hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

[quote]ولی حق چیزیه که بشه به رای گیری گذاشتش؟ اگر تمام ذنیا هم با صهیونیست ها موافق باشن ، حق و مشروعیت و مقبولیتی برای رژیم جعلی اسرائیل ایجاد نمیکنه![/quote]

براي همين در راي گيري شركت كردي؟
بهترين كار تحريم اينگونه نظرسنجي هاست.حتي اگر نتيجه نظرسنجي 99 به 1 به نفع اسراييل باشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من تا حالا تو اين سايت 215 بار با ايميلهاي مختلف نظر دادم ولي انگار الكيه درصدها اصلا به نفع فلسطين تغيير نميكنه در صورتيكه 80 درصد به فلسطين راي ميدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر مياد حق با سعيد بود ! شركت نشه بهتره !
اين گيري براي اينه كه بگن تعداد زيادي افراد از كشورهاي مختلف وارد شدن و راي دادن و مشروعيت داره!
در حالي كه همش مسخره است و زماني كه 65 درصد به نفع فلسطين بود سايت روي خاورميانه بسته شد! اگر كار مخابرات خودمون در في 13 ل 234 تر كردن نباشه حتما خودشون اين سايت رو بستن. icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نکته جالب تغییر رویه قطر طی این مدت اخیر هست که البته در قضیه غزه مشهودتر شده که نشانه هایی هم ازش دیده میشه:
از شروع ماجرای غزه رویه شبکه الجزیره رویه نوعی بود نسبت به قبل،درسته هنوز مصاحبه با سران رژیم صهیونیستی وجود داره ولی به نظر من متفاوت از گذشته عمل کردند و موضع گیریهای امیر قطر هم نشان از همین امر داره یعنی تغییر نسبت به گذشته و فاصله گرفتن از برخی دول عربی.
به چند نمونه زیر توجه کنید:

[b]امير قطر: محمود عباس مشروعيتي ندارد[/b]
به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني "الجزيره" قطر، شيخ "حمد بن خليفه آل ثاني" در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره علت دعوت از "خالد مشعل" رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" به اجلاس سران عرب در شهر دوحه قطر گفت كه مشعل رئيس دفتر سياسي جنبش حماس است كه مجلس قانونگذاري فلسطين را در اختيار دارد و يكي از طرف‌هاي اوضاع غزه است.
وي درباره علت دعوت نشدن رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين گفت كه دوره رياست محمود عباس پايان يافته و ديگر مشروعيتي ندارد و اگر بيايد غيرقانوني خواهد بود.
امير قطر درباره اعتراض مصر در خصوص دعوت رسمي قطر از "محمود احمدي نژاد" رئيس جمهوري اسلامي ايران براي شركت در اجلاس سران عرب گفت: ما به عنوان ناظر از ايشان دعوت كرده‌ايم و اينكه ايران يك كشور تاثيرگذار در منطقه است.

خبرگزاری فارس


[b]امیر قطر: بحث و تبادل نظر درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حاشیه نشست اقتصادی شرم آور است[/b]
شیخ "حمد بن خلیفه آل ثانی" امیر قطر ضمن ابراز ناخرسندی از به حد نصاب نرسیدن شمار اعضا برای برگزاری نشست فوق العاده جمعه آینده سران کشورهای عربی اظهار داشت که علی رغم این مساله ما به تلاش های خود برای برگزاری این نشست و حل بحران نوار غزه ادامه می دهیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قطری، وی دیشب (14/1/2009) طی سخنانی خاطر به جهانیان تاکید کرد که « این مساله واقعا شرم آور است که مساله اوضاع اسفناک کنونی نوار غزه مساله ای بی اهمیت جلوه داده شود و در حاشیه نشستی که از قبل و با هدف دیگری ترتیب داده شده است، این مساله مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.»

شیخ حمد آل ثانی خاطر نشان کرد:«زمانی که من خواستار برگزاری نشستی به منظور بررسی اوضاع نوار غزه شدم شمار شهدا 500 نفر و آمار مجروحان نیز تنها 2400 نفر بود، اما امروز شمار شهدا به 1033 نفر و آمار مجروحان به 4560 تن رسیده است.»

وی تصریح کرد که در نشست مذکور می توان تصمیمات مهمی از جمله تعلیق طرح صلح عربی، توقف تمامی اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تجدید نظر در روابط سیاسی با این رژیم، درخواست توقف هر چه سریعتر جنگ در نوار غزه و عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از این منطقه و بازگشایی گذرگاه ها و نیز لغو محاصره نامشروع و غیر قانونی باریکه غزه از سوی رژیم صهیونیستی و طرف های بین المللی اتخاذ کرد.

