arshya4171

اعتراف تروريست‌ها به زخمي شدن "ريگي "

Recommended Posts

[align=center][size=18]اعتراف تروريست‌ها به زخمي شدن "ريگي " [/size][/align]

خبرگزاري فارس: تروريست‌هاي بلوچستان اعتراف كردند، در جريان مقابله نيروهاي امنيتي و انتظامي ايران با تروريست هاي گروهك موسوم به جندالله كه در 17 اسفند ماه در مرز ايران و پاكستان رخ داد، يكي از نيروهاي نزديك و مؤثر اين گروهك به هلاكت رسيد.

به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، در حالي كه نزديك به يك ماه از اين درگيري مي‌گذرد، يكي از وبلاگ‌هايي كه به انتشار اخبار و اطلاعيه‌هاي اين گروهك شرور مي‌پردازد در خبري با ذكر مشخصات اين تروريست شرور و آدمكش به هلاكت وي اعتراف كرد.
تروريست‌ها دو گزينه تصرف يك پاسگاه مشرف به جاده زابل را برنامه ريزي كرده بودند كه گرفتن آن مي‌توانست ارتباط زاهدان به شمال را خطرساز كند و گزينه ديگر آنها قتل شماري از مردم بوده، اما با وجود وارد كردن چند تيم تروريستي به داخل ايران، درگيري زودهنگام آنها با ماموران ايراني، اين برنامه شوم را با شكست مواجه مي‌كند.
اسماعيل قنبرزهي معروف به يونس روز 17 اسفند پس از آن كه به همراه تعدادي ديگر از اشرار آدمكش و تروريست با عبور از مرز پاكستان قصد داشت در سالروز فاجعه تروريستي تاسوكي جنايتي ديگر را رقم زند، ضمن درگيري با نيروهاي امنيتي و انتظامي ايران به هلاكت رسيد.
بنا به اذعان اين وبلاگ در اين عمليات سركرده اين گروهك (عبدالمالك ريگي) نيز زخمي شده كه از مهلكه جان به در برده است.
در پي اين درگيري، كه تعدادي از تروريست‌هاي اجير شده نيز كشته و زخمي شدند، نقشه آنان براي كشتار هموطنان در آستانه سالگرد فاجعه تروريستي تاسوكي نقش بر آب شد و تروريست ها با برجاي گذاشتن تلفاتي مجبور به فرار به آن سوي مرزهاي ميهن اسلامي ايران شدند.
گفته مي شود اين شرور در فاجعه تروريستي تاسوكي نيز نقش كليدي داشته كه در آن تعدادي از هموطنان، كه در ميان آنان تعدادي دانش آموز و كاسب و دانشجو و خبرنگار نيز حضور داشتند، ناجوانمردانه به شهادت رسيدند.
همچنين از ديگر جنايات او مي‌توان به ربايش و قتل برخي از شهروندان زاهداني نام برد كه پس از كشتن آنان از خودرو آنان در بمب‌گذاري عليه هموطنان استفاده شده است.
گفتني است گروهك تروريست موسوم به جندالله بر آن بود تا در سالگرد فاجعه تروريستي تاسوكي با كشتار هموطنان به فاجعه ديگري دست زند كه با هوشياري نيروهاي امنيتي و انتظامي اين اقدام خنثي شد و در طي آن تعدادي از اعضاي اصلي و اجير شده اين گروهك نيز كشته و زخمي شدند كه در نتيجه با برجاي گذاردن تلفاتي از منطقه متواري گشتند.
از سوي ديگر اطلاعات تكميلي در خصوص توطئه اسفند حاكي است، تروريست‌ها دو گزينه تصرف يك پاسگاه سوق‌الجيشي مشرف به جاده زابل را برنامه ريزي كرده بودند كه گرفتن آن مي‌توانست ارتباط زاهدان به شمال را خطرساز كند و گزينه ديگر آنها قتل شماري از مردم بوده، اما با وجود وارد كردن چند تيم تروريستي به داخل ايران، درگيري زودهنگام آنها با ماموران ايراني، اين برنامه شوم را با شكست مواجه مي‌كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8801170536


