joker

تصاویر ماندگار از مراسم تحلیف اوباما

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/11/2/104676_639.jpg[/img]

[img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/11/2/104677_952.jpg[/img]

[img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/11/2/104678_601.jpg[/img]

[img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/11/2/104679_311.jpg[/img]

[img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/11/2/104680_696.jpg[/img]

[img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/11/2/104681_633.jpg[/img]

نمیدونم چرا یاد 22بهمن می افتم icon_razz

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اوباما با شعار دهان پركن تغيير تونست ديگر رقباي خودش رو از ميدان بدر كنه. مردم امريكا نگران از تحولات و بحرانهاي اقتصادي در انتظار فعاليت اوباما در بخش اقتصادي هستند.
دولتمردان كشورهاي موافق و مخالف هر يك نيز خواستار تغييرات در رفتارهاي امريكا در سياست خارجي خود هستند. بايد منتظر شد و ديد اوباماي جوان چه تدبيري مي انديشد. (هرچند كه بنده حقير انتظار زيادي ندارم )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اوباما آخرين اميد مردم آمريكاست.
اميدي كه تا نا اميدي فاصله اي ندارد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بخشهایی از این مراسم را مشاهده کردم واقعا برنامه ای جالب بود!

اوباما قرار است کارهایی انجام دهد و با نام خود نام عوامل اصلی را در امان بدارد ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

[quote ]بخشهایی از این مراسم را مشاهده کردم واقعا برنامه ای جالب بود!

اوباما قرار است کارهایی انجام دهد و با نام خود نام عوامل اصلی را در امان بدارد.[/quote]

نكته جالبي رو مطرح كردين.

اوباما اصرار داشت در مراسم تحليف و در جلسات رسمي اسم كامل او يعني باراك حسين اوباما قيد بشه. اين تاكيد بر نام حسين ميتونه تخريب كننده باشه يا همراه كننده ملت مسلمان با تفكرات امريكا ؟؟!!

چند شب پيش فيملي رو برام اوردن كه در لابه لاي كمدي بودن افغانها رو نشون ميداد كه قصد بمب گذاري در يك محل اخذ انتخابات رو داشتند. سر دسته باند صدا محمد و حدود 20 نفر از پشت سنگها بلند شدند و بار ديگه صدا زد حسين و باز هم همان بيست نفر. در دفعه سوم گفت محمد حسين و باز هم اينبار همان 20 نفر.
اين فيلم محصول جديد هاليود بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هم تاکید بر نام حسین و هم متفاوت بودن اوباما با خط مشی آمریکا باعث شک هست.

ملت آمریکا تا چند دهه قبل به شدت نژاد پرست بود و حتی به سیاهان بها داده نمیشد و اکنون نیز با وجود اصلاح نسبی باز میلیونها تندروی آمریکایی سیاهان را اشغال کننده آمریکا (نه اینکه خودشون اشغالگر نیستن!) دانسته و به آنان با دید دشمن مینگرند! حال چگونه شد که یک دشمن را به مقام ریاست جمهوری این کشور رساندند؟ آیا جای تعجب نیست؟ آیا نمیتوان این چنین پیش بینی کرد که قرار است اوباما کارهایی انجام دهد که از نام حسین به مسلمین و از سیاه بودنش به سیاهان آمریکایی ضرباتی وارد کند تا هم خطر مسلمین که اتفاقا خیلیهاشون سیاه پوست تا دهه ها عقب بیفتد و هم این بار به حساب دیگر ملل به عنوان مثال ملل مسلمان نوشته شود با اعلام این خبر در روزهایی پایانی ریاست جمهوری اوباما که وی مسلمان بود یا شد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به قدرت رسیدن در این آمریکا خیلی کنترل شده است ! و کسی میتونه به قدرت برسه که بتونه منافع خیلی از گروهها که صهیونیستها بیشتر به چشم ما میان در حالی که در حد زیادی هم نسبت به دیگران قدرت ندارند !توی آمریکا سرمایه دارانی هیستند که این کشور تقریبا متعلق به اونهاست و پشت تمامی بورسها بازارها و در نهایت اشتغالهای عمومی هستند و نقش اونها تعیین کننده است ! باور کنید خیلی روئسای جمهور آمریکا کاره ای نیستند جز اینکه بتوانند برای این افراد کمک خوبی باشند و برخی از درخواستهای آنان را انجام دهند !!!

