hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

مقاومت غزه وارد دوازدهمين روز شد
[color=red][size=18]660شهيد و 2590 زخمي حاصل حملات رژيم صهيونيستي به غزه[/size][/color]

خبرگزاري فارس: در دوازدهمين روز حملات هوايي رژيم صهيونيستي به نوار غزه شمار شهداي اين تجاوز ددمنشانه به بيش از 660شهيد كه نيمي از آنها را كودكان و زنان تشكيل مي‌دهند و 2هزار و 590زخمي رسيد.

به گزارش فارس، «معاويه حسنين» رئيس بخش اورژانس وزارت بهداشت فلسطين به خبرگزاري فرانسه گفت: از آغاز حمله نظامي اسرائيل به نوار غزه، 660فلسطيني از جمله 215كودك و 98زن شهيد شدند.
وي افزود: در اين حمله همچنين 2هزار و 590نفر ديگر نيز زخمي شدند.
وي گفت: اين آمار همچنين شامل شهدا و مجروحان بمباران يك مدرسه در جباليا واقع در شمال نوار غزه از سوي جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي است كه طي آن 43نفر شهيد و يكصد نفر ديگر زخمي شدند.
نظاميان صهيونيست ديروز نيز 13عضو يك خانواده را در شرق نوار غزه شهادت رساندند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ضمن انتقاد از اقدامات دفاعي جنبش مردمي حماس
[size=18]حمايت تلويحي نماينده سازمان ملل متحد در تهران از رژيم صهيونيستي[/size]

