Recommended Posts

بازتاب راداریش چقدره؟

[quote]اين هواپيماي نظارتي دو ملخه در اصل براي پرواز تا ارتفاع 19 هزار و 812 متري طراحي شده[/quote]

با این ملخهایی که ما می بینیم، این عدد خیلی بعیده.
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif][quote][quote]اين هواپيماي نظارتي دو ملخه در اصل براي پرواز تا ارتفاع 19 هزار و 812 متري طراحي شده[/quote]
با این ملخهایی که ما می بینیم، این عدد خیلی بعیده.[/quote]يعني بوئينگ الكي نوشته، همكار عزيز icon_wink icon_arrowd
The twin-engine Phantom Eye demonstrator will have a 150-foot wingspan and be capable of flying for more than four days at altitudes up to 65,000 feet while carrying a payload of up to 450 pounds.
[url="http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=1108"]http://boeing.mediar...?s=43&item=1108[/url][/font][/size] ویرایش شده در توسط mahdavi3d
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بازتاب راداریش چقدره؟[/quote]

فکر میکنم این هواپیما بر علیه کشورهای ضعیف و نسبتا ضعیف بعد از سرکوب پدافند بکار گرفته شه (البته اگه پدافند مناسب داشته باشن) در این صورت میتونه تصاویر آنلاین از منطقه نبرد برای نیروی زمینی فراهم کنه!

اگه این پهپاد از حداکثر ارتفاع پرواز کنه تنها پدافندهایی (اونایی که من میشناسم)مثل اس 300 و نمونه چینی اون و اس 200 و سام 2 میتونن بزننش و البته جنگنده ها
متاسفانه پدافند هاوک و سام 6در این مورد دست بسته هستن و سام 2 در این مورد از اونا بهتره!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درسته، به دهانه بال توجه نکرده بودم، پس با توجه به دهانه بال، باید حداکثر سرعتش کم باشه.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام.


ببخشین یه سوال مبتدیانه! (بالاخره بی سوادهایی مثل ما رو هم باید راه بندازین دیگه!)

این پرنده چه جوری فرود میاد؟ موقع پرواز که از روی یه 4 چرخ بلند شد.



یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشاالله اینم بفرستن افغانستان
بعد وقتی نوک بالش اومد تو مرز ایران هکش می کنیم ، فرود میاریمش، و مهندسی معکوس و ....
icon_wink icon_wink
میشه مثل جانور قندهار
RQ-170 عرضه شده در تمامی اسباب بازی فروشی های معتبر
:mrgreen: :evil: :evil:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این پرنده چه جوری فرود میاد؟ موقع پرواز که از روی یه 4 چرخ بلند شد.[/quote]
داشتم فکر میکردم که یحنمل با چتر فرود و بالشتک هوا فرود امده !!! اما :surprised:
[quote]شرکت بوئینگ در عین حال اعلام کرد که هواپیما فرودی سخت داشته و هنگام فرود چرخ های آن آسیب دیده است. [/quote]
---------
کسی میتونه راجع به سیستم پیشران این پهپاد بیشتر توضیح بده ؟ هیدروژن مایع و ...؟
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري آريا- وزارت دفاع روسيه اعلام کرد که نيروهاي مسلح مستقر در شرق اين کشور سامانه دفاع موشکي اس -400 موسوم به `تريومف` را دريافت مي کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از واحد برون مرزي، در بيانيه اداره مطبوعات و اطلاع رساني وزارت دفاع روسيه که روز شنبه منتشر شده، آمده است: دفتر طراحي کنسرن آلمازـ آنتي، روز جمعه سيستم موشکي پدافند هوايي`اس- 400` موسوم به `تريومف` را به يگان هاي نيروهاي مسلح پدافند هواـ فضاي ناحيه نظامي شرقي، به وزارت دفاع روسيه تحويل داده است.
به گزارش ريانووستي، از سيستم هاي پدافند موشکي اس-400 مي توان در هر ساعت شبانه روز و هر شرايط جوي و جغرافيايي حتي در وضعيت جنگ الکترونيک استفاده کرد.
اس-400 سيستم دفاع ضد هوايي غير استراتژيک براي مقابله با هواپيماها با جديدترين نرم افزارهاست.
[url=http://www.ghatreh.com/news/nn10061948]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري آريا- مقام نظامي روسيه گفت، در صورت وقوع جنگ در قره باغ به حمايت از ارمنستان در اين جنگ دخالت مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از واحد برون مرزي، ژنرال "ايگور گوربولا " سخنگوي رسمي ستاد مشترک نيروهاي مسلح روسيه با اشاره به وجود پايگاه هاي نظامي روسيه در خاک ارمنستان بر دخالت روسيه در صورت حمله جمهوري آذربايجان به ارمنستان تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري اسلام آذري، وي همچنين از افزايش 20 درصدي پروازهاي آزمايشي روسيه در پايگاه هاي نظامي اين کشور در ارمنستان خبر داده است .
کشور ارمنستان بزرگترين متحد روسيه در منطقه قفقاز بوده و براي دريافت کمک هاي نظامي و اقتصادي از روسيه قسمتي از خاک خود را براي استقرار پايگاه هاي نظامي در اختيار روسيه قرار داده است.
در طي هفته گذشته و در پي نقض آتش بس بين دو کشور آذربايجان و ارمنستان در مجموع 8 تن از نيروهاي دو طرف کشته شدند.
اختلافات بين جمهوري آذربايجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ از سال 1988 آغاز شد.
درگيري ها ميان نيروهاي آذري و ارمني بر سر مالکيت منطقه قره باغ، بيش از سي و پنج هزار کشته بر جاي گذاشته است.
به رغم امضاي آتش بس در ماه مي سال 1994، باکو و ايروان تاکنون نتوانسته اند به مقررات آتش بس پايبند باشند و مدام يکديگر را به نقض آن متهم مي کنند.

