ColonelShak

لباس ها و طرح های استتار

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

بله ولی فقط لطف کنید برای حفظ قانون کپی رایت لااقل اسم طراح یا ارگان را به صورت کم رنگ با تکنیک های فتو شاپ بر روی عکس قرار دهید .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب چون اکانت گالری روندارم از سایت دیگری آپلود کردم.اگه اشکالی نداشته باشه:درضمن ترفن کوچک کردن عکس از طریق سایت روهم نمی دونم.عکس های مقایسه شده هم وجود داره درصورت درخواست بذارم.
[img]http://upload.iranblog.com/3/1242851125.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالبه اره قرار بدید . فقط این اسم کمپانی یا ارگان را طوری قرار بدید که یک مقدار طرح و الگوی استتار دیده بشه . به طرح صدمه نزنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لباس استتار Jietai . مورد استفاده توسط نیروهای ارتش زاپن .دارای الگوی fleck یا قطره ای می باشد . در زمینه خاکی با رنگ سبز روشن و لکه های سیاه و قهوه ای :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_jietai_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_jietai_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_jietai_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_jietai_front.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_jietai_back.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_jietai_back.jpg[/img][/url]

لباس استتار معروف به Air Force desert camouflage . این الگوی استتار بسیار شبیه الگوی شکلات یا استتار 6 رنگ بیابانی امریکایی است . در این استتار از الکه های سیاه رنگ در کنار لکه های سفید رنگ استفاده نشده است . این استتار از 2 رنگ قهوه ای . خاکی روشن و تیره و لکه های سیاه رنگ تشمیل شده است :


[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_af_desert_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_af_desert_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_af_desert_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_af_desert_front.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_af_desert_back.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_af_desert_back.jpg[/img][/url]

الگوی استتار برای نیروی هوایی زاپن . این الگو در سال 1985 توسط نیروی هوایی زاپن تست شد ولی تا سال 1990 بکار گرفته نشد . این الگو هم اکنون توسط نیروهای محافظ و گارد های پایگاههای هوایی در زاپن استفاده می شود :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_af_old_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_af_old_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_af_old_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_af_old_front.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_af_old_back.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_af_old_back.jpg[/img][/url]

الگوی استتار مخصوص نیروهای JSDF ( نیروهای خود دفاع زاپن ) . این استتار بنام 1980ies camouflage معروف می باشد . این الگو توسط نیروهای چترباز هم بکار رفته است .دارای رنگ بندی زمینه سبز روشن و رنگهای سبز و قهوه ای متوسط و تیره می باشد :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_airborne_1980_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_airborne_1980_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_airborne_1980_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_airborne_1980_front.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/japan_airborne_1980_back.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_japan_airborne_1980_back.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الگوی استتار معروف به KOPASSUS . این الگو برای اولین بار در سال 1964 ارائه گردید ولی با الگوی DPM جایگزین شد هم اکنون دوباره این الگو در نیرو مخصوص های ارتش اندونزی دوباره بکار گرفته شده است . هچنین این الگو به طرح رگ خون ( blood vine ) نیز شناخته می شود . این طرح دارای زمینه ی خاکی رنگ بهمراه رگه های پهن و عمودی قرمز و قهوه ای پر رنگ و سبز می باشد . KOPASSUS به معنی Komando Pasukan Khusus :Special Forces Command می باشد :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/indonesia_kopassus_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_indonesia_kopassus_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/indonesia_kopassus_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_indonesia_kopassus_front.jpg[/img][/url]

الگوی استتار DPM . این الگو یک کپی از الگوی استتار DPM انگلیسی می باشد و برای نیروهای ارتش ارائه گردیده است .همچنین این الگو برای جایگزینی دیگر الگوهای استتار نیرو مخصوص ها بکار گرفته شده است . دارای 4 رنگ خاکی . سبز . قهوه ای و سیاه است :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/indonesia_dpm_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_indonesia_dpm_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/indonesia_dpm_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_indonesia_dpm_front.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/indonesia_dpm_back.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_indonesia_dpm_back.jpg[/img][/url]

