Recommended Posts

ba salam

omidvar hastim ba tavajoh be kahesh shaddeed pojeye pentagon saneveshte in barname

mesle f-35 ya defaye havayee abl nashe.

albate az nazare maheyat kheyle fargh darand...

 

توصیه می کنم قوانین انجمن را مطالعه کنید، درصورت تکرار ، از تاپیک محروم خواهید شد. 

28- ارسال پست به هر خط و زباني جز فارسي مجاز نيست و کاربران بايد به زبان و خط فارسي تايپ کنند. فقط در صورتی که مجبور به ارسال پست به زبانی دیگر هستید مجاز به این کار میباشید. مثلا ارسال اصل یک مطلب یا خبر و ... .

 

 

پی نوشت : 

 

البته این آرزوی شما ، در دنیای واقعی برآورده نخواهد شد .  :mrgreen: 

  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

rqejzckmoz7bbokrwcxv_pagespeed_ce__HgH7e

thumb_qfem7jm6jxn1kcotjk1n_pagespeed_ce_thumb_IErJxnE-0LA.jpg

 

 

هواپیمای رادارگریز ATD-X ژاپن در آشیانه فرودگاه ناگویا.قرار است این جنگنده رادارگریز جایگزین ناوگان فعلی F-2 شود.اولین ازمایشات این جنگنده در اواسط فوریه انجام می شود

  • Upvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام

و ممنون بابت تذکر شما

این ارزو نیست. واقعیته. اف 35 دچار مشکلات زیادیه و به دلیل کسری بوجه به میزان 400 بیلیون دلار .طی مدت 10 ال یک تریلیون دلار از بوجه ی نظامی کم میشود.

همانطور که پروژه ی 120میلیارد دلاری آبی خاکی از لغو شد. همانطور که اف 35 تعداد ورد به خدمتش البته اگه وارد بشه کاهش یافت. و البته پروژه های مثل دفاع لیزری ABL لغو شد.

ممنون از تذکر شما.

  • Downvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عقاب هلندی که پهپاد شکار می‌کند

همزمان با افزایش نگرانی‌ها در اروپا از انواع حملات تروریستی، پلیس هلند برای سرنگونی کردن پهپادهای کوچکی که مظنون به نظر می‌رسند، به پرورش عقاب‌هایی خاص برای شکار این پهپادها روی آورده است.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، اوایل ماه جاری بود که اداره هوانوردی ایالات متحده اعلام کرد که حدود 181 هزار پهپاد تفریحی در این کشور ثبت شده‌اند. در اروپا نیز آمار مشابهی وجود دارد و این مقدار زیاد از پهپادها موجی از نگرانی‌های امنیتی را در پی داشته است. اواخر ماه فوریه گذشته بود، که تعدادی از پهپادهای شب‌پرواز در نزدیکی ساختمان‌ها و نمادهای اصلی شهر پاریس مشاهده شده و شهروندان را در نگرانی فرو بردند و مقامات بر این گمان شدند که این وسایل ممکن است که حامل مواد منفجره باشند.

در این شرایط، پلیس هلند در حال توسعه یک راه حل نوین، هرچند باستانی برای این مشکل است. بر اساس این طرح اگر مقامات یک وسیله پرنده ناشناس را در آسمان تشخیض دهند، عقاب‌هایِ مخصوص شکارِ پهپاد را به پرواز درخواهند آورد.

مقامات پلیس هلند با مشارکت یک شرکت پرورش پرندگان شکارچی به نام «Guard From Above» این ایده را مورد آزمایش قرار دادند و نتایج بیانگر این بود که آموزش عقاب‌ها برای شناسایی پهپادهای کوچک به عنوان طعمه‌هایی در آسمان کار چندان دشواری نیست.

پلیس هلند انتظار دارد که طی چندین ماه آتی و پیش از آنکه تصمیم نهایی را در مورد کارایی این برنامه اتخاذ کند، آزمایش‌های لازم را در این زمینه انجام دهد.

http://www.tabnak.ir/fa/news/565370/%D8%B9%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D9%84%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%BE%D9%87%D9%BE%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام منظور از لابی کنگره در مورد هواپیمای اف 35 چی بود؟ مگه اف 35 مشکلی در خط تولید داره مجددا که a-10 رو دارن به روز میکنن؟؟

اما در مورد خبر موفقیت GMD ایا این همان برنامه ی بویینگ است که قرار است در برابر تهدیدیات کره شمالی اقدام کند؟؟؟

و یک سوال دیگر. البته میدونم جایش اینجا نیست. اما بالخره سرنوشت پروژه ی اف 35 چی میشه؟ چند تا قراره تحویل داده بشه تا پیایان امسال؟؟؟ روی ناور جراد فورد مستقر میشن یا نوهای قدیمی؟؟؟؟

مممنون

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

635852510304600592-DFN-US-Boeing-peace-e

 

 

 

ترکیه علاقمند به دریافت دو AEW&C  دیگر

 

مقامهای ترکیه قصد دارند با توجه به تهدیدات و تنش های منطقه ای   دو فروند  دیگر عقاب صلح به  بوئینگ  سفارش بدهند.

در ماه دسامبر اخرین فروند از عقاب صلح تحویل نیروی هوایی ترکیه شد . ترکیه در حال حاظر چهار فروند این عقاب صلح در اختیار دارد. ترکیه در حال حاظر تنها کشور منظقه است که دارای عقاب صلح است.

 

Boeing_737-7ES_Peace_Eagle2C_Turkey_-_Ai

 

قرار داد چهار فروند اولی در سال 2003 و به ارزش 1.6 میلیارد دلار با بوئینگ به امضا رسید.

بوئینگ ۷۳۷  Boeing 737 AEW&Cیک هواپیمای ساختِ بوئینگ در کشور ایالات متحده آمریکا است. نخستین استفاده‌کنندهٔ این هواپیما نیروی هوایی سلطنتی استرالیا بوده‌است. این هواپیما در ۲۰۰۴ میلادی نخستین پرواز خود را انجام داد.

 

http://www.defensenews.com/story/defense/air-space/2016/02/04/turkey-mulling-buy-two-more-aewc-aircraft/79805298/

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کره شمالی موشکی با برد 10000 کیلومتر ازمایش کرد

 

این خبر که چند دقیقه پیش توسط کره جنوبی اعلام شد بمب خبری تمام خبرگذاری شد  این راکت از سایت Sohae Satellite Launching در غرب کره شمالی شلیک شده 

 

http://edition.cnn.com/2016/02/06/asia/north-korea-rocket-launch-window/index.html

http://www.presstv.ir/Detail/2016/02/07/449012/North-Korea-rocket-launch

http://sputniknews.com/asia/20160207/1034350765/north-korea-rocket-launch.html

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

X-2-first-taxi-500x333.jpg

 

X-2  اولین تست خود را در فرودگاه ناگویا انجام داد

  • Upvote 13

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.