alireza12

پيام مقام معظم رهبري به اسمائيل هنيه

Recommended Posts

[url=http://leader.ir/langs/fa/print.php?sec=content&id=4679] پيام رهبر معظم انقلاب به آقاي اسماعيل هنيّه نخست وزير دولت قانوني حماس[/url]
نگاهي بيندازيد.

[size=18]خبر را حتما با متن تاپيك كنيد: [/size]
ارشيا

به گزارش شبکه خبر،حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به آقای اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت قانونی حماس ، با اشاره به شكست و خفت ارتش مجهز رژیم صهیونیستی در مقابل صبر و شجاعت و فداكاری مجاهدان دلیر و مردم مظلوم غزه تاكید كردند : ایمان و ایستادگی شرافتمندانه شما و آحاد مردم غزه در برابر یكی از فجیع ترین جنایات جنگی تاریخ ، آمریكا ، حامیان رژیم صهیونیستی و خیانتكاران و منافقان امت اسلامی را رسوا كرده است و ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم عزت امت اسلامی دشمن ضد بشر را هر روز دچار ذلت بیشتری خواهد كرد .
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحیم الرحیم ،برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه سلام علیكم بما صبرتم ،صبر بیست روزه ی شما و مجاهدان دلیر و از جان گذشته و آحاد مردم غزه در برابر یكی از فجیع ترین جنایات جنگی جهان و تاریخ ، پرچم عزت را بر سر امت اسلام به اهتزاز در آورده است. شما ثابت كردید كه دل سرشار از ایمان به خدا و قیامت و روح منیع و عزیز مسلمانی كه ذلت و تسلیم درباره ی ظلم و زور را بر نمی تابد
، آنچنان قدرتی می آفریند كه حكومت های جبار و مستكبر و ارتش های مجهز در برابر آن ناتوان و ذلیل اند.
ارتشی كه قدرت فداكاری و شهادت طلبی شما آن را بیست روز است پای در گل در پشت دروازه های غزه به خفت افكنده همان است كه ظرف شش روز بخش های عظیمی از سه كشور عربی را زیر سیطره ی خود در آورد. به ایمان و توكل خود ، حسن ظن خود به وعده ی الهی ، به صبر و شجاعت و فداكاری خود ببالید كه امروز همه ی مسلمانان به آن میبالند . جهاد شما تا امروز امریكا و رژیم
صهیونیست و حامیان آنان و سازمان ملل و منافقان امت اسلامی را رسوا كرده است.
امروز نه فقط ملتهای مسلمان ، كه بسیاری از ملت های اروپا و آمریكا حقانیت شما را از بن دندان پذیرفته اند . شما همین امروز هم پیروزید و با ادامه ی این ایستادگی شرافتمندانه دشمن زبون و ضد بشر را باز هم بیشتر به ذلت و شكست خواهید كشاند. انشاء الله
بدانید كه ما ودعك ربك و ماقلی و بدانید كه و لسوف یعطیك ربك فترضی ، انشاء الله با اینحال حوادث خونین و فاجعه بار غیر نظامیان فلسطینی بخصوص كودكان مظلوم و معصوم ، دلهای ما را غرق خون كرده است. حوادث ناشی از جنایت های غاصبان فلسطین كه هر روز چندین بار از همه ی كانالهای تلویزیونی ما پخش می شود ملت ما را ماتمزده و عزادار ساخته است.
اعظم الله لكم الجزاء و عجل لكم النصر ، بدانید كه وعده ی خدا راست است كه فرمود : و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز و فرمود : ((و من جاهد فانما یجاهد لنفسه ...))
خیانتكاران عرب هم بدانند كه سرنوشت آنان بهتر از یهودیان جنگ احزاب نخواهد بود كه خداوند فرمود : (( و انزل الذین ظاهروهم من اهل الكتاب و من یاصیهم ...))
ملت ها با مردم و مجاهدان غزه اند . هر دولتی كه برخلاف این عمل كند فاصله ی خود و ملتش را عمیق تر می كند و سرنوشت چنین دولت هایی معلوم است .

آنها نیز اگر به فكر زندگی و آبروی خودند باید سخن امیرالمومنین علیه السلام را به یاد آورند كه فرمود : ((الموت فی حیاتك مقهورین و الحیاه فی موتكم قاهرین))
به شما و مبارزان غزه و همه ی مردم مظلوم و مقاوم شما درود می فرستم و در كنار همه ی تلاش هایی كه دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از شما وظیفه ی خود دانسته است ، شب و روز هم شما را دعا می كنیم و صبر و نصرت را برای شما از خداوند عزیز قدیر مسالت می كنم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.