hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

[quote]رفح ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



کمیته دولتی لغو محاصره نوار غزه از [color=red]موافقت مقامات قاهره ـ پایتخت مصر ـ با ورود 25 دستگاه آمبولانس مصری به نوار غزه [/color]جهت انتقال مجروحان از بیمارستان های نوار غزه به مصر خبر داد.

.[/quote]

علی جان سلام

حتما خود شما متوجه شدی که کشورهای عربی حمایت کننده وقتی احساس کردند که نبرد غزه رو به اتمام هست ( حال با هر نتیجه ای ) سعی دارن به اشکال مختلف اذعان عمومی رو تحت تاثیر قرار بدن و به نوعی در پیش مردم خود از خجالت بیرون بیان.

البته به زعم خودشون میخوان از شدت تنفر مردم و عوارض اون فرار کنند. احتمالا از کمکهای بیشتری با خبر میشیم !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرايط نشان مي دهد كه جنگ رو به اتمام است چون اگر به خاطر داشته باشيم در پايان جنگ 33 روزه هم حمله هاي هوايي خيلي زياد شده بود مقاومت هم بايد ضربات سخت خود را تا دير نشده بزند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان بزرگوار

خواهش ميكنم از ارسال پست متوالي كه خلاف قوانين سايت هست جدا خودداري كنيد اگر بعد از ارسال خبري بصورت پست نفر بعدي هم باز خودتون بوديد از دكمه اديت يا ويرايش استفاده كنيد تا از شلوغ شدن تاپيك جلوگيري شود

در ضمن دوستانيكه امكان استفاده از vpn رو دارن يه سر به سايت زير بزنن و آمار رو به نفع فلسطين عوض كنن

http://israel-vs-palestine.com

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Magical_Snap_-_2009_01_14_19_47_-_001.png[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه رسانه‌هاي سرشناس صهيونيستي امروز با اشاره به ادامه مقاومت مبارزان فلسطيني خواستار توقف جنگ عليه نوار غزه و پايان دادن به تلفات نظاميان صهيونيست و جلوگيري از وقوع شكستي مفتضحانه‌تر از جنگ لبنان براي اسرائيل بودند.

به گزارش فارس، رژيم صهيونيستي كه به شكست خود در برابر مبارزان جنبش مقاومت اسلامي فلسطين پي برده در حالي با حالتي از سردرگمي وارد هجدهمين روز از حملات خود عليه مردم غزه مي‌شود كه روزنامه‌هاي سرشناس اين رژيم نيز در هشدارهاي صريح خطاب به رهبران سياسي و نظامي خواستار توقف حملات شدند.

روزنامه صهيونيستي هاآرتص نسبت به گزارش‌هاي منتشرشده از سوي نهادهاي سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي درباره موفقيت‌ها و پيروزي‌هاي اين رژيم در ضربه به زيربناهاي شاخه نظامي حماس ابراز شك و ترديد كرد.

اين روزنامه در سرمقاله خود آورده است:‌ تنها امري كه درباره جنگ قابل تأييد است شمار سرسام‌آور قربانيان غيرنظامي فلسطيني در بمباران‌هاي اسرائيل و ممانعت از ورود پزشكان به غزه براي نجات زخمي‌ها است.

نويسنده اين مقاله را اين گونه به پايان مي‌برد كه دلايل صادقانه اسرائيل براي حمله به غزه كه همان پاسخ به موشك‌پراكني فلسطينيان بود ظرف دو هفته گذشته در برابر تصاويري كه از كشته شدن غيرنظاميان و خرابي‌هاي به بار آمده ناشي از بمباران منتشر مي‌‌شود كاملاً محو شده است و در عوض اسرائيل به ارتكاب جنايات جنگي متهم شده است اين جنگ بايد فوري به مسير ديپلماسي بازگشته تا با دستيابي به تفاهمات و توافقات توهم‌ها و تخيل‌ها در دو طرف از بين رود.

