EMPEROR

عربستان از بلاد اسلامی خارج شد!!!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]خیلی جالبه !!!
فکر می کنم در آینده نه چندان دور ایران جایگاه اسراییل سابق ! را ( بعنوان دشمن ) نزد کشور های عربی خواهد گرفت :oops:
امیدوارم برخی از مسئولان عرب پرست ما از وقایع این روزها درس بگیرند و دوست واقعی را از دشمن تمییز دهند.[/quote]

دوست خوبم سینا جان

درسته که واقعه غزه دل هر مسلمانی رو به درد اورده و بغضی نسبت به اعراب خیانتکار در دلهامان نهفته شده ولی این دلیل نمیشه که مسئولین رو به عرب پرستی متهم کنیم.

حقایق دنیای سیاست با حرکات احساسی زمین تا اسمون متفاوت است. در شرایطی که قلبا از حرکت اشتی جویانه ای منزجر هستیم بنا به صلاح مملکت بایستی اون کار انجام بشه.
اگر اشتباه نکنم سن شما به زمان پذیرش قطعنامه 598 و تشبیه امام راحل به نوشیدن جام زهر نرسه. ولی این حقیقتی است که برای اینده کشور بایستی این جامها نوشیده شود. ایران عزیزمان به واسطه تنگناهای سیاسی و اقتصادی مجبور است روابط خودشو رو با برخی کشورها حفظ کند ولی این به معنای عشق به کشور خاصی نیست. تمامی مسئولان دوست و دشمن رو تشخیص میدهند ولی فعلا زمان تشخیص بد و بدتر است.

واقعیت تلخ این روزگار اینه [color=red] [b] کشور مقدس ایران تنهاست[/b][/color]

وسلام.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روزنامه اسرائيلى يديعوت آحارونوت فاش کرد
[size=18][color=red]درخواست برخى سران عرب از رژيم صهيونيستى نگذاريد هنيه به نصرالله دوم تبديل شود[/color][/size]


روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با اشاره به هم دستی برخی کشورهای عربی با جنایات اسرائیل در غزه نوشت که سران برخی کشورهای عربی به اسرائیل گفته اند که نگذارید اسماعیل هنیه به سیدحسن نصرالله دوم تبدیل شود.

این روزنامه صهیونیستی در شماره روز گذشته خود نوشت، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه همسو با منافع برخی کشورهای عربی است.

به نوشته آحارونوت، [color=red]برخی کشورهای عربی نظیر مصر، اردن و عربستان[/color] در پیام های خود به رژیم صهیونیستی درخواست کرده اند که حماس را از بین ببرید و اجازه ندهید که هنیه به نصرالله دیگری تبدیل شود.

این کشورها از رژیم صهیونیستی خواسته اند حماس را به گونه ای ضربه بزند که تا مدت ها نتواند روی پای خود بایستد.

گفتنی است مصر، عربستان و اردن از جمله کشورهای عربی هستند که تظاهرات مردم را که به طرفداری از مردم غزه صورت می گیرد با شدیدترین اقدامات امنیتی سرکوب می کنند.

در این حال سفیر سابق رژیم صهیونیستی فاش کرد که سه کشور مهم عربی و دولت خودگردان فلسطین علاقه زیادی به شکست حماس و پیروزی اسرائیل در حمله به غزه دارند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، شیمون اشتاین در گفت وگو با تلویزیون آلمان اظهار داشت، دولت خودگردان، مصر، عربستان سعودی و اردن علاقه مندند که حماس در این مناقشه پیروز نشود.

وی افزود، تمامی طرح های صلح که از جانب آمریکا و چند کشور غربی حامی رژیم نژادپرست صهیونیست ارائه شده از حمایت کامل برخی سران کشورهای عربی برخوردار است.
اشتاین گفت، این طرح ها حتی رژیم صهیونیستی را ملزم به اجرای قطعنامه های متعدد نافرجام نمی کند و همچنین دربرگیرنده حق بازگشت به سرزمین مادری برای فلسطینیان نیست.
همچنین «تی یری میسان» پژوهشگر فرانسوی در مقاله ای عربستان و مصر را شرکای اصلی رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع غزه و ریاض را تامین کننده اصلی هزینه این جنگ دانست.

وی مصر، عربستان و اسرائیل را سه عضو مثلثی می داند که طرح حمله به غزه را طراحی و اجرا کرده اند.

