hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

وزير امورخارجه رژيم صهيونيستي با به تمسخرگرفتن تلاش نيم بند اعراب در تصويب قطعنامه‌اي براي برقراري آتش بس در غزه خطاب به آنان گفت : شما قادر نيستيد چيزي را تغيير دهيد .

به گزارش ايرنا ازبيروت، تسيپي ليوني روز يكشنبه در نشست خبري با همتاي آلماني خود گفت اين اسراييل است كه به تنهايي در مورد برقراري آتش بس تصميم مي‌گيرد.

شوراي امنيت روز جمعه قطعنامه غير الزام آور و بي‌خاصيت ‪ ۱۸۶۰‬را صادر و خواهان برقراري آتش بس در غزه شد اما رژيم صهيونيستي بدون اعتنا به اين تصميم جهاني همچنان به كشتار خود در غزه ادامه مي‌دهد.

در شرايطي كه سرمداران اسراييلي با كوبيدن بر طبل جنگ همچنان بر ادامه عمليات كشتار در غزه تاكيد مي‌كنند ماتان فلنايي معاون وزير جنگ اسراييل در اظهاراتي گفته است پايان جنگ در غزه نزديك است .

در همين حال امروز يك هيات هشت نفره از پارلمان اروپا از گذرگاه رفح ديدار كردند تا از نزديك از اوضاع انساني و كمك‌هاي آنروا به فلسطينيان گاه شوند.

اكنون ‪ ۲۵‬هزار فلسطيني آواره در نتيجه گلوله باران منازلشان توسط اسراييل در مدارس آنروا در غزه مستقر شده اند.

نظاميان صهيونيستي در درگيريهاي شديد امروز در محله التفاح و زيتون و جباليا نتوانستند به داخل اين منطقه پيشروي كنند و ناگزير به عفب نشيني به منطقه نتساريم در سرزمين‌هاي اشغالي شدند.

مبارزان فلسطيني نيز در پاسخ به حمله‌هاي صهيونيستها امروز ‪ ۲۰‬موشك به شهرك‌هاي جنوب فلسطين اشغالي شليك كردند.

بر اساس آخرين آمارها شمار شهيدان فلسطيني عصر امروز به ‪ ۸۸۸‬نفر و شمار زخمي‌ها به چهار هزار و ‪ ۷۵‬نفر رسيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- یک متفکر و جامعه شناس کویتی در اظهاراتی از رهبران کشورهای عربی به خاطر سکوت در برابر فجایع غزه به شدت انتقاد کرد.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) دکتر «احمد الدوساری» در گفت و گو با روزنامه انگلیسی زبان «عرب تایمز» چاپ کویت گفت: "اقدامات رهبران عرب در خصوص فجایع غزه تاکنون کافی نبوده و این رهبران باید همت بیشتری به خرج دهند."

وی افزود: "رهبران عرب، بازنده هستند و مردم این را می دانند. عرب ها رهبران خود را می شناسند. آنها گروهی شکست خورده هستند. این رهبران باید مثل زنان روبنده بر چهره کنند."

وی با اشاره به یک روزنامه محلی کویت که اخیرا به نشانه خجالت زدگی رهبران عرب، تصویری از یک مرد روبنده پوش را چاپ کرده بود گفت: "چگونه رهبران عرب اجازه می دهند که چنین اعمال شنیعی علیه غزه رخ دهد؟"

وی همچنین با اشاره به ایران و حزب الله اضافه کرد: "پس ایران و حزب الله کجا هستند؟ اگر آنها خواهان مقابله با اسرائیل هستند زمانش فرا رسیده و باید همین حالا دست به کار شوند. پس موشک های آنها کجا رفته است؟ چرا اکنون از زرادخانه موشکی خود استفاده نمی کنند؟ آیا باید حادثه ای بدتر از قصابی بی رحمانه هزاران انسان غیرمسلح و بی گناه رخ دهد تا آنها دست به کار شوند."

