hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

صهيونيستها دفترشبکه هاي العالم و پرس تي وي را مورد حمله قرار دادند
تانک هاي ارتش رژيم صهيونيستي دقايقي قبل دفتر شبکه هاي تلويزيوني "العالم" و " پرس تي وي " در شهر غزه را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار العالم در غزه، لحظاتي پيش تانک هاي رژيم صهيونيستي با هدف قرار دادن دفتر شبکه هاي العالم و پرس تي وي در غزه در اقدامي مغاير با قوانين بين المللي از جمله مصونيت خبرنگاران، يک نفر از خبرنگاران را زخمي کردند.
در اين حمله به ساختمان اين دفاتر نيز خساراتي وارد شد.
صهيونيست ها روز يکشنبه گذشته نيز در اقدامي مغاير با قوانين بين المللي "خضر شاهين" خبرنگار العالم در سرزمين هاي اشغالي را بازداشت و مورد محاکمه قرار دادند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

موشک حماس به 20 کيلومتري تل آويو رسيد
موشک هاي گردان هاي عزالدين قسام (شاخه نظامي حماس) امروز به 20 کيلومتري تل آويو مرکز رژيم صهيونيستي رسيد.

به گزارش ايرنا، ‌برغم تلاش هاي گسترده رژيم صهيونيستي براي ممانعت از حملات موشکي جنبش حماس، رزمندگان مقاومت 20 موشک به شهرک هاي صهيونيست نشين شليک کردند. از مهمترين تحولات امروز در 14 روز اخير شليک موشک ها توسط حماس بود که توانست پايگاهي نظامي در 20 کيلومتري تل آويو را مورد اصابت قرار دهد و وحشت صهيونيست ها را برانگيزد.
از بامداد امروز تا لحظه مخابره اين خبر ،‌30 نفر ديگر به جمع شهداي مقاومت در غزه اضافه شده است و براساس آخرين آمارها 780 نفر شهيد و سه هزار و 200 نفر نيز طي 14 روز اخير مجروح شده اند.
از سوي ديگر تاکنون حدود 100 نظامي صهيونيست توسط رزمندگان فلسطيني به هلاکت رسيده اند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از آغاز تهاجم رژيم صهيونيستي به نوار غزه
گروههاي مقاومت 470موشك به سرزمين‌هاي اشغالي شليك كردند

خبرگزاري فارس: از آغاز حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه، رزمندگان مقاومت فلسطين، 470موشك به سمت سرزمين‌هاي اشغالي شليك كردند.

به گزارش فارس، نيروهاي مقاومت فلسطين تنها امروز در واكنش به تجاوزات رژيم صهيونيستي به نوار غزه، سرزمين‌هاي اشغالي را با 30فروند موشك هدف قرار دادند.
به علت اعمال سانسور خبري از سوي رژيم صهيونيستي كه از ورود خبرنگاران براي پوشش خبري به مناطق سرزمين‌هاي اشغالي جلوگيري مي‌كند، آمار دقيقي از تلفات جاني و نيز ميزان خسارت‌هاي وارده از اين حملات در دست نيست.
گردانهاي عزالدين القسام شاخه نظامي جنبش حماس اعلام كرد كه براي اولين بار امروز پايگاهي هوايي اسرائيلي"تل‌نوف"در 45كيلومتري نوار غزه را هدف حملات موشكي خود قرار داده است. شهرك صهيونيست‌نشين "سديروت" نيز با موشك قسام هدف قرار گرفت.
گردانهاي القدس با صدور بيانيه‌اي تاكيد كرد كه شهرك صهيونيست‌نشين"العين الثالثة" را موشكباران كرده است.
بر اساس اين بيانيه، شهرك صهيونيست‌نشين "المجد" و "بئرالسبع" با موشك گراد هدف قرار گرفته است.
اين در حالي است كه ارتش رژيم صهيونيستي امروز به اصابت تنها دست كم 20موشك به جنوب سرزمين‌هاي اشغالي اعتراف كرد ولي به ميزان تلفات جاني و نيز خسارت‌هاي وارده اشاره‌اي نكرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشكيلات خودگردان تظاهرات ضد صهيونيستي در رام الله را سركوب كرد

خبرگزاري فارس: نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان تظاهرات زنان براي اعلام همبستگي با ملت فلسطين در كرانه باختري رود اردن را سركوب كردند.