امیر قطر همچنین از ایجاد صندوقی برای بازسازی نوار غزه خبر داده و خاطر نشان کرد که دولت قطر حاضر است 250 میلیون دلار به این صندوق کمک کند. وی علاوه بر این، خواستار احداث پلی دریایی با مشارکت تمامی کشورهای عربی به منظور انتقال کالاهای مورد نیاز ساکنان نوار غزه به این منطقه شد.

شیخ حمد بن خلیفه در پایان خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی به خاطر جنایت های جنگی و غیر انسانی آن علیه مردم نوار غزه شد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

          به نظر مياد حق با سعيد بود ! شركت نشه بهتره !
اين گيري براي اينه كه بگن تعداد زيادي افراد از كشورهاي مختلف وارد شدن و راي دادن و مشروعيت داره!
در حالي كه همش مسخره است و زماني كه 65 درصد به نفع فلسطين بود سايت روي خاورميانه بسته شد! اگر كار مخابرات خودمون در في 13 ل 234 تر كردن نباشه حتما خودشون اين سايت رو بستن.

گفته بودم شرکت نکنید!
همون روز که به سایتش رفتم بدو ورود اون عکس سردر بدجوری تو چشم زد! شما طراح هستی و یه بار دقیق اون عکس رو برانداز کن متوجه میشی چی رو منظورم هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

          به نظر مياد حق با سعيد بود ! شركت نشه بهتره !
اين گيري براي اينه كه بگن تعداد زيادي افراد از كشورهاي مختلف وارد شدن و راي دادن و مشروعيت داره!
در حالي كه همش مسخره است و زماني كه 65 درصد به نفع فلسطين بود سايت روي خاورميانه بسته شد! اگر كار مخابرات خودمون در في 13 ل 234 تر كردن نباشه حتما خودشون اين سايت رو بستن.

          گفته بودم شرکت نکنید!
همون روز که به سایتش رفتم بدو ورود اون عکس سردر بدجوری تو چشم زد! شما طراح هستی و یه بار دقیق اون عکس رو برانداز کن متوجه میشی چی رو منظورم هست.

حق با شماست همش يه نمايش مسخره بود الان كه آمار به اصطلاح به نفع رژيم اشغالگر هست سايت بر روي ايرانيها باز شده

من كه سايت بي بي سي رو تحريم كردم icon_razz

لغو برنامه تلويزيون آلمان در خصوص غزه
برخي مقام‌هاي فلسطيني تخمين زده‌اند كه خسارت‌هاي حملات رژيم صهيونيستي به غزه بر ساختمان‌ها، جاده‌ها، لوله‌ها و غيره حداقل ‌٤/١ ميليارد دلار است.

به گزارش ايسنا براي بازسازي بخش عظيمي از منطقه كه به گفته‌ي كارشناسان حداقل ‌٥ سال به طول مي‌انجامد از كشورهاي عربي و غربي كمك خواسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، وزيران امور خارجه‌ي چهار مرجع كمك كننده اصلي در اين خصوص، يعني كشور فرانسه، نروژ، اتحاديه‌ي اروپا و سازمان ملل قرار است امروز در پاريس تشكيل جلسه دهند تا در خصوص بازسازي غزه بحث و گفت‌وگو كنند.

بر اساس تخمين شورايي در اداره‌ مركزي آمار فلسطين كه از ‌٥٦ مهندس و اقتصاد‌دان تشكيل شده است، خسارات وارده در ‌١٥ روز ابتدايي جنگ به طور دقيق‌تر حداقل بالغ بر ‌٧/١ ميليارد دلار بوده است.

اما صدها تن از مردم استراليا طي تظاهراتي در مقابل سفارت رژيم صهيونيستي در كانبرا خواستار پايان عمليات نظامي اين رژيم كه باعث كشته شدن بيش ازيك هزار تن از مردم غزه شده، گرديدند. پس از آغاز تظاهرات مردم كانبرا، تعدادي از تظاهركنندگان ديگر نيز با اتوبوس از سيدني به جمع آن‌ها پيوسته و شعارهاي خود را عليه اسراييل آغاز نمودند. تظاهر كنندگان شعار مي‌دادند: "اسرائيل، آمريكا، امروز چند كودك كشته‌ايد؟"

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برگزار كنندگان تظاهرات ‌٨٠٠ ظرف كاغذي را براي نمايش‌٨٠٠ شهيد غزه در بيرون سفارت اسراييل چيده بودند.