الدوساری که همزمان رئیس جامعه مهندسان کویت است خاطرنشان کرد: " اگر مکزیک یا کانادا به خاک ایالات متحده تعرض کنند آیا آمریکا اجازه می دهد چنین بی عدالتی هایی در خاکش رخ دهد. جز این است که آمریکا با بمب هسته ای مکزیک یا کانادا را از صحنه روزگار محو می کند؟ ما هم انسان هستیم. ما هم در همین دنیا زندگی می کنیم. چرا آمریکا استانداردهای دوگانه و متناقضی از خود نشان می دهد؟"

این متفکر عرب در پاسخ به این سئوال که نظر شما درباره اقدامات رهبران کویت در این باره چیست؟ افزود: "ما همه توان خود را بکار می گیریم. ما مثل مصر نیستیم. NGO های کویتی در حال ارسال کمک به غزه هستند. ما به رایگان، خون خود را به مردم غزه اهدا می کنیم. دولت هم در این راستا کمک رسانی می کند. پیش از این آمبولانس و کمک های دارویی را برای فلسطینی ها ارسال کردیم. صلیب سرخ کویت نیز کارهای خوبی انجام می دهد. با این حال مرزها بسته است و قادر نیستیم بیش از این کمک رسانی کنیم."

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين خبرنگار توسط يك اسنايپر با كاليبر حداقل 7.6 يا 12 مورد هدف قرار گرفته
واقعا عمل حيواني بود
البته برا راضي كردن افكار عمومي ميگن فكر كرديم دوربين دستش آر ژي جي بوده!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اين خبرنگار توسط يك اسنايپر با كاليبر حداقل 7.6 يا 12 مورد هدف قرار گرفته
واقعا عمل حيواني بود
البته برا راضي كردن افكار عمومي ميگن فكر كرديم دوربين دستش آر ژي جي بوده![/quote]
یاد لیلی با من است افتادم پی ار جی زنم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]عده ای ناشناس به ارتش اسرائیل مستقر در جولان از سمت سوریه شلیک کردند. از تلفات و یا پاسخ اسرائیل گزارشی نشده
- یک مقام اسرائیلی: توقع داشتیم علمای عرب عکس العمل شدیدتری را نسبت به تخریب مساجد از خود نشان دهند تاکنون 13 مسجد در غزه نابود شدند [/quote]

خب ظاهرا مهره های بعدی شطرنج حرکت کرد. اینبار اسرائیل سعی داره نشون بده که در 3 جبهه غزه ، لبنان و سوریه در حال جنگه.

کشوندن این کشورها هم برای اسرائیل هم برای منطقه بسیار خطرناک هست.

تنها چیزی که تصویر رو کامل میکنه یک کودتا در کشورهای عربی هست تا اغاز تنشی بسیار بزرگ در منطقه باشه.

چندین بار گفتم که یا اینکه این مساله بزودی با هر نتیجه ای تمام خواهد شد یا شاهد سلسله ای از تحرکاتی خواهیم بود که دیدن و شنیدنش باعث تاسف هست.

دوستان خواهشا همراه و همگام با سیاستهای دولت باشن تا انشاالله این بحران با پیروزی حماس به اخر برسه.
[color=red]نه گامی جلوتر از دولت و نه گامی عقبتر .[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسماعيل هنيه :[color=red][b] بيش از هر زماني به پيروزي نزديک هستيم[/b][/color]
نخست وزير دولت فلسطين تاکيد کرد: مقاومت هيچ گاه شکست نخواهد خورد وما بيش از هرزماني به پيروزي نزديک هستيم.