به گزارش خبرنگار فارس، تظاهرات‌كنندگان بعد از برگزاري نماز جمعه قصد برگزاري تظاهرات در حمايت از مردم تحت محاصره نوار غزه را داشتند كه نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان با حمله به آنها با "باتوم" آنها را كتك زدند.
بنابراين گزارش، نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان همچنين از ورود خبرنگاران و تصويربرداران براي تهيه گزارش و عكس جلوگيري كردند و قصد شكست دوربين‌هاي عكاسان را داشتند.
نيروهاي امنيتي تحت امر عباس همچنين،بسياري از جوانان وابسته به جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) را در رام الله دستگير كردند.
اين اقدام تشكيلات خودگردان در حالي صورت مي‌ گيرد كه رژيم صهيونيستي در چهاردهمين روز تهاجم خود به نوار غزه، همچنان به حملات هوايي اين منطقه ادامه مي‌دهد به طوري كه تنها در حملات هوايي امروز 25فلسطيني از جمله دو زن و يك نوزاد سه ساله به شهادت رسيدند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین



جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد: "جنگ زمینی هنوز آغاز نشده است و ما برای مقابله با دشمن در آمادگی کامل به سر می بریم."

در همین راستا، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که اکثر اهداف دشمن در طول چند روز گذشته، غیر نظامی بوده و خسارت های وارده به مولفه ها و زیرساخت های مقاومت اندک بوده است.

مشیر المصری در ادامه افزود: "اشغالگران قدس در سیزده روز حملات خود به نوار غزه بیش از 1000 نقطه را هدف قرار داده که همگی غیرنظامی بوده است. به هر حال، اقدام دشمن صهیونیستی در هدفگیری مواضع مدنی نشان از شکست اشغالگران دارد."

وی با اشاره به این مطلب که جنگ و درگیری زمینی تا این لحظه آغاز نشده است و نیروهای دشمن همچنان در نقاط مرزی به سر می برند، خاطرنشان ساخت: "جنگ اصلی ما جنگ زمینی می باشد که هنوز آغاز نشده است. دشمنان همچنان در نقاط مرزی به سر می برند. مقاومت امروز آمادگی کامل دارد و به هلاکت رسیدن ده ها صهیونیست گواهی روشن بر این است که گروه های مبارز گزینه های بسیاری در اختیار دارند. ما بر سر عهد خود هستیم و هرگز به دشمن اجازه اشغال نوار غزه را نمی دهیم. دشمن نیز بداند که ضربات سنگینی را از جانب مقاومت متحمل خواهد شد."

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red] [size=24] 8 نظامي صهيونيست در بيت لاهيا به هلاكت رسيدند[/size][/color]


به گزارش خبرگزاري فارس، گردانهاي القسام با صدور بيانيه اي اعلام كردند كه مجاهدين گردانهاي القسام در ساعت 16:30 به وقت محلي توانستند در يك عمليات برق آسا به منزلي در محله"السلاطين" در بيت لاهيا كه نظاميان صهيونيست آنرا به اشغال درآورده بودند، وارد شده و نظاميان را به هلاكت برسانند.
در اين بيانيه آمده است كه نيروي ويژه گردانهاي القسام با ورود به ساختمان محل حضور نظاميان اسرائيلي هشت نظامي را به هلاكت رسانده و مهمات نظامي آنان را به غنيمت گرفتند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موضع ضد انسانی عربستان:
[size=24]اسرائیل را تحت فشار نمی‏گذاریم / اصابت راکت‏های جدید به شمال اسرائیل[/size]
وزیر خارجه عربستان: هم‏اکنون نفت ابزار خوبي براي حل مسأله حمله اسرائيل به غزه نيست و نمي‏توانيم از نفت به عنوان سلاح استفاده كنيم و كساني كه به دنبال يك تدبير جهاني براي حل مشكل هستند، در پي چيز ديگري باشند.


سرویس بین‏الملل «تابناک» ـ وزير امور خارجه عربستان، در پاسخ به دعوت ايران، مبني بر استفاده از نفت به عنوان سلاح براي فشار به آمريكا و هم‏پيمانان آمريكا در منطقه به دلیل جنایات اسرائیل گفت: كشورهاي توليدكننده نفت، نيازمند اين درآمد هستند؛ بنابراين، نبايد به نفت به عنوان يك ابزار سياسي و سلاح نگاه شود.

وي كه در محل استقرار خود در نيويورك سخن مي‏گفت، افزود: هم‏اکنون نفت ابزار خوبي براي حل مسأله حمله اسرائيل به غزه نيست و نمي‏توانيم از نفت به عنوان سلاح استفاده كنيم و كساني كه به دنبال يك تدبير جهاني براي حل مشكل هستند، در پي چيز ديگري باشند.