خبرگزاري فارس: دفتر سازمان ملل متحد در تهران در تماسي با خبرگزاري فارس خواستار حذف بيانيه قبلي خود كه در تاريخ 16 دي سال جاري در خبرگزاري فارس درج گرديده شد كه در آن اقدامات حماس در دفاع از خود محكوم و حق اسرائيل به رسميت شناخته شده بود.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، دفتر سازمان ملل در تهران خواستار درج اصلاحيه‌اي در خصوص بيانيه قبلي خود شد اما همچنان در اين اصلاحيه نيز تلاش‌هاي رزمندگان حماس را محكوم كرده و ضمن به رسميت شناختن حق اسرائيل در حمله به غزه، تنها استفاده زياد از نيروي نظامي در اين منطقه را نادرست خواند.
هماهنگ كننده سازمان ملل متحد در ايران، همسو با حاميان رژيم صهيونيستي، تلاش‌هاي رزمندگان حماس را محكوم كرده و ضمن به رسميت شناختن حق اسرائيل در حمله به غزه، تنها استفاده زياد از نيروي نظامي در اين منطقه را نادرست خواند.
*متن اصلاحيه بيانيه سازمان ملل در تهران با اصرار شديد مسئولان اين دفتر به شرح زير است:
بلافاصله بعد از آغاز درگيري‌ها در غزه در 27 دسامبر 2008، بان كي مون دبير كل سازمان ملل متحد بيانيه‌اي صادر نمود كه در آن خواستار توقف تمامي خشونت‌ها گرديد.
ايشان به دفعات حملات راكتي رزمندگان حماس از غزه به اسرائيل را محكوم كرده است.
ضمن به رسميت شناختن حق اسرائيل براي دفاع از خود، دبير كل همچنين استفاده زياد ازنيروي نظامي در غزه را محكوم نموده است، در 28 دسامبر دبير كل همراه با درخواست شوراي امنيت خواستار توقف آني خشونت‌ها و تمامي فعاليت‌هاي نظامي شد. ايشان از ادامه خشونت‌ها اظهار تاسف و بار ديگر قويا خواستار توقف تمامي اقدامات خشنوت آميز گرديد.
در 4 ژانويه 2009 دبير كل رابرت سري هماهنگ كننده ويژه خود براي روند صلح در خاورميانه را به نيويورك فراخواند تا وي را از وضعيت موجود و تلاش هاي جاري ديپلماتيك آگاه سازد. ايشان همچنين جلسه اي با مشاوران ارشد خود به عنوان بخشي از پاسخ جاري سازمان ملل به تماي جنبه هاي بحران برگزار نمود. ايشان به گونه اي فعال با اعضاي شوراي امنيت و ساير نقش آفرينان كليدي بويژه رهبران عرب همكاري مي نمايند. دبير كل در تماس نزديك با مسئولان اسرائيلي براي اعمال فشار بر آنها براي نه تنها بازگشايي گذرگاه هاي كرم شالوم، بلكه كارني و نهد اوز براي اجازه عبور بويژه گندم و سوخت براي نيروگاه ها همچنين ساير ملزومات اساسي، است.
با در نظر گرفتن اوضاع حساس فعلي براي رسيدن به آتش بس، دبير كل از تمامي اعضاي جامعه بين المللي خواسته است تا اتحاد و تعهد خود را براي خاتمه دادن به اين بحران كه در حال تشديد است آشكار نمايند.