به گزارش شبکه خبري العالم، "اسماعيل هنيه" که در غزه سخن مي گفت ، افزود: به خواست خداوند در برابر اشغالگران پيروز خواهيم شد و ما امروز بيش از هر زماني به پيروزي نزديک هستيم.
وي شامگاه دوشنبه در سخناني تلويزيوني که از اين شبکه مستقيم پخش شد، با تاکيد به ادامه مقاومت و پايداري مردم فلسطين در باريکه غزه، گفت: مردم غزه با وجود حملات وحشيانه اشغالگران و شهادت صدها زن، کودک و سالخورده و حتي از دست دادن خانواده خود، همچنان ايستاده اند و به مقاومت ادامه مي دهند و به رحمت و کمک خداوند اميدوارند.
هنيه با تاکيد برافزايش اتحاد مردم غزه خاطرنشان کرد: همبستگي و همکاري مردم غزه با يکديگر به صورتي افزايش يافته که امروزه همه مردم اعضاي يک جسم شده اند.
وي اظهار داشت: مردم غزه، آب، دارو، غذا، پوشاک و حتي منازل خود را با يکديگر تقسيم مي کنند که اين امر خود بيانگر ايجاد وحدت اسلامي ميان آنان است.
نخست وزير دولت فلسطين تصريح کرد: خون شهدا به خواست خدا موجب پيروزي مردم فلسطين مي شودو به هدر نخواهد رفت و ما امروز بيش از هر زمان ديگر به پيروزي نزديک هستيم.
هنيه در بخش ديگري از سخنان خود درباره حوادث غزه گفت: ما امروز درغزه دو راه را در پيش رو داريم، راه ديپلماتيک و يا مقاومت در برابر دشمن.
وي افزود: ما با هر ابتکاري که موجب توقف حملات رژيم اشغالگر و لغو محاصره شود تعاملي مثبت خواهيم داشت.
[color=red]نخست وزير منتخب فلسطين تاکيد کرد: غزه به خواست خدا شکست نخواهد خورد و با ايمان، اراده و عزم مردم فلسطين پيروز خواهد شد و ما به تکليف خود عمل مي کنيم . [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك جراح مصري در گفتگو با خبرنگار فارس در غزه:
[size=24]در دوران كاري خود با چنين صحنه‌هاي هولناكي روبرو نشده‌‌ام[/size]
خبرگزاري فارس: يك پزشك جراح مصري با اشاره به كشتار و جنايات هولناك ارتش رژيم صهيونيستي در نوار غزه گفت كه در دوران كاري 45ساله خود با چنين صحنه‌هاي هولناك و فجيعي روبرو نشده‌ام.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در غزه، "جلال الدين ابراهيم" پزشك جراح مصري توصيف خود از جنايات و كشتار ارتش رژيم صهيونيستي در غزه را با اين جمله آغاز مي‌كند كه من در طول دوران 45 ساله كاري خود با چنين صحنه‌هايي روبرو نشده‌ام.
اين پزشك جراح در چارچوب هيئتي متشكل از 23 پزشك از جمله 16 مصري، سه اردني، 2 الجزايري و يك يمني براي امداد رساني ملت مردم فلسطين در نوار غزه وارد اين منطقه شده‌اند.
جلال الدين ابراهيم 72 ساله به خبرنگار فارس در غزه گفت: امروز شاهد شهيداني هستيم كه پيكرهاي آنها تكه تكه شده است و مردمي را مشاهد مي‌كنيم كه به علت گلوله‌هاي توپ ارتش رژيم صهيونيستي كه در آنان از فسفر سفيد استفاده شده است، به شدت زخمي شده‌اند. وي تأكيد كرد: استفاده از سلاح هاي حاوي فسفر سفيد از نظر حقوق بين‌المللي ممنوع است، امروز شاهد پيكرهاي تكه تكه شده شهدا و زخمي‌هاي شديد ناشي از گلوله‌هاي توپ ارتش ر‍ژيم صهيونيستي بوده ام كه در آنها از فسفر سفيد بكار رفته است كه استفاده از آن در سطح جهان ممنوع است.
اين پزشك مصري همچنين تصريح كرد كه با هيئتي پزشكي از بيمارستان "ناصر" در شهر خان يونس در جنوب نوار غزه بازديد و ده‌ها زن و كودك فلسطيني را مشاهده كرده است كه بر روي پوست آنها آثار سوختگي شديد به علت اصابت بمب هاي فسفري وجود داشته است.
وي ابراز تجعب كرد كه جامعه بين‌المللي استفاده از سلاح ها را ممنوع مي كند اما همزمان اين سلاح ها را در اختيار صهيونيست ها قرار مي‌دهد تا از آن عليه ملت قهرمان فلسطين استفاده كنند.
جلال الدين ابراهيم افزود: جامعه بين‌المللي ظالم است و رابطه‌اي با دموكراسي و حقوق بشر ندارد و با مسائل برخوردي دوگانه دارد و بايد اين كشتار پليد عليه همه شهروندان فلسطيني را متوقف كند.
وي همچنين از دولت مصر خواست تا به ياري ملت فلسطين بشتابد كه درحال قرباني شدن در غزه هستند.
"محمد عبد خويدمي" پزشك الجزايري نيز از ورود خود به غزه بعد از تلاش فراوان به منظور كمك به كادر پزشكي فلسطين به منظور درمان شمار زياد مجروحان ناشي از تجاوزگري مداوم رژيم صهيونيستي ابراز خرسندي كرد.
خويدمي كه متخصص اورژانس و حوادث است از شايستگي و توانمندي كار پزشكي فلسطين در درمان زخمي‌ها ستاش كرد و گفت كه اين كادر از روحيه بالايي برخوردار است كه همه توان خود را بيش از پيش براي درمان زخمي‌ها بسيج كرده‌است.
اين پزشك افزود: شماري زيادي از دوستان پزشك الجزايري وي آماده آمدن به غزه هستند تا به كادر پزشكي موجود ملحق شوند و به درمان زخمي هاي حملات صهيونيست‌ها كمك كنند.
براساس آخرين آمار، شمار شهداي فلسطيني از آغاز حمله اين رژيم به نوار غزه در 17 روز گذشته تاكنون به 912 شهيد و چهار هزار و 80 زخمي رسيد كه نيمي از آنها را كودكان و زنان تشكيل مي‌دهند و حال بيش از 400 نفر از آنها وخيم است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