در بين سخنران خانم اويگيل آباربانل، گروهبان دوم سابق ارتش اسراييل، پت پاور، اسقف كاتوليك و خانم كارولين لي كوتر، عضو سبزها در مجلس قانونگذاري (در ACT) حضور داشتند. آباربانل سربازان اسراييلي در غزه را جنايتكار جنگي توصيف كرده و گفت: عمليات نظامي اسراييل در اين منطقه جنگ نيست، بلكه قتل عام است.

اسقف كاتوليك نيز نحوه پاسخ اسراييل به حماس را نامناسب توصيف نمود.

كيسار تراد، عضو انجمن دوستي اسلامي از تظاهركنندگان خواست دولت استراليا را تحت فشار قرار دهند تا به طور صريح اسراييل را بدليل حمله به فلسطيني‌ها محكوم نمايد. يكي از تظاهركنندگان با فراهم نمودن ‌١٠ جفت كفش از جمله يك كفش كودكانه براي به نمايش گذاشتن كشته شدن كودكان در غزه، آن‌ها (كفش‌ها) را جهت تحقير اسراييل به سمت سفارت اين رژيم پرتاب نمود كه تظاهركنندگان با فرياد خود اين اقدام را مورد استقبال قرار دادند.

پس از سخراني‌ها، تظاهرت كنندگان به سمت سفارت آمريكا راهپيمايي نمودند. در اين مرحله يك فرد فلسطيني از غزه، آمريكا را متهم به اتخاذ مواضع دوگانه در عدم محكوم نمودن اسراييل نموده و گفت: ما تروريسم اسراييل را تحمل نخواهيم كرد.

خانم كارولين لي كوتر، از حزب سبزها در سخنان خود خطاب به تظاهر كنندگان از سكوت دولت استراليا نسبت به فاجعه انساني در غزه اظهار تاسف نموده و گفت: حزب سبزها از اقدام مثبت سازمان ملل حمايت مي كند ولي اقدامات بيشتري بايد صورت پذيرد و لازم است كه آتش بس سريع تحقق يابد، كشتار مردم هيچ مشكلي را حل نمي‌كند پس از آن مي‌بايستي مذاكرات سياسي براي حل مشكل خاورميانه كه شامل احترام به كليه ساكنان آن مي‌گردد آغاز گردد.

اين تظاهرات تحت تدابير شديد امنيتي پليس قرار داشت و بدون بروز هيچ‌گونه حادثه‌اي پايان پذيرفت.

تمام دنيا درباره جنگ در نوار غزه حرف مي‌زند و اين بحران قرار بود در برنامه گفت‌وگوي تلويزيوني "انه ويل" نيز در يكشنبه شب گذشته موضوع صحبت باشد؛ اما هيات تحريريه برنامه اول تلويزيون سراسري آلمان كه اين گفت‌وگوها را پخش مي‌كند، به ناگهان موضوع گفت‌وگو را عوض كرد.

ميهماناني كه براي شركت در اين برنامه دعوت شده بودند - روپرت يدك، فعال حقوق بشر، سميه فرهت – ناصر، نويسنده فلسطيني، دانيل يارنيويم، رهبر اركستر سنفونيك لين و آوي پريمور، سفير سابق اسراييل در آلمان – به شكل غيرمترقبه‌اي از لغو اين برنامه باخبر شدند. اكنون اين بحث مطرح است كه احيانا اين برنامه به دلايل سياسي و شايد تحت فشار دولت اسراييل لغو شده باشد.

سميه فرهت ناصر حتي صبح جمعه تنها براي شركت در اين برنامه از كرانه غربي اردن به برلين آمده بود. به طوري كه اين خانم نويسنده فلسطيني مي‌گويد تازه پس از رسيدن به مقصد يكي از آشنايانش از وين به او خبر داده است كه سفرش بيفايده بوده است. بعد هم يكي از تهيه‌كنندگان به هتل آمد و گفت كه لغو برنامه صحت دارد. به او وعده داده‌اند كه ممكن است اين گفت‌وگو بعدا در بهار برگزار شود درباره علت لغو هم توضيحي داده نشده است.

به آوي پريمور علت لغو برنامه صدور قطعنامه شوراي امنيت اعلام شده بود. اوي پريمور مي‌گويد: شايد واقعا تصور مي‌كردند كه اوضاع تغيير خواهد كرد.

