hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

پایگاه مقاومت - گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کردند که از ده روز قبل تاکنون نیروهای خط مقدم خود را جا به جا نکرده ایم و این نیروها در چندین محور تاکنون به مقابله با دشمن پرداخته اند . این گردان ها تاکید کردند که آن ها نیروهای آماده دیگری در اختیار دارند که در فرصت مناسب و در صورت لزوم از آن ها استفاده خواهند کرد . آنان همچنین بعید دانستند که از نیروهای داوطلب استفاده کنند ؛ نیروهایی که آمادگی آن ها کم تر از رزمندگان اصلی و زبده نیست .
یکی از فرماندهان گردان های قسام به نام ابومعاذ در گفت و گو با قدس پرس اظهار داشت : از همان آغاز حمله زمینی نیروهای اشغالگر به نوارغزه مبارزان ما به مقابله با این نیروها پرداختند . آنان از تاکتیک های جدید و ناشناخته برای اشغالگران استفاده کردند و آن گونه که ما انتظار داشتیم و منتظر بودیم، پیشروی نکردند بلکه آنان در مناطق باز و بدون ساختمان متمرکز شدند به این امید که مبارزان به سوی آنان حمله کنند و آنان نیز به شکار این مبارزان بپردازند ولی مبارزان نیز فریب آنان را نخوردند و به همین دلیل یورش آنان طولانی شده است و آنان در پیشروی نیز دچار مشکلات عدیده ای شده اند .
این فرمانده میدانی افزود : فرماندهی گردان های قسام به خوبی توطئه دشمن را در مورد پیشروی دریافت و خنثی کرد و بدون تلاش فراوان به خوبی با آنان در میدان برخورد نمود . در مقابل ما توانستیم چندین حمله را انجام بدهیم و دشمن را گرفتار کمین غافلگیرانه خود کنیم و ما همچنین توانسته ایم عده زیادی از نیروهای اشغالگران را کشته و مجروح سازیم . با این حال دشمن تلاش می کند که زیان های خود را مخفی سازد و سانسور شدید خبری را اعمال کند تا روحیه سربازانش تضعیف نشود ولی رزمندگان فلسطینی در روزهای آینده با عملیات و کمین های خود صهیونیست های اشغالگر را دچار تزلزل و سردرگمی خواهد کرد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رئیس رژیم صهیونیستی از همدستی کشورهای عربی با این رژیم در جنایت غزه پرده برداشت و گفت: کشورهای عربی خواهان پیروزی ما در غزه هستند.
شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی بدون اشاره به شهادت کودکان و زنان در نوار غزه مدعی شد که ارتش این رژیم زیر ساخت‌های جنبش‌ حماس در نوار غزه را هدف قرار می‌دهد.
این در حالی است که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون، 923 فلسطینی شهید و حدود چهار هزار و 300 نفر دیگر زخمی شدند که نیمی از آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
وی همچنین مدعی شد که تونل‌های قاچاق سلاح و انبارهای مهمات را به طور منظم هدف قرار می‌دهد.
ادعای پرز در حالی مطرح می‌شود که منازل مسکونی و حتی مساجد نیز از حملات هوایی رژیم صهیونیستی مصون نیستند و در حمله شب گذشته یک ساختمان 15 طبقه در مرکز شهر غزه هدف جنگنده‌های اف 16 رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با خاک یکسان شد.
پرز در دیدار با خانواده "الکس ماشیفسکی "، نظامی کشته شده وی در نوار غزه، در عین حال به ناکامی در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده این رژیم اشاره‌ای نکرد ولی در عین حال مدعی شد که به حماس ضربه سنگینی وارد کرده است.
رئیس رژیم صهیونیستی طی سخنانی در جمع نظامیان ذخیره این رژیم در پایگاه نظامی در "تسئیلیم" گفت: کشورهای عربی تمایل دارند که اسرائیل در نوار غزه به پیروزی برسد نه از روی محبت به ما، بلکه تمایل ندارند که 35میلیون ایرانی ؟! بر 350 میلیون عرب کنترل پیدا کنند.
شیمون پرز در گفت‌وگو با یک روزنامه اسپانیایی گفته بود:«تعدادی از رهبران عرب در دیدارهای ویژه از ما خواسته‌اند تا جنبش حماس را نابود کرده و به فعالیت این جنبش پایان دهیم