در پاسخ به پي آمدهاي انساني اين درگيري‌ها تا كنون 60 كاميون سازمان ملل حامل اقلام مورد نياز شامل ملزومات پزشكي وارد غزه شده است، در حاليكه سازمان جهاني بهداشت مشغول كنترل اثرات رخداد هاي اخير بر وضعيت سلامت مردم و خرابي تاسيسات بهداشتي است، اين نهاد سازمان ملل با همكاري تعدادي از كشور هاي عضو موفق شده است.
بسته‌هاي بهداشتي كه براي انجام عمل‌هاي جراحي و بهبود صدمات مختلف استفاده مي شوند را به غزه ارسال نمايد، همچنين يك اتاق عمل اورژانس بوسيله وزارت بهداشت دولت فلسطين و با همكاري سازمان جهاني بهداشت بر قرارشده است.
اين سازمان در حال پيگيري با مسئولان فلسطيني و اسرائيلي است كه تضمين نمايند اقلام بهداشتي شامل بسته‌هاي هاي پزشكي آماده‌ي تحويل، به دست آناني كه نيازمند هستند برسد.
برنامه جهاني غذا پخش اضطراري نان در بيت هانون براي 3000 نفر خانواده فقير را آغاز كرده است و اين نهاد سازمان ملل موفق به توزيع نان در 13 بيمارستان نيز شده است، صندوق جمعيت ملل متحد با همكاري ساير كارگزاري‌هاي سازمان ملل دارو، اقلام پزشكي به بيمارستان‌هاي عمده غزه ارسال نموده است.
همچنين اين صندوق از زنان آواره و خانواده‌هاي ايشان حمايت مي‌نمايد و صندوق كودكان ملل متحد (يونيسف) تعداد 355 بسته كمك‌هاي اوليه شامل اقلام پزشكي يك‌بار مصرف و 20 بسته شامل وسايل بهوش آوردن كه هر كدام مفيد براي خدمات رساني به 10 هزار نفر طي 3 ماه بوده به غزه ارسال كرده است.
يونيسف از 5 تيم روانشناسي كه هر يك شامل 20 تا 30 مدد كار اجتماعي، رونشناس، وكيل و داوطلب ميشوند حمايت مي كند كه آنان كمك مستقيم به كودكان و خانواده هاي ايشان پس از اوضاع اضطراري مي نمايند. آژانس امداد و كار سازمان ملل براي آوارگان فلسطيني 75 هزار ليتر سوخت كمك نموده كه از اين ميزان به دليل اوضاع امنيتي كه مانع حركت تانكر هاي سوخت مي شود فقط 35 هزار ليتر تاكنون توزيع گرديده است.
آژانس امداد و كار سازمان ملل براي آوارگان فلسطيني در خواست اضطراري 34 ميليون دلاري نموده كه اين رقم علاوه بر در خواست 462 ميليون دلاري قبلي جهت هزينه كردن در سرزمين هاي فلسطيني اشغال شده براي سال 2009 است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شبکه تلويزيوني الجزيره لحظاتي پيش در خبري فوري اعلام کرد شمار شهداي غزه از ابتداي حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تا کنون به ششصد و هشتاد نفر رسيده است.
تعداد زخمي هاي اين حملات نيز به بيش از سه هزار و پنجاه نفر رسيد.

