hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

[quote]موضع ضد انسانی عربستان:
[size=24][/size]
وزیر خارجه عربستان: هم‏اکنون نفت ابزار خوبي براي حل مسأله حمله اسرائيل به غزه نيست و نمي‏توانيم از نفت به عنوان سلاح استفاده كنيم و كساني كه به دنبال يك تدبير جهاني براي حل مشكل هستند، در پي چيز ديگري باشند.


سرویس بین‏الملل «تابناک» ـ وزير امور خارجه عربستان، در پاسخ به دعوت ايران، مبني بر استفاده از نفت به عنوان سلاح براي فشار به آمريكا و هم‏پيمانان آمريكا در منطقه به دلیل جنایات اسرائیل گفت: كشورهاي توليدكننده نفت، نيازمند اين درآمد هستند؛ بنابراين، نبايد به نفت به عنوان يك ابزار سياسي و سلاح نگاه شود.

هم‏اکنون نفت ابزار خوبي براي حل مسأله حمله اسرائيل به غزه نيست و نمي‏توانيم از نفت به عنوان سلاح استفاده كنيم و كساني كه به دنبال يك تدبير جهاني براي حل مشكل هستند، در پي چيز ديگري باشند.

اكنون تنها سازمان ملل مي‏تواند براي غزه كاري بكند و اگر اين سازمان نتواند به مسئوليت‏هاي خود عمل كند، در مشروعيت جهاني آن شك خواهيم كرد.

.[/quote]

منظورش از تدبیر چیه؟سازمان ملل؟ کدوم ملل؟ سازمان ملل توی این 60 ساله تونسته کاری بکنه؟ چیکار کرده؟ یه نگاهی به نقشه بندازید! چیزی از فلسطین باقی نگذاشتند! همه رو بالا کشیدن!

آخه اعراب به جز نفت مگه سلاح دیگه ای دارند که بخوان استفاده کنند؟ خوب به پول نفت نیاز دارید؟ یعنی نمی تونن یک هفته پول نفت رو فراموش کنند!

خجالت داره! جرج گالوی که خاورمیانه ای نیست میگه فقط یک هفته شیر نفت رو قطع کنید دنیا زیر و رو میشه ببینید فلسطینی ها به حق خودشون میرسن یا نه! اونوقت این شکم گنده وهابی ................!

واقعن نفرت انگیزه!امیدوارم که مردم مسلمان عربستان حاکمیت اینها رو بیش از این تحمل نکنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون سايت با في34 ل تر٬٫ش كن باز ميشه و فعلا نتيجه 65 به 34 به نفع فلسطينكه به نظر من خيلي بده ! يعني اينكار 34 درصد طرفداري از اسراييل خيلي زياده ! يكاري بكنيد ! icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نيروهاي مقاومت فلسطين لحظاتي پيش عمق 50 كيلومتري فلسطين اشغالي را با موشك هدف قرار داد.

به گزارش فارس، شبكه تلويزيوني العالم در خبري فوري اعلام كرد: مبارزان فلسطيني، پايگاه صهيونيستي "باماخيم" در فاصله 50 كيلومتري نوار غزه را با يك فروند موشك "گراد" هدف قرار دادند.

بر پايه اين گزارش، رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي نيز اعلام كردند كه 14 صهيونيست بر اثر اصابت موشك مبارزان فلسطيني به شهرك صهيونيست نشين "عسقلان" در درون فلسطين اشغالي زخمي شده‌اند.

با وجود اينكه رژيم صهيونيستي يكي از مهمترين اهداف خود از حمله به نوار غزه را متوقف كردن نهايي شليك موشك‌هاي مقاومت فلسطين اعلام كرد، اما مبارزان فلسطيني با گذشت 15 روز از آغاز حمله همچنان به موشك‌باران اهداف صهيونيستي ادامه مي‌دهند و اين رژيم به اين هدف خود نرسيده‌است.

تابناک

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آمار روی یک سایت اینترنتی بی پدر مادر که معلوم نیست از کجا سبز شده و چیزی که عیان است را نیاز به حاجت بیان گذاشته
( که تازه از همین شروعش هم ای پی های ایران را بسته معتبر که نیست ، از همین حالا نتیجه اش هم معلومه :oops:
شرکت تو این رای گیری اشتباهه و بیخودی بهش وجاهت رسمی داده میشه.
با پرو*کسی برزیل وصل شدم میگه از ایران اومدی ( یکی نیست بهشون بگه آخه از ایران که میومدم رنج ای پی بسته بود icon_biggrin )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]موضع ضد انسانی عربستان:
[size=24]اسرائیل را تحت فشار نمی‏گذاریم / اصابت راکت‏های جدید به شمال اسرائیل[/size]
وزیر خارجه عربستان: هم‏اکنون نفت ابزار خوبي براي حل مسأله حمله اسرائيل به غزه نيست و نمي‏توانيم از نفت به عنوان سلاح استفاده كنيم و [color=red]كساني كه به دنبال يك تدبير جهاني براي حل مشكل هستند، در پي چيز ديگري باشند.[/color]
[/quote]


انشاالله اگر عمری باقی بود میبینم روزی که این بی خبران بدنبال راه چاره ای برای کار خود باشند و راهی پیدا نکنند.

