hightech

حمله اسرائیل به غزه - 1315 شهید و 5340 زخمی تاکنون ، شهادت بیش از 410 کودک فلسطینی

Recommended Posts

[quote][color=brown]arshya4171 جان نگفتید این کدوم سایته تا بریم بهش سر بزنیم[/color][/quote]

بابك جون با اي پي ايران نميزاره بري تو حتما بايد از وي پي ان استفاده كني

http://israel-vs-palestine.com

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسئولان رژيم صهيونيستي در پي افزايش برد موشك‌هاي مبارزان فلسطيني و از بيم اصابت آنها به "تل آويو" در اين شهر حالت آماده‌باش برقرار كرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در غزه، شهرداري شهر "تل آويو" به عنوان مركز سياسي رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه كار تجهيز پناهگاه‌هاي اين شهر از بيم اصابت موشك‌هاي مبارزان فلسطيني آغاز شده ‌است.
موشك‌هاي مقاومت فلسطين به شهرهاي صهيونيست نشين استراتژيك در فلسطين اشغالي "نظير اسدود" و "بئر السبع" اصابت كرده‌است كه اين شهرها بيش از 45 كيلومتر از مرز نوار غزه فاصله دارند.
اين درحالي است كه شبكه تلويزيوني رژيم صهيونيستي اعلام كرده ‌است كه برد موشك‌هاي مبارزان فلسطيني به 60 كيلومتر رسيده ‌است.
شبكه تلويزيوني "الاقصي" نيز اعلام كرد كه مبارزان فلسطيني ديروز يك پايگاه هوايي اصلي ارتش رژيم صهيونيستي را در 20 كيلومتري تل آويو هدف قرار دادند.
به گفته الاقصي، در اين پايگاه هوايي اسكادران‌ هواپيماهاي جنگي نگهداري مي‌شوند كه قادر به حل بمب‌هاي هسته‌اي هستند و همچنين آموزش نيروهاي چترباز رژيم صهيونيستي نيز در اين پايگاه صورت مي‌گيرد.
موشك‌هاي مقاومت از قلب شهرهاي نوار غزه به سمت اهداف صهيونيست نشين شليك مي‌شود، بدون اينكه چگونگي نصب سكوهاي پرتاب موشك يا محل‌هاي آن براي كشف نشدن از سوي ارتش رژيم صهيونيستي ديده شود.
نيروهاي مقاومت در خيابان‌هاي نوار غزه حضور ندارد و وسائل نقليه جابجايي آنها ديده نمي‌شود و حتي شهروندان در غزه سلاح‌هاي سبك آنها را نمي‌بينند و مقاومت به طور كامل پنهان اما داراي عملكردي محسوس و موثر است به گونه‌اي كه پدافند هوايي مقاومت فعاليت مي‌كند بدون اينكه محل آن معلوم باشد و موشك‌ها از قلب نوار غزه شليك مي‌شود اما مبارزاني كه موشك‌ها را شليك مي‌كنند، ديده نمي‌شوند و محل نصب آنها تنها بعد از شليك شدن معلوم مي‌شود.
اين درحالي است كه مقاومت در غزه به تقويت مواضع دفاعي خود براي وارد كردن تلفات به نيروهاي رژيم صهيونيستي ادامه مي‌دهد و از آغاز جنگ صهيونيست‌ها عليه غزه در 15 روز پيش تاكتيك جديدي را براي جلوگيري از هرگونه هدف قرار گرفتن مبارزان فلسطيني دنبال مي‌كند.
مقاومت فلسطين در خيابان‌ها حضور ندارد و مبارزان فلسطيني از انظار پنهان هستند و به گفته فرماندهان شاخه‌هاي مختلف گروههاي مبارز فلسطيني، شمار شهدا و زخمي‌هاي مقاومت نسبت به شمار شهدا و زخمي‌هاي غيرنظامي فلسطيني از زمان آْغاز جنگ صهيونيست‌ها به غزه به استثناي شهادت شمار زيادي از نيروهاي پليس فلسطين در روز اول جنگ، اندك است.
"ابو محمد" يكي از فرماندهان گردانهاي قدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي فلسطين به خبرنگار فارس در غزه گفت: مقاومت در طول جنگ شيوه "چتر پنهان" را براي گمراه كردن هواپيماهاي رژيم اشغالگر و مزدوران آن دنبال مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: جنگنده‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي از آغاز جنگ عليه غزه نتوانسته‌اند هيچ يك از سكوهاي پرتاب موشك يا محل‌هايي را كه براي مقاومت از اهميت برخوردار است و مي‌تواند بر عمكرد آن تاثير بگذارد، هدف قرار دهد.
ابو محمد تاكيد كرد: دشمن در هدف قرار دادن مبارزان فلسطيني شكست خواهد خورد زيرا آنها اقدامات پيگيرانه برنامه ريزي شده‌اي را اتخاذ مي‌كنند و مقاومت خود را براي چنين روزي به خوبي آماده كرده‌است.
"ابوعبيده" سخنگوي گردانهاي شهيد "عزالدين القسام" شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين "حماس" نيز تاكيد كرد كه مقاومت اقدامات پيشگيرانه‌اي اتخاذ كرده است كه به ضربات صهيونيست‌ها پاسخ مي‌دهد و اين اقدامات از طريق كارشناسان نظامي به مبارزان تدريس مي‌شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نوشته یک روزنامه عبری، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تصمیم به ادامه حملات بر غزه دست کم برای 20 روز دیگر گرفته است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه هاآرتص، مصر با استقرار نیروهای خارجی در نوار غزه برای کنترل گذرگاه های مخالف است از همین رو کابینه امنیتی اسرائیل تصمیم گرفته تا حملات خود به غزه را با هدف فشار بر قاهره به منظور وادار کردن مصر برای قبول استقرار نیروهای خارجی در غزه ادامه بدهد.