قبلا هم گفته بود :
نامزد اصلی حزب دمکرات جوزف بایدن بود که به دلایل نبود چهره جذاب و شخصیت معقول از دید جامعه نه چندان متفکر آمریکا از سوی حزب رد شد ! و بعد هم هیلاری وارد شد ! برای اینکه به سیاهپوستان هم بهایی داده شود اوباما ...
اما چهره و صحبتهای اوباما برروی حزب تاثیرات زیادی گذاشت و حمایتهای فراوانی بدست آورد ! به همین خاطر جنگ مجازی زیادی بین این دو کاندید برای جمع اوری پول و ریختن به جیب حزب صورت گرفت که در نهایت بعد از انتخابات ! جوزف هم معاون شده بود ! میدانید معاون رئیس جمهور در آمریکا یعنی همه کاره ! و اگر رئیس جمهور بمیره یا ترور بشه ایشون تا پایان وقت ریاست جمهوری بر تخت خواهد نشست ! بعدش هم که دیدیم کلینتون اومد جلو شد وزیر امور خارجه یعنی جای رایس نشست به هر حال سگش از رایش شرف داره چون با این رایس اصلا آدم نمیتونه حرف بزنه !!!
الان با این توصیفات و این روشهایی که بکار بردن یعنی تمامی احزاب در این دولت هستند و تمامی شواهد نشون میده که همه اومدن وسط !!! به نظر میاد باید بحران خیلی عمیق باشه که دست به دست هم میدن تا اوضاع خراب نشه ! احتمالا اگر این جز آخرین ترفندهای نظام سرمایه داری باشه باید بگم خیلی تغییرات مجبورند ایجاد کنند و گرنه فروپاشی وجاهتی اول اعتقادی دوم و در نهایت اقتصادی نصیبشون میشه که برای یک ابرقدرت این به معنی وارد شدن به فاز جنگهای بزرگ برای بقا خواهد بود ! اما اینکار رو دیر شروع کردند و هر سه مورد فروپاشی آغاز و تا عمق بصورت بی نتیجه پیش رفته که خبر وضعیت نا مفهومی بر آینده آمریکا خواهد داد..........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پاشنه سياست خارجي آمريكا هميشه در همان جهت منافع ملي آمريكا و متحدانش مي چرخد!!!!البته ديپلماتها و سياستگذاران ما هم بايد مانند يك شطرنج باز حرفه اي سلاحهاي تبليغاتي دهان پر كن امثال اباما را با روشي مناسب از دستش بگيرند و نهايت استفاده را درجهت منافع ملي ايران ببرند.من اميدوارم مسولين سياست خارجي هوشيار باشند .اباما با بوش هيچ تفاوتي ندارد .سيستم است كه آمريكا را اداره مي كند نه فرد!!!تعطيلي گوانتانامو و يا بيانيه رسمي درباره گفت و شنود بي قيد و شرط با ايران در جهت پاكيزه كردن چهره آلوده آمريكا و نظاميان ددمنشش در نزد افكار عمومي جهان است كه اينبار به اباما سپرده شده.اميدوارم مسولين بتوانند با توجيه افكار عمومي و سياست هاي درست و كنار گذاشتن طرحهاي اقتصادي و اجتماعي بحران زا در داخل كشور و بسيج قواي فكري و نخبگان اين سلاح جديد آمريكا را خنثي كنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرايطي كه اوباما براي ايران در نظر داره بسيج جهاني براي تحريم ايران هست كه در اولويتش قرار داره همون سياست هويج و چماق كه تا حالا نتونستن به خواسته هاشون برسن اميدوارم كه هيچوقت نرسن و در مقابل ديدگان جهانيان كوچك و خرد بشن كه البته اين مهم هزينه هاي گزافي براي كشور عزيزمون ايران داره

احتمالا اوباما سياست گفتگوي مستقيم و در ابتدا در سطح پايين رو در نظر ميگيره و البته با سخت كردن شرايط جهاني

بايد اونقدر قدرتمند شد كه بقيه كشورها نتونن از ايران چشم بپوشن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من اوباما را براي اين وارد ميدان كردند چون با مشكلاتي كه امريكا پيش رو دارد همانطور كه خيلي از صاحب نظران گفتند احتمال تجزيه امريكا وجود دارد






و اولين تجزيه طلب ها همين سيا هپوستان امريكايي هستند چون هميشه مورد ظلم و نفرت بوده اند و تنها با يك ريسي جمهور سياهپوست مي توان انها از انجام چنين حركتي بازداشت icon_razz

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]هم تاکید بر نام حسین و هم متفاوت بودن اوباما با خط مشی آمریکا باعث شک هست. [/quote]

خوب البته تاكيد بر نام حسين شخصي هست ولي متفاوت بودنش رو كمي درش شك دارم . اوباما هيچ تفاوتي با بقيه رپيس جمهور هاي اوباما نداره . فقط بعضي از راهكار هاش فرق مي كنه . براي مثال گفته كه سربازان آمريكايي رو از عراق به افغانستان مي يارم . و همچنين گفته با ايران مذاكره مي كنم .

