hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

[quote]خبرگزاري رويترز در گزارشی به بررسی توان نظامی و امنیتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پرداخت و تأکید کرد: حماس، هزاران فروند راکت و نيروي تا دندان مسلح شده دارد و در پي حملات هوايي اسرائيل به غزه مي تواند از اين امکانات استفاده و از خود دفاع کند.

نيروهاي حماس اسلحه و نارنجک، جليقه هاي ضدگلوله و سلاح هاي ضد تانک دارند. حماس تعدادي زاغه هاي مستحکم مهمات احداث کرده است که شبيه زاغه هاي مهماتي هستند که جنبش حزب الله لبنان در جنوب اين کشور ساخته است.
[/quote]

فكر كنم يه خورده پياز داغش را زياد كردند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از شلیک 57 فروند موشک توسط مبارزان این گردان ها به مواضع جدید رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی 48 خبر دادند.

این گردان ها طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، اعلام کردند که مجاهدانشان شهرها و شهرک های صهیونیستی را با 57 موشک از جمله 17 موشک هدف حملات شدید خود قرار دادند که در پی این اقدام دلیرانه شماری از ساکنان این شهرک ها به هلاکت رسیدند و شماری دیگر نیز زخمی شدند و خسارت های سنگینی به خانه های صهیونیستی وارد آمد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در جریان حملات موشکی مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس به مواضع دشمن صهیونیستی سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بیش از 20 تن دیگر هم زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عبری، دو تن از این صهیونیست ها در جریان حمله موشکی به بندر صهیونیستی اسدود به هلاکت رسیدند و یک تن دیگر در جریان حمله موشکی به شهرک صهیونیستی ناحل عوز از پای درآمد.

از سوی دیگر، گردان های قسام اعلام کردند به حملات موشکی خود به مناطق صهیونیستی شدت خواهند بخشید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در جریان حملات موشکی و خمپاره ای بامداد امروز پنجشنبه مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو تن دیگر هم زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، دلاورمردان گردان های قسام بامداد امروز در واکنش به جنایات "اسراییل" علیه ملت فلسطین مخالفت سران تل آویو با آتش بس چندین شهرک و منطقه صهیونیستی را هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار دادند که در پی این اقدام دلیرانه یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و شماری دیگر هم زخمی شدند.

این گردان ها با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به این مرکز ارسال شد، ضمن اشاره به این حملات موشکی افزودند که دشمن صهیونیستی تصور می کرد که با یورش های پی در پی اش به مرزهای شرقی نوار غزه پیروزی میدان خواهد شد، اما مجاهدان قسام با ضربات مهلکشان این دشمن را غافلگیر و شکست سختی بر نیروهای تا بن دندان مسلح ارتش عبری وارد کردند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تیپ های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی اعلام کرد که یک فروند موشک از نوع "ناصر 3" را به سوی شهرک صهیونیست نشین سدیروت واقع شمال نوار غزه شلیک کرده است.

این تیپ ها با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز نمابر شد، اعلام کرد که این عملیات در پاسخ به بازداشت و حملات روزانه صهیونیست ها در کرانه باختری و نوار غزه صورت می گیرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- با حملات صبح امروز اسرائیل تعداد شهدا به 360 و زخمیها به 1700 رسید
- در حملاتی که اسرائیل روز گذشته ترتیب داد 10 کودک شهید شدند
- در کرانه باختری هنوز درگیری بین مردم و نیروهای امنیتی اسرائیل ادامه دارد
- آلمان هم به جمع محکوم کنندگان حماس پیوست (ایندفعه بیشتر انتقاد کرد)
- همین الان (11:58) دو خواهر فلسطینی در حمله اسرائیلیها شهید شدند