به نويدك هم گفته بودند كه اطلاعات رسيده از غزه مبهم هستند. تلويزيون آلمان پيش از آن او را از سفري كه قرار بود به آفريقا بكند منصرف كرده و پول ابطال بليط او را هم پرداخته بود. وي كه رييس سازمان حقوق بشر "كلاهخود سبز" است، اكنون در نامه سرگشاده‌اي تحت عنوان "سياست ترسو، رسانه ترسو" نوشته است كه نهادهاي خيريه بايد هر چه زودتر در نوار غزه وارد عمل شوند اما سياستمداران اجازه نمي‌دهند از سازمان ملل كاري ساخته نيست و اشتاين ماير، وزير خارجه ما از پناهگاه مطمئني در مصر، مرز رفح اصابت موشك‌ها به نوار غزه را نظاره مي‌كند.

نويدك سپس در ادامه مي‌نويسد: ما بر اين عقيده‌ايم كه آلمان موضع اسراييل را تنها موضع درست تصور مي‌كند.

در گزارش برلينر سايتونگ آمده است: با اين حال فلسطينيان و هواداران آن‌ها كه در آلمان زندگي مي‌كنند اطمينان دارند كه اسراييل به فشارهاي خود ادامه خواهد داد تا جلوي ارسال گزارش از منطقه را بگيرد.

محسن مسرت، استاد بازنشسته علوم سياسي در دانشگاه اوسنابروك معتقد است كه فقدان ارزش خبري نمي‌توانست علت لغو گفت‌وگو باشد. وي طي نامه سرگشاده‌اي مي‌نويسد: چاره‌اي نيست جز اينكه قبول كنيم اين دولت اسراييل بود كه جلوي اجراي اين برنامه را گرفت. بايد چنين نتيجه‌گيري كرد كه مهم‌ترين فرستنده تلويزيوني آلمان حق ندارد درباره جنگ اسراييل به بحث بپردازد. سفارت اسراييل در برلين اين اظهارات را قبول ندارد و آن را "كاملا بي‌اساس" مي‌خواند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رژيم صهيونيستي بار ديگر در توجيه حمله اخيرش در حمله به ساختمان سازمان ملل در غزه مدعي شد از اين ساختمان به سوي نظاميان اسرائيلي تيراندازي شده بود.
به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز دقايقي بعد از اينکه اسرائيلي ها دفتر سازمان ملل در غزه را هدف حمله خود قرار دادند، يک موشک در حماس شهري در جنوب اسرائيل را هدف قرار داد.
نيروهاي اسرائيلي با هدف قرار دادن اين ساختمان سازمان ملل در غزه، ذخاير آذوقه آوارگان فلسطيني را از بين بردند و دست کم سه نفر زخمي شدند.
اين در حالي است بان کي مون براي برقرار کردن آتش بس در اسرائيل به سر مي برد ضمن محکوم کردن اين حادثه، خواستار توضيح کامل ارتش اسرائيل در خصوص اين حمله شده است.
يک مقام ارتش اسرائيل گفته است نظاميان اسرائيلي زماني دست به حمله به اين ساختمان زدند که از اين ساختمان به طرف آنان تيراندزي شده است.
خبرنگار فاکس نيوز در مرز غزه و فلسطين اشغالي نيز تاکيد کرد يک مقام ارتش اسرائيل امروز را سخت ترين روز درگيري ها بين ارتش اسرائيل و رزمندگان حماس توصيف کرده است.
واحد مرکزی خبر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]رژيم صهيونيستي بار ديگر در توجيه حمله اخيرش در حمله به ساختمان سازمان ملل در غزه مدعي شد از اين ساختمان به سوي نظاميان اسرائيلي تيراندازي شده بود.
.
يک مقام ارتش اسرائيل گفته است نظاميان اسرائيلي زماني دست به حمله به اين ساختمان زدند که از اين ساختمان به طرف آنان تيراندزي شده است.
خبرنگار فاکس نيوز در مرز غزه و فلسطين اشغالي نيز تاکيد کرد يک مقام ارتش اسرائيل امروز را سخت ترين روز درگيري ها بين ارتش اسرائيل و رزمندگان حماس توصيف کرده است.
واحد مرکزی خبر[/quote]

اگر دوستان تصاوير اين حمله رو مشاهده كرده باشند متوجه شدند كه موشكهاي حماس از داخل گوني برنج و ارد شليك ميشد !!!
اونچه امروز ميشد ديد سوختن اذوقه مردم بيچاره اي كه تنها اميدشون بعد از قطع ارتباط با دنياي خارج ُاين اذوقه اهداپي بود.
جالبترين بخش اين تراژدي حضور دبيركل سازمان ملل در اسراپيل و به هنگام مذاكره بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی در بیستمین روز ، حمله به مناطق مسکونی غزه را شدت بخشیدند وبا استفاده از بمبهای فسفری تعداد بیشماری از مردم غیر نظامی را به خاک وخون کشیدند .