[color=red]تلفات صهيونيستي ها افشا شد[/color]

کانال 10 رژيم صهيونيستي شمار زخمي هاي اين رژيم را از ابتداي يورش به غزه ،ششصد زخمي اعلام کرد.
به گزارش واحد مرکزي خبر از رام ا..، گروه هاي مقاومت فلسطيني در واکنش به کشتار بيش از 680 فلسطيني در غزه در مدت 12 روز، شهرک هاي صهيونيست نشين را موشک باران کردند.
اين خبر در حالي افشا شده است که رژيم صهيونيستي به رسانه هاي خود دستور داده بود آمار تلفات را سانسور کنند.
شمار کشته هاي نظاميان صهيونيست در غزه نيز پيشتر هفت نفر و تعداد زخمي ها هم
80نفر اعلام شده بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خبرگزاري فارس: يك تحليلگر فرانسوي با انتشار مقاله اي عربستان و مصر را شركاي اصلي اسراييل در حملات رژيم صهيونيستي به مردم بي دفاع غزه معرفي مي كند و رياض را تامين كننده اصلي هزينه اين جنگ مي داند.

به گزارش خبرنگار فارس در پاريس، تي يري ميسان، پژوهشگر، تحليلگر و مسئول پايانه اينترنتي ولتر در مقاله اي كه در اين پايانه منتشر ساخته عملا مصر و عربستان سعودي و اسراييل را سه عضو مثلثي مي داند كه طرح حمله به غزه را طراحي و به اجرا در مي آورند.
وي در مقاله خود مي نويسد: حمله اسراييل به غزه سمي است كه تركيب آن از مدت ها قبل ريخته شده بود.
اين پژوهشگر با مرتبط دانستن اين طرح به به انتخاب باراك اوباما به رياست جمهوري امريكا مي نويسد: از نظر اسراييل تغيير استراتژي امريكا با اهداف توسعه طلبانه اين رژيم همخواني ندارد. بنابر اين اسراييل كوشيد تا دولت جديد امريكا را در برابر عمل انجام شده قرار دهد. اما اين رژيم براي تحقق اين طرح خود مي بايست روي متحدان جديد نظامي خود يعني مصر و عربستان سعودي كه محور عجيب و جديد صهيونيسم – اسلامي در منطقه را ايجاد كرده اند، تكيه كند.
اين تحليلگر مي افزايد: دولتمردان اسراييل با اشاره به اين كه حماس از سوي امريكا يك گروه تروريستي شناخته شده است، اين عمليات را در راستاي تلاش هاي امريكا در مبارزه با تروريسم معرفي كرده و مي كوشند كه در اين زمينه غزه را با پاكسازي قومي از آن خود سازد يا دست كم در اين سرزمين ها به برقراري نظام آپارتايد در آن مبادرت ورزد.
به نوشته اين كارشناس فرانسوي اسراييل مي كوشد هر 5 تا 10 سال با انجام يك عمليات سنگين ريشه هر نوع مقاومت در بين فلسطيني ها بخشكاند. از همين روست كه روزنامه صهيونيستي هارتص در مقاله اي فاش ساخت كه اين ايهود باراك ، وزير دفاع اسراييل بود كه آتش بس شش ماه را نپذيرفت تا به اين ترتيب كاري نكند كه حماس بار ديگر از سايه بيرون آيد. او از اين فرصت سود جست تا با نقشه در زمان مناسب به نابودي آن ها مبادرت ورزد.
اين تحليلگر مي افزايد: از نظر امريكا و اسراييل مساله ايجاد يك حكومت فلسطيني ممكن است روزي تحقق بيابد اما اين كشور يا اين حكومت هاي پيشنهادي هيچگاه قرار نيست حاكم و مقتدر باشند. آن ها ارتش، سياست خارجي و ... نخواهند داشت و قدرت مالي آن ها تحت كنترل اسراييل خواهد بود. از همين روست كه آن ها مي خواهند با حذف نيروهاي مقاومت زمينه ايجاد مراكزي مانند اردوگاه هاي نگهداري سرخپوستان را فراهم آورند.
ميسان در ادامه به نقش عربستان و مصر اشاره دارد و مي افزايد: هيئت هاي مصر، اسراييل وسعودي در ماه هاي سپتامبر و اكتبر 2008 در مصر گرد هم آمدند. به گفته يك منبع مقاومت فلسطيني در پايان اين مذاكرات هيئت هاي حاضر توافق كرده بودند كه در صورت تحول انتخاباتي در امريكا اسراييل حمله وسيعي را به حماس آغاز كند كه در اين خصوص عربستان هزينه اين عمليات را تقبل نمايد و مصر نيز قرار است شبه نظامياني را به اين منطقه وارد سازد. اگر چه در گذشته نيز دولت هاي عربي دست اسراييل را براي حمله به فلسطيني ها بازگذاشته بودند اما اين نخستين بار است كه آن ها در طراحي جنگ اسراييل و در محور صهيونيسم اسلامي مشاركت مي كنند.