مورد اول كه كمي شك درش هست . چراكه الان بحران اقتصادي ما داريم. گفته شده که این بحران در بهترین موقعیت 6 و در بدترین موقعیت 2 سال طول می کشه . براي خواباندن اين بحران ، قیمت نفت رو کاهش دادند و همچنین در حال افزایش و کاهش هست که البته خیلی تفاوتشون کم هست . قیمت نفت به همین کمی خواهد بود البته تا زمانی که تقاضا براش کم باشه. در اوردن سربازان از عراق موجب افزایش شدید بهای نفت می شه که همین امر بحران رو زیاد تر می کنه . بنابراین فکر کنم ما باید بعد از بحران اقتصادی منتظر خروج نظامیان از عراق باشیم تازه اگر اوباما راست گفه باشه و فقط شعار انتخاباتی نبوده باشه . چراکه چنین کاری کمی بعید به نظر می رسه .

مورد دوم هم که بستگی به خودش داره .

وگرنه همون حرف های بوش رو می زنه . فقط کافیه که سخنرانیش رو در آیپک(AIPAC ) رو می دید . دقیقا همون اظهارات رئیس جمهور های قبلی آمریکا رو می گفت . که ما باید در مقابل حماس این کار رو بکنیم و در مقابل ایران اینطور . و به قول معروف ( البته خیلی معذرت می خوام ) پاچه خواری صهیونیست ها رو می کرد .

در امر تفاوت میان اوباما و رئیس جمهور های دیگه هنوز زوده که نتیجه گیری بکنیم .

من یادمه ( اگر اشتباه نکنم ) 4 ماه پیش بود که جو بایدن معاون اوباما گفت که اسرائیل باید ایران هسته ای رو بپذیرد . فکر کنم از خبرگزاری فارس یا مهر بود که خوندم . و همین جو بایدن کسی بود که پیشنهاد تقسیم عراق رو داد .

هنوز زوده که بخوایم نتیجه گیری بکنیم . باید حداکثر 3 ماه اول کارش رو صبر کرد تا بعد دید چی می شه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا سعید . با عرض پوزش شما خیلی بیش از حد شکاکی . یعنی دنیایی که ما درش هستیم یه ذره امیدم برای زندگی وجود نداره . قضیه شما مثل دایی جان ناپلئونه که همه چیز رو توطئه انگلیس می دونست . بالاخره آدم باید یه کم هم به خودش امید بده . اینکه بگیم بخواد با نام حسینش توطئه ای علیه مسملین انجام بده ، به نظر من اینطور نیست . این قدر شک و شکاکی در یک زمینه می تونه به دشمن فرصتی بده که از زمینه های دیکه مارو تخریب کنه . پس خوبه که یه مقدار لطیف و بهتر به قضیه نگاه کنیم . و اینکه بگیم آمریکاییان بشدت نژادپرست بودند ( تاکید می کنم بودند ) یک مسئله درست است . من یه مثالی می زنم که اگر واقعا بهش توجه کنید می فهمید در مورد این قضیه کاملا در اشتباهید :
همونطور که من و شما می دونیم شیعیان در ابتدای راه اسلام خیلی مورد آزار قرار می گرفتند . اما کم کم و به تدریج تونستند خودشون رو نشون بدن و در نهایت حکومت های بعد از صفوی اکثرا شیعه بودند تا اینکه اوج این حکومت و قدرتش در جمهوری اسلامی ایران نمایان شد .
حال اگر با طرز فکر شما به این قضیه بیاندیشیم باید اینگونه بیان کنیم که : چرا شیعیان که اینقدر مورد آزار قرار می گرفتند هم اکنون صاحب قدرت هستند و آیا این مسئله ، یه مسئله شک برانگیز است ؟
خوب مسلم است که خیر .
با تلاش و کوشش به همه جا می توان رسید و اینکه به آقای اوباما در وحله ی اول شک کنیم ، به نظر من کاری بسیار زننده است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عكسها رو قبلا كه اومدم به دقت نديدم ! صفحه رو استوپ كرده بودم ! اما الان كه جمع شدن مردم رو پاي اون ستون ابليسك و اون ساختمون پشتي كه شباهت عجيبي هم به معابد خدايان مصر باستان داره ميبينم ياد مراسم تاجگذاري فرعومن مصر مي افتم ...