[color=red]در حمله 19روز گذشته نظامیان صهیونیست به غزه ,1073 فلسطینی شهید و 5050 تن زخمی شده اند که بیش از 400 تن از شهدا ، کودکان و زنان هستند . [/color]
....................................................................................

فرستاده ویژه رئیس جمهور ایران در دیدار با ژنرال عبدالعزیز رییس شورای عالی نظامی موریتانی پیام کتبی دکتر احمدی نژاد را درباره اوضاع غزه به وی تسلیم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،محمدرضا رحیمی در این دیدار با قدردانی از [color=red]اقدام موریتانی در اخراج سفیر رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با این رژیم [/color]گفت‌: این اقدام ستودنی است و در تاریخ کشورهای اسلامی ثبت خواهد شد.

......................................................................................
[color=red]رئیس جمهور در پیامی از پادشاه عربستان خواست [/color]در برابر حوادث سهمگین و آدم کشی آشکار و قتل عام فرزندان و پاره های تن امت اسلامی در غزه [color=red]قفل سکوت را بشکند و صریحاً اعلام موضع کند. [/color]
به گزارش واحد مرکزی خبر ،دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه پیام به ملک عبدالله با بیان اینکه [color=red]امیدوارم موضع گیری شما باقیمانده امید قدرت های فاسد در ایجاد تفرقه در جبهه اسلامی را به یاس کامل مبدل کند، [/color]تاکید کرد: به فضل الهی و به لطف ایمان و پایمردی مقاومت و مردم غزه بدون تردید رژیم صهیونیستی دستاوردی جز شکست و خواری و نهایتاً اضمحلال نخواهد داشت.

همه می دانند که این رژیم آینده ای ندارد و رفتار فعلی او نشان از یأس او برای ادامه استقرار و زندگی در منطقه است.

.....................................................................................
[color=red]شماری از نمایندگان مجلس و مردم مصر در دیدار با سفیر ونزوئلا در قاهره از اقدام رئیس جمهور این کشور در قطع روابط با رژیم صهیونیستی تشکر کردند.
[/color]گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العالم حاکیست ، حمد بن صباحی یک نماینده مجلس مصر در مصاحبه با این شبکه گفت:ونزوئلا اقدامی انجام داد که سران عرب از انجام آن خودداری می کنند. ما از همه کسانی که با صهیونیستها ارتباط دارند می خواهیم که روابط شان را با آنها قطع کنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان

[color=red][b][size=18]متاسفانه در بمبارانهای دیروز ، آقای "سعید صیام" وزیر کشور دولت فلسطینی حماس به شهادت رسید .[/size][/b][/color] روحش شاد . icon_razz امیدوارم این خونها نتیجه بدهند و حماس با پیروزی کامل از این جنگ بیرون بیاد .

یا حق ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]امیدوارم این خونها نتیجه بدهند و حماس با پیروزی کامل از این جنگ بیرون بیاد .[/quote]

اين خون ها خيلي وقت است كه جواب دادند.مقاومت هميشه پيروز خواهد بود.فرقي ندارد تحت چه اسم يا عنواني

حزب ا.. يا حماس و ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران

حضرت آيت الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به اسماعيل هنيّه، نخست‌وزير دولت قانوني حماس، با اشاره به شكست و خفت ارتش مجهّز رژيم صهيونيستي در مقابل "صبر و شجاعت و فداكاري" مجاهدان دلير و مردم مظلوم غزه تأكيد كردند: ايمان و ايستادگي شرافتمندانه شما و آحاد مردم غزه در برابر يكي از فجيع‌ترين جنايات جنگي تاريخ،‌ "آمريكا، حاميان رژيم صهيونيستي و خيانتكاران و منافقان امت اسلامي" را رسوا كرده است و ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم عزت امت اسلامي، دشمن ضد بشر را هر روز دچار ذلت بيش‌تري خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن پيام مقام معظم رهبري به اين شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحيم

برادر مجاهد جناب آقاي اسماعيل هنيّه

سلام عليكم بما صبرتم

صبر بيست روزه‌ي شما و مجاهدان دلير و از جان گذشته و آحاد مردم غزه در برابر يكي از فجيع‌ترين جنايات جنگي جهان و تاريخ، پرچم عزت را بر سر امت اسلام به اهتزاز در آورده است. شما ثابت كرديد كه دل سرشار از ايمان به خدا و قيامت و روح منيع و عزيز مسلماني كه ذلت و تسليم درباره‌ي ظلم و زور را بر نمي‌تابد، آن‌چنان قدرتي مي‌آفريند كه حكومت‌هاي جبّار و مستكبر و ارتش‌هاي مجهّز در برابر آن ناتوان و ذليل‌اند.