روزنامه صهيونيستي "يديعوت‌آحارونوت" نيز كه معمولاً سرمقاله منتشر نمي‌كند امروز مقاله‌اي را كه دومين در نوع خود ظرف هفته جاري است در صفحه اول خود به قلم "ناحوم بارنياع" منتشر كرده و آورده است: اعلام شده كه حدود 800 تا 900 فلسطيني در جنگ كشته شده‌اند آنها كه هستند؟ چقدر از آنها از مبارزان حماس بودند آيا كارمند اداره پست غزه يا پليس راهنمايي رانندگي موشك پراكني مي‌كرده است؟ و ما بايد به آن اهميت دهيم.

"الكس فيسمن" يك تحليل‌گر نظامي صهيونيست نيز با چاپ مقاله‌اي آورده است: جنگ عليه غزه شبيه جنگ اول عليه لبنان در سال 1982 ميلادي بود كه كه ارتش پيش‌بيني كرده بود 48 ساعت و تا مسافت 45 كيلومتري طول مي‌كشد اما تا بيروت كشيده شده و 18 سال به طول انجاميد.

"بن‌كسبيت" ‌تحليل‌گر سياسي نيز مقاله‌‌اي را در روزنامه معاريو آورده كه در آن توضيح مي‌دهد كه جنگ بايد متوقف شود و "شمعون پرز" به‌رغم اينكه اظهارات متكبرانه دارد اما براي توقف جنگ تلاش مي‌كند.

اين تحليل‌گر فاش كرد كه علت امتناع اسرائيل از توقف جنگ اختلافات شخصي موجود نه‌تنها بين رهبران احزاب بلكه بين فرماندهان ارتش است.

وي افزود: همه رهبران احزاب از جنگ در جهت تقويت فرصت‌هاي خود براي انتخابات بهره مي‌برند و حتي اين مسأله در بين سران ارتش نيز وجود دارد و "يوعاف گالنت" فرمانده عمليات جنگي در غزه خواهان ادامه جنگ و تشديد آن در هر صورت ممكن است اما "گابي اشكنازي" رئيس ستاد مشترك ارتش خواستار توقف حملات است.

بن‌كسبيت تأكيد كرد: روابط شخصي گالنت و اشكناري در حد مطلوب نيست و گالنت مي‌خواهد كه به‌زودي به عنوان معاون رئيس ستاد برگزيده شود تا پس از آن نامزد قدرتمند رياست ستاد محسوب شود و به همين دليل به دنبال تحكيم موقعيت خود در ارتش است تا اشكناري را مجبور به تعيين آن كند.

شماري از نويسندگان و سران رژيم صهيونيستي نيز اعلام كردند كه جنگ اسرائيل در غزه با شكستي مفتضحانه همراه خواهد بود و رفتار غيرانساني ارتش در توقف موشك‌هاي مقاومت بي‌نتيجه است.

به گزارش خبرگزاري فارس، "اويو لوي"‌ در مقاله‌اي با عنوان "آتش‌باران مي‌كنيم در عين حال گريه نمي‌كنيم" در روزنامه صهيونيستي معاريو، با اذعان به نادرستي انديشه اشغالگرانه، اعتراف كرد كه رژيم صهيونيستي همچنان نوار غزه را در اشغال خود دارد و اين منطقه هنوز از چنگ صهيونيست‌ها رها نشده است.

اين نويسنده صهيونيست ادامه داد: اسرائيل هرگز از نوار غزه خارج نشده، درست است كه شهرك‌هاي يهودي‌نشين در اين منطقه را برچيده و ارتش را به مرزهاي نوار غزه عقب كشانده‌ايم اما اشغالگري را حتي براي لحظه‌اي متوقف نكرديم.

