hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

[quote]خدا خالد صادق را بیامرزد! icon_biggrin[/quote]



خالد صداق که خبرنگار ایران تو غزه هستش
منظور دوستان خالد اسلامبولی هستش

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]- 574 شهید و بیش از 2700 زخمی تا روز 11 حمله به غزه
- منابع محلی: 30% شهدا کودکان هستند
- در بمباران اشتباه اسرائیل 3 سرباز کشته شدند
- درگیریهای شدید بین حماس و اسرائیل در شرح غزه ادامه دارد که در پی آن یک نفربر اسرائیل منهدم شد و تعدادی ارتشی کشته و زخمی شدند
- حماس مانع پباده سازی نیروهای آبی اسرائیل شد
- [b]خبرنگار العالم توسط اسرائیل دستگیر شد[/b] (الجزیره)
- شیمون پرز: هیچ کودکی توسط ما کشته نشده
- یک مقام اسرائیل: هدف از این جنگ گرفتن زهرچشم از ایران و حزب الله است!!!!
- ارتش اسرائیل: احتمال تحرک حزب الله بر علیه ما وجود دارد
[color=red]-[size=24] هواپیماهای اسرائیل به آسمان لبنان تجاوز کردند[/size][/color]
- اسرئیل ابن حمله را عمدا قبل از رفتن بوش طرح ریزی کرده بود (نیویورک تایمز)

. واقعا صحنه ها تکان دهنده هستن، کودکان زیادی شهید شدن سنشون به 10 سال هم نمیرسه
لعنت به اسرائیلیا لعنت بر حامیان اسرائیل

مصر یه [color=red][b]خالد[/b][/color] دیگه لازم داره[/quote]

میگم همین نمی تونه مجوز حمله حزب الله به اسرائیل باشه؟
راستی چرا به سمت هواپیما شلیک نکردن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]يك افسر فرماندهي مركزي ارتش رژيم صهيونيستي به هلاكت رسيد[/color][/size]

به گزارش فارس، روزنامه صهيونيستي "جروزالم‌پست" به نقل از ارتش رژيم صهيونيستي در شماره امروز خود نوشت: يكي از افسران ارتش اسرائيل كه متعلق به "تيپ چتربازان" بود در درگيري‌هاي اواخر وقت دوشنبه در شمال نوار غزه كشته شد.
تيپ چتربازان واحدي از چتربازان در فرماندهي مركزي ارتش رژيم صهيونيستي است كه انجام عمليات‌هاي ويژه‌اي را بر عهده دارد.
هنوز مشخص نيست كه اين افسر صهيونيست در درگيري با نيروهاي مقاومت كشته شده است يا بر اثر اصابت گلوله توپ تانك‌هاي ارتش اسرائيل از پاي در آمده است.
بر اساس گزارش‌هاي رسيده از منابع نزديك به اسرائيل سه صهيونيست بر اثر شليك اشتباهي گلوله توپ كشته و تعدادي از آنها به شدت زخمي شده بودند.
مبارزان فلسطيني در يورش شب گذشته نيروهاي يگان ويژه رژيم صهيونيست به اردوگاه جباليا در نوار غزه نزديك به 10 نظامي صهيونيست را كشته و بيش از 30 تن از آنها از جمله فرمانده يگان ويژه گولاني را زخمي كردند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]خدا خالد صادق را بیامرزد! icon_biggrin[/quote]



خالد صداق که خبرنگار ایران تو غزه هستش
منظور دوستان خالد اسلامبولی هستش[/quote]
میدونم به خاطر همین میگم چون خبرنگار العالم
بعدشم هادی جان خدا میدونه اینا تو کدوم قبرستونی بودن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][align=center][size=24]بولتون:غزه را به مصر بدهید[/size][/align]
نماينده سابق آمريكا در سازمان ملل متحد چنين مي‌پندارد كه براي حل درگيري بين اعراب و اسرائيل، نوار غزه بايد تحت كنترل مصر درآيد.