الگوی استتار AMPG برای نیروهای حزب گوکار در اندونزی ( AMPG - Angratan Muda Partai Golkar (Youth Arm of Golkar . نوعی استتار زرد و سبز . دارای 2 رنگ سبز و یک رنگ زرد :

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/Indonesia_ampg_pattern.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_Indonesia_ampg_pattern.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/Indonesia_ampg_front.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_Indonesia_ampg_front.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/Indonesia_ampg_back.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_Indonesia_ampg_back.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مقایسه شده.با محیط4طرح
[img]http://upload.iranblog.com/3/1242931234.jpg[/img]
[img]http://upload.iranblog.com/3/1242920348.jpg[/img]
[img]http://upload.iranblog.com/3/1242972076.jpg[/img][img]http://upload.iranblog.com/3/1242969753.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی جالب هست شفق23 جان البته من در این زمینه نمیتونم نظر بدم چون معلومات کافی ندارم ولی تطابق مناسبی با محیطهایی که گذاشتی داره.

راستی اکانت گالری که داشتی شما؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طرح های جالبیه . به نظر من بیشتر برای درگیری در فواصل نزدیک کارایی بالایی دارد این طرح های شما . در فاصله های دورتر بصورت یک طرح مبهم و تک رنگ به نمایش در می اید ( البته اصول تمام طرح های استتار همین است ) . این گونه طرح ها که دارای الگوی ریز و تو در تو است برای فواصل نزدیک مثلا کوهستانها و جنگل ها و ا مناطق شهری کارایی بالایی دارد .

به این سایت حتما مراجعه نمایید . حاوی علم و تکنولوزی در مورد نسل بعدی طرح های استتار دیجیتالی است که این شرکت در سال 2005 طرح هایش را به نیروهای مسلح استرالیا ارائه نمود . سایت بسیار کامل و جالب است و تمامیه طرح هایش را در محیط طبیعی مقایسه نموده است :

http://www.roggenwolf.com/

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله درست هست که اون طوری باید ترکیب دو رنگ باشه ولی شما تعداد وتعدد رنگ روببینید.درضمن بهترین استتار استتار دیجیتالی هست ولی این ها به نظر شما در چه سطحی قرار داره تا طرح های دیگه هم رو بذارم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]از همه دوستاني كه براي اين تاپيك زحمت كشيدند تشكر ميكنم .

IRANAN MYLITARI درسته يا IRANIAN MILITARY

icon_cheesygrin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته استتار دیجیتالی برای مناطق خاصی مفید است به نظر من . استتار هایی نظیر طرح های 3 رنگ امریکایی و سری استتار ببری شکل و همچنین الگوی استتار نقطه ای یا Flecktran و یا به نظر من یکی از موثر ترین و کارامد ترین الگوهای استتار الگوی DPM می باشد که توسط نیروهای انگلیسی ابداع شد . طرح های شما ( این طرح را که به صورت بزرگ قرار دادید دارای 6 رنگ است و با توجه به رنگ بندی که دارد برای مناطق کوهستانی و دارای صخره و سنگ بسیار مناسب است به نظر من . حالا باید این طرح ها بر روی پارچه چاپ شود و در محیط واقعی و در مقایسه با محیط پیرامون نتیجه گیری درست بدهد . مثلا در همین طرح شما رنگ شنی به مقدار زیاد وجود دارد و رنگ تاثیرگذار و مطرح طرح است . این رنگ به نظر من در طبیعت در مناطق خاصی و در شبانه روز در ساعات خاصی با توجه به کمی و زیاد بودن نور خورشید بر روی اجسام بدست می اید . طرح تان بسیار عالیست . اگر باز هم در این زمینه طرحی دارید در تاپیک قرار دهید .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=brown]از همه دوستاني كه براي اين تاپيك زحمت كشيدند تشكر ميكنم .

IRANAN MYLITARI درسته يا IRANIAN MILITARY

:lol:[/color][/quote]
عجله هست .درست همونه که شما می فرمائید.
طرح استتار :همتای ....................
icon_cheesygrin
[img]http://upload.iranblog.com/3/1243023574.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.