به نوشته این روزنامه، حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه می یابد اما نه به شیوه ای که هم اکنون در حال اجرا است بلکه فشار های سیاسی نیز هرماه با حملات هوایی افزایش می یابد.

در همین رابطه فردا دوشنبه "عاموس گلعاد" رئیس شاخه امنیت سیاسی وزارت جنگ رژیم اسرائیل به مصر می رود تا درباره این موضوع با مقامات قاهره به مذاکره بنشیند.

در همین رابطه منابع فلسطینی به هاآرتص اطلاع دادند که مصر دیروز از حماس خواسته تا ظرف 48 ساعت با راهکار این کشور برای پایان مناقشه غزه موافقت کند و در غیر این صورت قاهره قادر به متوقف کردن حملات رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

به گفته مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، تل آویو برای رسیدن به این هدف حملات خود را به غزه دست کم تا 20 روز دیگر ادامه می دهد.

این خبر درحالی منتشر می شود که روز گذشته روزنامه تایمز چاپ لندن از برنامه غرب برای بازگرداندن فتح به غزه و سپردن کنترل این منطقه به تشکیلات خود گردان خبر داده بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ميليون‌ها اروپايي روز شنبه به خيابانها ريختند و از دولتهايشان خواستند جلوي طرح اسرائيل را براي پاكسازي نژادي در غزه بگيرند. در برخي كشورها حتي اين تظاهرات به زد و خورد با پليس كشيده شد.

برخي شهرهاي آمريكا از جمله واشنگتن نيز صحنه تظاهرات عليه جنايات اسرائيل در غزه بود.

به گزارش رسانه‌هاي آمريكايي ، در سوئد معترضان پرچمهاي اسراييل را به منظور نشان دادن خشم خود از حملات به آتش كشيده و به كنسولگري آمريكا درادينبرگ و اسكاتلند كفش پرتاب كردند.

در لندن دو مامورپليس به علت درگيري با تظاهركنندگان خشمگين كه قصد واژگون كردن حصارهاي سفارت اسراييل را داشتند، مجروح شدند. تظاهركنندگان خشمگين در فرياد مي‌زدند قتل عام را متوقف كنيد و فلسطين بايد آزاد گردد.

شبكه‌هاي تلويزيوني آمريكا همچنين صحنه‌هايي از يك تظاهرات عظيم در پاريس پايتخت فرانسه را نشان دادند كه خواهان پايان نسل كشي در غزه و توقف جنايات اسرائيل بودند.

