Recommended Posts

[quote]راست می گی.شاید یه پایگاه موشکی باسه امریکا!!و زدن روسیه!![/quote]

این برادرای غربی اعتقاد دارن اگه برادرای روس یک لحظه حس کنن غربی ها از نظر نظامی ناتوان شده اند در شلیک موشکهای هسته ای استراتژیکشون درنگ نمی کنن....... یعنی همیشه خطر مسکو برای آمریکا بالقوه هست و تمام قدرت آمریکا معطوف به مهار روسیه و موشک چینی در مقابل این خرس هست بهر حال وسیع ترین زمینهاو بزرگترین زرادخانه موشکی هسته ای در دست روسیه است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کشوری که تا این اندازه به تکنولوژی و نگاه میلاتاریستی به همه چیز بنگرد محکوم به نابودی است نمونه اش همین رزمندگان حزب الله که مانند چکشی آهنین بر سر ارتشش مجهز و مغرور رژیم غاصب صهیونیستی فرود آمد هر کاری هم بکنند باز هم با دیدگاه های منفی خود راه به هیچ جایی نخواهد برد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از مطالبی که ارائه کردی چند عکس هم برای این خبر بد نیست با اجازه لینکشو می زارم:
شلیک s-400

http://www.picbaran.com/viewer.php?file=kgnp83n2oqqvwrbimf6d.jpg

http://www.missilethreat.com/repository/imgLib/russian%20s400%20%20launch%20pic.jpg

http://img257.imageshack.us/img257/8435/attachmentsv2.jpg

مجموعه اس-400

http://img257.imageshack.us/img257/6660/22524580fi3.jpg

http://img86.imageshack.us/img86/6345/s400russia03zm9.jpg

http://www.armyrecognition.com/images/stories/east_europe/russia/missile_vehicle/s-400/pictures/S-400_family_surface_to_air_missile_wheeled_armoured_air_defense_vehicle_Russian_army_Russia_004.jpg

نخست وزیر روسیه در حال بازدید از مراحل ساخت اس-400

http://cache.daylife.com/imageserve/0dsAes9bmAdir/610x.jpg

مدیر محترم بخش لطفا" تصاویر را به گالری منتقل کنید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين موضوع فقط به خاطر سپر دفاع موشكي آمريكاست در ضمن روسيه و بلاروس قرارداد ايجاد سپر دفاع موشكي مشترك دارن پس اين موضوع اصلا عجيب نيست در ضمن دولت فعلي بلاروس هم از مخالفان سرسخت آمريكاست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا توي اين مانورها اسير هم دادند؟
به نظر ميرسه توي مانور از دشمن فرضي بدجوري شكست خوردند كه صداش رو تا حالا در نياوردند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گول نخوريم!
اين مانورها در حقيقت تمرين نبردها هاي چريكي و نا منظم و نامتقارنه كه آمريكا بعلت مواجهه با ايران مجبوره تمرينش كنه!
بالاتر از حزب الله لبنان- آمريكا قواي خودش رو براي عمليت زميني محدود يا غير محدود در برابر ايران آماده و به روز نگه ميداره و با تمرين اين مانورها ميخوان ضعف ها و نيازهاشون رو در نبرد احتمالي تخمين بزنند!
و نتيجه اين مانورها كاربري سلاح ها و تاكتيك هاي موثر تر در برابر اين نوع جنگ هاست براي رسيدن به اهدافي كه در نظر دارند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک موشک بالستیک رو فقط میشه با یک موشک بالستیک شبیه سازی کرد. icon_wink

نمیشه موشکی با مشخصات شهاب3 رو با یک موشکچه رها شده از جنگنده مقایسه کرد.

این مسئولین آزمایش کننده اصلا از ویژگیهای یک موشک بالستیک اطلاع دارند که چنین آزمایش تبلیغاتی مسخره ای رو ترتیب دادن؟

یک جنگنده تا چه ارتفاعی میتونه صعود کنه و سرعتش چقدر میتونه باشه؟ برای شبیه سازی شهاب3 حداقل باید این جنگنده یه موشکی مثل کلاهک شهاب3 با همون ابعاد و وزن و سرعت سقوط رو حمل و رها کنه اما در چه شرایطی؟ کلاهک شهاب3 موقع وارد شدن به جو 6 کیلومتر بر ثانیه سرعت داره و با زاویه تند شیرجه میزنه رو هدف ولی این موشکچه فوقش از ارتفاع 50000 هزار پایی با سرعت اولیه 0.7 کیلومتر بر ثانیه رها شده که یک تضاد همین ابتدا بوجود میاد! یه کلاهک تو این ارتفاع رها نمیشه و کیلومترها قبل اون رها شده.