وي مي افزايد: اين نخستين بار است كه هزينه جنگ اسراييل در منطقه را نه امريكا بلكه يك كشور عربي آن هم عربستان سعودي تامين مي كند. رياض با تامين اين هزينه مي كوشد مهمترين جنبش سياسي سني را كه در كنترل خود ندارد از بين برد. هدف سعودي هاي از اين كار كاملا بارز است سران عربستان مي داند كه بايد هر آلترناتيو سني در منطقه را از بين ببرد تا خود بتواند برقدرت باشد. به همين دليل است كه عربستان گزينه پيوستن به محور صهيونيسم اسلامي را برگزيده است. اما مصر نيز نگران شورش اجتماعي از طريق خيزش اخوان المسلمين است.
وي مي افزايد: اما كماكان استراتژي نظامي همچون حمله اسراييل به لبنان در سال 2006 امريكايي است. بمباران ها براي حذف نيروهاي مقاومت نيست بلكه با هدف فلج كردن تمامي جامعه فلسطين است. اين همان اجراي نظريه پنج گانه جان آ واردن سوم است. به نوشته هارتص ايهود اولمرت و ايهود باراك و زيپي ليوني 18 دسامبر تصميم به انجام اين جنگ در پايان آتش بس گرفتند.
اين تحليلگر مي نويسد: در عرصه ميدان اسراييل ابتدا با حملات هوايي سپس با وارد كردن نيروي زميني خود راه را براي حضور شبه نظاميان عرب باز مي كنند. بر اساس اطلاعات موجود 10 هزار نيرو در نزديكي قرارگاه رفح مستقر شده اند. اين نيروها در مصر و اردن آموزش ديده اند و تحت فرماندهي ژنرال محمد دهلان، مشاور سابق امنيتي محمود عباس و همان كسي كه ياسر عرفات را مسموم كرد مي باشند.
وي اضافه مي كند: آن ها قرار است همان نقشي را كه نيروهاي الي هبيقه در زمان حمله آريل شارون به اردوگاه صبرا و شتيلا سال ها قبل ايفا كردند را بازي كنند.
تي يري ميسان در ادامه اضافه مي كند: اگر چه اكنون اين مثلث صهيونيستي سگ هاي شكاري خود را رها كرده اند اما مساله اين است كه طي دو سال گذشته شمار زيادي از نيروهاي مقاومت فلسطيني با تكنيك هاي جنگي شبيه حزب ا.. آشنا شده اند. به رغم آن كه آن ها از نظر تسليحاتي فاقد امكانات رزمي بايسته مي باشند و از توان دقيق آن ها اطلاعاتي در دست نيست اما در صورت شكست اسراييل در عرصه زميني، بعد از شكست اسراييل در لبنان و ناكامي مربيان اسراييل در گرجستان، اين امر مي تواند رسوايي بزرگي براي اين رژيم باشد.
اين تحليلگر كه هم اكنون به دليل مواضع خود در خارج از فرانسه به سر مي برد در بخش ديگري از اين مقاله به جنايات اسراييل اشاره مي كند و مي نويسد: اسراييل در هر جنگي به نقض بارز قوانين بين المللي مي پردازد اما براي اين كار در هر مرحله مقدمات ديپلماتيك فراهم مي شود تا فرصت كافي براي اين رژيم فراهم آيد و امريكا نيز در مرحله بعد در شوراي امنيت به وتوي هر قطعنامه مي پردازد.
در سال 2006 در زمان حمله اسراييل به لبنان رياست اتحاديه اروپا را رومانو پراودي از ايتاليا بر عهده داشت. در حمله اخير نيز نيكلا ساركوزي از فرانسه رياست اين اتحاديه را برعهده داشت. او اعلام كرد كه با گذاشتن دو روز از وقت گرانبهاي خود مي خواهد مشكلي را كه ديگران طي شصت سال نتوانستند حل كنند، حل كند. او بدون رعايت بي طرفي ابتدا زيپي ليوني، وزيرامور خارجه اسراييل را در اليزه به حضور پذيرفت. بعد از وي نيز سعد حريري، رهبر سني هاي هوادار سعودي لبنان را پيرفت و بعد از آن نيز با حسني مبارك، رئيس جمهوري مصر و محمود عباس، رئيس حكومت خودگران فلسطين و ايهود اولمرت، نخست وزير اسراييل تلفني گفتگو كرد.
از 27 دسامبر 2008 در ساعت 11 و نيم به وقت محلي نيروهاي رژيم صهيونيستي ابتدا با انجام حملات هوايي و در ساعت 18 و نيم به وقت محلي روز سه ژانويه حملات زميني به غزه را آغاز كردند.
مقامات اسراييل اعلام كرده اند كه هدف آن ها تنها توقف موشك پراني نيروهاي حماس مي باشد اما در عمل هدف نابودي اين حزب سياسي، نابودي ساختمان هاي آن و منازل نيروهاي آن و ... مي باشد. به عبارت ديگر هدف اين عمليات از بين بردن تمام اشكال اداري اين سازمان در غزه مي باشد.