اويو لوي گفت: اشغالگري اسرائيل از بيرون غزه عليه اين منطقه، جايگزين اشغالگري از درون گرديده به گونه‌اي كه اسرائيل بنا را بر اين گذاشت كه غزه بندرگاه يا فرودگاه نداشته باشد و اقتصاد برق، آب و غذاي اين منطقه را نيز تحت سيطره خود گرفت و اين چنين در زندگي يك و نيم ميليون زنداني در بزرگ‌ترين زندان جهان را تحت امر خود قرار داده و هنگامي كه زندانيان عليه اين اوضاع اسفناك خود شورش مي‌كنند ما چشمان‌مان گرد مي‌شود و گويي غافلگير شده و مي‌گوييم: آنها چه مي‌خواهند؟

اين نويسنده صهيونيست در ادامه نيروهاي اشغالگر، ارتش و نيروي هوايي و جنگنده‌هايي كه هنوز به بمباران مردم غزه ادامه مي دهند به تمسخر گرفته و مي‌گويد: ما به شيوه‌اي خنده‌‌دار، اخلاق‌مدار هستيم و دليل آن اين است كه ارتش قبل از حمله به غزه پيام‌هاي كوتاهي را از طريق تلفن‌هاي همراه به اهالي نوار غزه رسانده و درباره جنگ هشدار دادند اما پديده‌هاي آشكاري را بي‌شرمانه در دو هفته اخير از خوشحالي اسرائيلي‌ها نسبت به كشتار ده‌ها كودك فلسطيني به دست برترين فرزندان مملكت خود شاهد بوديم.

اويو لوي افزود: زماني بود كه مي‌توانستيم آتش‌باران كنيم و در عين حال گريه كنيم اما اكنون همين كم‌ترين عاطفه و انسانيت هم در درون ما خشكيده است.

"گادي طووب" ‌يك نويسنده صهيونيست ديگر نيز در روزنامه معاريو با عنوان "حماس را دعوت به حكمراني كردند" نوشت: ارتش اسرائيل نمي‌تواند موشك‌پراكني قسام از نوار غزه را متوقف كند و اين براي همگان روشن است كه اسرائيل نمي‌تواند تمامي افراد شليك‌كننده موشك را از بين ببرد.

"داو وايسگلاس" مشاور ويژه "آريل شارون" نخست‌وزير سابق رژيم صهيونيستي نيز اعتراف كرد كه اشغالگران صهيونيست نمي‌توانند حكومت حماس را در نوار غزه به پايان برند و اين مسأله بسيار سخت و غيرقابل تحقق است.

وايسگلاس در مقاله‌اي كه در روزنامه "يديعوت آحارونوت" با عنوان " برون‌رفت بدون آتش‌بس" به چاپ رسانده است، نوشت: هدف نهايي اسرائيل در غزه سرنگوني حكومت حماس است اما اين مسأله با اسباب نظامي محقق نمي‌شود و سياست واكنش به موشك‌پراكني نيز به نتيجه نمي‌دهد.

اين نويسنده بر ضرورت توقف جنگ در غزه كه آن را "شكست‌خورده" خواند تأكيد كرده و اظهار داشت كه نوار غزه و حماس را بايد با آنچه "تحريم اقتصادي" خواند مجازات كرد و اين مسأله تنها از راه وادار كردن فلسطينيان به مقابله با حماس ممكن خواهد شد.

اين نويسنده صهيونيست گفت: تحريم اقتصادي دردناك است اما ضرر آن به اندازه بمباران توپخانه‌اي و هوايي نيست.

تابناک

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسم الله القادر
اللهم اشغل الظالمين بالظالمين و انصر الاسلام و المسلمين و عجل فرج مولانا صاحب العصر و الزمان(عج) .... العجل يا مولاي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- تا کنون 978 نفر شهيد شده اند که 311 تای آنها کودک و 76 نفر زن هستند. تعداد زخمیها 4525 نفر است که حال بیش از 200 نفر آنها بسیار وخیم است.
- کمکهای ارسالی از ایران که ایتدا قرار بود در کشتی حامل آنها در غزه پهلو بگیرد حالا در گذرگاه رفح گیر کرده
- 2 موشک به منطقه کریات شمونه در شمال اسرائیل اصابت کرد. منبع شلیک موشکها مشخص نشده
- 14کشور عربی اجتماع کشورهای عرب در مورد غزه موافقت کردند. مصر و عربستان مخالف این اجتماع هستند
- حماس تلاش مصر را برای آتش بس بیهوده دانست و قطع نامه مصری را تسلیم بدون قید و شرط ذکر کرد
- محمود عباس با محکوم کردن اسرائیل به جنایات ضد بشری مخالفت کرد!
- اسرائیل زنان و کودکان اسیر فلسطینی را بعنوان سپر انسانی در نبرد با حماس استفاده میکند (الجزیره)