منبع: farsnews

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر تکاور یکی از پست هات تکراری به بالا دقت کنی میبینی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اسرائیل اعلام کرده یه تعدادی هکر و همکار نیاز داره تا سایتهای حماس رو از بین ببره
همچنین برنامه ای طراحی کردن تا کاربر اونرو دانلود کنه و کمک کنه تا عملیات DDos بر علیه سایتهای حماس و مدافعان اون انجام بشه
این اسلحه سایبر که اسمش پاتریوت هست تا بحال توسط 8000 نفر دانلود شده و یک وبسایت رسمی هم داره [/quote]

فقط 8000 بار؟
از كي لينكش را قرار دادند؟؟

حالا اگر همچين سيستمي توسط حاميان حماس و فلسطين اجرا بشود باور كنيد از 800.000 تا هم فراتر مي رود.(البته در همان مدت زماني كه لينك پاتريوت را گذاشتند)

آقا لينكش را براي ما هم بفرست . دستت درد نكند icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كشتار وحشيانه، دريدن اجساد فلسطينيان توسط سگ‌هاي شكاري اسرائيلي، قلع و قمع كودكان، دختران، زنان و زنده به گور كردن آنان بر اساس دستورات خود بافته علماي صهيون است كه براي سربازان اسرائيلي در حكم اجراي فرامين يهوه (خداي يهود) است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، اسرائيل در طول 60 سال گذشته دايماً در حال كشتار مردم فلسطين بوده و در اين جنايات، احكام و آموزه‌هاي تورات و تلمود را دستاويز خود قرار داده‌ است.
در كتاب مباني فراماسونري (گروه تحقيقات علمي تركيه - ترجمه جعفر سعيدي - انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامي) بخشي تحت عنوان" احكام كشتار" با ذكر منابع و تصاويري از 60 سال جنايات صهيونيست‌ها آورده شده است.
بر اين اساس، نحوه كشتار مردم مسلمان غزه، نه بعنوان يك راهبرد سياسي و نظامي بلكه به عنوان يك دستور العمل در حوزه تحريفات متون ديني آورده شده و توسط رهبران مذهبي منحط و وابسته به جريان صهيونيسم به سربازان اسرائيلي آموزش داده مي‌شود.
كشتار وحشيانه، دريدن اجساد فلسطينيان توسط سگ‌هاي شكاري اسرائيلي، قلع و قمع كودكان، دختران، زنان و زنده به گور كردن آنان بر اساس دستورات خود بافته علماي صهيون است كه براي سربازان اسرائيلي در حكم اجراي فرامين يهوه (خداي يهود) است.
گفتني است در زمان خشايار شاه هخامنشي نيز، زماني كه " اِستر" يهودي همسر وي مي‌شود با راهنمايي‌هاي "مُردخاي" كه عموي استر و وزير خشايار شاه بوده، دستوري از شخص خشايارشاه دريافت مي‌كند تا همه مخالفين خود را از دم تيغ بگذرانند و در روز 13 ماه اَدرار (روز جشن پوريم كه تقارن با چهارشنبه سوري دارد) بنا به روايت خود كتاب عهد عتيق، باب استر، صفحه 501، تنها در يك روز بيش از 75 هزار ايراني را در سرتاسر امپراطوري هخامنشي از بين برده و يك هولوكاست ايراني را رقم مي‌زنند.
صهيونيست‌ها دو سال قبل براي تطهير خود، فيلم يك شب با شاه (داستان ازدواج استر با خشايار شاه هخامنشي) را توسط يك كمپاني صهيونيستي هاليود ساختند و در ابتداي آن فيلم دقيقاً به كشتار عماليقي‌ها با استفاده از روش‌هاي توراتي اشاره مي‌شود كه حتي حيوانات آنان نيز از كشتار معاف نشده بودند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عمليات شهادت‌طلبانه گردان‌هاي الاقصي در بيت لاهيا ‪ ۱۲‬صهيونيست را به هلاكت رساند.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، شبكه تلويزيوني الجزيره قطر روز سه شنبه اعلام كرد عمليات شهادت‌طلبانه در يك خانه در غرب بيت لاهيا روي داد.

شبكه تلويزيوني الاقصي آمار شهداي فلسطيني در غزه را بيش از ‪ ۹۴۰‬نفر اعلام كرد كه ‪ ۲۸۶‬تن از آنان كودك و ‪ ۹۶‬زن هستند.

