worior

هواپیما های عصر باستان!!!! واقعی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ببخشيد من حالو حوصله جستجو در گوگل رو نداريم ولي اين ارابه خدايان كه بنده متاسفانه فرصت نشده بخونم چقدر با افكار ساينسولوژيست ها شباهت داره!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چقدر با افكار ساينسولوژيست ها شباهت داره!!![/quote]
لیچ عزیز .

این افراد همونهایی بودند که میگفتن تکامل بشر از نسل میمونهاست ! و هنوز نتوستند به هیچ وجه اثبات کنند ! .

علم گرایی باید بر اساس تجربه محظ باشه و وقتی نمونه های اثبات کننده پیدا نشه همش خرافه و نظریه است ... تا الان فقط از روی شباهت ها گفتن که انسان تکامل یافته شامپانزه هاست ! و بزمجه ها هنوز لینک ارتباطی دقیقی که نشون بده بین انسان و و شامپانزه ارتباطی وجود داره یافت نکردند ! ... جالب اینجاست که با کشف فسیل یک موجود انسانمای جدید به نام ادی اگر اشتباه نکنم با قدمت حدود 5 میلیون سال کل نظریه تکامل که تمام اصول زیست شناسی نوین بر اساس اون قرار داده شده زیر سوال رفته ...

علم گرایی خوبه اما هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه !!! ... چون با وجود اصلی به نام عدم قطعیت نتیجه ها همیشه با خطای احتمالی بالا رو برو هستند که انسان رو از کشف حقیقت دور میکنه...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ذر تهايت انسان بالاتر از تمام موجودات خدا قرار مي گيره و گرنه خدا دستور به سجده به اون رو به تمام موجودات نمي داد.
استاد شريتي در مورد انسان مي گه :
اين يك ظلم به انسان كه مثلا گفته مي شه :فلاني اينقدر خوبه كه مثل فرشته است فرشته بايد به انسان سجده مي كرد پس انسان بسيار بالاتر از فزشته است.
خدا از روح خودش در ما دميد.
و خدا مي گه من زمين و اسمان رو مسخر شما گردانيدم .
ما اگر واقعا انسان باشيم مي تونيم حتي به خورشيد هم دستور بديم چه برسه به چيزهاي پيش پا افتاده مثل جن ما مي تونيم كايينات رو مسخر خودمون كنيم.
زماني كه شيطان رانده شد به خدا گفت توانايي هايي به بده تا انسان رو گمراه كنم خدا چند تا بهش داد مثل قدرت زياد مخفي شدن فرزند و زني كه از اتش براش ساخت كه كمكش كنن و ...
اما شيطان به خدا گفت نمي ترسي كه اين بشرت در برابر من كم بياره خدا گفت به انسان هم روح خدايي عقل بندگان صالح و كمك فرشتگان و از همه مهمتر كه اگر با من و به فكر من باشه قدرت خود من ر داره.
يهودي ها عادت دارن براي به خورد دادن تورات شون به همه همه چيز رو به بيراهه بكشن تا اون توجيح پذير باشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اولين هواپيمايي كه قابليت حمل مسافر رو داشته همون قاليچه پرنده حضرت سليمان بوده كه يك هواپيماي كاملا خصوصي بوده، و احتمالا توسط جن ها تعمير و نگهداري و آورهال مي شده. سيستم هاي هدايت و پيشران اين هواپيما كاملا بي سيم بوده، توسط خلبان باد و به فرمان مستقيم حضرت سليمان كنترل مي شده. آخه اون موقع فقط باد گواهينامه ي خلباني اين هواپيما رو داشته.

اولين نيروي هوايي هم اسكادران هاي ابابيل بودند كه به صورت دسته اي مجهز به 3 تير سنگ هوا به زمين و رادارهاي اپتيكي به فرماندهي خداوند متعال دخل نيروي زميني سپاه ابرهه كه فيل هايي مجهز به زره مقاومي هم داشتند رو آوردند. گفته شده اين سنگ هاي مافوق صوت به محض برخورد با هدف از اون طرف هدف بيرون مي آمدند.

حالا كه بحث جن شد چطوره يك جنگ بين بشر و جن ها رو شبيه سازي كنيم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ماجرای قالیچه سلیمان که به ظاهر قالیچه نامیده شده هم از کتب یهود هست ....


___________ ابابیل ___________

بقول كسائى مفرد آن ابول است مثل عجول (مجمع البيان) راغب مينويسد: مفرد آن ابيل است و گفته‏اند: اسم جمع است و از خود مفرد ندارد «وَ أَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبابِيلَ» فيل: 3 ابابيل حال است از طيراً و يا صفت آن است يعنى بر آنها مرغانى را فرستاد در حاليكه دسته‏ها و گروه‏ها بودند. در افواه عوام هست كه ابابيل علم جنس مرغانى است كه بر سر لشگريان ابرهه سنگ ريختند، ولى اين كلمه چنانكه گفتيم وصف و بمعنى گروه‏ها و دسته‏هاست.
[b]
در تفسير برهان از امام باقر عليه السّلام نقل است كه هر پرنده سه سنگ در چنگال و منقار خود داشت. سنگها را بروى لشگريان ريختند، در اثر آن در ميان آنها مرض آبله پديد آمد و پرندگان بدان وسيله هلاكشان كردند و پيش از آن آبله در آنجا ديده نشده بود .[/b]
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=19667&BookID=78592&PageIndex=25&Language=1

__________________

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.