. الکساندر عزیز آدرس رو براتون Pm زدم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اصابت دو فروند موشک کاتیوشا به شهر اشغالی الخلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی.. شهادت یک عضو و زخمی شدن 25 تن دیگر از اعضای طایفه الکردی در بمباران محله شیخ رضوان از سوی جنگنده های ارتش صهیونیستی..گردان های قسام با استفاده از بمب های "انفجاری" و دو گلوله "آر پی جی" یک دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را در جنوب تل الاسلام منفجر کردند.. مبارزان مقاومت مانع از نفوذ نظامیان صهیونیستی در محله های مسکونی منطقه شمال غربی شهر غزه شده و آنها را وادار به عقب نشینی کردند.. گروهان های قدس دو دستگاه نفر بر زرهی ارتش صهیونیستی را منفجر کردند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



گردان های شهید "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که مبارزان این گردان ها با نفوذ در پشت خطوط نظامیان دشمن صهیونیستی در حال پیشروی به سوی شرق جبل الکاشف واقع در شمال نوار غزه چندین دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را به طور کامل منهدم کردند.

گردان های قسام با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، خاطر نشان کرد که به یاری خداوند متعال مبارزان این گردان ها راس ساعت 7 عصر دیروز سه شنبه (13/1/2009) با نفوذ به پشت خطوط نظامیان دشمن در منطقه الواد واقع در شرق جبل الکاشف (در شمال نوار غزه) چندین دستگاه تانک را منهدم کردند.

این گردان ها همچنین تاکید کردند که مبارزان این گردان ها توانستند پس از منفجر کردن دو بمب از نوع "شواظ 3" در مسیر نفربرهای ارتش صهیونیستی، یکی از آنها را هدف یک گلوله توپ "تاندیم" قرار داده و به طور کامل منهدم کند.

در ادامه بیانیه گردان های قسام آمده است که مبارزان قسام توانستند با استفاده از یک گلوله ضد زرهی "آر پی جی" یک تانک ارتش صهیونیستی را هدف قرار داده و منهدم کند و زمانی که تانک دیگر به منظور نجات مجروحان و انتقال اجساد نظامیان کشته شده به این محل اعزام شد، توانستند با منفجر کردن یک بمب "شواظ 3" آنرا به طور کامل منهدم کنند.

گردان های قسام با اشاره به بازگشت سالم و موفقیت آمیز مبارزان این گردان ها پس از اجرای عملیات مذکور تاکید کرد که در این عملیات شماری از نظامیان ارتش صهیونیستی کشته و زخمی شدند که دشمن صهیونیستی تاکنون از اعلام اخبار مربوط به این عملیات خودداری کرده است. [/img]http://palestine-persian.info/fa/DataFiles/Cache/TempImgs/2009/1/News_1387_day_840_300_0.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



گردان های شهید "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که مبارزان این گردان ها با نفوذ در پشت خطوط نظامیان دشمن صهیونیستی در حال پیشروی به سوی شرق جبل الکاشف واقع در شمال نوار غزه چندین دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را به طور کامل منهدم کردند.

گردان های قسام با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، خاطر نشان کرد که به یاری خداوند متعال مبارزان این گردان ها راس ساعت 7 عصر دیروز سه شنبه (13/1/2009) با نفوذ به پشت خطوط نظامیان دشمن در منطقه الواد واقع در شرق جبل الکاشف (در شمال نوار غزه) چندین دستگاه تانک را منهدم کردند.

این گردان ها همچنین تاکید کردند که مبارزان این گردان ها توانستند پس از منفجر کردن دو بمب از نوع "شواظ 3" در مسیر نفربرهای ارتش صهیونیستی، یکی از آنها را هدف یک گلوله توپ "تاندیم" قرار داده و به طور کامل منهدم کند.