در مورد شك آقا سعيد ! مگر تا الان خيري از اين كشور نسبت انقلابها يا كشورهاي مستقلي كه زير چتر آنها نيستند و كاملا خود مختار عمل ميكنند ديديد! 30 سال انواع اقسام روپساي جمهور ايالات متحده رو ديديم ! از اين چه خيري در مياد ! همون خيري كه گذشتگان داشتند اين شعار ها رو هم همشون دادند !

يكمي اگر تاريخ رو بخونيد ميبينيد كه هميشه در تكرار تاريخ هستيم ...كلا نميشه اميدي نسبت به غرب داشت ما در تقابل استراتژىك كامل هستيم ! حتي اگر جنگ نخواهيم اونها به دنبال سلطه هستند ! دشمني اونها دايمي خواهد بود ! مگر اينكه ما تسليم بشيم و از عقايدمون عقب نشيني كنيم ! كه محاله ! اگر همه بخوان عقب نشيني كنند من يكي تا آخر پاي دين ايستادم !!! و در تقابل هميشه گي با غرب و شرق تا زماني كه اونها عقب نشيني كنند...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]آقا سعید . با عرض پوزش شما خیلی بیش از حد شکاکی . یعنی دنیایی که ما درش هستیم یه ذره امیدم برای زندگی وجود نداره . قضیه شما مثل دایی جان ناپلئونه که همه چیز رو توطئه انگلیس می دونست . بالاخره آدم باید یه کم هم به خودش امید بده . اینکه بگیم بخواد با نام حسینش توطئه ای علیه مسملین انجام بده ، به نظر من اینطور نیست . این قدر شک و شکاکی در یک زمینه می تونه به دشمن فرصتی بده که از زمینه های دیکه مارو تخریب کنه . پس خوبه که یه مقدار لطیف و بهتر به قضیه نگاه کنیم . و اینکه بگیم آمریکاییان بشدت نژادپرست بودند ( تاکید می کنم بودند ) یک مسئله درست است . من یه مثالی می زنم که اگر واقعا بهش توجه کنید می فهمید در مورد این قضیه کاملا در اشتباهید :
همونطور که من و شما می دونیم شیعیان در ابتدای راه اسلام خیلی مورد آزار قرار می گرفتند . اما کم کم و به تدریج تونستند خودشون رو نشون بدن و در نهایت حکومت های بعد از صفوی اکثرا شیعه بودند تا اینکه اوج این حکومت و قدرتش در جمهوری اسلامی ایران نمایان شد .
حال اگر با طرز فکر شما به این قضیه بیاندیشیم باید اینگونه بیان کنیم که : چرا شیعیان که اینقدر مورد آزار قرار می گرفتند هم اکنون صاحب قدرت هستند و آیا این مسئله ، یه مسئله شک برانگیز است ؟
خوب مسلم است که خیر .
با تلاش و کوشش به همه جا می توان رسید و اینکه به آقای اوباما در وحله ی اول شک کنیم ، به نظر من کاری بسیار زننده است .[/quote]

دوست عزيز سلام

شك و شبهه در عالم سياست نه تنها اسيب زننده نيست بلكه باعث موفقيت ميشه. يه قانون هست كه ميگه بدبين باش تا خلافش ثابت بشه.
دنيايي كه شما درش هستيد بسيار زيبا است و نااميدي از درگاه رحمت خداوندي گناهي است كبيره. ولي دنياي سياست با دنيايي كه درش زندگي ميكنين زمين تا اسمون متفاوت هست.