این پژوهشگر با مرتبط دانستن این طرح با انتخاب باراک اوباما به ریاست جمهوری آمریکا اضافه کرد، از نظر اسرائیل تغییر استراتژی آمریکا با اهداف توسعه طلبانه این رژیم همخوانی ندارد، بنابراین، اسرائیل کوشید تا دولت جدید آمریکا را در برابر عمل انجام شده قرار دهد اما این رژیم برای تحقق این طرح خود می بایست روی متحدان جدید نظامی خود یعنی مصر و عربستان سعودی تکیه کند.

به نوشته این کارشناس فرانسوی رژیم صهیونیستی می کوشد هر 5 تا10سال با انجام یک عملیات سنگین ریشه هر نوع مقاومت در بین فلسطینی ها را بخشکاند، از همین روست که روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله ای فاش ساخت که این ایهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل بود که آتش بس شش ماهه را نپذیرفت.

او از این فرصت سود جست تا در زمان مناسب به نابودی آنها مبادرت ورزد. وی تصریح کرد، هیئت های مصر، اسرائیل و سعودی در ماه های سپتامبر و اکتبر 2008 در مصر گرد هم آمدند و توافق کردند که در صورت تحول انتخاباتی در آمریکا، اسرائیل حمله وسیعی را به حماس آغاز کند که در این مورد عربستان هزینه این عملیات را تقبل کند و مصر نیز قرار است شبه نظامیانی را به این منطقه وارد سازد. اگرچه در گذشته نیز دولت های عربی دست اسرائیل را برای حمله به فلسطینی ها باز گذاشته بودند اما این نخستین بار است که آنها در طراحی جنگ اسرائیل مشارکت می کنند.

وی افزود: [color=red]این نخستین بار است که هزینه جنگ اسرائیل در منطقه را نه آمریکا بلکه یک کشور عربی آن هم عربستان سعودی تامین می کند،[/color] ریاض با تامین این هزینه می کوشد مهمترین جنبش سیاسی سنی را که در کنترل خود ندارد از بین برد، هدف سعودی ها از این کار کاملا بارز است. سران عربستان می دانند که باید هر آلترناتیو سنی در منطقه را از بین ببرند تا خود بتوانند بر مسند قدرت باشند به همین دلیل است که عربستان گزینه همکاری با صهیونیست ها را برگزیده است. اما مصر نیز نگران شورش اجتماعی از طریق خیزش اخوان المسلمین است.

تی یری میسان در ادامه نوشت اگرچه اکنون این مثلث صهیونیستی سگ های شکاری خود را رها کرده است اما مسئله این است که طی دو سال گذشته شمار زیادی از نیروهای مقاومت فلسطینی با تکنیک های جنگی شبیه حزب الله آشنا شده اند. به رغم آنکه آنها از نظر تسلیحاتی فاقد امکانات رزمی مجهز هستند اما در صورت شکست اسرائیل در عرصه زمینی، بعد از شکست اسرائیل در لبنان و ناکامی مربیان آن در گرجستان، این امر می تواند رسوایی بزرگی برای این رژیم به حساب آید.

منبع : http://kayhannews.ir/Detail.aspx?cid=4132

--------------

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=darkred]آل سعود در مظان اتهام[/color][/size]

ایرنا: تغييرات گسترده ملک عبدالله بن عبدالعزيز در ساختار حکومتي عربستان و به حاشيه راندن جريان هاي مخالف بسط روابط با اسراييل، تلاشي در راستاي تحکيم مناسبات رياض با غرب و رژيم صهيونيستي تفسير مي شود.

هرچند بيش از يک ماه از پايان جنگ غزه و پيروزي نيروهاي مقاومت مي گذرد اما برخي کشورهاي عربي حامي رژيم صهيونيستي با موج شديدي از انتقادات داخلي و بين المللي در نکوهش همدستي با اسراييل مواجه شده اند.

در اين ميان ، ملک عبدالله بن عبدالعزيز پادشاه عربستان با برکناري شماري از اعضاي دولت ، تغييرات وسيعي را در ساختار حکومتي اين کشور ايجاد کرد تا به اين طريق ، از فشارهاي وارده بکاهد.