در ادامه بیانیه گردان های قسام آمده است که مبارزان قسام توانستند با استفاده از یک گلوله ضد زرهی "آر پی جی" یک تانک ارتش صهیونیستی را هدف قرار داده و منهدم کند و زمانی که تانک دیگر به منظور نجات مجروحان و انتقال اجساد نظامیان کشته شده به این محل اعزام شد، توانستند با منفجر کردن یک بمب "شواظ 3" آنرا به طور کامل منهدم کنند.

گردان های قسام با اشاره به بازگشت سالم و موفقیت آمیز مبارزان این گردان ها پس از اجرای عملیات مذکور تاکید کرد که در این عملیات شماری از نظامیان ارتش صهیونیستی کشته و زخمی شدند که دشمن صهیونیستی تاکنون از اعلام اخبار مربوط به این عملیات خودداری کرده است. [/img]http://palestine-persian.info/fa/DataFiles/Cache/TempImgs/2009/1/News_1387_day_840_300_0.jpg[img][/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ربودن اعضاي خانواده‌هاي فلسطيني و قرار دادن آنان به عنوان سپر انساني در خط مقدم يگانهاي اسرائيلي كه قصد يورش به غزه را دارند، از جمله مواردي است كه آژانس‌ها و سازمانهاي بين‌المللي به عنوان سند براي محاكمه سران رژيم صهيونيستي گردآوري كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس، روزنامه گاردين چاپ لندن گزارش داد: «بسياري از ساكنان غزه كه از سوي نيروهاي اسرائيلي بازداشت شده بودند پس از آزادي اذعان كردند كه نيروهاي اسرائيلي آنها را به مجموعه هائي تقسيم كرده و هر مجموعه را در خط مقدم يكي از يگانها كه قصد يورش به غزه را داشتند، قرار مي دادند.
به نوشته اين روزنامه بسياري از آژانسها و مؤسسات حقوق بشر در حال جمع آوري اسناد و مدارك مربوط به جنايتهاي اسرائيل در غزه است كه طي 18 روز بيش از هزار نفر را شهيد و 4290 نفر را مجروح كرده است.
گاردين به نقل از يك مسئول ارشد سازمان ملل نوشت: «بيش از پنج اتهام و دليل قوي وجود دارد كه براي محكوم كردن اسرائيل به ارتكاب جنايتهاي جنگي كافي است...از جمله اين اقدامات اسرائيل بازداشت و گروگان گيري خانوادهاي فلسطيني از تمامي گروه سني و قرار دادن آنان در خط مقدم يگانهاي نظامي در حمله به غزه است كه به عنوان سپر انساني عليه مقاومت فلسطين استفاده مي كند».
دوناتيلا روفيرا سخنگوي سازمان عفو بين الملل نيز گفت: « اسناد كافي براي گروگان گيري فلسطينيان از سوي اسرائيل و استفاده از آنان به عنوان سپر انساني جمع آوري كرده‌ايم».
گاردين در ادامه نوشت: « سربازان اسرائيلي به محض يورش به مناطق مسكوني، فلسطينيان را گروگان مي گيرد تا به راحتي بتوانند در اماكني كه احساس مي كنند مقاومت در كمين آنان است، حركت كنند».

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رژیم صهیونیستی دو خبرنگار شبکه العالم را که چند روز پیش بازداشت کرده بود به افشای اخبار محرمانه متهم نمود و به این ترتیب جبهه ای دیگر در حوزه رسانه ای برای لاپوشانی جنایات خود باز کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی می گوید "خضر شاهین" 34 ساله و محمد سرحان 26 ساله، خبرنگاران شبکه عربی زبان العالم را به اتهام افشای اخبار محرمانه نیروهای این رژیم پیش از آغاز عملیات بازداشت کرده است و این در حالیست که عمق فاجعه غزه به حدی است که مجامع بین المللی خواستاراعزام گروههای حقیقت یاب به غزه هستند وروز گذشته دیوید میلی باند وزیر خارجه انگلیس نیز خواستار رسیدگی به جنایات اسرائیل شد.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که دو خبرنگار بازداشت شده شبکه تلویزیونی العالم، اطلاعات محرمانه عملیات نظامی این رژیم در باریکه غزه را پیش از آغاز آن، افشا نموده اند.

