزارهاشون هنوز به پاي اون علوم پيشرفت نكرده بودن مثل فنون ريخته گري برق فيزيك رياضي و ديگر علومي كه در پيشرفت انسان امروزي نقش عمده دارن.
اجنه به طبقه اول مي رفتن چون در معراج پيامبر حضرت جبرييل تا طبقه سوم بيشتر بالا نرفتن و به پيامبر گفتن كه اگر بالاتر بيام بالهام مي سوزه و نزديكترين فرشته به خدا كه بالاتر از طبقه سوم هست اسرافيل هست كه پيام خدا رو به جبرييل مي داده و حايل بين اسمانها و موجودات پايينتر با خداوند متعال.
اجنه پس از اسلام ديگه راه رفتن به اسمان اولشون هم با شهاب هاي خدا بسته مي شه.
من اين كتاب رو نخوندم ولي با تفاسير دوستانمون ياد چرنديات تحريفي اين يهودي ها از تورات مي افتم كه مثلا خدا با انسان كشتي گرفت و .... كه اينم مثل اونا به نظر مي اد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در واقع میان خلقت انسان و یک موجود قدیمی تر که در محظر انسان براحتی روئیت نمیشه(جن جنات اجنه به معنای مخفی هستند) یک حسادت رخ میده ... یعنی موجود قدیمیتر نمیتونه گونه جدید و پیشرفته تر خلقت به لحاظ ساختاری و ... رو بپذیره و سعی در انحراف و انحطاط نسل اون بر میداره منتها نه به صورت روشن با مداخله علنی بلکه کاری کنه که خود این موجود با دست خودش خودش رو نابود کنه تا به اصلاح شیاطین برتری خودشون رو ثابت کنند !!!

این موجودیت قدیمی تر که بنا به دلایل مختلف به انسان موجود جدیدتر حسود هست شروع به ارتباط و انحراف دادن بشر میکنه که پیامبران مانع میشدند و عقاید فرود آمده رو باطل و دین حق رو جایگزین میکردند ...

یهودیان ید طولایی در ارتباط با اجنه داشته و دارند چند گونه عرفان شیطانی برای بدست اوردن علوم پیشرفته و خاص هست که ارتباط با شیاطین حاصل میشه و همگی رو هم همینها ساختند اصولا پرستش شیطان و درخواست گرفتن قدرت از شیاطین اجنه همیشه در بین افراد ملل مختلف بوده که باعث شده این کمک از سوی اون موجود کمک از سوی یک خدای خاص تلقی بشه و چند خدایی و بت پرستی همینطوری رشد کرده و ... البته مثالهای زیادی در قران هست که بر میگرده به دوران حضرت سلیمان و ... که در همون دوران به اجنه ثابت شد توانایی ها و سرعت انسان در رسیدن به اهدافش بسیار بالاتر هست و ...

خوبه که انسان در طول تاریخ همیشه راهنمایی براش فرستاده شده و اگرنه ............. اصلا معلوم نیست که افرادی مثل این فون دونیکن ذات اصلیشون انسان باشه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.