armani

روياي زود هنگام (مراحل ساخت بشقاب پرنده توسط المان نازي)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]دستت درد نکنه آرمانی جان

عجب سرعتی داشتند
واقعا دلیل این همه پیشرفت چی بود
دوستان انیشتین آلمانی بود و باید رابطه ای بین این سطح از تکنولوژی با فرمول بسیار مهم
E= MC^2 انیشتن باشه نمی دونم شاید در این طرح ها نقشی داشته!
فرمول نسبیت انیشتن میگوید انرژی مساوی است با جرم ذره ضربدر مربع سرعت نور !
خلاصه این انیشتین هم آلمانی بود و شاید رابطه ای با این طرح ها داشته باشه!؟[/quote]
خواهش ميكنم. ببينيد در رد و يا قبول اين سرعت نسبت 50-50 وجود داره.گفتم كه اين سرعتها طبق محاسبات رياضيه و ممكنه عملا به اين سرعت نرسيده باشن .همونطور كه نصير خان گفت كه ميشه....... ولي ايا از نظر عملي ميشه دست پيدا كرد؟؟


[quote]باورش برام خیلی سخته که اینارو نازیا ساخته باشن و بازم نمیتونم باور کنم که اینا پرواز میکرده و اصلا اون دستگاه ضد جاذبرو اختراع کردن ... با تمام احترامی که به نازیها میزارم و باوری که به نبوغشون دارم بارم هرکاری میکنم نمیتونم باور کنم که این کارارو با تکنولوژی اون موقع میشده انجام داد !!!! [/quote]
در نبوغ المانها شكي نيست ولي بازم ميگم دلايل زيادي هست كه روي اين پروژه ها كار ميكردن.
وريور خان هم قول داده فيلم سقوط اين وسيله رو توسط روسها برامون تهيه كنه. اين هدف قرار دادن رو روسها تائيد كردند. در اون زمان و بعد همه چيز به دست فراموشي سپرده شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آرمانی جام من نمیتونم فیمک بزارم چون اینترنت پر سرعت ندارم ! و سرعت هم خیلی پایینه با اینکه نصف شبه ولی مرتب قطع میشه ! :lol:

اما در مورد اونچه که گفته بودم !این لینک رو مشاهده کنید تا اون تصاویر رو کامل ببینید !


http://www.zamandayolculuk.com/cetinbal/russiaufocrash.htm

منتها مال جنگ جهانی نیستند بلکه مربوط به سال 1968 میشن !

ولی خیلی مشکوک به نظر میان ! دوستان نظراتشون رو بگن تا دلایل مشکوک بودنش رو بگم.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/ufo-russian1.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
می گم حالا این جاذبه زمین خنثی شد تازه می شه مثل یه ذره چطوری این همه سرعت داره

یه سوال مهم:

اون زمان چطوری بدون هیچ وسیله ای مثل دوربین های هوشمند کنترل سرعت که جدیدآ وارد ایران شده :lol: سرعت این وسیله را اندازه گیری کردن؟

اصلا اون موقع سرعت بالای صوت را بهش رسیده بودنند!؟

نظرتون در باره این فرمول چیه F=mg و یا g=F/m

حالا چطوری f تونسته از شر g خلاص بشه وبا m برابر بشه خدا می دونه

اگر برآیند نیروهای وارده بر یک ذره برابر جرم ذره باشید آن ذره در حال تعادل است! در صورتی ذره بر روی زمین باشد نیرویی که جاذبه زمین به ذره و همینطور بر طبق قانون :lol: نیوتن ذره به زمین وارد می کند, ذره در حال سقوط است یعنی اگر سطح زمین را برداریم ذره سقوط می کند پس ذره در حال تعادل نیست!
ولی این موتور های خاص وسیله را در حالت تعادل قرار می دهند

آقا من گیج شدم ..... :mrgreen:

یکی از دوستان قوانین دوم و سوم نیوتن را اثبات کنه ببینیم به کجا می رسیم :?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ظاهر عكسها كه نشون ميده ساخته دست بشره . نشونه اي از هدف قرار گرفتن نداره و توسط رادار در اون موقع تشخيص داده نشده. قطر تخمينيش نبايد از 6 تا8 متر بيشتر باشه.