آمار مجروحان نيز بالغ بر ‪ ۴۳۰۰‬نفر است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b][color=red][size=18]عضو پارلمان رژيم صهيونيستي:
غزه را بمباران اتمي كنيد

خبرگزاري فارس: يك نماينده پارلمان رژيم صهيونيستي امروز از ارتش اين رژيم خواست كه به جاي تلاش براي اشغال نوار غزه، آن را بمباران اتمي كند.[/size][/color][/b]

[img]http://media.farsnews.com/Media/8608/Images/jpg/A0350/A0350032.jpg[/img]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فلسطيني "معا"، "اويگدور ليبرمن" نماينده پارلمان و رئيس حزب تندروي "اسرائيل، خانه ما" رژيم صهيونيستي از ارتش اين رژيم خواست تا به جاي تلاش براي اشغال نوار غزه از بمب اتمي عليه اين منطقه استفاده كرد و آن را به طور كامل منهدم كنند.
برپايه اين گزارش، وي كه در جمع دانشجويان دانشگاه "بار ايلان" رژيم صهيونيستي سخن مي‌گفت، استفاده از بمب اتم را بهترين راهكار براي جنگ اين رژيم عليه نوار غزه دانست و گفت: "اسرائيلي‌ها تا زماني كه حماس نوار غزه را دركنترل داشته باشد، هرگز در امان نخواهيم بود و بايد به جنگ تا پايان دادن و از بين بردن حماس ادامه دهيم".
ليبرمن گفت: "راه حل وجود دارد يعني بايد دقيقا همانطور كه آمريكا با ژاپن در جنگ جهاني دوم رفتار كرد، وارد عمل شد و در نتيجه انگيزه‌اي براي اشغال غزه نيست.
بر پايه اين گزارش، روزنامه صهيونيستي "معاريو" نوشت كه ليبرمن خواستار "ريختن بمب اتمي بر بروي نوار غزه و منهدم كردن كامل آن و پايان دادن نهايي به مشكل و رها شدن از موضع جهان در توصيف اسرائيل به عنوان يك دولت اشغالگر شد".
ارتش رژيم صهيونيستي از 18 روز پيش حمله و تجاوزگري خود را به نوار غزه آغاز كرد كه تاكنون در نتيجه اين حملات بيش از 919 فلسطيني شهيد و چهار هزار و 263 نفر ديگر زخمي شده‌اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]عمليات شهادت‌طلبانه گردان‌هاي الاقصي در بيت لاهيا ‪ ۱۲‬صهيونيست را به هلاكت رساند.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، شبكه تلويزيوني الجزيره قطر روز سه شنبه اعلام كرد عمليات شهادت‌طلبانه در يك خانه در غرب بيت لاهيا روي داد.

شبكه تلويزيوني الاقصي آمار شهداي فلسطيني در غزه را بيش از ‪ ۹۴۰‬نفر اعلام كرد كه ‪ ۲۸۶‬تن از آنان كودك و ‪ ۹۶‬زن هستند.

آمار مجروحان نيز بالغ بر ‪ ۴۳۰۰‬نفر است.[/quote]

[size=18]اخبار تكميلي [/size]


طي عملياتي شهادت‌طلبانه
[size=24]گردان هاي الاقصي از هلاكت 12 نظامي رژيم صهيونيستي خبر داد[/size]
خبرگزاري فارس: گردان هاي الاقصي اعلام كرد كه در عملياتي شهادت‌طلبانه در منطقه بيت لاهيا 12 نظامي صهيونيست را به هلاكت رسانده است.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري النشرة لبنان، گردانهاي الاقصي شاخه نظامي جنبش فتح اعلام كرد كه در يك عمليات شهادت‌طلبانه كه در يك منزل مسكوني در بيت لاهيا انجام داده است 12 سرباز صهيونيست به هلاكت رسيدند.
اين گردانها اعلام كرد كه يك عامل شهادت‌طلب خود را در محل تجمع نيروهاي اسرائيلي در بيت‌لاهيا منفجر كرد كه اين موضوع به كشته شدن 12 نظامي صهيونيست انجاميد.
از زمان آغاز اين حملات تا پيش از اين عمليات بيش از 43 نظامي صهيونيست به هلاكت رسيده و بيش از 100 نفر ديگر نيز زخمي شده‌اند.
از سوي ديگر، پايگاه اسرائيلي"دبكا" وابسته به سازمان‌هاي جاسوسي رژيم صهيونيستي فاش كرد كه بيش از 42 نظامي اسرائيل در نتيجه اصابت خمپاره گروه‌هاي مقاومت در غزه دچار فلج دائمي شده‌اند.
همچنين رسانه‌هاي گروهي رژيم صهيونيستي با انتشار آماري گزارش دادند كه از آغاز حملات در غزه 700 فروند موشك و خمپاره به سمت شهرك هاي اسرائيلي شليك شده است.
بر اساس اعتراف رسمي رژيم صهيونيستي در اثر شليك موشك‌هاي مقاومت تا كنون چهار صهيونيست از جمله يك نظامي به هلاكت رسيده و 53 نفر ديگر نيز زخمي شده‌اند كه حال شش نفر از آنان وخيم اعلام شده است.
بر اساس گزارش منابع عبري، صدها نفر نيز دچار شوك و اختلالات عصبي شده‌اند و بدين ترتيب بيش از يك هزار اسرائيلي در نتيجه موشك‌هاي مقاومت دچار صدمه جسمي و يا روحي و رواني شده‌اند.
اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي همچنان به سانسور خبري درباره جنگ ادامه مي‌دهد و تاكنون تنها به كشته‌شدن 10نظامي خود و زخمي‌شدن 107نظامي ديگر از آغاز حمله اين رژيم به غزه اعتراف كرده است.