مجاهدان گردان های قسام ظهر امروز دوشنبه توانستند طی یک درگیری شدید یکی از نظامیان صهیونیست را به اسارت بگیرند و او را به داخل یک ساختمان انتقال دهند که صهیونیست با بمباران این ساختمان نظامی اسیر خود را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، گردان های قسام امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که هواپیماهای صهیونیست منزلی را که این اسیر در آن نگهداری می شد، بمباران کردند و او را به قتل رساندند . این گردان ها تاکید کردند که این اولین باری نیست که آنان اسرای خود را به قتل می رسانند . صهیونیست ها ترجیج می دهند که اسرای خود را با بمباران بکشند تا به دست نیروهای قسام نیفتند و در آینده به اهرم فشاری تبدیل نشوند .

گردان های قسام افزودند که صهیونیست ها این گونه شکست های خود را جبران می کنند و نیروهای خود را به هلاکت می رسانند و این سرنوشت نظامی اشغالگری است که به دست قسام اسیر می شود و این گونه اقدامات صهیونیست ها از آغاز نبرد غزه بارها تکرار شده است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین




گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند که از ده روز قبل تاکنون نیروهای خط مقدم خود را جا به جا نکرده ایم و این نیروها در چندین محور تاکنون به مقابله با دشمن پرداخته اند . این گردان ها تاکید کردند که آن ها نیروهای آماده دیگری در اختیار دارند که در فرصت مناسب و در صورت لزوم از آن ها استفاده خواهند کرد . آنان همچنین بعید دانستند که از نیروهای داوطلب استفاده کنند ؛ نیروهایی که آمادگی آن ها کم تر از رزمندگان اصلی و زبده نیست .

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، یکی از فرماندهان گردان های قسام به نام ابومعاذ در گفت و گو با قدس پرس اظهار داشت : از همان آغاز حمله زمینی نیروهای اشغالگر به نوارغزه مبارزان ما به مقابله با این نیروها پرداختند . آنان از تاکتیک های جدید و ناشناخته برای اشغالگران استفاده کردند و آن گونه که ما انتظار داشتیم و منتظر بودیم، پیشروی نکردند بلکه آنان در مناطق باز و بدون ساختمان متمرکز شدند به این امید که مبارزان به سوی آنان حمله کنند و آنان نیز به شکار این مبارزان بپردازند ولی مبارزان نیز فریب آنان را نخوردند و به همین دلیل یورش آنان طولانی شده است و آنان در پیشروی نیز دچار مشکلات عدیده ای شده اند .