حالا يا سوخت تمام كرده و يا.......

lمورد مشكوك در اين عكسها نحوه افتادن اين ديسك هست.دو طرف جاده درخته و همگي سالم هستند. عرض جاده كم هست و اثري از كشيدگي ديده نميشه. مقدار كمي در زمين فرو رفته كه نشون ميده از ارتفاع كوتاهي سقوط كرده. ولي به هر حال احتمال اينكه به پهلو سقوط كنه كمه و يا اينكه مقداري اثار كشده شدن رو ميبايستي ميديدم.
اطراف ديسك مقداري برگ و خاشاك هست كه بازهم نشون ميده مدتها از سقوطش گذشته . اثاري از موتور و خروجي گاز و پايه برا نشستن نيست.
يكمي مشكوك هست :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حتما اون لینک رو نگاه کنید !
به نظر من این یوفو کاملا تقلبیه و کار خود روسهاست ! البته یه زمانی امریکا اینها رو به روسیه نسبت میداد و میگفت کار روسهاست ولی بخاطر اینکه روسها منکر بشن گفتند که بطور غیر منتظره توی مسکو دیده شده و بعد هم این تصاویر رو منتشر کردند ! البته این به اوج دوران جنگ سرد بر میگرده !

حالا چرا از دید من تقلبیه ! اگر دقت کنید می بینید که توی زمین فرورفته به عمق تقریبی 1 متر یابیشتر ! ایا در صورت برخورد با این سرهت زیاد به زمین نباید خورد بشه ! یا اگر سرعت اون کم بوده نمیشده به صورت دیگه ای زمین بخوره ! سرنشینانش کجا رفتن ! هر چند که روسها چندی قبل از این نمایش اعلام کردن که تعدادی موجود ناشناخته فضایی کشف کردن !

ولی مهم ترین دلیل شک من : زاویه برخورد به زمینه اگر دقت کنید پشتاون جنگل دیده میشه که درختان خیلی بلندی هم دارند و در صورتی که این یوفو بخواد با این زاویه در زمین فرو بره باید تعدای درخت رو شکسته باشه که دراون صورت به این شکل به زمین نمیخوره یا اگرهم بخوره باید خیلی بیشتر فرو بره !

ازاون مهمتر اینکه روسها چرا دست به چنین کاری زدند ! به نظر من که برای پوشاندن برنامه ای دیگر بوده به این تصاویر نگاه کنید مربوط به گذشته ها هستند! که بازهم مشکوک هستن اما چرا !؟ چرا اقدام به پخش تصاویر غیر قابل باور میکنند ... و چرا کلا به این کار دامن میزنند...
اولی که هواپیماست و دومی هم مال روسهاست بالن !

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_saucer5.jpg[/img]
و
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_1%7E50.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عزيز تعدادي از عكسهايي كه مدعي هستند پس از سقوط يوفو از درون اين وسيله موجوداتي خارج شدن

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_gray_alien_50yrs_of_denial_photo1.jpg[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/3_second_eben_full_view.gif[/img]

اين موجودات پس سقوط يك يوفو در مكزيك از سفينه خارج شدن (راست و دورغش گردن راوي )

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/aliens1.jpg[/img]
اين موجود نيز بعد از سقوط در امريكا پيدا شده.به دستهاي اون نگاه كنيد و با اندازه دستهاي پزشكش مقايسه بفرمائيد.
چيزي كه در هر دو عكس مشابه هم هستند نداشتن نماي بيروني بيني هست.