منتظر یک اتفاق هستم تا چنان شیرازه این خاندانهای سلطنتی از هم پاشیده بشه که جمع کردنش به این راحتی نباشه. انروز دیر نیست. اگر هم عمر به من حقیر وفا نکرد یادی از ما بکنید. انشاالله.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با پروکسی برزیل وصل شدم میگه از ایران اومدی ( یکی نیست بهشون بگه آخه از ایران که میومدم رنج ای پی بسته بود )[/quote]
اساسا تمامي اين پرو!ك ! س ي ها براي ايران درست شده اند . حتي شما اگر از 70 تا پرو*كسي پشت سر هم وارد اين سايتها بشي باز هم اي پي اصلي رو براحتي ميشه در آورد بر عكس تفكر عموم اين پرو٬ك2سي ها بيشتر اي پي ها رو نشون ميدن تا مخفي كنند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حق علی را خوردند علی گذشت حق بندگان خدا خوردند icon_wink خدا نمیگذرد icon_biggrin حالا هم که خون مردم فلسطین به گردنشان هست icon_cheesygrin :evil: :evil: خدا به داد این آل لقد برسد :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چگونه برد راکتهای گراد را از 20 کیلومتر به دو و نیم برابر افزایش داده اند! حداکثر بردی که تا قبل از این راکتهای گراد با ارتقا رسیده بودند 40 کیلومتر به کمک بوستر کمکی بود. حالا اطلاع ندارم مقاومت اسلامی فلسطین چه تغییری روی راکتها داده شاید وزن کلاهک رو کاهش دادن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين موشك با اين برد بالا بارها شليك شده من بعيد ميدونم موشك گراد باشه احتمالا نوع خاصي باشه كه خودشون توليد كرده اند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]صهيونيست ها از سلاح هاي ممنوعه عليه مردم فلسطين استفاده مي کنند[/color]

"ديمتريوس موگني" رئيس هيئت پزشکي اعزامي از يونان به باريکه غزه تاکيد کرد که رژيم صهيونيستي از سلاح ها و بمب هاي غيرمجاز و ممنوعه ضد غيرنظاميان در غزه استفاده مي کند.

به گزارش ايرنا، موگني روز شنبه در گفت وگوي اختصاصي با شبکه خبري العالم ، خواستار اجراي تحقيقات بين المللي و اروپايي مستقل درخصوص جنايات اسراييل در نوار غزه شد.
اين پزشک يوناني با بيان اينکه مقامات مصري براي نهمين روز متوالي از ورود پزشکان خارجي به نوار غزه جلوگيري مي کنند، گفت: معاينه برخي مجروحان نشان داد که سوختگي هاي موجود روي بدن آنها براثر بکارگيري بمبهاي فسفري سفيد و همچنين گلوله هاي ممنوعه است که ترکش هايي شبيه به تيغهاي بُرنده از خود بر جاي مي گذارد.
وي افزود : هيئت پزشکي يونان با صدور بيانيه اي خواستار انجام تحقيقات بين المللي از سوي سازمان ملل متحد و اتحاديه اروپايي در خصوص جنايات جنگي رژيم صهيونيستي در باريکه غزه و استفاده اين رژيم از بمب ها و سلاحهاي ممنوعه و آزمايش يک سلاح جديد در آنجا شده است.
موگني خاطرنشان کرد: بدون ترديد رژيم صهيونيستي به منظور جلوگيري از رسيدن گروههاي پزشکي و امداد رساني اروپايي به باريکه غزه به منظور کمک به مردم فلسطين در مقابله با نسل کشي اسرائيل، فشارهايي را بر کشورهاي اروپايي وارد مي کند.
وي با درخواست از کشورهاي اروپايي بويژه يونان و همچنين از کشورهاي عربي براي کمک رساني به ملت فلسطين درمقابل هجوم وحشيانه رژيم صهيونيستي از موضع ونزوئلا در اخراج سفير رژيم اشغالگر قدس از کاراکاس دراعتراض به حمله ناجوانمردانه به فلسطيني ها در غزه ، قدرداني کرد.
** بمب هاي فسفري