به نقل از فارس و به گزارش خبرگزاري ريانووستي روسيه، جان بولتون، معاون سابق وزير امور خارجه آمريكا ابراز عقيده كرد كه همچنين كنترل كرانه باختري رود اردن نيز بايد به كشور اردن باز گردد.

.
.
.

[/quote]
سلام

با این پدرسوخته ها باید مثل خودشون رفتار کرد و مثل خودشون بهشون جواب داد تا توطئشون به خودشون برگرده :

[quote][b][color=red]واكنش نخست وزير سابق تركيه به فجايع غزه
اربكان: امريكا يك ايالت خود را به اسرائيل بدهد[/color][/b]

[img]http://media.farsnews.com/Media/8705/Images/jpg/A0486/A0486152.jpg[/img]

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه واكيت تركيه، نجم الدين اربكان نخست وزير سابق تركيه كه عليرغم كهولت سني براي حمايت از مردم مظلوم غزه از طريق ويديو كنفرانس در تظاهرات مردم آنكارا سخنراني مي كرد، خطاب به امريكا اظهار داشت اگر اسرائيل را دوست دارد يكي از ايالت هاي خود را به اين رژيم بدهد.
بنا بر همين گزارش ، وي با اشاره به اينكه مسلمانان همواره در سرزمين فلسطين منادي صلح و دوستي بوده اند در ادامه افزود: امپرياليست هاي نژادپرست در اين سرزمين مقدس همواره به ظلم و فساد پرداخته اند. وي همچنين تاكيد كرد «پيمان سرو» نيز فقط به دليل تاسيس رژيم صهيونيستي پيش روي دولت عثماني گذاشته شد، ولي مردم آناتولي در آن دوره اجازه اين كار را ندادند.
اربكان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت امپرياليسم در پروژه اشغال عراق و افغانستان و مطرح ساختن پروژه خاورميانه بزرگ، در حقيقت نابودي تركيه را نيز مد نظر دارد.

[url=http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8710170380]منبع[/url][/quote]

دمش گرم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چیزی که این روزها زیاد شنیده میشه اینه که حمایت آمریکا و اروپا و ... از اسرائیل ، نشون دهندهء نفوذ یهودیها و صهیونیستها در اونهاست . در صورتیکه به نظر من این حرف تنها بزرگ کردن بیش از حد این یهودیهای پدرسوختس . اینها اگر انگلیس رو نداشتند اینهمه نمیتونستند شکر خوری کنند . به نظر من حرف درست اینه که حمایت آمریکا و اروپا از اسرائیل نشون میده که اینها منافعشون با اسرائیل یکیه و در تمام این 60 سالی که اسرائیل تشکیل شده ، در حقیقت داره نقش نمایندهء این پدرسوخته ها رو در منطقهء خاورمیانه بازی میکنه و همونطور که لیونی گفت ، اسرائیل در حقیقت داره به نمایندگی از دنیای آزاد ( شما بخوانید دنیای وحشیها و پدرسوخته ها ) میجنگه و این جنگ ، جنگ ارزشهاست . از اون دهان دروغگوش برای یکبار هم شده حرف راست بیرون اومد ( غیر از قسمت دنیای آزادش ! ) . بقول سید حسن نصرالله امروز هر که با غزه باشه طرف حقه و هر که با غزه نباشه ، طرف باطل قرار میگیره ...

