Recommended Posts

سلام مجدد ..

برد که فکر نمیکنم ... اما کیفیتو ابعاد لکه راداری در مسافت های بیشتر افزایش پیدا میکنه !!! چه فرقی داشت ... :x

در اصل ابعاد آنتن با برد نسبت مشخصی دارند یعنی هر چقدر آنتن بزرگتر باشه میتونه برد و پوشش هم افزایش بده ! مسلمه که با دوتا چراغ دید بیشتری خواهید داشت اما باید هماهنگی الکترونیک برقرار باشه اصولا پرواز فرمیشن در کنار هم علاوه کمتر کردن مصرف سوخت و همینطور مسیر یابی به احتمال زیاد به برد و توان آشکار سازی رادار جهت کشف بهتر در دوردست کمک خواهد کرد به شرطی که هر دو اف 14 از یک طول موج مشخص استفاده کنند تازه اینطوری میشه به یک هدف از چند زاویه پژواک داد تا توان پنهانکاری اون کاهش پیدا کنه ! که البته اینکار برای موشکهای نیمه فعال وابسته به رادار هواپیما خیلی مفید خواهد بود ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چه جلب ! :x

آخه کدوم کشور میاد از ضعف توان اطلاعاتی خودش خبر بده ! یعنی بیاد بگه که خیلی خاک بر سره !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]تصاويري از تحويل سوخوها به آمريكاييها

به نظر دوستان علت خريداري اين دو هواپيما توسط ايالات متحده چيست؟[/b]

[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/nx49c0.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/a9mkqp.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10part4.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/20a2fww.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/28iuo1k.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/qqu24w.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/zsr3hy.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/300fxnm.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/1z70t1x.jpg[/img][/align]

منبع عكسها:فروم iranianmilitary

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید جنگ روانی یا مانور تبلیغاتیه ! می خوان ابهت این جنگنده هارو بشکنن وبگن که ما به راز این سوخو ها هم پی بردیم !!!! جاسوسای امریکایی تا قطر پین 4357 این هواپیما رو هم می دونن چه برسه به اینکه به خوان روش مهندسی معکوس کنن و ببینن چیه داخلش !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حامد جان واقعا تنکس
خبر جالبی بود ... دلیل خریدشم بهتره از متخصصین نظامی سایت میلیتاری بپرسیم! چشمک
البته لطفا به جز تئوری توطئه و از این حرفا چیزی بگن که دیگه خدائیش تکراری هست !

راستی اون هدفی که تو خود متن اومده فکر کنم جواب دهنده خیلی چیزا باشه:
[quote]
هدف از خریداری سوخو -27 آموزش بهتر خلبانان در جهت مقابله با تعداد رو به رشد جنگنده های نسل چهارم روسیه که به کشورهای متعددی در سراسر دنیا فروخته شده اند ذکر شده است.[/quote]

علاوه بر اون جالبه درز کردن خبر جنگنده های میگ 29 اسرائیل و....
انگار یه تئوری جدید در اصول نظامی در جنگ هوائی به وجود اومده .... که یقینا اگر اونی که من فکر میکنم باشه خیلی معادلات عوض میشه!

همین دیروز یه کلیپ ملس از سقوط سوخو 27 تو یه نمایشگاه هوائی دیدم ... حرکت کبرا رو انجام داد بعد یهوئی انگار خلبان بیهوش بشه یا سکان از دستش خارج بشه ریخت به هم کنترلش و عمودی شترق خورد زمین و پوکید خلبانش خدا رحمت

ولی سوخو27 خدائیش خوشگله!

ممنون بازم از خبر

یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
علتش رو خدوشون باید بگن چرا خریدن ولی از نظر علمی نگاه کنیم سوخو27 در طراحی سازه میتونه الگویی برای طرحهای جدید باشه.