ارتشي كه قدرت فداكاري و شهادت‌طلبي شما آن را بيست روز است پاي در گل در پشت دروازه‌هاي غزه به خفت افكنده، همان است كه ظرف شش روز بخش‌هاي عظيمي از سه كشور عربي را زير سيطره‌ي خود در آورد. به ايمان و توكل خود، به حسن ظنّ خود به وعده‌ي الهي،‌ به صبر و شجاعت و فداكاري خود بباليد كه امروز همه‌ي مسلمانان به آن ميبالند. جهاد شما تا امروز آمريكا و رژيم صهيونيست و حاميان آنان و سازمان ملل و منافقان امت اسلامي را رسوا كرده است.

امروز نه فقط ملّت‌هاي مسلمان، كه بسياري از ملت‌هاي اروپا و آمريكا حقانيت شما را از بن دندان پذيرفته‌اند. شما همين امروز هم پيروزيد و با ادامه‌ي اين ايستادگي شرافتمندانه دشمن زبون و ضد بشر را باز هم بيش‌تر به ذلت و شكست خواهيد كشاند. انشاءالله

بدانيد كه "ما وَدَّعَك رَبُّك و ما قَلي" و بدانيد كه "و لَسَوفَ يُعطِيك رَبُّكَ فَتَرضَي" انشاءالله با اين‌حال حوادث خونين و فاجعه‌بار غير نظاميان فلسطيني به خصوص كودكان مظلوم و معصوم، دل‌هاي ما را غرق خون كرده است. حوادث ناشي از جنايت‌هاي غاصبان فلسطين كه هر روز چندين بار از همه‌ي كانال‌هاي تلويزيوني ما پخش مي‌شود ملت ما را ماتم‌زده و عزادار ساخته است. اَعظَمَ الله لَكُم الجَزاء وَ عَجَّل لَكُم النَّصر، بدانيد كه وعده‌ي خدا راست است كه فرمود: " وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيز" و فرمود: "وَ مَن جاهَد فَانّما يُجاهِدُ لِنَفسه ..."

خيانتكاران عرب هم بدانند كه سرنوشت آنان بهتر از يهوديان جنگ احزاب نخواهد بود كه خداوند فرمود: "و اَنزَلَ الَّذين ظَاهَرُوهُم مِن اَهلِ الكِتَاب وَ مِن صَيَاصِيِهم ..." ملت‌ها با مردم و مجاهدان غزه‌اند. هر دولتي كه بر خلاف اين عمل كند فاصله‌ي خود و ملّتش را عميق تر مي‌كند و سرنوشت چنين دولت‌هايي معلوم است. آن‌ها نيز اگر به فكر زندگي و آبروي خودند بايد سخن اميرالمؤمنين عليه السلام را به ياد آورند كه فرمود: "المَوتُ في حَياتِكُم مَقهورين وَ الحَياةُ في مَوتِكم قاهِرين" به شما و مبارزان غزه و همه‌ي مردم مظلوم و مقاوم شما درود مي‌فرستم و در كنار همه‌ي تلاش‌هايي كه دولت جمهوري اسلامي ايران در حمايت از شما وظيفه‌ي خود دانسته است، شب و روز هم شما را دعا مي‌كنم و صبر و نصرت را براي شما از خداوند عزيز قدير مسألت مي كنم.

و السلام عليكم و علي عباد الله الصالحين و رحمة الله و بركاته

سيد علي حسيني خامنه‌اي

18 محرم 1430

26 دي‌ماه 1387»

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با توجه به بايكوني كه غزه شده به نظر مياد روزهاي آينده بايد تلفات غير نظاميها بيشتر بشه و اونا فشار بيشتري رو براي تصرف شهر غزه بيارند اگه ميشد تمام بچه ها رو يك طوري ازشهر خارج ميكردند خيلي خوب بود اما متاسفانه هيچ مقام بين المللي و حقوق بشر ي نيست كه به فكر زنان و كودكان باشه و اين قصابهاي از خدا بيخبرم درست مثل گركهاي كرسنه كه به گله گوسفند ميزنند بجان غير نظاميها و بچه ها افتادند هي دارند ميكشند اما به آنها بايد بگم بترسيد از كسي كه بجز خدا كسي رو نداره !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نام يكتا پروردگار عالم

با سلام خدمت دوستان

[size=18]نقشه رژيم صهيونيستي براي غزه (فلسطين)...[/size]


دوستان عزيز خواهش ميكنم با نظراتون اين بحث رو بررسي كنيد.