در مورد شيعه اي كه شما مثالش رو زديد بايستي بگم تا زمان وقوع انقلاب اسلامي هيچ حكومتي در ايران پاي نگرفت كه براساس قوانين شيعه باشه.
اين دين و شريعتي است كه مردم پذيرفتند و نقش مردم هم در حكومتهاي گذشته بسيار كمرنگ بود.
در سده هاي گذشته از دين تشيع معمولا استفاده ابزاري ميشد و بس. من در مورد حكومت شيعه در زمان صفويان با نظر شما مخالفم.در اين عهد هم براي مقابله بر عليه تركان عثماني سني مذهب از حساسيت شيعه استفاده شد. اگر هم خدماتي به دين تشيع شد بدست مردمان عادي بوده و حكومت نقش كمرنگي داشته است.
با اينكه از موضوع تاپيك دور شديم ولي خدمتتون عرض كنم كه روي تك تك كلماتي كه يك رئيس جمهوري همانند اوباما ادا ميشه ساعتها بررسيهاي لازم انجام ميشه. ريزه كاريهايي در سخنان وجود داره كه مردان سياست پيشه ميدانند و بس. گاه هشدار و اخطاري در پس كلمات نهفته هست كه دانستن و تشخيص اون سخت هست. تا به حال هيچ فكر كرديد چرا جواب نامه اي سياسي اينقدر طولاني ميشه ؟ چون ساعتها كار كارشناسي روي اين مرسولات انجام ميشه تا مبادا نكته اي بي جواب بماند. از اين بي دقتيها در قراردادها و مكاتبات سياسي در عهد قاجار بسيار زياد ميشه پيدا كرد.
يقين بدونيد اين انتخاب و تاكيد بر نام حسين بي دليل نبوده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

[ quote]آقا سعید . با عرض پوزش شما خیلی بیش از حد شکاکی . یعنی دنیایی که ما درش هستیم یه ذره امیدم برای زندگی وجود نداره . قضیه شما مثل دایی جان ناپلئونه که همه چیز رو توطئه انگلیس می دونست . بالاخره آدم باید یه کم هم به خودش امید بده . اینکه بگیم بخواد با نام حسینش توطئه ای علیه مسملین انجام بده ، به نظر من اینطور نیست . این قدر شک و شکاکی در یک زمینه می تونه به دشمن فرصتی بده که از زمینه های دیکه مارو تخریب کنه . پس خوبه که یه مقدار لطیف و بهتر به قضیه نگاه کنیم . و اینکه بگیم آمریکاییان بشدت نژادپرست بودند ( تاکید می کنم بودند ) یک مسئله درست است . من یه مثالی می زنم که اگر واقعا بهش توجه کنید می فهمید در مورد این قضیه کاملا در اشتباهید :
همونطور که من و شما می دونیم شیعیان در ابتدای راه اسلام خیلی مورد آزار قرار می گرفتند . اما کم کم و به تدریج تونستند خودشون رو نشون بدن و در نهایت حکومت های بعد از صفوی اکثرا شیعه بودند تا اینکه اوج این حکومت و قدرتش در جمهوری اسلامی ایران نمایان شد .
حال اگر با طرز فکر شما به این قضیه بیاندیشیم باید اینگونه بیان کنیم که : چرا شیعیان که اینقدر مورد آزار قرار می گرفتند هم اکنون صاحب قدرت هستند و آیا این مسئله ، یه مسئله شک برانگیز است ؟
خوب مسلم است که خیر .
با تلاش و کوشش به همه جا می توان رسید و اینکه به آقای اوباما در وحله ی اول شک کنیم ، به نظر من کاری بسیار زننده است .[/quote]

خدمت mjmzla عزیز عرض شود که شاید بنده در اشتباه باشم!
در علم سیاست یک اصل اولیه داریم به نام شکاک بودن بر همه چیز و همه کس و تا با چشم نبینی هیچ چیز قطعی نیست!
اینکه گفتید با دید مشکوک به قضیه مینگرم درست است و همانطور که گفتم اصل اول علم سیاست میباشد پس تا اینجا بنده اشتباهی مرتکب نشده ام.
اما درباره اینکه با دید خوب و لطیف به قضیه بنگریم میشه بفرمائید چطوری؟! اینکه اعمال چند صد ساله غرب علیه مسلمین را فراموش کنیم کاری نامعقول است و مثل این میمونه که سرمون رو تو خاک کنیم! بالاخره تا چه حد غربیان باید علیه مسلمین اقدام کنند تا ما باور کنیم؟ اگر تعلل کنیم دیگر فرصت پشیمانی نیست همان گونه که برای گذشتگان ما در قرون اخیر نبود و ممالک اسلامی یکی پس از دیگری به مستعمره غرب تبدیل شد.
آیا تاکنون درباره چگونگی نفوذ غرب به درون ممالک اسلامی مطالعه کرده اید؟ میدانید برای سقوط اسپانیا چه برنامه ها انجام داده و چه مدت زمان طولانی صرف کردند؟ آیا میدانید چگونه و از کجا سقوط امپراطوری عثمانی آغاز شد و چگونه ایران از مقام یک ابرقدرتی به مستعمره انگلیس و روسیه تبدیل شد؟ یا چگونه خاندان هاشمی را از عربستان بیرون راندند آنهم در لباس دوست؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.