پنرال دان هارل، رئيس ستاد مشترك ارتش اسراييل در اين مورد مي گويد: اين عمليات با عمليات هاي گذشته تفاوت دارد. ما سطح عمليات را بسيار بالا بسته ايم و ما در اين مسير حركت مي كنيم. ما فقط تروريست ها يا موشك هاي حماس را نشانه نگرفته ايم بلكه مجموعه دولت حماس را نشانه رفتيم ايم. ما تمام ساختمان هاي اداري، دولتي، نيروهاي امنيتي و .. را مي زنيم و مسئوليت تمام اين اقدامات را متوجه حماس مي دانيم. بديهي است نمي توان بدون اين كه سكنه ساختمان هاي مجاور آن ها آسيب نبينند اين اقدامات را انجام داد.
وي مي افزايد: مقامات اسراييل مدعي اند كه اين كار آن ها دفاع مشروع است. به ادعاي آن ها شليك راكت هاي حماس از زمان لغو آتش بس در 19 دسامبر 2008 علت اصلي حملات كنوني آن هاست.
ميسان مي افزايد: اين در حالي است كه اين حماس نبود كه آتش بس را لغو كرد. آتش بس منعقده بين حماس و اسراييل با وساطت مصر براي مدت 6 ماه منعقد شده بود و اسراييل متعهد شده بود كه در اين مدت به محاصره غزه پايان دهد و مصر نيز گذرگاه رفح را بگشايد و متقابلا حماس نيز شليك موشك هاي خود را متوقف سازد.
با اين وجود مصر و اسراييل به تعهدات خود عمل نكردند. حماس ماه ها جلوي راكت پراكني خود را گرفت اما بعد از نفوذ اسراييل به نوار غزه در نوامبر گذشته به حماس نيز به بيهودگي اين توافق يك طرفه پي برد.
به نوشته اين تحليلگر شليك موشك هاي حماس از سال 2001 عليه اسراييل آغاز شد و در اين مدت 2500 راكت به سمت اسراييل شليك شد كه طي اين 7 سال تنها 14 اسراييلي كشته شده اند. اين در حالي است كه حملات چند روز اسراييل صدها كشته و هزاران مجروح برجاي گذاشته است و حتي از زمان شكسته شدن آتش بس نيز اين موشك ها تلفات چنداني در اسراييل نداشته است.
وي مي نويسد: مفهوم دفاع مشروع به نسبيت ميان امكانات بستگي دارد. ارتش اسراييل در اين ميان با بمباران وسيع و بسيج بيش از 20 هزار نيروي مجهز عملا به جنگ با راكت هاي دست ساز و نوجوانان مسلحي كه با سنگ به مقاومت مي پردازند، رفته است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به دليل مقاومت سرسختانه رزمندگان فلسيطني
صهيونيست‌ها از خان‌يونس وادار به عقب‌نشيني شدند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، شاهدان فلسطيني گفتند، يگانهاي پياده نظام و دهها تانك اسرائيلي از شهر "خان يونس "در جنوب نوار غزه عقب‌نشيني كردند.
شاهدان گفتند دهها تانك اسرائيلي از اين منطقه به سمت ديوار امنيتي عقب‌نشيني كردند.
اين در حالي است كه يك سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي از تائيد يا رد آن خودداري كرد.
تانكهاي رژيم صهيونيستي صبح روز سه شنبه وارد خان يونس در نوار غزه شدند بودند كه به دليل مقاومت شديد گروههاي مقاومت ، وادار به عقب‌‌نشيني از اين شهر شدند.
رژيم صهيونيستي همچنان به سانسور خبري درباره شمار كشته‌هاي نظاميان خود در نبرد با مقاومت ادامه مي‌دهد.
[b][color=red]نيروهاي امداد رسان حقوق بشر مسلمانان ترك در غزه اعلام كردند كه شمار صهيونيست‌هايي كه در اين نبرد تاكنون به هلاكت رسيده‌اند، نزديك به [size=18]يكصد نفر[/size] رسيده است[/color][/b] و شمار مجروحان نظاميان اين رژيم نيز بسيار زياد است.
يك افسر صهيونيست بر اثر جراحت آورده در درگيرهاي شب گذشته به هلاكت رسيد.
از سوي ديگر نظاميان صهيونيست همچنان به حملات هوايي و زميني خود به منازل مسكوني و غيرنظاميان ادامه مي‌دهند به طوري كه در دوازدهمين روز حملات هوايي رژيم صهيونيستي به نوار غزه شمار شهداي اين تجاوز ددمنشانه به بيش از 660شهيد رسيد كه نيمي از آنها را كودكان و زنان تشكيل مي‌دهند. در اين حمله همچنين 2هزار و 590 فلسطيني ديگر زخمي رسيد.