در جنوب بارسلون در اسپانيا نيز جمعيت عظيمي گرد آمده و خواستار متوقف شدن خونريزيها شده و پتوهايي را كه لكه‌هاي خون به روي آنها بود و اجساد كودكان كشته شده را در بر داشت به روي دستها داشتند و از دولت خود مي خواستند تا ابتكارات آتش بس را به كار گرفته و به تمام معاملات خصوصا مهمات با اسراييل را خاتمه دهد.

در ايتاليا هزاران تظاهركننده كه پرچمهاي فلسطين را به دست داشتند درميلان، فلورانس و ونيز به تظاهرات عليه تهاجمات اسراييل پرداختند و پرچمهاي سفيد منقش به ستاره داوود را به آتش كشيدند و عده‌اي ديگر از معترضين پرچمهاي اسراييل كه صليب شكسته نازي را به روي خود داشت كه نشان دهنده اسراييل مساوي با نازي است را حمل كردند.

همچنين در پايتخت آلمان نيز هزاران نفر به طرفداري از مردم مظلوم فلسطين و محكوميت نسل كشي اسرائيل در غزه راهپيمايي كردند.تظاهركنندگان در آلمان پرچم حماس را به عنوان همدردي حمل كردند كه بعضي از پرچمها توسط پليس جمع آوري و توقيف شد.

در ديگر شهرهاي آلمان نيز تظاهركننندگان اعلام كردند كه با حضورشان مي خواهند يكپارچگي خود را با قربانيان نوار غزه نشان دهند و به نسل كشي در فلسطين توسط اسرائيل اعتراض كنند.

در نروژ پليس سعي كرد با استفاده از گاز اشك آور هزاران تظاهركننده را كه خواهان توقف جنايات اسرائيل در غزه بودند متفرق كند و تظاهركنندگان با پرتاب بطري و راكتهاي آتش بازي ، پاسخ دادند.

طي اين درگيريها دستكم دو نفر زخمي شد.

در اسكاتلند و يونان هزاران تظاهركننده عليه سياستهاي ضد انساني اسراييل با اجتماع در مقابل سفارتخانه‌هاي اسرائيل و آمريكا به ادامه نسل كشي در غزه و ضعف مفرط سازمان ملل اعتراض كردند.

همچنين گزارش‌ها حكايت از آن دارد كه صدها تظاهركننده در جريان اين تظاهرات سراسري دستگير شدند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نوشته روزنامه عربستاني الرياض، ‪ ۱۶‬كشور اروپايي پيش از آغاز تهاجم وحشيانه رژيم صهونيستي به باريكه غزه در تسليح رژيم صهيونيستي به پيشرفت‌ترين تسليحات نظامي دست داشته اند.

بر اساس گزارش اين روزنامه، بسياري از اين كشورها كه در زمينه تجهيز اين رژيم دخالت داشته اند، كشورهاي پيشرفته عضو اتحاديه اورپا هستند . اين در حالي است كه اين كشورها
بر عدم قاچاق اسلحه به باريكه غزه تاكيد داشتند.

به نوشته اين روزنامه، بر اساس اين گزارش كه آن را يك موسسه تحقيقاتي مستقل در بروكسل به نام كريب منتشر كرده است، اين سلاح‌ها در حالي در اختيار رژيم صهيونيستي قرار داده شده‌اند كه بر اساس توافق حاصله بين كشورهاي اروپايي، اين كشورها از صدور هرگونه سلاح به مناطق و كشورهايي كه شاهد درگيري‌هاي نظامي هستند، منع شده بودند.

اين گزارش به اسامي اين كشورها اشاره‌اي نكرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مجله آلماني "اشپيگل" در گزارشي از وحشت و امتناع سربازان رژيم صهونيستي براي اعزام به غزه خبر داد.