[url=http://www.ghatreh.com/news/nn10065264]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ابتدا ساکنان آستراخان و ولگراد این موشک را در آسمان مشاهده کردند، پس از آن ساکنان آذربایجان، ایران، افغانستان، لبنان و دیگر کشورها این موشک را در آسمان دیدند و تمام شاهدان در این کشورها در ابتدا تصور کرده بودند که این شی یک یوفو ( جسم ناشناخته پرنده فضایی) یا یک شهاب سنگ است.


خبرگزاری مهر: وادیم کوال، رئیس بخش حفاظت اطلاعات نیروهای استراتژیک موشکی در وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دیده شدن شی نورانی در آسمانهای برخی کشورهای خاورمیانه و روسیه، نتیجه آزمایش موفقیت آمیز موشک بالستیک بین قاره ای "Topol " بوده است.

به گزارش مهر، این موشک در ساعت 22:39 به وقت باکو آزمایش شد.

ابتدا ساکنان آستراخان و ولگراد این موشک را در آسمان مشاهده کردند، پس از آن ساکنان آذربایجان، ایران، افغانستان، لبنان و دیگر کشورها این موشک را در آسمان دیدند و تمام شاهدان در این کشورها در ابتدا تصور کرده بودند که این شی یک یوفو ( جسم ناشناخته پرنده فضایی) یا یک شهاب سنگ است.

ساکنان چندین منطقه در آذربایجان مدعی شدند که یک جسم پرنده را در آسمان در ساعت 22:50 مشاهده کردند.

براساس گزارش خبرگزاری آذری ( APA) این جسم پرنده در ارتفاع بالا از غرب به شرق حرکت می کرده است و به مدت 3 دقیقه رویت شده است.

این موشک در ویدئوهای آپلود شده در اینترنت شبیه یک جسم مخروطی شکل در ارتفاع بالا است که رد روشنی را از خود به جای گذاشته است.

اسدالله قمری نژاد - دبیر اجرایی کمیته آماتوری انجمن نجوم ایران در گفتگو با مهر با بیان اینکه وجود این شی نورانی احتمالا ناشی از سوخت مخزن موشکها است، یادآور شد: زمانی که سوخت مخزن موشکی در فضا نشت می کند و وارد جو زمین می شود می سوزد و به صورت شی نورانی مخروطی شکل دیده می شود.

محمد رحیمی - عضو هیأت علمی دبیران شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران نیز به مهر اعلام کرد: احتمال می رود این پدیده ناشی از فعالیت های فضایی و پرتاب موشک به فضا باشد.

به گزارش مهر،‌ شب گذشته شی نورانی در آسمان برخی شهرهای ایران نظیر طبس، تبریز،‌ اردبیل،‌ کرمانشاه، تهران و بهبهان مشاهده شد.
[url=http://www.ghatreh.com/news/nn10062444]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هند 8 ناو از کره جنوبي مي‌خرد
رسانه های محلی از قصد هند برای خرید دست کم هشت فروند کشتی جنگی از کره جنوبی با هدف تقویت توان دفاع دریایی این کشور خبر دادند.
به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری کیودو، پیشنهاد خرید این کشتی های نظامی ارائه شده است و قرارداد آن به زودی اعلام خواهد شد. خرید این کشتی های نظامی در واقع بخشی از شراکت استراتژیک فزاینده میان دو کشور هند و کره جنوبی به شمار می رود.

از این هشت کشتی پیشرفته مین روب و شکاری، دو کشتی به طور کامل از شرکت کره ای کانگنام خریداری و شش فروند دیگر در کارخانه کشتی سازی گوا در غرب هند ساخته خواهد شد.



منابع آگاه اعلام کردند این قرارداد پس از تکمیل مذاکرات تجاری در حال نهایی سازی است.