[color=red]حال اينها واقعا از فضا اومدن يا حاصل تخيل بشريت هستند ؟؟؟[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درسته که روسها و امریکایهت در دوران جنگ سرد بزرگنمایی های داشتند ولی به نظر من هیچ کاری نشدنی نیست

همین چند ماه پیش اخبار اعلام کرد
در خود همین ایران یکی از نخبگان شمالی کشور تونسته جریان الکتریکی همون برق را بدون سیم تا فاصله 3 متری و حتی بیشتر انتقال بده که حاصل 30 سال عمرش بوده در حالی که ژاپنی ها در فوق پیشرفته ترین آزمایشگاه هایشان فقط چند سانتیمتر این کار را کرده اند

جاجایی الکترون در فضایی خارج از محیط رسانا رابطه مستقیمی با همون رسیدن به فناوری پرواز الکترو مغناطیسی داره

دوستان شب بخیر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از اون دادن کمک پزشکی و تنفس مصنوعی ! کاملا مشخصه که تقلبی هستند ! آخه چطور ما وقتی موجودی رو تازه میبینیم بهش بخواهیم کم پزشکی بدیم ! اینکه این تصاویر این شکلی هستند و قبلا هم بحث مفصلی با دوست بزرگوارمون رضا کیانی توی یه تاپیک داشتیم به نظر میاد این اشکال تخیلی هستند اما مانع وجود فرازمینی ها نمیشوند .
منتهی فرازمینی ای که فقط در روسیه و امریکا دیده بشه که پیدا شده باشند خیلی مزخرفه اونهم به این شکل که دارن درمان هم میشن دیگه واقعا جکه ! ولی به هر حال میتونه توجیحی برای بعضی وقایع در آینده باشه ! البته از 60 سال پیش که قدرت علمی آلمان نازی رو به فرازمینی ها نسبت میدادند و حتی عکسهایی هم از هیلتر در حال دست دادن به این موجودات تهیه کردند به نظر میاد کاملا در جهت تحمیق افکار عمومی گام موثری برداشتند!
یادمه وقتی انونس برنامه رادویی جنگ دنیا ها در همون دوران جنگ در امریکا گذاشته شد گوینده رادیو خیلی جدی تعریف کرد و باعث شد مردم به خیابونها بریزن و کلی آدم اینرو باور کنند ! اینجاست که نادانی و بی فکر مردم یک کشور کاملا مشخص میشه که چطور راحت میتونند اونها رو به هر سمتی بکشند !

البته مهم درک علت اینه که چرا اینکارهارو کرده اند !؟



نصیر جان در مورد معادلات شما باید بگم ! جریان انرژی در طبیعت انتقالیه و شما اگر مجموع انرژی لامپ هایی که از دوساعت پیش تا الان در معرض نورشون بودی رودر نظر بگیری ممکنه به چند برابر دمای سطح خورشید برسی ! این جریان مثل یک رود خونه میمونه که جریان داره انرژی موجود در اجسام هم به همین گونه است ولی وقتی یک دفعه ای آزاد بشه حالتی مثل سونامی پدید میاره ! ولی در کل اجرام حاوی مقادیر بسیار زیادی انرژی هستند که برای بدست اوردن این حالت تخلیه انرژی باید کاری بکنی که یکدفعه همه رو بیرون بدن ! و این تا الان فقط در عناصر سنگین با قابلیت رادیو اکتیو اونهم نه یکباره بلکه با ضریب سرعت بیشتر پیدا شده ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
یادمه وقتی انونس برنامه رادویی جنگ دنیا ها در همون دوران جنگ در امریکا گذاشته شد گوینده رادیو خیلی جدی تعریف کرد و باعث شد مردم به خیابونها بریزن و کلی آدم اینرو باور کنند ! اینجاست که نادانی و بی فکر مردم یک کشور کاملا مشخص میشه که چطور راحت میتونند اونها رو به هر سمتی بکشند !

[/quote]

worior مگه چند سالته که يادت مياد ??? :? اين مال 70-80 سال پيش بود ! يادش بخير قديما. :lol:

من هم موافقم. چرا اين بشقاب پرنده ها فقط تو امريکا و يا روسيه ديده ميشن و از اتفاقات براشون ميفته ? اين همه راه بکوبن بيان بعد فقط برن اونجا تازه اون هم مخفي !
خوب اين طور که به نظر ميرسه اين ها تکنولوژيشون از ما خيلي پيشرفته تر هست پس چرا خودشون رو خفي ميکنن از چي ميترسن ??? من منکر اين نيستم که حيات در خارج از زمين وجود نداره ولي مطمآن هستم هرگز به زمين نيومدن !! اين حرف من نيست خيلي از دانشمندان در اين زمينه به خاطر همون دلايل بالا اين رو منتفي ميدونن چون بايد احمق باشن که اين همه راه رو بيان ولي خودشون رو نشون ندن !صرف نميکنه !
اگه قصدشون دوستانه هست که ميومدن با هم گفتگو تمدن ها ميکرديم !!! اگر هم نيت دشمنانه دارن که راحت ميتون ما رو مستعمره خودشون کنن مثل سرخپوستهاي امريکا که بعلت تفاوت تکنولوژيک زياد با اروپايي ها ديديم چه بلايي سرشون اومد !
در کل با عقل جور در نمياد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان حدودا 95 رو تموم کردم :lol: .! البته منظورم از اون جمله بطور صحیح این بود : یادمه که یه برنامه تلویزیون نشون داد توش وقتی ........این عجایب جاهای دیگری هم دیده شدند ! حتی توی ایران و حتی خود من با چشم دیدم اما مطمئن نیستم ! منتها اینکه چرا بیشتر توی امریکا و روسیه دیده شدند میتونه پیشرفته تر بودن این کشور ها باشه مثلا وجود دستگاههای عکاسی و تصویر برداری در بین مردم همچنین رسانه های متعدد و...

اما باز هم اونچه که مهمه چرا هیچ وقت پاسخ درستی پیدا نشد ! چرا سعی کردند بیشت ربه این ماجرا دامن بزنند !و تکلیف این مستندات بجا مانده از جنگ دوم و تکنولوژی های لو رفته بعد از اون چی ! چرا سعی میکنند همزمان خبر سازی هم بکنند !

البته یک دلیل مهم زمانی که ریگان داشت به اسمان نگاه میکرد یدونه از همین یوفو ها رو دید فکر کرد مال روسهاست و دستور اون برنامه جنجالی جنگ ستارگان رو صادر کرد ! منتها بعدش گفتن که رییس اشتباه دیده اون سیاره ظهره بوده !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]فیلمهای زیادی از انتشار ویروس های مخرب بوجود امدن حشرات و یا حیوانات ناجور در فضا یا زمین همچنین انواع فیلمها مثل جنگ دنیا ها و ... البته بازی های کامپیوتری که در صدر مطرح کردن چنین فرضیه هایی هستند !
در آینده ای نزدیک هم بهترین فرصت برای این کار ها بوجود میاد ! وضع بداقتصادی فروپاشی نظام سرمایه داری یا همون کسانی که در صدر این برنامه ها هستند !
همیشه هم اگر به فیلمهاشون دقت کرده باشید وقتی بحرانی بوجود میاد امریکا اونرو حل میکنه و...
البته بعید میدونم با اینکار بتونند به جایی برسند و دوباره دنیا رو بردگی خودشون بکشونند ولی مطمئنا در زمان فروپاشی کامل نظام سرمایه داری مخصوصا طلایه داری غرب حتما اوضاع بدی رو بوجود خواهند اورد ! البته باید به رهبران عاقل امیدوار بود ! ولی مستقیما نمیتونه کار اونها باشه و توی این فیلمها همش دانشمندان مترد یا گروههای تروریستی مخالف دولتها با استفاده از دانشمندان به این کارها دست میزنند !
نمونه عملی و واقعی این کارها انتشار یک سری ویروس ها بوده مثل ایدز !

البته سردمدار و تولید کننده اصلی این افکار کمپانی های صهیونیستی هالیود و شرکتهای اساسا فراماسونی هستند همچنین کارگردانان این برنامه ها همین طور از جیمز کامرون با فیلم آلن بگیر تا جنگ ستارگان جورج لوکاس و...[/quote]

واقعن قابل تامله.من فکر می کنم در مورد توانایی های نازیها خیلی غلو میشه و خود ساکسونها هم نقش اصلی رو در بزرگ نشون دادن تکنولوژی های نازیها میکنن. خوب با این کار کسانی که نازیها رو شکست دادند بزرگتر میشن و البته این میتونه پایه ای برای محروم کردن سایرین از تکنولوژی های برتر باشه! و هزار و یک دلیل دیگه هم شاید داشته باشه! البته خدا بهتره میدونه چی تو کله این انسان نماهای خونخوار هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]بحث خيلي جالبي شده . اميدوارم ادامه پيدا كنه .