به گزارش فارس، مجله آلماني "اشپيگل" در گزارشي با اشاره به اعتراض‌هاي داخلي به حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه نوشت: معترضان اسرائيلي عليه حملات به نوار غزه تظاهراتي برگزار كردند كه پليس اسرائيل با آنها برخورد خشني داشت. در اين ميان تعدادي از تظاهرات‌كنندگان دستگير شده و راهي زندان شدند.
"نوام ليون"، يكي از سربازان رژيم صهيونيستي است كه اعلام كرد كه حاضر است به هر مكاني برود اما به غزه نرود. وي مي‌داند كه با امتناع از اعزام به غزه دادگاهي شده و به زندان فرستاده خواهد شد.
ليون گفت: من براي وقوع اين امر آماده هستم.
بر اساس گزارش اشپيگل، ليون فقط يكي از سربازان اسرائيلي است كه از رفتن به ميدان نبرد در غزه هراس دارد.
مجله آلماني فوق با اشاره به اين موضوع نوشت: عصر روز پنجشنبه ليون 34 ساله به همراه 250 سرباز اسرائيلي ديگر در مقابل وزارت دفاع در تل‌آويو تجمع كردند.
سربازان رژيم صهيونيستي در مقابل وزارت دفاع پلاكاردهايي با عنوان "ما براي جنگ به غزه نمي‌رويم" و "نابود كردن غزه خطرناك است" اعتراض‌هاي خود را اعلام كردند.
تظاهرات سربازان ذخيره رژيم صهيونيستي در حالي اتفاق افتاد كه يك روز قبل از آن سازمان سربازان ذخيره رژيم صهيونيستي از انتشار يك آگهي در صفحه يك روزنامه صهيونيستي "هاآرتص" درباره مخالفت سربازان براي اعزام به غزه ممانعت به عمل آورده بود.
"آريك ديامانت"، يكي از سربازان ذخيره ارتش رژيم صهيونيستي گفت: براي ما مهم است كه صدايمان شنيده شود. ما كساني هستيم كه مفهوم جنگ را مي‌دانيم. اكثر سربازاني كه اينجا هستند حدود 30 سال سن دارند و در سرزمين‌هاي اشغالي حضور داشته‌اند.
البته در كنار وحشت سربازان صهيونيست از اعزام به غزه نكته ديگري نيز وجود دارد و آن اينكه اين سربازان حمله عليه مردم مظلوم غزه را اقدامي غيرانساني و غيراخلاقي مي‌دانند.
ديامانت در اين باره گفت: ما مي‌دانيم كه جنگ در منطقه پرجمعيتي مانند غزه امري غير اخلاقي است.
در ادامه گزارش اشپيگل آمده است: در روز اول حمله به غزه حدود يك هزار نفر از ساكنان تل‌آويو عليه ارتش اسرائيل در خيابان‌ها تظاهرات كردند. يك هفته پس از آن اين تعداد به بيش از 10 هزار نفر رسيد.
گزارش فوق افزود: پليس اسرائيل با اينگونه تظاهرات‌ها مقابله كرده كه اكثرا به درگيري با معترضان انجاميده است. پليس حدود 600 نفر را دستگير كرد كه 225 نفر هنوز در بازداشت به سر مي‌برند. 176 نفر ديگر نيز به مسدود كردن مسير حمل و نقل متهم شده‌اند.
بر اساس اين گزارش، رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي به ندرت و مطالب بسياري كمي را درباره معترضان نوشته‌اند. يكي از سخنگويان پليس اسرائيل نيز فقط اعلام كرد كه 300 نفر دستگير شده‌‌اند.
شاهدان عيني اعلام كرده‌اند كه رژيم صهيونيستي تمام تظاهرات‌كنندگان را دستگير مي‌كند.
"كرن مانور" كه به مدت سه روز در بازداشت بود، گفت: ما خوش‌شانس بوديم كه آزاد شديم، چون يهودي بوديم.
اشپيگل در ادامه به نقل از يكي از سازمان‌دهندگان تظاهرات‌ها نوشت: نكته مهم در اين ميان اين است كه تظاهرات در مقابل وزارت دفاع در تل‌آويو توسط افرادي از داخل ارتش انجام شد.
"رفيوزنيك"، يكي از سربازان رژيم صهيونيستي معترض به اعزام به غزه گفت: ما سرباز هستيم و به غزه نمي رويم، چون ما چنين كشمكش‌هايي را تجربه كرده‌ايم.
بر اساس اين گزارش، شمار افرادي كه از اعزام به غزه هراس داشته و از رفتن به آنجا امتناع مي‌كنند به صدها نفر مي‌رسد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]شليك مستقيم نظاميان رژيم صهيونيستي به يك خبرنگار [/b]

خبرگزاري فارس: نظاميان رژيم صهيونيستي "عماد غانم" تصويربردار شبكه تلوزيوني الاقصي را هدف تيراندازي مسقيم خود قرار داده و خلاف ادعاي دموكراسي ادعايي به شهادت رساندند.