گفته می شود آنچه رژیم صهیونیستی آن را افشای اطلاعات محرمانه نامیده است، ارسال خبر مشاهده حرکت نیروهای مسلح و تانک های رژیم صهیونیستی، دو ساعت پیش از اعلام رسمی آغاز حمله زمینی به باریکه غزه بوده است.

خضر شاهین با ارسال این خبر از دفتر شبکه تلویزیونی العالم در کرانه باختری گفته بود "به نظر می رسد حمله زمینی نیروهای اسرائیل به نوار غزه از چند نقطه آغاز شده است."

وکیل مدافع این پرونده با بیان غیرقانونی بودن این بازداشت، گفته است که مطابق قوانین بین الملل، این دو خبرنگار به هنگام دستگیری تنها وظیفه رسانه ای خود را انجام می داده اند.

گفتنی است که دستگیری این دو خبرنگارو حمله به دفتر شبکه پرس تی وی و همچنین ممانعت از ورود خبرنگاران و رسانه های به مناطق جنگی از سوی اسرائیل بشدت توسط طرفداران جریان آزاد اطلاعات مورد نکوهش قرار گرفته است.

یک تحلیلگر اموررسانه ها وخبرنگار پیشین تایمز می گوید رژیم اسرائیل مانع ورود خبرنگاران به غزه می شود تا ازاین طریق مانع انعکاس حملاتش علیه مردم فلسطین در رسانه ها شود.

"کریستوفر واکر" می گوید: سانسور خبری اعمال شده از سوی اسرائیل به حدی شدید و علنی است که خبرنگارانی که متقاضی حضور در غزه هستند باید تعهد دهند که خط قرمزهای تعیین شده از سوی اسرائیل را رعایت کنند.وی گفت چنین اقدامی بی سابقه است و در هیچ جنگی سانسور خبری به این شدت وجود نداشته است.

واکر اشاره کرد حدود 400 روزنامه نگار و 50 گزارشگر تلویزیونی متقاضی استقرار در نوار غزه هستند ولی اسرائیل مانع ورود آنها به این منطقه شده است.

وی گفت رژیم اسرائیل قصد دارند با پوشش خبری کذب و اغراق آمیز خطر موشکهای پرتاب شده توسط نیروهای حماس را بیش از حد خطرناک جلوه دهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]فوري:[/color]شبکه تلويزيوني المنار لحظاتي پيش اعلام کرد ،ارتش رژيم صهينويستي چهار گلوله به منطقه الهباريه در جنوب لبنان شليک کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مجبورم دوباره تكرار كنم

دوستان بزرگوار

خواهش ميكنم از ارسال پست متوالي كه خلاف قوانين سايت هست جدا خودداري كنيد اگر بعد از ارسال خبري بصورت پست نفر بعدي هم باز خودتون بوديد از دكمه اديت يا ويرايش استفاده كنيد تا از شلوغ شدن تاپيك جلوگيري شود


[align=center]حمله شديد سوريه به اروپا؛[/align][align=center][size=24]سگ را رها كرده و سنگ را بسته‏ايد![/size][/align]
كوشنر، وزير امور خارجه فرانسه، در تماس تلفني با همتايان ايراني و سوري، خواسته است تا با تماس با مقامات حماس، آنها را راضي كند که آتش‏بس و اجراي قطعنامه 1860 را بدون پيش شرط بپذيرد. المعلم: چرا همه مقامات اروپايي از حماس مي‏خواهند كه آتش‏بس را بپذيرد؛ مگر حماس جنگ را آغاز كرد؟ البته چند نفري هم از طرف مقابل حماس (اسرائيل) كشته مي‏شوند و همين امر موجب شده كه فرياد حقوق بشر اروپا در همه جاي دنيا شنيده شود.