البته به نظر من این قضیه چندان ارزشی نداره این حرفها که میگن آمریکا یا روسیه به فناوری سلاح حریف دست یافت فقط جنگ روانی هست و کم ارزش. مثال میزنم. شما مقابل یک نفر اسلحه بدست (کلاش رو فرض کنید) قرار گرفتید و از جزئیات اون سلاح اطلاع دارید. حالا اگر اون شلیک کنه شما کشته میشید یا نه گلوله میگه این منو میشناسه نمیتونم بهش ضربه بزنم! منظورم از این مثال این بود که اگر یک سلاح کامل و کاربر اون کارکشته باشد تفاوتی در آگاهی دشمن از مشخصاتش نداره و باز میتونه یک سلاح کارامد باشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از لحاظ بررسی سازه و تحلیل الگوی بدنه و آزمایش سیستمهای الکترونیکی میتونه مفید باشه اما اونقدر در نتیجه گیری تاکتیکی موثر نیست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
icon_cheesygrin آقا سعيد در صنعت هوايي مثال شما درست نيست وبي ارزش ميباشد
چون هواپيمايي مثل f15 sdk از فاصله ي 200 km اين هواپيما را نابود ميكنه نه تنها اين هواپيما بلكه بسياري از هواپيما هاي نسل 4 آمركايي براين هواپيما برتري ثابت شده دارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیودی جان رک بگم: اون سالی که سوخو 27 اومد رسما در حضور مقام معظم رهبری تو یه رژه ارتش اعلام شد ایران 18 تا 24 تا سوخو 27 میگیره ... اما خوب تا این لحظه هیچ خبر موثقی که تائید بکنه نشده! مثل میگ 31 که میگن داریم اما ندیدیمش!

دیگه خود دانی!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیروی دریایی عراق روز جمعه در مراسمی اولین سری از قایقهای گشتی خود را تحویل گرفت. این قایقها که «فتح» نام دارند؛ ساخت ایتالیا هستند.
به گزارش روزنامه تایمز،.نیروهای دریایی عراق پس از دو سال آموزش توسط نیروهای انگلیس هم‌‌اکنون آماده آغاز فعالیت خود در آبهای عراق هستند.
پیش از این، اتحاد جماهیر شوروی تجهیز نیروی دریایی عراق را بر عهده داشت اما تمامی قایق‌های نیروی دریایی عراق در جنگ اول خلیج فارس منهدم شدند.
بر اساس این گزارش، ایتالیا ساخت تجهیزات دیگری را نیز برای نیروی دریایی عراق در دستور کار دارد. آموزش و تجهیز نیروی دریایی عراق یکی از موافقت‌هایی است که میان بغداد و نیروهای ائتلاف به‌عمل‌آمده و بر اساس آن، نیروهای انگلیسی مسئول آموزش نیروهای دریایی عراق هستند.
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=2120[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فرانسه در ساخت پایگاه و ساخت چهار فروند زیردریایی الکترودیزلی تحت لیسانس خود به برزیل کمک خواهد کرد. طبق اظهارات مقامات نظامی، در چهارچوب فراگیری تكنولوژی ساخت قایق‌های زیردریای فرانسوی، كشور برزیل برای ساخت زیردریایی‌های اتمی نیز تجربه‌اندوزی خواهد كرد كه البته این امر در توافق‌نامه امضاشده با فرانسه پیش‌بینی شده است. منابع نیروی دریایی ارتش برزیل اعلام كردند، ممكن است اولین زیردریایی اتمی این كشور پس از 12 سال ساخته شود.
برزیل، تصمیم گرفته است پایگاه جدیدی از قایق‌های زیردریایی در یكی از جزایر جنوب سواحل ایالت ریودوژانیرو بسازد. نیروی دریایی برزیل برای ساخت این زیردریایی یک پایگاه جدید و یک یارد کشتی سازی با قابلیت ساخت زیردریایی های هسته ای و الکترودیزلی در اين منطقه خواهد ساخت. برنامه‌ریزی شده كه این زیردریایی در میدانی به مساحت 95 هزار مترمربع، بزرگ‌ترین مكان ساخت زیر‌دریایی این كشور، ساخته شود.
اولین زیردریایی برزیل در سال 2014 تحویل نیروی دریایی این کشور خواهد شد.
در نخستین مرحله بهره‌برداری از توانایی‌های جدید، نیروی دریایی برزیل از سال 2010 چهار قایق زیردریایی دیزلی را با جواز فرانسوی خواهد ساخت. این تفاهم‌نامه در اواخر سال 2008 بین دو كشور فرانسه و برزیل به امضا رسید.
با اتمام این پروژه، برزیل اولین کشور در آمریکای لاتین خواهد بود که دارای زیردریایی هسته ای است.
[url]http://marinenews.ir/?show=news&maj=news&type2=showz&catid=2149[/url]
[url]http://mana.ir/news/?uiq=7605[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مطالب مشابه