اينم لينك دانلود ويديو

http://media.farsnews.com/Media/8710/Video/871022/871022V0415647.wmv

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][b]شليك مستقيم نظاميان رژيم صهيونيستي به يك خبرنگار [/b]

خبرگزاري فارس: نظاميان رژيم صهيونيستي "عماد غانم" تصويربردار شبكه تلوزيوني الاقصي را هدف تيراندازي مسقيم خود قرار داده و خلاف ادعاي دموكراسي ادعايي به شهادت رساندند.

اينم لينك دانلود ويديو

http://media.farsnews.com/Media/8710/Video/871022/871022V0415647.wmv[/quote]

نامردا از كجا فهميدن تصويربردار شبكه تلوزيوني الاقصي بوده؟

ابعاد تازه اي از جنايت هاي سبعانه رژيم صهيونيستي
[size=24]ماموريت سگ‌هاي صهيونيستي براي دريدن اجساد شهداي غزه[/size]
خبرگزاري فارس: چند تن از بازماندگان جنايات رژيم صهيونيستي عليه غزه از جنايات جديد آن رژيم در كشتار زنان و كودكان منطقه "العطاطره" و دريدن اجساد آنها توسط سگ‌هاي شكاري باراك، ليوني و اولمرت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در غزه، رژيم نامشروع صهيونيستي علاوه بر بمباران‌هاي هوايي و زميني كه تاكنون بيش از چهار هزار شهيد و زخمي بر جاي گذاشته است؛ در اقدامي ذلت بار سگ‌هاي خود را مامور تكه تكه كردن جسدهاي شهداي فلسطيني مي‌كنند.
بنا براين گزارش، برخي از شاهدان عيني فلسطين كه توانسته‌اند از جنايات ددمنشانه دشمن صهيونيستي در منطقه "العطاطره" جان سالم به در ببرند، با اعلام اين خبر تصريح كردند: نظاميان رژيم صهيونيستي با ورود به برخي منازل و اعدام بيش از 20 زن و كودك، سگ‌هاي وحشي خود را به جان اجساد مي‌اندازد تا بدين‌ وسيله مانع از شناسايي اجساد شهدا شوند.
"احمد ابو حدبه" يكي از ساكنان منطقه العطاطره گفت: با چشم خود شاهد بودم كه سربازان رژيم صهيونيستي پس از اعدام دسته جمعي افراد خانواده‌ها، ‌جسد‌هاي آنان را طعمه سگ‌هاي شكاري خود مي‌كردند كه اين باعث شد به سرعت به همراه كودكانم از منطقه فرار كنم. اين شهروند العطاره افزود: البته با اين شرايط بيم آن مي‌رود به علت تعداد زياد سگ‌هاي شكاري و ممانعت آن رژيم از انتقال جسدها به بيمارستان‌ها، بعد از چند روز هيچ كدام از اجساد قابل شناسايي نباشند.
وي گفت: در ابتدا نظاميان صهيونيستي از ساكنان منطقه خواستند منطقه را ترك كنند ولي بعد از چند دقيقه و در حالي كه ساكنان هنوز از منازل خود دور نشده بودند، به سوي آنها تيراندازي كرده و كوچه و خيابانها را با اجساد شهدا پر كردند.
اين شهروند فلسطيني با بيان اينكه برخي از بيماران و سالخوردگان توان خروج از خانه‌هاي خود را ندارند؛ ‌گفت: كساني كه از منازل خود بيرون نيامدند در داخل خانه‌ها توسط اشغالگران به صورت دسته جمعي اعدام شدند و خانه‌هاي آنها توسط لودرهاي آن رژيم كاملا ويران شدند و بسياري از خانه‌ها بر سر ساكنان آن ويران شدند.
يكي ديگر از افرادي كه از گلوله‌هاي دشمن صهيونيستي جان سالم به در برده بود؛‌ گفت:‌ لحظاتي پس از وقوع كشتار جمعي مردم منطقه "العطاطره" توسط نظاميان اسرائيلي،نيروهاي صليب سرخ را در جريان جناياتي كه در آنجا رخ داد قرار داده و از آنها كمك خواستيم ولي به علت كمربند امنيتي نظاميان آن رژيم در اطراف منطقه كسي قادر به ورود به منطقه نيست.
وي كه به خاطر سكونت در حاشيه منطقه به سختي توانسته است از دست نظاميان فرار كند؛ افزود: چند نفر از اعضاي خانواده‌ام كه از بمباران‌ها زنده ماندند را در مدارس تحت نظارت سازمان ملل سكونت دادم ولي در حال حاضر هيچ جاي امني در نوار غزه وجود ندارد و حتي مدرسه‌ها نيز از بمباران‌هاي رژيم صهيونيستي در امان نمانده‌اند.
خانم "أمل احمد" گفت: شهروندان فلسطيني در حالي كه گلوله‌هاي رژيم صهيونيستي بر تن آنها اصابت مي‌كرد، از همه بشريت كمك مي‌خواستند ولي جامعه بين المللي و عربي با سكوت خود در برابر كشتار مردم غزه توسط رژيم تا بن مسلح و تروريستي اسرائيل، بر همه شعارهاي نوع دوستي و حقوق بشري خط بطلان كشيدند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تمام اين جنايات براي تيره كردن حماس در چشم مردم غزه و از روي عقده حقارت ناشي از شكست قطعي اونهاست ! زماني كه طوله سگي مثل محمود عباس مياد ميگه ما صلح ميخواهيم ما مي خواهيم زندگي كنيم ! زنده بودن بهتر از مقاومت است !