به نظر مياد رژيم صهيونيستي ميخواد يك طرفه جنگ رو رها كنه و غزه رو به همون حالت قبل نگه داره يعني هيچ گونه گذرگاهي رو باز نكنه و مدتها زمان براي اتش بس علكي يا بحث و نشست هاي چرند جهت ايجاد ضعف در مواضع مردم غزه و فشار به اونها همچنين گذاشتن اجلاسهاي مختلف و مباحثي پيرامون صلح با اعراب و كلا برنامه هاي بينتيجه رو براي تلف كردن وقت جهت خرد كردن ملت فلسطين و به فراموشي سپردن تشكيل حكومت و كشور مستقل به اجرا بگذاره !

از اونجايي كه امروز اين كفار يعني ليوني و رايس با هم قراردادي رو براي بستن گذرگاه رفح و اتصال مصر با غزه با (آمريكا)!!!! (به اين كشور چه ربطي داره نميدونم) بستن به نظر مياد كه قراره توي يك برنامه خيلي زشت نيروهاي بين المللي در اين گذرگاه مستقر و و تحريم شديد مملت فلسطين رو آغاز كنند ! از آنجايي كه اونموقع اختيار از دولت مصر خارج خواهد شد و كار به نيروهاي سازمان ملل يا همان طرفداران رژيم صهيونيستي سپرده خواهد شد و از طرف ديگري اين رژيم جنايتكار همچنان فلسطين را محاصره خواهد گذاشت. كه در نتيجه آن حملات موشكي حماس ادامه پيدا خواهد كرد به نظر ميرسد دور جديد مظلوم نمايي و نمايش خودراري رژيم صهيونيستي را شاهد خواهيم بود تا وانمود شود با اينكه كاري به غزه ندارند و غقب نشيني كرده اند اما اين غزه است كه جنگ را ادامه ميدهد اين كشور را از همه طرف همچنان در محاصره نگهدارند ...
با توجه به اينكه اعراب بي بخار هيچ كاري هم نميكنند و هيچ برنامه اي هم در اوج بحران به نفع اين ملت توسط هيچ كشوري به اجرا گذاشته نشد از دوستان تقاضا ميكنم آينده برنامه هاي رژيم صهيونيستي و عاقبت مردم غزه را براي بعد از جنگ پيشبيني كنند !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روزنامه [b]لوفيگارو[/b] نوشت: موفقيت عمليات سه مرحله اي اسرائيل به غزه زماني با ترديد جدي روبرو شد كه كارشناسان نظامي اسرائيل دريافتند كه مبارزان سلحشور حماس يك برگ برنده بزرگ دارند؛ «شبكه تونل هاي زير زميني»

به گزارش الف، روزنامه فرانسوي لوفيگارو در گزارشي به قلم "ژرژ مالبرونو" با اشاره به شبكه پيچيده تونل هاي زيرزميني كه رزمندگان حماس براي ضربه زدن به نظاميان اسرائيلي از آن استفاده مي كنند، نوشت: بيش از 1000 تونل زيرزميني به نيروهاي حماس اين امكان را مي دهد كه همه جا حضور داشته باشند بدون آنكه ديده شوند.

اين گزارش با تشريح پيشينه احداث اين تونلها، مي افزايد: مدت زيادي بود كه این تونل‌ها وجود داشت، اما كسي آنها را نديده بود، تا زمان انتفاضه دوم در سال 2000 كه مالكيت آنها تحت نظارت مسئولان سازمان هاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطيني قرار گرفت.

تا پيش از اين، اين تونل ها براي حمل برخي اقلام از قبيل شير، پوشاك، قطعات يدكي خودرو و دارو مورد استفاده قرار مي گرفت اما از زماني كه حماس در سال 2005 كنترل غزه را در دست گرفت، كارايي اين گذرگاه هاي زير زميني نيز تغيير كرد.

در اين دوره، مبارزان فلسطيني از اين راهروهاي زيرزميني براي تامين سلاح استفاده كردند. ارتش اسرائيل نيز مبارزه عليه حفر اين تونل ها در پيش گرفت.

عقب نشيني اسرائيل از نوار غزه در تابستان 2005 و قدرت گرفتن حماس در ژوئن 2007 موجب تقويت عبور سلاح، از قطعات راكت گرفته تا موشك هاي ضد هوايي و چندين تن تي ان تي و ساير مواد انفجاري براي پرتاب موشك هاي حماس به جنوب اسرائيل شد.