سرويس بين‏الملل «تابناك» ـ وليد المعلم، وزير امور خارجه سوريه، در كنفرانس مشترك با همتاي اسپانيايي خود در دمشق گفت: هيچ مقام اروپايي حق اظهارنظر درباره حقوق بشر و دموكراسي ندارد در حالي كه كودكان غزه و ملت فلسطين قصابي می‏شوند.

وي افزود: چرا كشوري همچون سوئيس كه داعيه پيشكسوتي و سابقه طولاني دمكراسي و حقوق بشر را دارد، اقدام عملي براي پايان دادن كشتار غزه نمی‏كند؟ چرا فرانسه، آلمان، ايتاليا، هلند و آمريكا چشم خود را بر نسل‏كشي در غزه بسته‏اند و به جاي اينكه از مظلوم حمايت كنند، دست ظالم را به گرمی‏ می‏فشارند؟ مگر دولت حماس بنا بر رأي مردم برگزیده نشد؟ چرا همه مقامات اروپايي از حماس می‏خواهند كه آتش‏بس را بپذيرد؟ مگر حماس جنگ را آغاز كرد و مگر حماس كشتار می‏كند؟ البته چند نفري هم از طرف مقابل حماس (سرائيل) كشته می‏شوند و همين امر، موجب شده كه فرياد حقوق بشر اروپا در همه جاي دنيا شنيده شود.

در همين زمينه، وزارت امور خارجه فرانسه اعلام كرد: كوشنر، وزير امور خارجه فرانسه، در تماس تلفني با همتايان ايراني و سوري خواسته است تا با تماس با مقامات حماس، آنها راضي كند که آتش‏بس و اجراي قطعنامه 1860 را بدون پيش شرط بپذيرد.

«الشرق‏الاوسط» ادامه داد: سوريه براي اين كار، پيش‏شرط‏هايي اعلام نموده و براي بازگشايي گذرگاه‏ها از سوي اسرائيل و مصر ضمانت اجرايي خواسته است.

همچنين در پي كشته شدن يك نظامی‏ عرب شاغل در ارتش اسرائيل در غزه، شيخ ناظم ابوسليم، رئيس انجمن صدور فتواي بيت‏المقدس در شهر «الناصره» اعلام كرد: بر اعرابي كه در خدمت ارتش رژيم صهيونيستي بوده و در غزه كشته می‏شوند، نماز ميت نخوانید و آنها را در گورستان‏هاي مسلمانان به خاك نسپاريد.

این در حالی است که سه روز پيش، يك نظامی‏ عرب كه در ارتش اسرائيل مشغول به كار بود، در غزه كشته شد، ولي خانواده او می‏گويند كشته شدن او به دست يكي از هم‏قطاران فرزندشان بوده و او در جنگ عليه غزه كشته نشده است.

تابناك

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]مجبورم دوباره تكرار كنم

دوستان بزرگوار

خواهش ميكنم از ارسال پست متوالي كه خلاف قوانين سايت هست جدا خودداري كنيد اگر بعد از ارسال خبري بصورت پست نفر بعدي هم باز خودتون بوديد از دكمه اديت يا ويرايش استفاده كنيد تا از شلوغ شدن تاپيك جلوگيري شود[/quote]
باشه ! icon_biggrin :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز در تداوم نقض قطعنامه 1701 شورای امنیت جنوب لبنان را هدف حمله موشکی و خمپاره ای قرار داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می کند این حمله در واکنش به پرتاب سه فروند موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی صورت گرفته است.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه هفته گذشته نیز جنوب لبنان را هدف حمله موشکی قرار داده بود.

لازم به ذکر است "الیاس المر" وزیر دفاع لبنان اعلام کرده است که حملات موشکی اخیر به شمال فلسطین اشغالی توسط مزدوران اسرائیل که خواهان برهم زدن ثبات لبنان هستند، انجام شده است.

بدلیل سکوت مجامع بین المللی بویژه اعراب در مقابل تجاوز جنایتبار اسرائیل به غزه، این رژیم در جنگ طلبی خود در منطقه جری تر شده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.