عين همين شعار ها رو بعد از خروج اسراييل از غزه ميدن . تا ترس از جنگ دوباره باعث فشار مردم غزه به حماس بشه !

دريغ از اين همه حماقت ! خود سربازان اسراييلي سگ هستند ديگه نيازي نبود اين حرامزاده ها با خودشون سگ بيارن !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارتش اسرائیل به مدت 18 ماه برای حمله به غزه در زمینی که از روی غزه شبیه سازی شده بوده تمرین می‌کرده است و این شهر شبیه سازی شده در پایگاه نظامی صحرایی ساخته شده است.

به گزارش فردا و به نقل از شبکه خبریABC news ، سخنگوی نظامیان اسرائیل اوی بنایاهو در گفتگو با شبکه تلوزیونی اسرائیل اظهار کرد: سربازان ما بر همه کوچه پس‌کوچه‌های غزه که مورد هدف است اشراف کامل دارند.

سربازان ما به مدت یک سال‌ونیم در شهری که از روی غزه شبیه‌سازی و در پایگاه نظامی سهیلیم ساخته شده‌است، تمرین می‌کنند. این پایگاه در جنوب اسرائیل در بیابان‌های نقب در نزدیکی غزه قرار دارد.

وی در پایان افزود: ما موقعیت‌های زیادی را به منظور فشار بر حماس از دست دادیم اما ما دوباره موفق خواهیم شد و این عملیات ممکن است مدت زیادی به طول انجامد.

روزنامه گاردین در یکی از مقالات خود درباره مقصر ماجرای غزه می نویسد این حماس نبود که آتش‌بس را شکست. در واقع حماس حتی اعضای گروهک‌های مشکوک را که در چند مورد از آتش‌بس تخلف کرده بودند در داخل غزه دستگیر کرده بود.