این فرمانده میدانی افزود : فرماندهی گردان های قسام به خوبی توطئه دشمن را در مورد پیشروی دریافت و خنثی کرد و بدون تلاش فراوان به خوبی با آنان در میدان برخورد نمود . در مقابل ما توانستیم چندین حمله را انجام بدهیم و دشمن را گرفتار کمین غافلگیرانه خود کنیم و ما همچنین توانسته ایم عده زیادی از نیروهای اشغالگران را کشته و مجروح سازیم . با این حال دشمن تلاش می کند که زیان های خود را مخفی سازد و سانسور شدید خبری را اعمال کند تا روحیه سربازانش تضعیف نشود ولی رزمندگان فلسطینی در روزهای آینده با عملیات و کمین های خود صهیونیست های اشغالگر را دچار تزلزل و سردرگمی خواهد کرد .
[img]http://palestine-persian.info/fa/DataFiles/Cache/TempImgs/2009/1/News_1387_day_86_300_0.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قاهره ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



دکتر محمد عبدالحکم نویسنده و تحلیل گر سیاسی اظهار داشت : دولت مصر به گونه ای در مورد نوارغزه و تجاوزات صهیونیست ها برخورد می کند که گویی این کشور در سیاره دیگری قرار دارد و موضع گیری این کشور در مورد جنگ در نوارغزه از موضع گیری تمامی کشورهای عربی ضعیف تر است در حالی که این کشور بیشترین آسیب را از اشغال نوارغزه متحمل می شود .

وی در گفت و گو با خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت : نارضایتی های مردم از موضع حکومت مصر درقبال نوارغزه در اوضاع داخلی این کشور بسیار روشن و رو به گسترش است و مردم مصر خواستار تغییر مواضع دولت در این زمینه هستند و دولت نیز به شدت تظاهرات و اقدامات اعتراض آمیز مردم را زیر نظر دارد و از این بیمناک است که مبادا این تظاهرات به قیام مردم علیه دولت و اقدامات آن منجر شود .

وی افزود که استمرار سیاست های سرکوبگرانه دولت مصر علیه تحرکات مردمی موجب شده است تا این ملت در عرصه حمایت از مردم نوارغزه از تمامی ملت های عرب ضعیف تر نشان داده شود و ما اگر تحرکات مردم مصر را با تحرکات مردمی در اردن و قطر و غیره مقایسه کنیم به خوبی به این قضیه پی می بریم.

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که مقاومت فلسطین بیش از ارتش های کشورهای عربی در مقابل تجاوز صهیونیست ها ایستادگی کرده است و در آینده نیز بهتر از آنان جلوه گر خواهد شد زیرا شیوه های مبارزه مقاومت بسیار متمایز و برتر و تاثیرگذارتر است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گردان های شهید "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که مبارزان این گردان ها دیروز یکشنبه (11/1/2009) توانستند یک فروند بالگرد نظامی ارتش صهیونیستی را که بر فراز آسمان نوار غزه در حال پرواز بود، هدف قرار داده و آنرا وادار به فرود اضطراری کنند.

گردان های قسام طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، خاطر نشان کرد که مبارزان این گردان ها با استفاده از موشک های ضد هوایی یک فروند بالگرد نظامی ارتش صهیونیستی را هدف قرار دهند که در پی این حمله هواپیمای مذکور وادار به فرود اضطراری شد.