[size=24]مسابقه تسليحاتي انگليس و آمريکا در کشتار مردم غزه[/size]
شركت «يو اي ال» انگليس كه مركز آن در شهر «شفيلد» ايالت استافوردشاير است، هواپيماهاي بدون سرنشين «هرميس 450» به اسرائيل هديه داده تا در جنگ کنوني آنها عليه مردم غزه به كار گرفته شود.

سرويس بين‏الملل «تابناک» ـ ايالات متحده آمريکا و انگليس براي تسريع در کشتار مردم غزه، گويي مسابقه گذارده‌اند!

امروز روزنامه گاردين، چاپ انگليس خبر داد: شركت «يو اي ال» انگليس كه مركز آن در شهر شفيلد ايالت استافوردشاير است، هواپيماهاي بدون سرنشين «هرميس 450» به اسرائيل هديه داده تا در جنگ کنوني آنها عليه مردم غزه به كار گرفته شود.

اين روزنامه مي‌افزايد: نيروي هوايي رژيم صهيونيستي، اين هواپيماها را تحويل گرفته و با هدايت الكترونيكي جنگنده‌هاي آمريكايي «اف 16»، مأموريت‌هاي شناسايي و بمباران را در غزه انجام مي‌دهند.

گاردين كه به روزنامه منتقد صادرات سلاح مشهور است، ادامه داد: بيش از يكصد نماينده پارلمان انگليس كه در سه حزب بزرگ كشور عضو هستند، خواهان عدم صدور اسلحه به اسرائيل بوده و لندن را در نسل‏كشي اسرائيل شريك مي‌دانند.

«تيم هانكوك» كه از او به عنوان هماهنگ كننده عفو بين‏الملل در آمريكا ياد مي‌شود، نيز به گاردين گفت: در تلاش هستيم صادرات سلاح به اسرائيل را از هر كشوري قطع كنيم. همچنين ابزار كشتار جمعي را نبايد در اختيار اسرائيل گذارد، زيرا آن را براي هتك حقوق بشر و قوانين بين‏المللي به كار مي‌گيرد.

در همين حال، سايت خبررساني Russia Today اعلام كرد: يك محموله نظامي از بنادر آمريكا به سوي بندر «استاكوس» يونان حركت كرده تا ادوات نظامي را از اين طريق در بندر اشدود اسرائيل تخليه كند.

اين محموله كه بر ناو ويژه حمل سلاح و مهمات جاسازي شده، هيچ گونه اثري از آن در سطح دريا ديده نمي‌شود و تنها بخش‌هايي از عرشه قابل ديدن است.
اين در حالي است که وزارت دفاع آمريكا در موضعگيري خنده‏داري، هرگونه ارتباط بين جنگ غزه و اين محموله نظامي را رد كرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقایون به نظر من اگه مقاومت بمباران اتمی شه باید با همه ی موشک هاش دیمونا رو بزنه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]عمليات شهادت‌طلبانه گردان‌هاي الاقصي در بيت لاهيا ‪ ۱۲‬صهيونيست را به هلاكت رساند.

به گزارش گروه اخبار صوتي و تصويري ايرنا، شبكه تلويزيوني الجزيره قطر روز سه شنبه اعلام كرد عمليات شهادت‌طلبانه در يك خانه در غرب بيت لاهيا روي داد.

شبكه تلويزيوني الاقصي آمار شهداي فلسطيني در غزه را بيش از ‪ ۹۴۰‬نفر اعلام كرد كه ‪ ۲۸۶‬تن از آنان كودك و ‪ ۹۶‬زن هستند.