راستی اوضاع داره عین جنگ 33 روزه پیش میره . دیشب و امروز هم که حماس گفت مناطق دورتری رو هدف میگیریم . عین کاری که حزب الله کرد و نیومد روز اول ، نقطهء آخر رو بزنه . کاری که میتونست انجام بده اما با سیاست درست و برنامه ریزی عاقلانه ، دست به پرتاب موشک زد . حالا دیگه مثل سالهای قبل فقط فلسطینیها نیستند که باید در ترس و وحشت به سر ببرند و کشته بدن ... الان اگه فلسطینیها و لبنانیها بترستند ، یهودیهای حرامزا... هم باید بترسند . همین ترس موجب نابودی اسرائیل میشه . انشاالله ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]چیزی که این روزها زیاد شنیده میشه اینه که حمایت آمریکا و اروپا و ... از اسرائیل ، نشون دهندهء نفوذ یهودیها و صهیونیستها در اونهاست . در صورتیکه به نظر من این حرف تنها بزرگ کردن بیش از حد این یهودیهای پدرسوختس . اینها اگر انگلیس رو نداشتند اینهمه نمیتونستند شکر خوری کنند . به نظر من حرف درست اینه که حمایت آمریکا و اروپا از اسرائیل نشون میده که اینها منافعشون با اسرائیل یکیه و در تمام این 60 سالی که اسرائیل تشکیل شده ، در حقیقت داره نقش نمایندهء این پدرسوخته ها رو در منطقهء خاورمیانه بازی میکنه و همونطور که لیونی گفت ، اسرائیل در حقیقت داره به نمایندگی از دنیای آزاد ( شما بخوانید دنیای وحشیها و پدرسوخته ها ) میجنگه و این جنگ ، جنگ ارزشهاست . از اون دهان دروغگوش برای یکبار هم شده حرف راست بیرون اومد ( غیر از قسمت دنیای آزادش ! ) . بقول سید حسن نصرالله امروز هر که با غزه باشه طرف حقه و هر که با غزه نباشه ، طرف باطل قرار میگیره ...

راستی اوضاع داره عین جنگ 33 روزه پیش میره . دیشب و امروز هم که حماس گفت مناطق دورتری رو هدف میگیریم . عین کاری که حزب الله کرد و نیومد روز اول ، نقطهء آخر رو بزنه . کاری که میتونست انجام بده اما با سیاست درست و برنامه ریزی عاقلانه ، دست به پرتاب موشک زد . حالا دیگه مثل سالهای قبل فقط فلسطینیها نیستند که باید در ترس و وحشت به سر ببرند و کشته بدن ... الان اگه فلسطینیها و لبنانیها بترستند ، یهودیهای حرامزا... هم باید بترسند . همین ترس موجب نابودی اسرائیل میشه . انشاالله ...[/quote]

سلام

اشتباه نکن عزیز. دنیای اقتصاد امریکا بر پایه ثروتمندان صهیونیستی در حال گردشه. عمده سهامداران شرکتهای بزرگ و بانکهای امریکا در دست این اقلیت هست. اگر اسرائیل به نماینده دنیای زورگویی در حال جنگه حماس نیز نماینده جامعه مظلوم و ستم کشیده هست. به همین خاطر رهبر انقلاب فرمودند که همگی مسلمانان باید در امر دفاع از غزه کمک کنند.
در مورد بخش دوم مطلبتون نیز بگم در توضیحی که خدمت یکی از دوستان دادم که چرا از ابتدا از موشکهای دور برد تر استفاده نشد همین تاکتیک ذکر شد.
در حقیقت حماس سعی داشت با استفاده از موشکهای کوتاه برد قسام ، جامعه صهیونیستی رو وادار به عقب نشینی و ادامه مذاکرات اتش بس کنه که با ادامه ددمنشیها مجبور به استفاده از موشکهای دور برد شد. اینکه که میگن فلان کشور موشک فلان رسونده یک حربه تبلیغی سوخته و فرسوده هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]اسرائيل از يك سال و نيم پيش براي تجاوز به غزه آماده بود[/color][/size]
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري لنتا، نظاميان اسرائيلي حدود يك سال و نيم است كه براي حمله زمين به نوار غزه آماده مي شوند آنها در يكي از پايگاه هاي نظامي خود مدلي از شهرهاي غزه را ساخته و در آن پايگاه مشغول تمرين و آموزش نظامي بودند. اين اطلاعات را خبرگزاري فرانس پرس در مصاحبه با يك ژنرال ارتش رژيم صهيونيستي ژنرال آوي بنا ياهو منتشر كرد.
بر طبق اظهارات اين ژنرال اسرائيلي نظاميان ارتش اسرائيل تمام كوچه پس كوچه هاي غزه را شناسايي كرده اند مي دانند كه اهداف آنها در كجا واقع شده اند.
ژنزال بنا ياهو همچنين خاطر نشان كرد: سربازهاي ما يك سال ونيم است كه بر روي مدل كوچك شده غزه در پايگاه نظامي ارتش اسرائيل واقع در صحراي نقب تمرين و ممارست مي كنند.
بر طبق اظهارات وي ارتش رژيم صهيونيستي در جريان عمليان خود در نوار غزه يكي پس از ديگري به ساختارهاي اصلي حيات در غزه حملات سختي خواهد كرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رژيم صهيونيستي كه صبح امروز دو مدرسه در جنوب نوار غزه را بمباران كرده بود، ساعتي پيش با بمباران دو مدرسه ديگر در شمال نوار غزه دستكم 42 فلسطيني ديگر را كه بيشتر آنان زن و كودك هستند به شهادت رساند.