واقعیت این است که اسراییل علاوه بر محاصره غزه که خود اقدام به جنگ تلقی می‌شود به طور یکجانبه اقدام به شکستن رسمی آتش‌بس کرد. یک‌بار در چهارم نوامبر (با کشتن 6 فلسطینی) و بار دیگر در 17 نوامبر 2007 با کشتن چهار فلسطینی

منبع : عصر ايران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گردانهاي القدس شاخه نظامي جنبش جهاد اسلامي اعلام کرد تک تيراندازان اين گروه، يک نظامي صهيونيست را در خانه اي در شرق خان يونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.
به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره، گفت.. گردانهاي القدس تصاويري از بعضي تجهيزات اين نظامي اسرائيلي را پخش کرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منابع امنيتي صهيونيستي اعلام كردند، جنگنده‌هاي اين رژيم، هدف پدافند هوايي مقاومت فلسطين قرار گرفته‌اند كه اين اقدام، تحولي جدي در عرصه جنگ به شمار مي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه خبري "عرب48"، ‌منايع امنيتي رژيم صهيونيستي اعلام كردند، مقاومت فلسطين امروز براي نخستين بار از زمان حملات رژيم صهيونيستي به غزه از پدافند ضدهوايي پيشرفته استفاده كرده كه اين مسأله بسيار جدي است.
مبارزان فلسطيني در واكنش به ادامه حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين سرزمين‌هاي اشغالي را موشك‌باران كردند.
رژيم صهيونيستي اعتراف كرد كه دو موشك گراد به منطقه "بئر السبع" شليك شده كه يكي به تير چراغ برق برخورد كرده كه سبب قطع شدن جريان برق چند محله اين شهر گرديده و ديگري به خودرويي پارك‌شده در كنار خيابان اصابت كرده است.
رژيم صهيونيستي همچنين اعتراف كرد كه يك فروند موشك به شهرك "نتيفوت" واقع در منطقه‌اي باز اصابت كرده و يك موشك ديگر به عسقلان و ديگري به نتيفوت و پنج فروند به اشكول و يكي به سديروت اصابت كرده است كه مجموعاً شامل 20 موشك از بامداد امروز تا كنون بوده است.
مبارزان فلسطيني ديروز نيز بيش از 20 فروند موشك به سوي شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين شليك كردند كه بر اثر آن 14 صهيونيست زخمي شدند.
گروه هاي شهيد ايمن جوده، وابسته به گردان‌هاي الاقصي نيز اعلام كردند در آغازين ساعات صبح امروز، يك منزل در شهرك بيت لاهيا كه نيروهاي اسرائيلي در آن كمين گرفته بودند با موشك هدف گرفتند.
گردان‌هاي مقاومت ملي نيز اعلام كردند كه سه موشك به پايگاه صهيونيستي صوفا شليك كردند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18][color=red]رژيم صهيونيستي از حريم هوايي مصر براي كشتار فلسطينيان استفاده مي‌كند[/color][/size]
به گزارش فارس به نقل از شبكه تلويزيوني العالم، منابع خبري گفتند كه جنگنده‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي از حريم هوايي مصر براي بمباران مناطق مرزي نوار غزه استفاده كرده‌است كه درجريان آن شمار زيادي از مردم شهيد و زخمي شده‌اند.
تيم خبري شبكه تلويزيوني "CNN" كه در منطقه رفح حضور داشت، گفت: دو جنگنده اسرائيلي از نوع اف 16 شنبه شب در جريان بمباران مناطق مرزي به بهانه وجود شبكه‌هاي تونل هاي زيرزميني بر فراز حريم هوايي مصر پرواز كردند.
"كارل بنهول" خبرنگار شبكه تلويزيوني "CNN" در رفح گفت: مي‌توانيم بگوييم كه دو هواپيما از حريم هوايي مصر آمدند، زيرا آنها بر فراز آن سوي ساختماني بودند كه در آن قرار داريم.
به گفته وي، اين 2 هواپيما با نور كم در جريان بمباران اهدافي در جنوب غزه وارد حريم هوايي مصر شدند.
اين در حالي است كه "احمد نظيف" سخنگوي دفتر نخست وزيري مصر گفته است كه قاهره به هواپيماهاي رژيم صهيونيستي اجازه استفاده از حريم هوايي مصر را نداده‌است.
در همين حال، "مارك رگيو" سخنگوي كابينه رژيم صهيونيستي نيز اين مسئله را كه هواپيماهاي اين رژيم حريم هوايي مصر را نقض كرده‌اند، رد كرده‌است.
ارتش رژيم صهيونيستي از 16 روز پيش حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز كرد كه براساس آخرين آمارها، شمار شهداي تجاوز رژيم صهيونيستي تاكنون به 897 شهيد و چهار هزار و 75 زخمي رسيده‌است كه نيمي از آنها را كودكان و زنان تشكيل مي‌دهند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
- اسرائیل تمام نیروهای ذخیره را فراخواند
- 4 موشک توسط مقاومت به پایگاههای اشکول و زکیم شلیک شد
- سازمان عفو بین الملل: دلایل کافی برای محکوم کردن اسرائیل برای جنایت ضد بشریت وجود دارد (اگه میخواستید قبلا محکوم میکردید)
- (تایید خبر دوستان) مقاومت برای اولین بار از موشکهای ضدهوایی استفاده کرد
- [b]دولتهای عربی بر سر محل تشکیل اجلاس سران مشکل دارند[/b](احتمالا دنبال جایی هستن که دخترهاش زیباتر باشن)
- اسرائیل در حملات خود از گازهایی استفاده میکند که تا کنون باعث آسیب دیدن صدها نفر شده. به گفته شاهدان، گلوله(پرتابه) هایی که شلیک میشوند قرمز رنگ هستند و از آنها گازهای سفید مایل به قرمز نشت میکند
- عده ای ناشناس به ارتش اسرائیل مستقر در جولان از سمت سوریه شلیک کردند. از تلفات و یا پاسخ اسرائیل گزارشی نشده
- [color=red]یک مقام اسرائیلی: توقع داشتیم علمای عرب عکس العمل شدیدتری را نسبت به تخریب مساجد از خود نشان دهند[/color] تاکنون 13 مسجد در غزه نابود شدند