ولی داستان خوبی هست و از صحنه آزمایش و زدن یک موشکچه با سرعت 1000 متر بر ثانیه میتونن در فیلمهای هالیوودی استفاده کنند! (چرا 1000 متر بر ثانیه؟ چون حداکثر سرعت موشک رهگیر مورد نظر 3 کیلومتر بر ثانیه هست! برای اینکه شهاب3 رو تو 100 کیلومتری بزنه بایستی از 300 کیلومتری شلیک بشه تا در این برد بهش برسه! میدونیم که برد ضد موشک اینقدر نیست پس خالی بستن! یا در 100 کیلومتری موشکچه رو نزده یا اگر زده سرعت موشکچه خیلی کم بود! برد سیستم رو 130 کیلومتر فرض کنیم میتونه در 100 کیلومتری به هدفی با سرعت 1000 متر بر ثانیه برسه! :lol: )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا خود وزیر دفاع گفت که سجیل توانایی مانور بالایی داره! هم در سرعت بارگزاری و هم زاویه پرتاب
و.....[b]هم تصحیح زاویه در حال حرکت[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درياي سابق :lol: :lol: :x
يه بار مسئولاي جنگ ستارگان تو زمان كندي را توي برنامه باشون مصاحبه كرده بود مي گفتن اين حرفا همش كشك بود توي موشكاي هدف مواد منفجره كار گذاشته بوديم و بعد تو آزمايش واقعي مواد منفجره موشكو منهدم مي كردن و به كندي ميگفتيم ما ميتونيم موشكاي بالستيكو نابود كنيم چه با موشك چه با ليزر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]nasiriran جان i

موشک مانورم اجرا میکنه ما نمیدونستیم؟ :lol:[/quote]

نه مثله موشک کروز این ور اونور نمیره ولی یکم منحرف میشه که یه درجه انحراف اون اخر نقطه هدف رو تبدیل به یه شهر دیگه می کنه این باعث میشه سیستم های پیش اخطار مجبور بشن در کل کشور زنگ خطر بزنن چون دقیقا معلوم نیست موشک کجا میخ واد بره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كاملا با نظرِ آقا سعيد موافقم و اين بازى روانى چيزى جز واماندگي اسرا.يلي ها رو نشون نميده فكر نكنم تو عصرِ اطلاعات كسى فريبِ اين فرافكني ها رو بخوره :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]كاملا با نظرِ آقا سعيد موافقم و اين بازى روانى چيزى جز واماندگي اسرا.يلي ها رو نشون نميده فكر نكنم تو عصرِ اطلاعات كسى فريبِ اين فرافكني ها رو بخوره :lol:[/quote]

دوست عزیز تو یه همچین سایت نظامی ظرف 5 دقیقه کل ازمایش اینا مسخره میشه اونم با دلایل علمی کاربران عادی اینترنت که اینا رو از تو خبرگزاری ها بخونن باورشون میشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ساليان درازه كه اين رژيم صهوني داره با كمك آمريكا روي اين پروژه كار ميكنه و هنوز هيچ نتيجه مشخصي بدست نياوردن جز رادارهاي شناسايي !

خود امريكايي ها اعتراف كردند كه برنامه سپر موشكي از تسليحات موفقي بهره نميبره هر چند كه در الكترونيك و شناسايي خيلي پيشرفته است ! اما ظاهرا زدن موشك با كلاهك هسته اي روي خاك خودي معني درستي نداره ! ژچون پس از آزمايشات مختلف و حتي انهدام كلاهك ها در فاز ري اينتري متوجه شدند كه پس از انفجار بمب اتمي چه در روي موشك پدافندي خودي باشه چه دشمن كليه سيستمهاي مخابراتي دچار افت اختلال و يا خرابي شديد خواهند شد ! البته ما كه از اين تسليحات نداريم اما زماني كه كمان موشك روي زمين به سمت اين كشور خم شده باشه تنها راه فقط فراره چون زدن يك كلاهك كوچك و زد رادار اولا براحتي ممكن نيست دوما پس از بخورد موشك با كلاهك فقط امكان انحراف وجود داره كه نهايتا در يك جاي ديگه توي خاك همون كشور ميفته !


كلاهك هاي خوشه اي هوشمند بمب هاي الكترومغناطيسي و ...هم كه ديگه جاي خود داره !

اما يكي از بهتري راههاي زدن اهداف با موشك باليستيك شليك موشكهاي پرقدرت با مانور و هداي دقيقتر در كمانهاي مختلف به سمت يك هدف با چند كلاهكه !
كه ايران امروز ايران زمان جنگ نيست كه با التماس و كليبدبختي يه موشك شليك كنه ! توي مانور معمولي كلي موشك چند ميليون دلاري شليك ميشه ! اسراييل و جنگ كه جاي خود داره !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موشك شهاب 3 در هيچكدوم از ورژن هاش داراي مانور در مسير پرتاب نيست چه مانور كلاهك چه مانور موشك .
سعيد جان از شما انتظار نداشتيم قرار نيست سرعت موشك رو در جو شبيه سازي كنند كه تو اين ازمايش مسير بالستيكي موشك را در فاز ساب ترمينيت شبيه سازي ميكنن . هر موشكي هر سرعتي داشته باشه بايد ارتفاعش رو كم كنه تا به هدف بخوره .اونا كه احمق نيستن بلكه قسمتي از مسير حركت موشك به سمت هدف رو در ارتفاع پايين شبيه سازي كردن در اين شبيه سازي دقت كنيد نحوه عملكرد سيستم سي اي پي و موشك رهگير ازوايش شد كه ارتباط زيادي با ارتفاع پروازي وسرعت موشك نداره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.