به گزارش فارس شبكه تلويزيوني الجزيره لحظاتي پيش اعلام كرد: رژيم صهيونيستي مدرسه الفاخوره در اردوگاه جباليا را بمباران كرد.
در اين حمله دستكم 10 فلسطيني به شهادت رسيده و شماري ديگر زخمي شدند.
اين شبكه همچنين گزارش داد صهيونيست‌ها مدرسه‌اي وابسته به آنروا در نزديك مدرسه فاخوره نيز بمباران كردند كه بر اثر اين حمله بيش از 30 فلسطيني به شهادت رسيده و بيش از 30 تن نيز زخمي شدند.
مقامات پزشكي و سازمان ملل صبح امروز اعلام كردند، بر اثر حمله اسرائيل به دو مدرسه سازمان ملل در جنوب غزه دستكم پنج فلسطيني به شهادت رسيدند.
بر اساس اين گزارش دو نفر در حمله به يكي از مدارس سازمان ملل در خان يونس در جنوب نوار غزه و سه نفر ديگر در حمله هوايي به مدرسه ديگري به شهادت رسيدند.
وحشي‌گيري صهيونيست‌ها به جايي رسيده است كه پس از هدف قرار دادن 11 مسجد و چند مدرسه ديگر به بهانه محل پرتاب موشك‌هاي دفاعي حماس، اكنون به مدارس سازمان ملل نيز حمله مي‌برند.

هر دو اين مدارس توسط "آنروا" يا آژانس سازمان ملل براي آوارگان فلسطيني اداره مي‌شد. يورش وحشيانه صهيونيست‌ها به نوار غزه كه از شنبه هفته گذشته آغاز شده است تا كنون منجر به شهادت 600 فلسطيني و زخمي شدن بيش از سه هزار نفر شده است. :oops:

واقعاْ براي اين صهيونيست هاي وحشي متاسفم . اين قوم حيوان صفت نبايد قدرت داشته باشند وگرنه... icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در جريان يک مسابقه بسکتبال بين تيمهايي از رژيم صهيونيستي و ترکيه در شهر انکارا بازيکنان اسرائيلي بعد از روبرو شدن با اعتراضات خشمگينانه صدها نفر از تماشاگران ترک مجبور شدند به رختکن فرار کنند.
تماشاگران ترک در حالي که مشتهاي خود را در هوا تکان مي دادند فرياد مي زدند " الله اکبر".
يک گروه اسلامگرا هم پيش از شروع مسابقه پرچم اسرائيل را در مقابل ورزشگاه اتش زد.