ali75 تشکر از اخبارتون
امیدوارم این پاسخهای حماس ادامه پیدا کنه

hs_55_1003 گرامی! معذرت میخوام از شما
ولی شما که فقط عربا رو فحش دادی
خوبه از مردم جنوب، عرب هم هستند
همینهایی هم که مقابل اسرائیل وایسادن عربن
لطفا نژادپرستی رو....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]درست مي فرماييد اما اينها ايراني عرب زبان هستن و بهشون افتخار مي كنيم نه عرب بي اصل و نسب كه شما .. خواهشن نژاد پرستي را واسه سازمانهاي بين الملي بكار ببر يد نه واسه كسي كه خون پاك اريايي تو رگهايش جريان دارد البته معذرت مي خواهم كه به شما توهين كردم[/b][size=18][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انا لله و انا الیه راجعون،

الان که به شبکه خبر گوش میدادم عنوان کرد که تعداد شهدا به بیش از 380 نفر افزایش یافته و به علت ادامه حملات و همچنین نبود امکانات درمانی این رقم مرتب در حال افزایش یافتن هست.

همچنین گویا اولمرت ملعون از آغاز حمله زمینی به غزه به همین زودیها خبر داده.

--------------------------------------------------------
مطلبی هم خدمت دوستانی که نظرات کم و بیش مخالف نسبت به فلسطینیان و یا حماس ابراز میکنن،

حمایت از مردم فلسطین به دلایل مختلف بر همه مسلمانان واجب هست،
یک دلیل اینکه این وظیفه مذهبی ماست، شاید شما هم این حدیث نبوی رو شنیده باشید که " هر کس صدای فریاد مسلمانی را بشنود که میگوید ای مسلمانها به فریادم برسید و اقدامی نکند مسلمان نیست." ، پس این وظیفه دینی ماست، لطفا نگید که در گذشته چه کسانی چه اقداماتی کردن پس ما هم مثل اونا، چون این حرفها روز حسابرسی جواب نمیشه.

دلیل دیگه وظیفه انسانی هست، اگر کسی اعتقاد مذهبی هم نداره با دیدن این فجایع و این بمبارانها بر ضد مردمی کاملا بی دفاع و این محاصره طولانی مدت احساس وظیفه میکنه که برای حمایت از مظلوم اقدامی انجام بده، فکر نکنم لازم باشه درباره اینکه فلسطینیها در خواسته هاشون کاملا محقن و رژیم صهیونیستی یک متجاوز و رژیمی نامشروع هست سخنی گفته بشه، چون حساب دو دو تا چهارتاست، مگر اینکه کسی غرض ورض باشه و نخواد که واقعیت رو ببینه.

در مورد خود حماس هم بیشتر خدمت دوستانی که فرمودن چون حماس چنین و چنانه پس این وقایع رو باید نادیده گرفت،
مگر نه اینکه با انتخابات مردمی سر کار اومد، مگر نه اینکه بنیاد کارتر هم بر انتخابات نظارت داشت و صحت اون رو صد در صد تایید کرد، مگراین مدعیان حقوق بشر و آزادی و دموکراسی برای برقراری دموکراسی به این سو و آن سوی جهان لشکر کشی نمیکنن، مگر کشتار نمیکنن تا بقول خودشون دموکراسی برقرار بشه، خب این دموکراسی خودجوش و تایید شده، چرا به رای مردم احترام نمیذارن؟
بعد هم حماس پس از مدتها مذاکره و میانجگری با رژیم صهیونیستی آتش بس امضا کرد، در تمام مدت هم به مفاد اون پایبند بود در مقابل چی؟ رژیم صهیونیستی به تعهدات خودش عمل نکرد و غزه رو در تمام مدت در محاصره نگه داشه، همچنین با آغاز دیپلوماسی مصر رو هم ترغیب به همکاری در جنگ بر ضد حماس کرد و همچنین چند کشور دیگه رو، پس حماس از این آتش بس چیزی بدست نیورد که هیچ، حتی صدمات زیادی هم دید، ولی تا آخر به اون پایبند موند، با اتمام آتش بس هم با توجه به عدم تمایل و نبود حسن نیت طرف مقابل دلیلی بر ادامه اون و نظاره مرگ تدریجی مردم غزه وجود نداشت.