به گزارش «الشرق‏الاوسط»، وي اين سخنان را در پاسخ به يك فرمانده نظامي ايران كه خواهان استفاده از نفت و قطع صادرات آن به جهان غرب براي فشار به آمريكا شده بود، گفت و افزود: اكنون تنها سازمان ملل مي‏تواند براي غزه كاري بكند و اگر اين سازمان نتواند به مسئوليت‏هاي خود عمل كند، در مشروعيت جهاني آن شك خواهيم كرد.

وي از جامعه جهاني كه در حل مسأله غزه کوتاهی مي‏كند، انتقاد كرد و افزود: در مسأله گرجستان، جامعه جهاني به سرعت وارد شد و به آن پايان داد، اما در اين مسأله، شاهد هيچ گونه تحرك کارسازی در جهان نيستيم و موضوع دفاع اسرائيل از موجوديت خود را بهانه‏اي براي سكوت برگزیده‏اند.
از سوی دیگر، دقایقی پیش، خبرگزاری رویترز از برخورد دست کم چهار فروند راکت به شهرهای شمالی اسرائیل و نزدیکی لبنان خبر داد؛ اين در حالي است كه منابع دیگر خبری از برخورد شش فروند راکت خبر داده‏اند.

منابع رژیم صهیونیستی، هنوز نتوانسته‏اند از محل شلیک راکت‏ها مطمئن شوند و تنها احتمال همکاری حزب‏الله و یا نیروهای فلسطینی مستقر در لبنان برای درگیر کردن اسرائیل در دو جبهه متفاوت شمال و جنوب را مطرح نموده‏اند.

هم اینک وضعیت قرمز در شمال اسرائیل اعلام شده و نیروهای رژیم صهیونیستی وحشت درگیری در دو جبهه و زیر آتش قرار گرفتن شهرهای جدیدی در مناطق شمالی را پنهان نمی‏کنند.
رایس، وزیر امور خارجه آمریکا، بر خلاف جریان سیزده روز گذشته، بار دیگر از اسرائیل خواسته است تا هر چه سریعتر طرح پیشنهادی آتش‏بس فرانسوی مصری را پذیرفته و به درگیری‏ها پایان دهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گاردين نوشت بيش از يک سوم کشته شدگان حملات اسرائيل به غزه را کودکان تشکيل ميدهند. به نوشته روزنامه گاردين در اينترنت، به گزارش سازمان ملل متحد با شدت يافتن جنگ و ورود سربازان اسرائيلي به غزه تلفات کودکان هم از شروع حملات نزديک به چهاربرابر شده است. در هشت روز اول درگيري ها شصت کودک جان خود را از دست دادند و تا امروز هم اين تلفات به دويست و شصت و پنچ نفر رسيده است. تنها در حملات روز جمعه هشت کودک کشته شدند که امار کلي تلفات را در ناحيه اي که طول و عرض ان حدود شصت کيلومتر در چهارده کيلومتر است، به دستکم هشتصد نفر رساند. نوار غزه از هجده ماه پيش هم توسط نيروهاي اسرائيلي محاصره شده است. دفتر هماهنگي امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارش هفتگي خود نوشت در غزه هيچ محلي امن نيست و هيچ پناهگاهي هم وجود ندارد تا غير نظاميان و بخصوص زنان و کودکان بتوانند در ان در امان باشند. بنابراين گزارش مدارس، مساجد و واحدهاي مسکوني بمباران شده اند. اسرائيل حماس را مسئول اين تلفات ميداند و حماس را به ذخيره کردن مهمات در مکانهاي غير نظامي و براه انداختن حملات خود از انها متهم کرده است. ارتش اسرائيل همچنين اصرار دارد که بيشتر کشته شدگان را اعضاي حماس تشکيل ميدهند. اما المزان که يک سازمان حامي حقوق بشر فعال در غزه است، اعلام کرد ارتش اسرائيل به غير نظاميان بي دفاع حمله ميکند. براساس گزارش اين سازمان، تعدادي از کودکان زخمي هم بخاطر انکه تيمهاي امداد قادر به حضور در صحنه هاي درگيري و بمبارانهاي اسرائيل و کمک به اسيب ديدگان نيستند از بين ميروند. مرکز فلسطيني حقوق بشر هم در گزارشي اعلام کرد در هفتمين روز بمبارانهاي هوايي اسرائيل در غزه کودکي ده ساله بخاطر بمباران خانه اش پاهايش را از دست داد و مدت کوتاهي هم پس از ان بخاطر شدت جراحات جان داد. به گزارش سازمان پزشکان حامي حقوق بشر که گروهي اسرائيلي طرفدار حقوق بشر است، با وجود توقف سه ساعته در عمليات ارتش اسرائيل براي کمک به عمليات تيمهاي امدادي، تعداد زيادي از کودکان اسيب ديده اي که نياز به مراقبتهاي پزشکي فوري داشتند، هنوز هم بخاطر باقي ماندن زير اوار از اين کمکها محرومند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزارت دفاع آمريکا(پنتاگون) مسئله ارسال مهمات براي ارتش رژيم صهيونيستي را مطرح کرد. icon_biggrin
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره..پنتاگون اعلام کرد اين محموله بايد تاپايان ماه ژانويه جاري دراختيار اسرائيل قرارداده شود.
مقامات پنتاگون مي گويند: ارسال اين محموله که شامل سيصد وبيست و پنج کانتينر حاوي مهمات جنگي است به جنگ کنوني در نوارغزه ارتباط ندارد.
اين کانتينر ها با کشتي هاي باري اجاره اي ازبندري در يونان به بندر اشدود دراسرائيل منتقل خواهند شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- شهدا 804 و زخمیها 3310
- شاخه قدس: تعدادی از سربازان اسرائیلی در یک حمله برق آسا در شمال غزه کشته شدند
- 12 سرباز اسرائیلی در درگیری با حماس در غرب غزه کشته شدند
- آنروا وابسته به سازمان ملل پس از گرفتن تضمینهای امنیتی کار امدادرسانی خود در غزه را آغاز کرد
- درگیریهای شدیدی بین مقاومت و ارتش اسرائیل در بیت لاهیا، گذرگاه کیسوویم و صوفا در جریان است. اسرائیل در تلاش است مقاومان فلسطینی را به فضاهای باز عقب بکشاند تا آنها را از طریق هوا هدف قرار دهد.