مطمئنيد اين بخش سومه ؟ [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]فیلمهای زیادی از انتشار ویروس های مخرب بوجود امدن حشرات و یا حیوانات ناجور در فضا یا زمین همچنین انواع فیلمها مثل جنگ دنیا ها و ... البته بازی های کامپیوتری که در صدر مطرح کردن چنین فرضیه هایی هستند !
در آینده ای نزدیک هم بهترین فرصت برای این کار ها بوجود میاد ! وضع بداقتصادی فروپاشی نظام سرمایه داری یا همون کسانی که در صدر این برنامه ها هستند !
همیشه هم اگر به فیلمهاشون دقت کرده باشید وقتی بحرانی بوجود میاد امریکا اونرو حل میکنه و...
البته بعید میدونم با اینکار بتونند به جایی برسند و دوباره دنیا رو بردگی خودشون بکشونند ولی مطمئنا در زمان فروپاشی کامل نظام سرمایه داری مخصوصا طلایه داری غرب حتما اوضاع بدی رو بوجود خواهند اورد ! البته باید به رهبران عاقل امیدوار بود ! ولی مستقیما نمیتونه کار اونها باشه و توی این فیلمها همش دانشمندان مترد یا گروههای تروریستی مخالف دولتها با استفاده از دانشمندان به این کارها دست میزنند !
نمونه عملی و واقعی این کارها انتشار یک سری ویروس ها بوده مثل ایدز !

البته سردمدار و تولید کننده اصلی این افکار کمپانی های صهیونیستی هالیود و شرکتهای اساسا فراماسونی هستند همچنین کارگردانان این برنامه ها همین طور از جیمز کامرون با فیلم آلن بگیر تا جنگ ستارگان جورج لوکاس و...[/quote]

واقعن قابل تامله.من فکر می کنم در مورد توانایی های نازیها خیلی غلو میشه و خود ساکسونها هم نقش اصلی رو در بزرگ نشون دادن تکنولوژی های نازیها میکنن. خوب با این کار کسانی که نازیها رو شکست دادند بزرگتر میشن و البته این میتونه پایه ای برای محروم کردن سایرین از تکنولوژی های برتر باشه! و هزار و یک دلیل دیگه هم شاید داشته باشه! البته خدا بهتره میدونه چی تو کله این انسان نماهای خونخوار هست.[/quote]

دوست عزيز

ميخواستم اين بخش تحليلي رو در اخر بيارم ولي من باب سوال خدمتتون عرض كنم كه :

به نظر بنده هم در بزرگ جلوه دادن ارتش نازي خيلي اغراق شده . چرا؟ چون تا سالها چند كشور متفق مدام بر دنيا منت داشتند كه خطر بزرگي رو از سر دنيا رفع كردند. حال اين ارتش هر چه قدر بزرگتر جلوه كنه شكوه اين قهرماني بزرگتر و جليل تر ميشه.
در حاليكه اگر دقت بفرمائيد در حقيقت چند قطب بزرگ دنيا دست به دست هم دادند تا كشور كوچكي (از نظر مساحت و منابع) رو بتونن شكست بدن. شكستهاي اوليه متفقين باعث نوعي خفت براي اين كشورها بود. پس ميبايستي قدرت نظامي المانها رو بزرگ جلوه بدن و به دنيا بفهمونن كه اگر ما نبوديم .........

دوم اينكه نكته اساسي و نهان اين قضيه بود كه در حاليكه دنيا در حال نبرد با رايش سوم بود اهسته اهسته از اوار اين كشور رژيم نوپاي صهيونيستي متولد ميشد. بخاطر مشكلات پس از جنگ و خستگي مفرط و فرسايشي بودن جنگ دوم جهاني ملل دنيا بي اعتنا به درگيريهايي بودند كه در كشور فلسطين رخ ميداد. ( انشاالله بقيه در فرصتي مناسب)

[color=red] بابك جان من تو كامپيوترم چون اون قسمت اول رو كه فقط عكس بود گذاشته بودم قسمت اول اينجا رو نوشتم سوم.درستش ميكنم.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.