    • توسط MR9
      با سلام
      آزمایش سامانه دریاپایه "lora"

      طبق اخبار منتشر شده ، صنایع هوا- فضای رژیم عبری (IAI) موفق شده تا آزمایشات سامانه تسلیحات توپخانه ای برد بلند ( Long-Range Artillery weapon system) خود را با موفقیت به اتمام رساند که این تستها ، عمدتاً بعنوان  بخشی از برنامه  تبلیغاتی و همچنین گسترش رزمی  که در نهایت منجر به خرید آن توسط IDF خواهد شد ، در نظر گرفته شده است . در این آزمایش ، یک تیر موشک از روی عرشه یک شناور غیر نظامی ، بسوی یک هدف در عمق دریا شلیک گردید . سامانه تسلیحاتی LORA ، در رده  راکتهای توپخانه ای تاکتیکی  برد بلند قرار دارد  که توسط بخش MALAM از صنایع IAI توسعه پیدا نموده  است .

      براساس اطلاعات موجود این سامانه برای انهدام اهداف در بردی فراتر از 400 کیلومتر و با دقتی در حدود 10 متر طراحی و از یک سکوی دریاپایه به مورد آزمایش قرار گرفت . به گفته تحلیلگران دفاعی ، گونه آزمایشی این سامانه راکتی به این دلیل از روی یک شناور غیر نظامی به سوی هدف شلیک گردید تا کارشناسان فنی قادر باشند تا کاراکترهای این سلاح را بطور کامل بررسی و تجزیه و تحلیل کنند . این سامانه رزمی ، از یک تریلر بعنوان پست فرماندهی و یک لانچر زمینی تشکیل شده و می تواند اهداف مورد نظر را در برد مشخص شده ، با دقت مورد اصابت قرار دهد  . در این تست رزمی ، سامانه های اصلی و جانبی و هم راکت شلیک شده ، با موفقیت عمل نموده و رضایت ناظران را برآورده کردند .

      بواز لِوی ، معاون اجرایی IAI و مدیر سیستم های تسلیحات راکتی این شرکت در این زمینه معتقد است :
      " این تست ، یکی از پیچیده ترین آزمایشات IAI در یک دهه گذشته بشمار می رود ، چرا که این رویداد ، یک طرح تمام عیار عملیاتی شامل ارزیابی نحوه مانور سامانه ، نحوه عملکرد در مرحله نهایی (ترمینال ) و همچنین دقت در انهدام هدف ، می گردید . وی تاکید نمود که  این سامانه به بلوغ خود نزدیک شده و یک ترکیب بسیار پیشرفته را برای کاربران احتمالی آن به ارمغان خواهد آورد .
      پی نوشت :
      علی الظاهر ، جمهوری اسلامی ایران ، تنها کشوری نیست که روی سامانه های موشکی تاکتیکی با دقت بالا مشغول کار هست !!!!
      صرفاً برای میلیتاری / مترجم  MR9
       
    • توسط Ahmad6644
      اندونزی به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی سوخو است
       
      مقامات اندونزی روز گذشته اعلام کردند که به دنبال خرید 6 فروند جنگنده‌ی روسی سوخوی SU-30 هستند. این قرارداد که در کنار نمایشگاه هوایی روسیه (MAKS-2007) و در روز اول آن منعقد شده است ارزشی در حدود 330 تا 350 میلیون دلار در برخواهد داشت. این جنگنده‌ها که تکنولوژی آنها به اواسط دهه‌ی 90 بازمی‌گردد، به صورت تدریجی و از سال آینده تحویل داده خواهند شد.

      منبع : AVIA.IR
  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.