. اگه دلشون ندارید این عکسارو نگاه نکنید
http://www.aljazeera.net/mritems/images/2009/1/7/1_883915_1_59.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_V_zcg181hME/SVsdGSpBbMI/AAAAAAAAAzg/XS4x6sRNMNQ/s400/gaza.bmp
http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/10/11/103659_774.jpg
http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/10/11/103664_623.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عکس های دردناکی از[b] کشتار کودکان بدست اسرائیلیها[/b] این چند روز میبینیم icon_biggrin

http://edalatjoo.persiangig.com/image/jakafshi/1%28181%29.jpg


[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يک نظر سنجي در سي ان ان با اين عنوان که آيا اسرائيل حق حمله به فلسطين را دارد؟ در حال برگزاريست . نظر موافقين بيشتر است . با مراجعه به سايت http://israel-vs-palestine.com/ و ارسال به همه جلوي اين جنگ رواني اينترنتي را بگيريم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]وزارت دفاع آمريکا(پنتاگون) مسئله ارسال مهمات براي ارتش رژيم صهيونيستي را مطرح کرد. icon_biggrin
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره..پنتاگون اعلام کرد اين محموله بايد تاپايان ماه ژانويه جاري دراختيار اسرائيل قرارداده شود.
مقامات پنتاگون مي گويند: ارسال اين محموله که شامل سيصد وبيست و پنج کانتينر حاوي مهمات جنگي است به جنگ کنوني در نوارغزه ارتباط ندارد.
اين کانتينر ها با کشتي هاي باري اجاره اي ازبندري در يونان به بندر اشدود دراسرائيل منتقل خواهند شد.[/quote]

ای کاش می شد هر طور شده اون محموله لعنتی رو منهدمش کرد :oops: icon_wink icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]يک نظر سنجي در سي ان ان با اين عنوان که آيا اسرائيل حق حمله به فلسطين را دارد؟ در حال برگزاريست . نظر موافقين بيشتر است . با مراجعه به سايت http://israel-vs-palestine.com/ و ارسال به همه جلوي اين جنگ رواني اينترنتي را بگيريم[/quote]
[color=red]سايت باز نميشه[/color]

دوستان من هم امتحان كردم سايت باز نشد اما وقتي دوباره با VPN (آیپی آمریکا) وارد سایت شدم به راحتی صفحه لود شد!
احتمالاً با توجه به اينكه می دانند افکار عمومی ایران به طور قاطع ضد صهیونیستی هستند کاری کرده اند که سایت به روی ایرانیان باز نشه و نتونند تو نظرسنجی شرکت کنند. به هر حال من که شرکت کردم و عبارت"من از فلسطین حمایت می کنم" رو انتخاب کردم.
تا وقتی که من رفتم 273724 نفر در نظر سنجی شرکت کرده بودند و اکثرا از فلسطین حمایت کرده بودند.(65.7 فلسطین و 34.3 اسرائیل)

اگر مدیران سایت اجازه دهند طرز ساخت VPN مجانی رو اینجا می نویسم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.