بمب هاي فسفري در گذشته توسط نيروهاي انگليسي و آمريکايي در عراق مورد استفاده قرار گرفت ، و با وجود آن که زخم هاي بسيار شديد و ناهنجاري روي بدن قربانيان ايجاد مي کند.
يک متخصص سلاح در ارتش رژيم اشغالگر صهيونيستي مي گويد که اين بمب ها بسيار خوب به نظر مي آيند و با ايجاد مقادير بسيار زياد دود نيروهاي فلسطيني را کور و سربازان ما را قادر به حرکت مي سازد.
اسراييل پذيرفته است که در جنگ سال 2006 عليه لبنان از اين بمب ها استفاده کرده است.
اين سلاح از جنگ جهاني دوم به صورت عاميانه "Willy Pete" ناميده مي شد. فسفر سفيد به صورت وسيعي در جنگ ويتنام استفاده شد.
بر اساس معاهده 1980 ژنو، نبايد از فسفر سفيد به عنوان سلاح در مناطق غير نظامي استفاده کرد ؛ اما هيچگونه مانع و قانون بين المللي در برابر استفاده از اين سلاح به عنوان يک پوشش براي پنهان کردن فعاليتها و تحرکات نظامي يا مشخص کردن يک منطقه وجود ندارد.
اما "چارلز هي من" (Charles Heyman) کارشناس امور نظامي و افسر بازنشسته ارتش انگليس مي گويد: "در صورت استفاده تعمدي از فسفر سفيد عليه مردم يا گروهي از افراد، بررسي اين امر به لاهه منتهي مي شود. فسفر سفيد مي تواند به عنوان سلاح کشتار جمعي به شمار بيايد. قطرات فسفر در صورت تماس پوست را خواهد سوزاند".
اين بمب ها هنگام انفجار زخم هاي بسيار عميقي را در کساني که در معرض آن قرار بگيرند ايجاد مي کند و همچنين با انفجار اين بمب ها، تک تيراندازان و کساني که تله هاي انفجاري را از دور کنترل مي کنند، مجبور مي شوند پناه بگيرند.
فسفر سفيد ؛ پوشش شيميايي فعاليت هاي نظامي که مي تواند تا استخوان را بسوزاند و هنگام قرار گرفتن در معرض اکسيژن به رنگ زرد مي سوزد و دود غليظي ايجاد مي کند.
اين ماده براي ايجاد پوشش جهت انجام فعاليت هاي نظامي يا سوزاندن استفاده مي شود، که مي تواند به عنوان سلاحي براي ايجاد زخم هاي و سوختگي هاي بسيار خطرناک و عميق مورد استفاده قرار بگيرد.
سوختگي با فسفر معمولا از نوع درجه 2 يا 3 مي باشد و تا هنگامي که فسفر از روي محل تماس برداشته نشود به سوزاندن ادامه مي دهد و رسيدن اين ماده به استخوان مسئله اي عجيب نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي درحال ريختن بمب‌هاي فسفري در غزه هستند[/color][/size]

به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني العالم، هواپيماهاي رژيم صهيونيستي درحال فروريختن بمب‌هاي فسفري در شهر غزه هستند.
بمب‌هاي فسفري خرابي‌هاي زيادي بر جاي گذاشته و با ايجاد دود بسيار شديد به نظاميان اجازه مي‌دهد كه به هدف نزديك شوند.
با وجود اينكه اين بمبها بر اساس توافقنامه ژنو سال 1980 ممنوع است، اما رژيم صهيونيستي در حملات عليه لبنان در سال 2006 نيز از آن استفاده كرده‌است.
به گفته كارشناسان نظامي، كساني كه از اين بمب استفاده مي‌كنند بايد در دادگاه بين‌المللي لاهه محاكمه شوند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با vpn رفتم تو اون سايت نظر سنجي

فعلا آمار به نفع غزه هست چند تا عكس گرفتم كه با نظرات كاربران هم آشنا بشيد

جالبه

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Magical_Snap_-_2009_01_11_19_51_-_001.png[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Magical_Snap_-_2009_01_11_19_54_-_002.png[/img]


[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Magical_Snap_-_2009_01_11_19_55_-_003.png[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Magical_Snap_-_2009_01_11_19_55_-_004.png[/img]
به خاطر سرعت محدود اينترنت در ايران باید در سایز متوسط میزاشتم ولی چیزی معلوم نمیشد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به خاطر سرعت محدود اينترنت در ايران مجبور شدم عكسها رو در سايز متوسط بزارم[/quote]

آقا دستت درد نكند ولي ....
icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]arshya4171 جان نگفتید این کدوم سایته تا بریم بهش سر بزنیم[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.