بک منبع نظامی رژیم صهیونیستی نیز دیروز خاطر نشان کرده بود که گردان های قسام برای اولین بار از موشک های ضد هوایی علیه بالگردها و هواپیماهای رژیم صهیونیستی استفاده می کند و مبارزان این گردان ها اواخر هفته گذشته در اقدامی بی سابقه از موشک های پیشرفته ضد هوایی علیه هواپیماهای ارتش صهیونیستی استفاده کردند.
[img]http://palestine-persian.info/fa/DataFiles/Cache/TempImgs/2009/1/News_1387_day_822_300_0.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- 919 شهید و 4260 زخمی
- دیشب اسرائیل شدیدترین بمباران را در غزه انجام داد
- یک سرباز اردنی در گذرگاه عروبه به سربازان اسرائیلی شلیک کرد(همین الان)
- بیش از 50 کودک بر اثر استنشاق گازهای سمی هدیه اسرائیل مسموم شده اند
- [b]ترکیه تلاشهای گسترده ای برای حمایت از غزه انجام میده و خواستار تحریم اسرائیل شده[/b]

(خواستم این رو تاپیک کنم در بخش سایبر ولی مرتبط با غزه هست [size=18][b][color=red]حتما بخونید[/color][/b][/size])
اسرائیل اعلام کرده یه تعدادی هکر و همکار نیاز داره تا سایتهای حماس رو از بین ببره
همچنین برنامه ای طراحی کردن تا کاربر اونرو دانلود کنه و کمک کنه تا عملیات DDos بر علیه سایتهای حماس و مدافعان اون انجام بشه
این اسلحه سایبر که اسمش [b][color=red]پاتریوت[/color][/b] هست تا بحال توسط 8000 نفر دانلود شده و یک وبسایت رسمی هم داره
(لینک رو نمیذارم چون احتمالا قربانی بعدی سایت میلیتاری باشه)
در این سابت (که نامش: کمک به اسرائیل برای پیروزی هست) عنوان شده: ما با همکاری شما دشمنان خود را که سعی در نابودی اسرائیل دارند، از بین میبریم
[b]این برنامه همچنین پس از نصب خودبخود آپدیت میشه[/b]
در ادامه این تلاشها اسرائیل (بعنوان اولین ارتش جهان) یک کانال در YouTube ایجاد کرده تا کلیپهای خودش رو از اونجا هم پخش کنه
منبع: DefenseTech

دوستان حواسشون باشه چی دانلود میکنن
[size=18]از این طریق با سیستم خود شما سایتهای ما رو هک میکنن[/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]- 919 شهید و 4260 زخمی
- دیشب اسرائیل شدیدترین بمباران را در غزه انجام داد
- یک سرباز اردنی در گذرگاه عروبه به سربازان اسرائیلی شلیک کرد(همین الان)
- بیش از 50 کودک بر اثر استنشاق گازهای سمی هدیه اسرائیل مسموم شده اند
- [b]ترکیه تلاشهای گسترده ای برای حمایت از غزه انجام میده و خواستار تحریم اسرائیل شده[/b]

(خواستم این رو تاپیک کنم در بخش سایبر ولی مرتبط با غزه هست [size=18][b][color=red]حتما بخونید[/color][/b][/size])
اسرائیل اعلام کرده یه تعدادی هکر و همکار نیاز داره تا سایتهای حماس رو از بین ببره
همچنین برنامه ای طراحی کردن تا کاربر اونرو دانلود کنه و کمک کنه تا عملیات DDos بر علیه سایتهای حماس و مدافعان اون انجام بشه
این اسلحه سایبر که اسمش [b][color=red]پاتریوت[/color][/b] هست تا بحال توسط 8000 نفر دانلود شده و یک وبسایت رسمی هم داره
(لینک رو نمیذارم چون احتمالا قربانی بعدی سایت میلیتاری باشه)
در این سابت (که نامش: کمک به اسرائیل برای پیروزی هست) عنوان شده: ما با همکاری شما دشمنان خود را که سعی در نابودی اسرائیل دارند، از بین میبریم
[b]این برنامه همچنین پس از نصب خودبخود آپدیت میشه[/b]
در ادامه این تلاشها اسرائیل (بعنوان اولین ارتش جهان) یک کانال در YouTube ایجاد کرده تا کلیپهای خودش رو از اونجا هم پخش کنه
منبع: DefenseTech

دوستان حواسشون باشه چی دانلود میکنن
[size=18]از این طریق با سیستم خود شما سایتهای ما رو هک میکنن[/size][/quote]
ادرسشو بده خودم داسش کنم
ضمنن من برنامه مدیریت دانلود دارم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.