بچه ها ميبينيد؟ در اكثر جهان ملت ها با صهيونيست هاي وحشي مخالفند اما امان از دست اين حكومت هاي وابسته و دست نشانده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
سلام

اشتباه نکن عزیز. دنیای اقتصاد امریکا بر پایه ثروتمندان صهیونیستی در حال گردشه. عمده سهامداران شرکتهای بزرگ و بانکهای امریکا در دست این اقلیت هست. اگر اسرائیل به نماینده دنیای زورگویی در حال جنگه حماس نیز نماینده جامعه مظلوم و ستم کشیده هست. به همین خاطر رهبر انقلاب فرمودند که همگی مسلمانان باید در امر دفاع از غزه کمک کنند.
در مورد بخش دوم مطلبتون نیز بگم در توضیحی که خدمت یکی از دوستان دادم که چرا از ابتدا از موشکهای دور برد تر استفاده نشد همین تاکتیک ذکر شد.
در حقیقت حماس سعی داشت با استفاده از موشکهای کوتاه برد قسام ، جامعه صهیونیستی رو وادار به عقب نشینی و ادامه مذاکرات اتش بس کنه که با ادامه ددمنشیها مجبور به استفاده از موشکهای دور برد شد. اینکه که میگن فلان کشور موشک فلان رسونده یک حربه تبلیغی سوخته و فرسوده هست.[/quote]
سلام

اینکه اسرائیل چقدر در اقتصاد آمریکا نفوذ داره به نظر من چندان مهم نیست . مهم اینه که اگه منطقهء خاورمیانه و آمریکا پیشرفت کنه دیگه کشورهای نفت خیز این منطقه خودشون به نفت بیشتری نیاز پیدا میکنند و نفتی به اروپا و آمریکا صادر نمیشه . اگر کشورهای این منطقه پیشرفت کنند دیگه سرمایهء ایرانیها و اعراب و ... به آمریکا و اروپا منتقل نمیشه . اگر کشورهای این منطقه پیشرفت کنند دیگه نخبه های این ممالک به آمریکا و اروپا مهاجرت نمیکنند .اگر کشورهای این منطقه پیشرفت کنند و روی آرامش و امنیت رو ببینند ، خیلی از سرمایه هایی که از مناطق مختلف دنیا راهی آمریکا و اروپا میشن ، سر از خاورمیانه و آفریقا در میارن . اگر کشورهای این منطقه پیشرفت کنند ، نیروی انسانی که هر ساله راهی آمریکا و اروپا میشن ( غیر از نخبه ها ) تا حد زیادی کاهش پیدا میکنه . با توجه به این دلائل و شاید چندین دلیل دیگه که در حال حاضر در ذهنم نیست ، منفعت آمریکا و اروپا در اینه که این مناطق همواره در ناامنی به سر ببرند . روزگاری با حمایت از صدام و روزگاری با حمایت و پر و بال دادن به طالبان . همین الان در آفریقا قضیهء دزدهای دریائی خلیج عدن بوجود اومده و مطمئنا آمریکا و اروپا پشت این قضیه هستند . وگرنه این دزدها نمیتونستند براحتی سلاح تهیه کنند . چه کسی از دیکتاتورهای منطقهء خاورمیانه حمایت میکنه ؟ غیر از اینه که آمریکا و اروپا بزرگترین حامیان اینها هستند ؟ چرا ؟ به همون دلیلی که از اسرائیل حمایت میکنند . چون وجود اینها برای ناامن بودن و پیشرفت نکردن خاورمیانه لازمه . حساب دودوتا چهارتاست . قبل از اسرائیل چه کسی بر فلسطین حکومت میکرد ؟ قبل از انگلیس چی ؟ جنگ جهانی رو راه انداختند و امپراطوری عثمانی رو که یکی از قدرتهای بزرگ خاورمیانه و اروپا بود تجریه کردند تا بتونند یکه تاز این منطقه باشند . بدون اینکه قدرتی رو در مقالبلشون ببینند . از تجزیهء عثمانی ، عراق و سوریه و فلسطین و نیز دیگر کشورهای عربی خاورمیانه ( حاشیهء خلیج فارس ) و بلغارستان و بوسنی هرز گوین و صربستان و رومانی و ... بوجود اومد . عراق و فلسطین رو انگلیس بدست گرفت و سوریه رو فرانسه . به همین هم اکتفا نکردند و سوریه رو هم تجزیه کردند و لبنان رو بوجود آوردند . الان اکثر کشورهایی که از امپراطوری عثمانی و یا از ایران جدا شدند ( در منطقهء خاورمیانه و قفقاز ) ، یا در نا امنی به سر میبرند ( فلسطین و عراق و افغانستان و گرجستان و عربستان و بحرین و ... ) و یا در دست دیکتاتورها قرار دارند . بعد هم انگلیسیها برای حفظ وجهه ، فلسطین رو بدست یهودیها دادند تا چهرهء خودشون رو تطهیر کنند ( و پیگیری منافعشون رو به یهودیها بسپرند ). میدونید اسم گردانهای عزالدین قسام رو از کجا آوردند ؟ عزالدین قسام ، مبارزی سوریه ای ( به بیان درست تر ، رهبر مبارزات علیه "بریتانیای صغیر و تشکیل اسرائیل" ) بود که در دوران اشغال فلسطین بدست بریتانیای صغیر ترور شد . جنایاتی که این انگلیسیها در فلسطین کردند ، کم از جنایات یهودیها نداشت . آیا جنایات انگلیسیها در فلسطین بخاطر نفوذ یهودیها در اقتصادشون بود ؟ الان هم دستشون با هم در یک کاسه هست . به همین دلیل وقتی اسرائیل جنایتی میکنه ، همهء شغالها به زوزه میفتند و دست به توجیه جنایاتش میزنند و ازش حمایت میکنند . اینها همه دارای منافع مشترکند و بخاطر همین منافع حتی حاضرند ناموسشون رو هم به فروش برسونند چه برسه به چشم پوشی از حقوق بشر و عدالت و ...