آمار مجروحان نيز بالغ بر ‪ ۴۳۰۰‬نفر است.[/quote]

تبريك ميگم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گردان های قسام با استفاده از بمب های "انفجاری" و دو گلوله "آر پی جی" یک دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را در جنوب تل الاسلام منفجر کردند.. مبارزان مقاومت مانع از نفوذ نظامیان صهیونیستی در محله های مسکونی منطقه شمال غربی شهر غزه شده و آنها را وادار به عقب نشینی کردند.. گروهان های قدس دو دستگاه نفر بر زرهی ارتش صهیونیستی را منفجر کردند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رفح ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



کمیته دولتی لغو محاصره نوار غزه از موافقت مقامات قاهره ـ پایتخت مصر ـ با ورود 25 دستگاه آمبولانس مصری به نوار غزه جهت انتقال مجروحان از بیمارستان های نوار غزه به مصر خبر داد.

دفتر اطلاع رسانی این کمیته طی اطلاعیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، اعلام کرد که این اقدام یک تحول عظیم در انتقال مجروحان تجاوزات رژیم اشغالگر قدس علیه ساکنان نوار غزه به شمار می رود که موجب کاهش حجم مشکلات مراکز درمانی این منطقه می شود.

در همین راستا، مهندس علاء الدین البطه سخنگوی کمیته مذکور اعلام کرد که تاکنون 15 پزشک و حامی اروپایی مسئله فلسطین و سه پزشک فرانسویی متخصص مغز و اعصاب و روان وارد نوار غزه شده اند و اکنون در مجتمع پزشکی ناصر مشغول به فعالیت و خدمت رسانی شده اند و علاوه بر آن نیز 15 دستگاه کامیون حامل دارو و تجهیزات و کالاهای پزشکی از کشورهای مصر، کویت، قطر، ترکیه، لیبی و برخی کشورهای عربی دیگر وارد این منطقه بحران زده و جنگ زده شده اند.

وی تاکید کرد که تاکنون هیچ کامیون حامل مواد غذایی از طریق گذرگاه رفح وارد این منطقه نشده است.

البطه بار دیگر خواستار تلاش در راستای وارد کردن بیمارستان های سیار به نوار غزه شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خان یونس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



گروهی از نظامیان صهیونیست ظهر امروز سه شنبه به هنگام نفوذ به شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه در کمینی که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس آن را نصب کرده بودند، گرفتار شدند.

این گردان ها طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، اعلام کردند که مبارزان شان ظهر امروز بمبی را در مسیر حرکت یک گروه از متجاوزان صهیونیست به هنگام نفوذ به شرق خزاعه واقع در شرق خان یونس منفجر کردند و این نظامیان را با آر پی جی هدف قرار دادند که در پی این اقدام دلیرانه خسارت های سنگینی به آنان وارد آمد و تعدادی از این متجاوزان هم به هلاکت رسیدند و شماری دیگر هم زخمی شدند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که این عملیات در چارچوب نبرد فرقان و در واکنش به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ساکنان بی گناه نوار غزه به اجرا در آمد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



اسیران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در زندان های دشمن صهیونیستی از گروه های مبارز فلسطین در کرانه باختری خواستند تا به مقاومت خود در این منطقه شدت بخشیده و دست به یک عملیات شهادت طلبانه در عمق اسرائیل بزنند.

این اسیران طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، اعلام کردند:« جواب خونریزی را باید با خونریزی داد و فقط با مقاومت به جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین پایان بخشید.»

این اسیران خطاب به گروه های مبارز فلسطین گفت:« همگان این روزها به موضع گیری و عملکرد شما چشم دوخته اند، همگان منتظر اجرای یک عملیات سهمگین از سوی شما در عمق اسرائیل هستند، پس بار دیگر در مناطق صهیونیست نشین حماسه بیافرینید.»

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دبی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



روزنامه الخلیج در شماره امروز سه شنبه خود آورده است که منابع امنیتی ترکیه طرح ترور رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه و عده ای از شخصیت های بارز این کشور را خنثی کردند . آنان به این نکته نیز اشاره کردند که صهیونیست ها در برنامه ریزی این توطئه دست داشتند و از آن حمایت کرده اند.

به گزارش این روزنامه یک گروه که از سوی صهیونیست ها حمایت می شد ، در نظر داشت علاوه بر ترور شخصیت های ترکیه در چندین منطقه در این کشور از جمله یک مرکز تجاری بزرگ در پایتخت این کشور نیز بمب گذاری کند.

به گزارش این روزنامه به نقل از منابع آگاه سلاح های این عده که در یک عملیات تفتیش روز پنجشنبه در حومه جول بهشه کشف و ضبط گردید از اسراییل به این کشور وارد شده بود .

اردوغان در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی را به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داده بود و به دنبال صدور قطع نامه شورای امنیت سازمان ملل ، این رژیم را به خاطر جنایت در نوار غزه به باد انتقاد گرفته است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.