اگرچه اقدام پادشاه عربستان در برکناري شيخ صلاح اللحيدان از رياست شوراي عالي قضايي و انتصاب دکتر شيخ صالح بن حميد به جاي او ، برکناري شيخ ابراهيم بن عبدالله الغيث از رياست هيأت امر به معروف و نهي از منکر (پليس مذهبي عربستان موسوم به "مطوع" ) و انتصاب شيخ عبدالعزيز الحمين به اين سمت ، برکناري شش تن از اعضاي هيأت علماي ارشد عربستان و افزايش اعضاي تشکيلات مذکور به 21 نفر و به رياست شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ ، برکناري رييس ديوان شکايات و انتصاب ابراهيم الحقيل به اين سمت ، انتصاب محمد الدوساري به رياست دادگاه عالي اداري و برکناري حمد سعود السياري رييس بانک مرکزي عربستان و جايگزين کردن محمد الياسر به سمت رياست جديد آژانس پولي اين کشور (SAMA) ، انتصاب عبدالعزيز خوجه سفير عربستان در لبنان به عنوان وزير فرهنگ و رسانه ها ، انتصاب عبدالله ربيعه به عنوان وزير بهداشت ، محمدالعيسي وزير دادگستري ، شاهزاده فيصل بن عبدالله به عنوان وزير آموزش و پرورش و نيز انتصاب شيخ عبدالله الشيخ به عنوان رييس جديد مجلس شوراي عربستان ؛ تلاشي در جهت استحکام قدرت عبدالله بن عبدالعزيز به دليل افزايش اختلافات داخلي ميان سران و شاهزادگان عربستان و همچنين اتکاء ملک عبدالله به گارد ملي به عنوان ارتش سلطنتي و نيروهاي محافظ دولت پادشاهي تفسير شده است اما در حقيقت فشارهاي دوسويه افکار عمومي از داخل و خارج در نتيجه حمايت هاي سران خاندان سعودي از رژيم صهيونيستي در جريان جنگ 22 روزه ، عاملي براي انجام اين تغييرات بوده چراکه گزارشات برخي شبکه هاي عربي از اين مسئله حکايت دارد که افرادي که از سوي شاه عربستان از سمت خود برکنار شده اند ، عموماً افرادي هستند که از روابط نزديک رياض – تلآويو مطلع بوده و انتقاداتي نيز به اين مناسبات داشته اند.

بايد توجه داشت که سياست خارجي عربستان در دو مورد جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 و نبرد غزه در ژانويه 2009 باعث انتقاد افکار عمومي جهان عرب از دولت اين کشور گرديد و در همين راستا ، رياض کوشيد از يکسو با به حاشيه راندن گروه هايي که خواستار واکنش جدي دولت عربستان در برابر جنايات اسراييلي‌ها بودند و از سوي ديگر با وارد کردن جريان هاي ليبرال حاکميت که خواستار افزايش تعاملات با اروپا و غرب هستند ، زمينه را براي عادي سازي روند مناسبات اعراب و اسراييل فراهم آورند.

با اين حال ، دولت عربستان مي کوشد اين ترميم کابينه را تلاشي در جهت نشان دادن چهره اي ميانه رو و اصلاح طلب از دولتمردان اين کشور در مجامع داخلي و عمومي جلوه نمايد و با تأکيد بر تغييرات در وزارتخانه هايي چون دادگستري ، فرهنگ و آموزش و پرورش بدان رنگ و بوي اجتماعي داده و ملک عبدالله را به عنوان فردي معرفي کند که براي بالا بردن سطح فرهنگ شهروندان عربستاني در تکاپو است.

بديهي است با وجود رقابت ريشه دار ميان دو خاندان "فيصل" و "سديري" که منجر به تقسيم پست هاي سياسي به خاندان فيصل (مانند سعود الفيصل وزيرخارجه و ترکي الفيصل سفير سابق عربستان در آمريکا) و پست هاي امنيتي به خاندان سديري (مثل امير نايف وزير کشور و بندر بن سلطان رييس شوراي امنيت ملي) شده ؛ پادشاه عربستان علاقمند به تداوم قدرت در خاندان خويش باشد و تحرکاتي را عليه خلع قدرت از "سلطان بن عبدالعزيز" وليعهد انجام دهد اما بايد توجه داشت که عربستان دولتي محافظه کار بوده و توسط شوراي شاهزادگان اداره مي شود از اين رو ، پادشاه نمي تواند تغييرات گسترده اي را در سياست هاي کلان اعمال کند.