برای درک حقیقت خیلی از مسائل ، باید اونها رو ساده کرد بعد بهشون نگاه کرد نه اینکه انچنان پیچیدش کنیم که اصلا از درک خارج بشن .

موفق باشید .

یا حق ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اینکه اسرائیل چقدر در اقتصاد آمریکا نفوذ داره به نظر من چندان مهم نیست . مهم اینه که اگه منطقهء خاورمیانه و آمریکا پیشرفت کنه دیگه کشورهای نفت خیز این منطقه خودشون به نفت بیشتری نیاز پیدا میکنند و نفتی به اروپا و آمریکا صادر نمیشه . اگر کشورهای این منطقه پیشرفت کنند دیگه سرمایهء ایرانیها و اعراب و ... به آمریکا و اروپا منتقل نمیشه .[/quote]


سلام .اتفاقا بسیار مهم است . نه فقط در امریکا بلکه سیطره نفوذ این رژیم در اروپا نیز مشاهده میشه. در مورد صدور نفت هنوز 70 % درامد ارزی ما از صدور همین نفت به خارج از کشور است.در مورد خروج سرمایه بعلت امور اداری دست و پا گیر در کشور و بوروکراسی، بعضی از مردم تمایل به سرمایه گزاری در خارج رو دارند.

[quote]اگر کشورهای این منطقه پیشرفت کنند دیگه نخبه های این ممالک به آمریکا و اروپا مهاجرت نمیکنند .[/quote]

در مورد خروج نخبه ها نیاز به سرمایه گزاری کلان هست که هنوز تحقق کامل نشده ولی داره کارهای زیر بنایی انجام میشه . متاسفانه پیشنهادات اونقدر اغوا کننده هست که شاید اگر من و شما بودیم حتما اینکار رو میکردیم.

[quote]اینها همه دارای منافع مشترکند و بخاطر همین منافع حتی حاضرند ناموسشون رو هم به فروش برسونند چه برسه به چشم پوشی از حقوق بشر و عدالت و ...