محمد يكي از ساكنان رفح مي گويد: تا زمان عقب نشيني اسرائيل حفاري تونل تنها شبها صورت مي گرفت چون روزها مردم از گشت زني ارتش اسرائيل در هراس بودند.

حفاري تونل به اصلي ترين فعاليت اقتصادي رفح تبديل شده و شبكه اي براي توزيع تحت نظارت حماس با قوانين نرخ و حتي واژگان خاص خود شكل گرفت.

گروه حفاري براي حفر هر متر تونل بطور متوسط 100دلار دريافت مي كردند. شمار ورودي هاي تونل هاي حفاري شده در خاك مصر به حدود 850 و در رفح در طول چهارده كيلومتر به 1250 مورد مي رسد.

محمد با اشاره به پيچيدگي فزاينده كار در اين تونل ها مي گويد: در حقيقت تونل ها به دو شاخه تقسيم مي شوند؛ در مصر ورودي تونل ها مي تواند در مغازه ها باز شود يا در مزارع زيتون يا باغ بادام.

يك نظامي فرانسوي در خاطرات خود در بازديد از صحراي سينا مي گويد: از كف يك خانه احساس بوي خنك كردم، سوال كردم اين بو از كجا مي آيد و به من پاسخ دادند معلوم است كه اين بو مربوط به يك تونل است. با كنار زدن كف پوش، تونلي را ديدم كه عمق بسياري داشت. براي فرو رفتن در اين تونل ها از چرخ و طناب الكتريكي استفاده مي شود. برخي تونل ها مجهز به تلفن داخلي براي برقراري ارتباط با سطح زمين اند.

براي پرهيز از دستگاههاي شناسايي برخي از آنها تا عمق 30 متري زمين پيش مي روند، اما برعكس قطر آنها تنها به اندازه يك انسان با در نظر گرفتن دست و پاي اوست. ارتفاع برخي از تونل هاي به اصطلاح لوكس كه از چوب پوشيده شده است، به 170سانتيمتر مي رسد.

يك نظامي فرانسوي مي گويد: طول راهروهاي زير زميني در درون مناطق شهري تا 800 متر مي رسد.

از سال 2007 حماس كنترل تونل ها را در دست گرفت، ضمن اينكه به برخي مجريان اجازه داد، در ازاي پرداخت ماليات سالانه 10هزار دلار به حفر تونل بپردازند.

از سوي ديگر ساير گروههاي فلسطيني فعال ضداسرائيلي ضمن معافيت از پرداخت ماليات اجازه يافتند تونل حفر كنند. البته حماس بر عملكرد آنها و تامين سلاح از اين طريق نظارت مي كند و اگر كارگري بر اثر ريزش آوار كشته شود، حماس از مالك تونل مي خواهد معادل 20هزار يورو به خانواده قرباني پرداخت كند.

يكي از ساكنان رفح مي گويد پليس هاي مصري بلافاصله پس از هشياري از حمله قريب الوقوع اسرائيل به تونل ها، ما را از اين مسئله مطلع كردند.

تابستان گذشته پس از بازديد يك هيئت پارلماني آمريكايي، قاهره پذيرفت ورودي دوازده تونل را مسدود كند.

محمد مي گويد: تونل هايي كه مسدود شدند قديمي و از رده خارج شده بودند و اين كار تنها براي خشنودي امريكايي ها صورت گرفت، با اين حال و به رغم صدها بمب اسرائيلي كه از 17 روز بر رفح فرو ريخته شده است، بسياري از تونل ها همچنان عملياتي اند.

در روزهاي گذشته دو گروه از پزشكان عرب بطور مخفيآنه از اين راههاي زيرزميني عبور كردند.

از ديدگاه حماس اين راههاي زير زميني براي نجات يافتن در برابر محاصره غزه و رويارويي نظامي با ارتش اسرائيل ضروري است.

كارشناسان نظامي اسرائيل، در اثناي تهاجم اخير به غزه تازه متوجه شدند كه اين شبكه پيچيده راهروهاي زير زميني، چه برگ برنده بزرگي در دست رزمنگان بي باك حماس است.

يك نظامي بلند پايه اسرائيلي در توصيف اين برگ برنده حماس گفته است: تونل هاي زير زميني كه مبارزان حماس از آن استفاده مي كنند، به آنها اين امكان را می‌دهد كه در همه جاي صحنه نبرد حضور داشته باشند، بدون آنكه ديده شوند .
منبع : سايت الف

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.