با اين وصف ، اين اقدام ملک عبدالله با التفات به قدرت منطقه اي عربستان و موضع گيري هاي ثابتي که اين کشور در تحولات منطقه اتخاذ کرده ، رفتار هوشمندانه اي جهت خنثي کردن فشارهاي وارده و تحکيم مناسبات با غرب و رژيم صهيونيستي است.
---------------------------------------------------------
[color=red]خب فکر می کنم پیش بینی های این تاپیک با گذشت زمان به واقعیت نزدیکتر می شود.[/color] :oops:

http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=65528

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باسلام
البته اين وهابيهاي ملعون دست نشانده انگليس تنها نيست .
كشورهاي اردن ومصررا هم بايد همكاراين ملعون ها به حساب اورد
تمامي جهان اسلام به يك عربستان مصر واردن درطرف مقابل
تمامي كشورهاي جنايتكار به يك طرف واين سه كشوردرطرف مقابل
يعني اين سه كشور درپست ورذالت رودست ارباباشون زدند :oops: . خدالعنتشون كند
امروز هرچي مصيبت كه جهان اسلام دراون گرفتاره اززير سر وهابيت واين سه كشور محورشرارت هست
هزاران نفر از شيعه ها وبرادرانم درسرزمين خوردم باحمايت همه جانبه عربستان مصر واردن قتل عام شدند
تجربه اي كه شيعه هاي افغاستان از شرارت وبيرحمي وهابيها دارند نشان ميدهد كه در :
مصر
اردن
عربستان
چچن
دربيرحمي وجنايت دست اول رودرجهان دارند
به اميد ظهورآقا امام زمان(عجج) كه درآن روز او انتقام خون ميليونها انسان را كه به دست ويا به حمايت اين ملعونان به زندگي شان را ازدست داده اند را خواهد گرفت



[color=red][size=18]به اميد آن روز وآن لحظه[/size][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

این قسمتی از وصیتنامه سیاسی‌ ـ الهی امام خمینی (ره) است.

لازم‌ است‌ در نوحه‌ها و اشعار مرثیه‌ و اشعار ثنای‌ از ائمة‌ حق‌ ـ علیهم‌ سلام‌الله ـ به‌طور كوبنده‌ فجایع‌ و ستمگریهای‌ ستمگران‌ هر عصر و مصر یادآوری‌ شود؛ و در این‌ عصر كه‌ عصر مظلومیت‌ جهان‌ اسلام‌ به‌ دست‌ امریكا و شوروی‌ و سایر وابستگان‌ به‌ آنان‌ و از آن‌ جمله‌ [color=red]آل‌ سعود[/color]، این‌ خائنین‌ به‌ حرم‌ بزرگ‌ الهی‌ ـ لعنة‌الله و ملائكته‌ و رسله‌ علیهم‌ ـ است‌ به‌ طور كوبنده‌ یادآوری‌ و لعن‌ و نفرین‌ شود. و همه‌ باید بدانیم‌ كه‌ آنچه‌ موجب‌ وحدت‌ بین‌ مسلمین‌ است‌ این‌ مراسم‌ سیاسی‌ است‌ كه‌ حافظ‌ ملّیت‌ مسلمین‌، بویژه‌ شیعیان‌ ائمة‌ اثنی‌ عشر
ـ [علیهم‌ صلوات‌ الله و سلم‌ ] است

پیشنهاد میکنم در تاپیکی کل این وصیتنامه مورد بررسی قرار گیرد.

منبع:
http://www.aviny.com/imamkhomeini/VasiyatNameh/Vasiyat1.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]آقا جان مگه عربستان از بدو تاسيسش جزو بلاد اسلامي بوده كه حالا خارج شده باشه .كشوري كه اين جوري به رسميت شناخته شد كه اسلامي نيست:[/color]
تاریخ عربستان
عربستان پس از ظهور اسلام از جنبه های معنوی و سیاسی برخوردار شده . در دوران به قدرت رسیدن دولت عثمانی، قسمتهایی از آن بخصوص نواحی شرقی جزء قلمرو آن حکومت قرار گرفت. با شکست عثمانی در جنگ جهانی اول و تسلط “عبدالعزیز بن سعود“ بر سراسر خاک عربستان (به کمک جنبش وهابی)، [color=red]طبق پیمانی که در سال 1927 بین بریتانیا که در عربستان نفوذ داشت و ابن سعود امضاء گردید[/color]، کشور عربستان سعودی به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت شناخته شد.

[color=darkred]حکومت این کشور سلطنتی و در سیطره آل سعود و قوه مقننه آن از یک مجلس شواری تشکیل تشکیل یافته است.
[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.