برای درک حقیقت خیلی از مسائل ، باید اونها رو ساده کرد بعد بهشون نگاه کرد نه اینکه انچنان پیچیدش کنیم که اصلا از درک خارج بشن . [/quote]

در اینکه این کشورها دستشون دردست هم هست شکی وجود نداره ولی در مورد ناموس فروشیشون هنوز اطلاع موثقی ندارم !!! .[color=red] به هر حال لطف کنید حساب مردم کشورهایاروپایی و امریکایی رو از دولت و یا سیاستهای دولتشون جدا کنیم. [/color]

موفق باشی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شهداي غزه به 592 نفر ومجروحان به 2800 نفر افزايش يافت
[color=red]رژيم صهيونيستي13 عضو يك خانواده را به شهادت رساند[/color]

خبرگزاري فارس: نظاميان جنايتكار صهيونيستي در بمباران توپخانه‌اي شرق شهر غزه 13 عضو يك خانواده را به شهادت رساندند.
[color=blue].......................................................[/color]

به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني "الجزيره"، ارتش رژيم صهيونيستي در حال بمباران توپخانه‌اي شمال نوار غزه است و تعداد زيادي از جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي در آسمان شهرك بيت لاهيا در شمال غزه پرواز مي‌كنند.
خبرنگار الجزيره گزارش داد اكثر قريب به اتفاق زخمي‌ها و شهداي فلسطيني كه امروز به بيمارستان منتقل مي‌شوند از غيرنظاميان هستند و آخرين آمار حاكي از به شهادت رسيدن 592 فلسطيني تا عصر امروز و زخمي شدن 2 هزار و 800 نفر حكايت دارد.
رژيم صهيونيستي امروز 25 منزل خانواده هاي فلسطيني و يك بازار محلي البريج در شهر غزه را بمباران كرده است.
نظاميان صهيونيستي همچنين به داخل شماري از خانه‌هاي فلسطينيان در بيت لاهيا يورش بردند. ..........................
.[color=blue].................................................[/color]
توجيه سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي درباره كشتار كودكان
كودكان فلسطيني به سوي اسرائيل موشك شليك مي‌كنند

[color=red]خبرگزاري فارس: سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي در پاسخ به اين سئوال كه چرا اسرائيل كودكان فلسطيني را هدف قرار مي‌دهد ادعا كرد اين كودكان به سوي اسرائيل موشك شليك مي‌كنند.
[/color]
-------------------------------

به گزارش فارس، "آفيخاي ادرعي"،‌ سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي در گفت‌وگو با شبكه تلويزيوني "الجزيره" نتوانست حملات امروز ارتش اين رژيم به دو مدرسه وابسته به آژانس بين‌المللي كاريابي و حمايت از فلسطينيان را كه به كشته شدن 20 فلسطيني و زخمي شدن شماري ديگر منجر شد، توجيه كند.
وي درباره اينكه چرا اسرائيل كودكان فلسطيني را هدف قرار مي‌دهد ادعا كرد اين كودكان نيز به سوي اسرائيل موشك شليك مي‌كنند و در اين حال خبرنگار الجزيره گفت چگونه كودك چند ماهه يا چند ساله و مادران آنها به سوي اسرائيل موشك‌پراكني مي‌كنند و در اين حال سخنگوي ارتش صهيونيست‌ها نتوانست پاسخ قانع كننده‌اي بدهد و به حاشيه رفت.
در حالي كه گردان‌هاي قسام اعلام كردند كه نزديك به 21 نظامي صهيونيست در حملات غزه به هلاكت رسيده‌اند سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي ادعا كرد تنها 6 نظامي ارتش اسرائيل كشته شده و هفتاد تن زخمي شدند.
ارتش رژيم صهيونيستي امروز همچنين اعلام كرد: يكي از افسران ارتش اسرائيل كه متعلق به "تيپ چتربازان" بود در درگيري‌هاي اواخر وقت دوشنبه در شمال نوار غزه كشته شد.
گردان‌هاي قسام نيز اعلام كردند: [color=red]مبارزان فلسطيني فرمانده يگان ويژه گولاني را شب گذشته در همين عمليات به هلاكت رساندند.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.