http://www1.farsnews.com/newstext.php?nn=8710180134

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شنيدم مردم رو از خونه مي كشند بيرون توي يك خونه ي ديگر جمع مي كنند آن خونه رو منفجر مي كنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]لعنت به هر چه یهودیه . امیدوارم حماس این امکان رو داشته باشه که مثل حزب الله ، ناوهای جنگی اسرائیل رو منهدم کنه .

یا حق ...[/quote]

سلام دوستان

همین چند دقیقه قبل ، [color=red][b][size=18]"شبکه خبر" در خبری فوری اعلام کرد که حماس ، چند ناوچهء ساعر رو مورد هدف قرار داده .[/size][/b][/color]

چیز بیشتری اعلام نکردند . اگه کسی خبر بیشتری دید اینجا درج کنه .

یا حق ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]گروه آشيانه، سايت موساد را غير فعال كرد[/color][/size]


به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، سايت موساد، كه يكي از بزرگترين سايت‌هاي رژيم صهيونيستي است ، توسط گروه آشيانه كه از گروه‌هاي بزرگ هكري ايران است، DOWN شد.
اين اقدام در پي جنايات بي رحمانه رژيم صهيونيستي در قبال مردم مظلوم فلسطين و نوار غزه صورت گرفت.
گروه آشيانه ضمن محكوم كردن حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي اظهار داشت: رژيم صهيونيستي كشتار بي رحمانه مردم بي دفاع غزه را حق خود تلقي مي‌كند و گمان مي‌برد كه جهانيان نسبت به اين موضوع سكوت خواهند كرد.
رييس گروه آشيانه در اين خصوص افزود: از آنجايي كه غير فعال كردن چندين ساعته يك سايت نسبت به هك كوتاه مدت آن براي رژيم صهيونيستي خفت بار‌تر بود، گروه آشيانه تصميم به غيرفعال كردن و داون سايت موساد گرفت.
حدود دو ساعت از غيرفعال شدن سايت موساد مي‌گذرد اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي و مسئولان موساد هنوز نتوانسته‌اند در قبال اين حركت هكر‌هاي ايراني چاره‌اي بيانديشند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][color=blue][size=18][b]BOYCOTT ISRAEL[/b][/size][/color]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/boycott-apartheid-israel-275x330.gif[/img][/align]

[align=center][b][color=red]لينك[/color][/b][/align]
[align=center][url=http://www.inminds.co.uk/boycott-israel.php][color=blue]BOYCOTT ISRAEL[/color][/url][/align]

اين لينك را يكي از كاربران در كامنتهاي يكي از خبرهاي سايت پرس تي وي گذاشته بود و در ارتباط با مبحث جاري در تاپيك هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اولين عمليات استشهادي انجام گرفت

پایگاه مقاومت - ابوعبیده در بیانیه هایی که برای خبرنگاران ارسال کرد گفته است یکی از اعضای گردان های الاقصی مواد منفجره همراه خود را علیه یک تانک ارتش صهیونیستی منفجر کرد و این تانک را به طور کامل از بین برد.
وی افزود: مبارزان فلسطینی تله ای را برای نیروهای متجاوز رژیم صهیونیستی در شمال غربی بیت لاهیا در شمال باریکه غزه آماده کردند و بعد با نظامیان این رژیم درگیر شدند.
ابوعبیده خاطرنشان کرد:[color=red]در حالی که نظامیان در حال تیراندازی بودند یکی از بمب گذاران ما از یک تانک بالا رفت و وارد آن شد و با منفجر کردن مواد منفجره خود چند نفر را در داخل این تانک کشت."[/color]وی تاکید کرد، صدها بمب گذار آماده اند در صورت تجاوز نیروهای رژیم صهیونیستی به داخل محله های شهر غزه ، مواد منفجره همراه خودشان را منفجر کنند.

به نقل از سايت مقاومت اسلامي لبنان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنا بر اعلام شبکه خبر ، [color=red][b][size=18]لحظاتی قبل ، اسرائیل جنوب لبنان رو با موشک هدف قرار داد[/size][/b][/color] . فکر کنم همین الان برید سر بزنید ، زیرنویسش رو ببینید .

هر چند دلم نمیخواد لبنانیها تلفات بدن ، اما این کار احمقانهء اسرائیل میتونه به نفع فلسطینیها تمام بشه . چون باعث ورود حزب الله به درگیری ، و کمک به مقاومت فلسطین میشه . که مطمئنا کفهء ترازو به نفع مقاومت خواهد چرخید . همونطور که سید حسن نصرالله پیش بینی میکرد ، اسرائیل قصد حمله داشت و به همین دلیل هم به یهودیهای حرامی اعلام کرد :