هند قصد دارد از این کشتی ها برای شناسایی و نابود کردن مین های زیر دریایی استفاده کند. یک مسئول هندی که خواست نامش فاش نشود گفت مین های زیرآبی تجهیزات ارزانی هستند که می توانند پیامدهای مخربی داشته باشد. وی گفت کار گذاشتن این گونه مین ها در اطراف بنادر و نیز مسیرهای آبی بسیار ساده است بنابراین هند باید حفاظت از بنادر و تاسیسات فلات قاره را افزایش دهد.http://www.mashreghnews.ir/fa/news/127007/هند-8-ناو-از-کره-جنوبي-مي‌خرد-عکس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسكو - 'ویاچسلاو داویدنكو' سخنگوی شركت دولتی 'روس آبارون اكسپورت' روسیه از امكان فروش 14 فروند بالگرد نظامی 'ام.آی-17' به آمریكا خبر داد.
1391/03/27 - 00:29

به گزارش ایرنا، روزنامه روسی 'كامرسانت' روز جمعه در گزارش خود به نقل از داویدنكو نوشت: شركت 'روس آبارون اكسپورت' امكان فروش محموله دیگری از بالگردهای نظامی به آمریكا برای استفاده ارتش افغانستان را بررسی می كند.

روسیه و آمریكا در سال 2011 قرارداد فروش 21 فروند بالگرد 'ام.آی-17' به ارزش 5/367 میلیون دلار را امضا كردند و بخش عمده این تسلیحات تحویل افغانستان شده است و قرار است در ماه آینده میلادی روند اجرای قرارداد مذكور به پایان برسد.

اخیرا رسانه های خبری روسیه به نقل از یك مقام پنتاگون از تصمیم آمریكا برای خرید چندین فروند بالگرد 'ام.آی-17' دیگر برای استفاده در افغانستان خبر دادند.

روزنامه روسی به نقل از سخنگوی شركت دولتی 'روس آبارون اكسپورت' نوشت: همكاری روسیه و آمریكا در زمینه قرارداد فروش بالگردهای 'ام.آی-17' سازنده است و ادامه خواهد یافت.

در همین حال چند نماینده كنگره آمریكا به تازگی خواهان فسخ قرارداد خرید بالگردهای 'ام.آی-17' از روسیه شده و این كشور را به فروش تسلیحات به سوریه متهم كردند.

روسیه اعلام كرده است؛ تسلیحات روسی كه به دولت سوریه فروخته می شود فقط برای دفع تهاجم خارجی می تواند بكار گرفته شود و كاربردی برای سركوبی تظاهرات ندارد.
[url=http://www.ghatreh.com/news/nn10116981]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري آريا - يک مقام ارشد آمريکا اعلام کرد: فروش خارجي تسليحات نظامي اين کشور تحت تاثير معاملات بزرگ با عربستان سعودي و ژاپن در زمينه جت هاي جنگنده از مرز 50 ميليارد دلار فراتر رفته و رکورد فروش طي يک سال را شکسته است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از برونمرزي ، ` آندرو شاپيرو ` دستيار وزير خارجه آمريکا در امور سياسي -نظامي ديروز ( پنجشنبه ) گفت ، امريکا همچنين اميدوار است که فروش تسليحاتي خود به هند را که در حال حاضر سرگرم بررسي انجام يک معامله 4 / 1 ميليارد دلاري براي خريد 22 فروند بالگرد آپاچي از واشنگتن است، تقويت کند.
وي در يک کنفرانس تلفني به خبرنگاران افزود : امروز من مي توانم تاييد کنم که براي فروش تسليحات نظامي خارجي طي يک سال يک رکورد برجاي مانده است. ما پيش از سال مالي 2012 که در 30 سپتامبر پايان مي يابد از مرز 50 ميليارد دلار گذشته ايم .
فروش تسليحات نظامي آمريکا در سال 2011 ميلادي 30ميليارددلار بوده که بنو به خود يک رکورد محسوب مي شد.
شاپيرو با اشاره به معامله 4 / 29 ميليارد دلاري با عربستان که فروش 84 فروند جت جنگنده اف -15 اس اي ساخت شرکت بويينگ و قطعات تقويت کننده ناوگان موجود اف -15 اين کشور را در بر مي گرفت، افزود : بديهي است که فروش تسليحات به عربستان بسيار چشمگير بود.
اين مقام امريکايي افزود : آمار ارائه شده همچنين فروش جنگنده جوينت استرايک به ژاپن را به ارزش حدود ده ميليارد دلار شامل مي شود.
[url=http://www.ghatreh.com/news/nn10114295]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=24][/size][size=12][/size][color=darkred][/color] :surprised:



[color=red]
ورود شما رو به سایت تبریک میگم .
دوست عزیز گذاشتن ایکن بدون نوشته خالف قوانین سایت هست .
لطفا قوانین سایت رو بخونید تا دچار مشکل نشید .

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.