[b][color=red]طرح سراسری قرائت سوره حشر برای نجات غزه
این سوره در زمان پیروزی مسلمانان بر یهود نازل شد[/color][/b]
دوستان برای سایرین sms کنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ارتش اسرائیل به مدت 18 ماه برای حمله به غزه در زمینی که از روی غزه شبیه سازی شده بوده تمرین می‌کرده است و این شهر شبیه سازی شده در پایگاه نظامی صحرایی ساخته شده است.

به گزارش فردا و به نقل از شبکه خبریABC news ، سخنگوی نظامیان اسرائیل اوی بنایاهو در گفتگو با شبکه تلوزیونی اسرائیل اظهار کرد: سربازان ما بر همه کوچه پس‌کوچه‌های غزه که مورد هدف است اشراف کامل دارند.

سربازان ما به مدت یک سال‌ونیم در شهری که از روی غزه شبیه‌سازی و در پایگاه نظامی سهیلیم ساخته شده‌است، تمرین می‌کنند. این پایگاه در جنوب اسرائیل در بیابان‌های نقب در نزدیکی غزه قرار دارد.

وی در پایان افزود: ما موقعیت‌های زیادی را به منظور فشار بر حماس از دست دادیم اما ما دوباره موفق خواهیم شد و این عملیات ممکن است مدت زیادی به طول انجامد.

روزنامه گاردین در یکی از مقالات خود درباره مقصر ماجرای غزه می نویسد این حماس نبود که آتش‌بس را شکست. در واقع حماس حتی اعضای گروهک‌های مشکوک را که در چند مورد از آتش‌بس تخلف کرده بودند در داخل غزه دستگیر کرده بود.

واقعیت این است که اسراییل علاوه بر محاصره غزه که خود اقدام به جنگ تلقی می‌شود به طور یکجانبه اقدام به شکستن رسمی آتش‌بس کرد. یک‌بار در چهارم نوامبر (با کشتن 6 فلسطینی) و بار دیگر در 17 نوامبر 2007 با کشتن چهار فلسطینی

منبع : عصر ايران[/quote]

حالا تازه 18 ماه تمرين كردن زمينگير شدن؟

بخوان به ايران حمله كنن بايد 50 سال تمرين فرار كنن(من موندم چطوري با اين قدرت نظاميشون جرات ميكنن ايران رو تهديد كنن)

روز به روز بيشتر به قدرت پوشالي اين رژيم پي ميبريم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.