در مورد شیعه و سنی هم باید بگم که جناح سازشکار سنی و همچنین سردمداران وهابیت همگی بر ضد حماس بسختی جبهه گرفتن، و بطور کامل از رژیم صهیونیستی در جنایاتش بر ضد مردم غزه حمایت میکنن، همونطور که از جنایات القاعده و طالبان و امثالهم بر ضد اهل تشیع حمایت میکنن.

خدمت دوستان شدیدا میهن پرست و به عنوان بهتر نژادپرست هم که معتقدن اینا عربن و از این قبیل عرض کنم شما لطف کنید و از منظر منافع ملی به این قضیه نگاه کنید و ببینید که آرایش نیروها در این منطقه به چه شکله، حماس و یا حزب ا... در چه سمتین، توافقات صورت گرفته از طرف برخی از سران کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی در چه راستا بوده، آیا فکر نمیکنید این حملات و این تلاش برای نابودی حماس شروعی هست برای اقدامات گسترده در آینده اونم بر ضد کشور ما، لطفا سهوا و یا چه بسا تعمدا اینقدر سطحی به قضایا نگاه نکنید،
حتی اگر مردم فلسطین دشمن ما باشن رژیم صهیونیستی دشمن بسیار بزرگتر ماست.

کاربری هم گفته بودن که حماس تا حالا یه جاده هم نساخته و این رو با اوضاع در سرزمینهای تحت اشغال رژیم صهیونیستی مقایسه کرده بودن، عرض شود که اگر دولت حماس و یا هر دولت دیگه ای در فقیرترین کشورهای دنیا حتی اگر فساد مالی شدید هم داشته باشه، کمکهای بلاعوض مالی، فنی، نظامی و حمایتهای بی پایان در تمام زمینه ها رو از سوی قدرتمندترین و ثروتمندترین کشورهای دنیا دریافت کنه، چیزی که رژیم صهیونیستی از اون برخورداره، خودبخود به سازندگی میوفته و هنر هم نکرده، حماس بقول معروف فعلا باید قاچ زین رو سفت بچسبه، جاده سازی فعلا پیش کش...

@hs_55_1003

[quote]درست مي فرماييد اما اينها ايراني عرب زبان هستن و بهشون افتخار مي كنيم نه عرب بي اصل و نسب كه شما .. خواهشن نژاد پرستي را واسه سازمانهاي بين الملي بكار ببر يد نه واسه كسي كه خون پاك اريايي تو رگهايش جريان دارد البته معذرت مي خواهم كه به شما توهين كردم[/quote]

این مزخرفات یا بنوعی عقده گشایی ها چه ربطی به محتوای این تاپیک داره که در مورد جنایات صهیونیستا در غزه هست.
با این طرز فکر و این طرز صحبت کردن پیداس چقدر با اصل و نصبی و چه خونی در [b]"رگهایت"[/b] جریان داره...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- تعداد شهدا 380 نفر (GRIPEN)
- تعداد کودکان شهید 40 نفر
- مصر تاکنون فقط 33 زخمی فلسطینی را به مصر راه داده

تشکر از GRIPEN عزیز
@hs_55_1003 : [quote]درست مي فرماييد اما اينها ايراني عرب زبان هستن و بهشون افتخار مي كنيم نه عرب بي اصل و نسب كه شما .. خواهشن نژاد پرستي را واسه سازمانهاي بين الملي بكار ببر يد نه واسه كسي كه خون پاك اريايي تو رگهايش جريان دارد البته معذرت مي خواهم كه به شما توهين كردم[/quote]
من گفتم من عربم؟!؟!؟!؟!؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لطفاْ براي كمك به مردم مظلوم فلسطين در يكي از دو سايت زير ثبت نام كنيد:

1-سايت مرهم گذاران غزه: http://www.gaza-aid.org
2-سايت جامعه روحانيت مبارز: http://www.rohaniatmobarez.com/Portal/Home

متشكرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اما من واسه اون پرچمه كنار آواتورشما جون مي دهم هر كه هستي باش [size=18][color=red][b]ايران عشق من است[/b][/color][/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان ملت عرب با حکام عرب خیلی فرق داره !
توی اسراییل کلی عرب اسراییلی وجود داره تقریبا توی کنست و جاهای دیگه هم عضویت دارند !
توی کشور های عرب هم خیلی فرف بین اعراب وجود داره !
البته اعراب ایران و کلا خوزستان رو با کشورهای منطقه مقایسه نکنید بعضا اوایل انقلاب خیانتهایی کردن ولی خدمات زیادی هم داشتن واقعا عرب خوزستان با عرب کشورهای دیگه خیلی متفاوته هر چند که شباهتهای زیادی هم به هم دارن چون همزبان هستند .

من خودم بختیاری هستم و از سید و میرزا متولد شدم که سیدها به اعراب باز میگردن همانطور که رهبری هم سید و سید فاطمی هستند پس ایشون میتوانند رهبر برای ملت عرب شیعه هم باشند همانند سید حسن و امام موسی صدر که ایشان حتی مد نظر اما خمینی برای رهبری ایران بودند .
[color=red]پس خواهش میکنم زمانی که در مورداعراب صحبت میکنید متوجه حکام عرب باشید تا ملتهای عرب .[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]وزير خارجه مصر در واكنش به اظهارات سيد حسن نصرالله مبني بر تظاهرات مردم مصر در فشار به دولت براي باز كردن گذرگاههاي غزه مدعي شد كه اين اظهارات اعلام جنگ عليه ملت مصر است. [/quote]

سلام. خب بعضی از دول عربی بدنبال بهانه گیری از حزب الله بودند که خدا رو شکر به زعم خودشون این بهانه رو یافتند. احتمالا وزیر امورخارجه مصر فقط کانال المنار رو نگاه میکنه و از حوادث پیرامونش بی خبر هست.

[quote]ابوالغيط با اشاره به اينكه "نصرالله معني سخنان خود را نمي‌داند"[/quote]

بین ندانستن و نفهمیدن زمین تا اسمون فرق هست.اگر تا الان نفهمیدید انشاالله تا اخرش هم نمیفهمید. فقط روزی خواهید فهمید که ......... قصد کند ........ ( نقاط خالی پر خواهد شد.انشاالله )

[quote]ابوالغيط سيد حسن نصرالله را فردي هرج‌ومرج‌ طلب دانست و تاكيد كرد كه هرج‌ومرج به نفع ساكنان منطقه نيست. [/quote]

[color=red]چنان هرج و مرجی توسط ایادی خودتون در منطقه براه خواهد افتاد که نه فقط چشمانتون کور میشه بلکه در این اتش خواهید سوخت. ان روز دیر نیست !!![/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دانشجويان ايراني در نامه‌اي سرگشاده به رئيس دفتر حافظ منافع مصر به اين كشور مهلت دادند تا 48 ساعت آينده حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي را محكوم و در غير اين صورت خاك ايران را ترك كند.

به گزارش فارس، متن كامل اين نامه كه از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر كشور، دفتر تحكيم وحدت، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور، اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان سراسر كشور و جنبش عدالتخواه دانشجويي به شرح ذيل است:

عمرو الزيات رئيس دفتر حفاظت منافع مصر در ايران
فرزندان انقلابي خميني كبير، اين بار اجازه نخواهند داد تا خائنان امت، همدست با كفار حربي، خون مظلومان را بمكند.
مطمئن باشيد، مردم مقاوم غزه ديگر چيزي براي از دست دادن ندارند، تا از مقاومت دست بردارند. پس لااقل حاكم خائن كشورتان تا دير نشده است، در مقابل وجدان بيدار امت اسلامي و تاريخ بشريت، دست از حمايت ننگين خود از كفار حربي و گردنكش بردارد.
ديگر، پرونده خيانت‌هاي حسني مبارك، بسيار قطور شده است. ملت‌هاي جهان اسلام از كاركرد غيرقابل قبول، نامشروع و بر خلاف ميل و خواست عمومي ملت مسلمان مصر، ناراضي هستند. كاري نكنيد كه نگاه ملت‌هاي مسلمان به شما همانند نگاه به رزيم سفاك و خون آشام صهيونيستي و آمريكاي جنايتكار باشد و در رديف منفورترين‌ها قرار گيريد.
تجربه انقلاب ايران نشان داده حمايت و همراهي ملت ها در ثبات حكومت‌ها بسيار مؤثرتر از وابستگي به ابرقدرت‌هاي پوشالين است.از عاقبت ننگين صدام درس بگيريد و بدانيد زمانيكه تاريخ انقضاي شما برسد، به همان سرنوشت دچار خواهيد شد.
در صورتي كه شما دست از سكوت و حمايت خود از اين حمله وحشيانه، برنداريد، شريك جنايات آن رژيم غاصب خواهيد بود و شريك جرم كشوري جعلي، از نظر ما نيز غير مشروع است. ما مطمئنيم اين نگاه ما دانشجويان، نگاه تمامي دانشجويان مسلمان در كشورهاي اسلامي است.
ما دانشجويان انقلابي، از شما مي‌خواهيم اين مطالبات را به كشور متبوع خود منتقل نمائيد:
1. دولت مصر، بايد طي 48 ساعت آينده، سكوت ننگين‌بار خود را بشكند و حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي را محكوم نمايد.
2. مسئولين مصري بايد گذرگاه‌ها را باز كنند تا پول و غذا و مواد پزشكي وارد غزه شود و از نظر سياسي به مردم غزه كمك كند تا تجاوز عليه اين مردم خاتمه يابد.
3. در غير اين صورت، شما و مسئولين اين دفتر بايد تا ساعت 12 روز پنج شنبه خاك ايران را ترك نمائيد.
4. پس از اتمام اين مهلت، دانشجويان به پشتوانه توده ميليوني ملت مسلمان ايران ، وظيفه انقلابي خود را همانند آنچه كه در 13 آبان 1358 رخ داد، به انجام خواهند رساند.
بسيج دانشجويي دانشگاههاي سراسر كشور
اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاههاي سراسر كشور
اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان سراسر كشور
جنبش عدالتخواه دانشجويي
دفتر تحكيم وحدت
رجانيوز
-----------------------------------------------------------------------------------------------

فكر كنم ديگه وقتشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دانشجويان ايراني در نامه‌اي سرگشاده به رئيس دفتر حافظ منافع مصر به اين كشور مهلت دادند تا 48 ساعت آينده حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي را محكوم و در غير اين صورت خاك ايران را ترك كند.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

فكر كنم ديگه وقتشه[/quote]

امیدوارم که این حرکت به مرحله عمل نرسه و دستگاه دیپلماسی کشور بتونه از طریق دیپلماتیک راههای بهتری رو پیدا کنه. در این زمان شاید نتیجه عکس داشته باشه. به عقیده من بایستی این حرکتها با وزارت امورخارجه هماهنگ شده و کاری خارج از اصول دیپلماتیک انجام نشه. انشاالله.

[color=red]وقت چی دوست عزیز جناب الکساندر ؟؟؟ ایران در شرایطی نیست که بخواد با حرکتی نسنجیده رودروی کشورهای عربی بشه. این خواست دشمنان هست.
این نه نشانه ترس ما هست نه ..... میدونید نتیجه اینکار چی خواهد شد؟[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.