[quote]جنگنده‌ها و تهديدات شما ما را نمي‌ترساند. ما اينجا براي هر احتمال و هر تجاوزي آماده هستيم . اگر شما به روستاها و خانه‌ها و سرزمين ما وارد شويد به راحتي به شما مي‌گويم اگر بار ديگر وارد خاك لبنان شويد، جنگ تابستان 2006 در مقايسه با آنچه كه امروز براي اسراييلي‌ها آماده كرده‌ايم به مثابه گردش و تفريح محسوب مي‌شود.[/quote]

ببینیم حزب الله متقابلا به موشک پرانیها پاسخ میده یا خیر ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]حماس شليك موشك از لبنان به سرزمين‌هاي اشغالي را تكذيب كرد[/b]

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، "رأفت مرّه" سخنگوي حماس در لبنان تاكيد كرد: ما نمي‌توانيم هيچكدام از گروه‌هاي فلسطيني را مقصر بدانيم و ما نمي‌دانيم چه گروهي اين راكت‌ها را شليك كرده است.
وي در ادامه گفت: حماس مبارزه خود را در داخل فلسطين دنبال مي‌كند و اصل اخلاقي ما استفاده از خاك‌ كشورهاي عربي براي پاسخ به اشغال نيست. اين سياست قطعي ماست.
پيش از اين سخنگوي نظامي ارتش رژيم صهيونيستي در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه مدعي شد: ما محل‌هاي شليك موشك‌ها از لبنان را مستقيم گلوله باران كرديم.
منابع نظامي ارتش ر‍ژيم صهيونيستي ادعا كردند كه چند فروند موشك صبح امروز از لبنان به مناطق جليل غربي و نهاريا در شمال سرزمين‌هاي اشغالي اصابت كرده‌ است.
مرّه افزود: اساسا آن چه اتفاق مي‌افتد تقصير اسرائيل است زيرا اين غير ممكن است كه احساسات جهان عرب و اسلام را بعد از قتل‌عام غزه كنترل كرد.
اسرائيل مدعي شده، بر اثر شليك اين موشك‌ها به شمال سرزمين‌هاي اشغالي تاكنون چهار نفر در نهاريا مجروح شده‌اند.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[b]حمله گروهان های قدس به کشتی جنگی اسرائیلی[/b]


گروهان های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی شامگاه چهارشنبه، یک کشتی جنگی اسرائیلی را هدف دو خمپاره خود قرار دادند.

گروهان های قدس در بیانیه اعام کردند، مبارزان فلسطینی این کشتی اسرائیلی را با دو حمپاره ضد زره که برای نخستین بار مورد استفاده قرار می گرفت، هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، این عملیات گروهان های قدس که " تیر آتشین " نام داشت، در نزدیکی ساحل شمال غربی شهر غزه صورت گرفته است.

گروهان های قدس همچنین اعلام کردند، در پی این حمله، کشتی اسرائیلی وادار به عقب نشینی و تیراندازی به سوی سواحل شهر غزه شد.

این در حالی است که بر اساس به نوشته روزنامه هاآرتض، مبارزان حماس روز چهراشنبه 25 موشک قسام به جنوب مناطق اشغالی پرتاب کرده اند.

گفتنی است، سخنگوی جنبش حماس از توقف شلیک موشک های حماس در دوره آتش بس ساعته هر روزه خبر داد.
پرس تي وي

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پس دیگه اسراییل زده به سیم اخر اگه دیدین فردا ایران موشک شهاب 3زد تعجب نکنین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا شبکه خبر هیچی نگفت جز یک عملیات انتحاری دربیت المقدس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسرائیل در نظر دارد با گسترش جنگ یکی از این دو کار را انجام دهد. اول پذیرش آتش بس با بهانه جلوگیری از گسترش جنگ و دوم حل مشکل با مشکلی بزرگتر که در جنگ با لبنان دست اسرائیل در شدت حملات بازتر هست و فضای عمل بیشتری دارد و با عقب نشینی موقت از غزه میتواند تجدید قوا کند در حالیکه فلسطینیان امکان تجدید قوا ندارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.