[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A0482369.jpg[/img][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اميدوارم به همت ماموران امنيتي و نظامي غيور ايراني ريشه اين ادمكشا برچيده بشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این ریگی و گروهکش یه عده باج بگیر عقب موندن که میان مردم بی گناه و غیر نظامی می کشن و میرن ! این نفله ها جرات درگیری با نیروی امنیتی که ندارن . حالا یه مقداری جو منطقه به نفعشونه . ان شاالله خبر هلاکتش به زودی می رسه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باید برن تو پاکستان و هلاکش کنن .......
احترام به کشوری که تروریستها رو در خاکش برای حمله به کشور دیگه و کشتن مردم ازاد می زاره احترام نیست یک نوع ترس است ....
باید خیلی وقت پیش می کشتنش ولی ....... .
ترس برادر مرگ هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مسولین دارن خیلی کوتاه میلند فکر کنم باید مسائل سیاسی رو دیگه کنار گذاشت و در خاک پاکستان کارشو یک سره کنند
این وزارت اطلاعات داره چکار میکنه خدا میدونه از پس یه جوجه بلوچ بر نمیاند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعآ این مسئولین دارن کوتاهی میکنند بابا یکی نیست بگه این اسراییل اگه تو جنگ 33 روزه از حزب الله(ایران) شکست خورد ما ایرانی ها که به این سادگی توی سیستان و زاهدان و این مناطق سربازهای وظیفه و سرهنگهامون رو میکشند اگه قرار باشه با این گروهک تروریستی در بیفتیم فکر کنم تو جنگ 33 دقیقه ای شکست میخوریم دیگه همش میان به بحران مالی آمریکا پیله میکنند بابا کشور خودمون رو ببینید عجیب اینجاست که هیچ کدوم از این خبرها هم در اخبار پخش نمیشه متن کاملی در باره ی عبد المالک ریگی
عبدالمالك ريگى ، به راستى كيست؟

عبدالمالك ريگى احتمالا متولد سال 1358 است. وى تحصيلات كلاسيك ندارد و خودش را "خادم جندالله" مى خواند و مسوول گروه تروريستى جند الله است. بنا به گفته خودش از سن نوزده سالگى اسلحه به دست گرفته و به عمليات تروريستى پرداخته است. "ريگى " يكى از قبايل بلوچستان شمالى است، مانند قبايلى چون براهوئى ، مرى ، ناروئى ، شهنوازى ، كهرازهى ، گمشادزهى ، باركزهى . يكى از شبكه هاى تلويزيونى سلطنت طلب بارها وى را "دكتر عبدالمالك" نام برده است. زيستگاه و محل فعاليت گروه جندالله در حال حاضر گروه ريگى و جندالله در مناطق بدون كنترل افغانستان، پاكستان و بلوچستان ايران رفت و آمد مى كنند. وى مى گويد: "من انكار نمى كنم. بسيارى از افراد ما در خاك پاكستان هستند. خانواده ها و كسانى كه مجبور به فرار شده اند. با زن و بچه ها. ولى افرادى كه كار عملياتى مى كنند در خاك ايران هستند." ريگى گفته است كه حتى يك بار هم در نزديكى تهران اشتباها بازداشت شده، اما چون شناسايى نشده، رهايش كرده اند. بنا به گفته يكى از گروگانهايى كه اسير جندالله بود، نيروهاى جندالله افرادى متعصب هستند و شعائر دينى را بسيار دقيق بجا مى آورند. وضع سياسى سيستان و بلوچستان در سالهاى اخير سيستان و بلوچستان همواره يكى از محل هاى تبعيد مخالفين سياسى بوده است. برخى تبعيدى ها در استان مدارس شيعى را فعال كردند و انجمن حجتيه از سالها قبل در اين استان فعال بود. در سالهاى پس از انقلاب نفوذ ماركسيست ها و مجاهدين در اين منطقه بسيار زياد بود، تا جايى كه اولين نماينده ايرانشهر يكى از اعضاى سازمان چريكهاى فدائى خلق بود. حكومت پس از انقلاب به زدن سران طوايف پرداخت. گروه سرمچاران در دهه شصت به عنوان يكى از گروههاى تروريست در استان فعال بود در حال حاضر نيز نقش اسلحه و نيروى مسلح در منطقه بسيار مهم است. بتدريج باكاهش نقش چپ ها و مجاهدين مخالفت با حكومت توسط اهل سنت و با جنبه هاى دينى صورت مى گرفت. با رشد مدارس اهل سنت كه توسط پاكستان و عربستان مورد حمايت مالى قرار مى گرفت و انديشه وهابى و تشكيلات القاعده در آن قدرت داشت بخش وسيعى از نارضايتى هاى اجتماعى زير پوشش مذهب رفت. "جندالله " به تازگى نام "جبنش مقاومت مردمى ايران" را بر خود نهاده است و بخش اعظم عمليات مسلحانه عليه نيروهاى سركوب رژيم را سازمان داده است. "جندالله" همواره اعلام مى كند كه اقداماتش با دستور رهبران بنيادگراى مذهبى صورت مى گيرد. نوع فعاليت اين گروه نشان از امكانات پشتيبانى گسترده اى مى دهد كه تاكنون در ميان مبارزات خوانين بلوچ ديده نشده است. آنان از شبكه اينترنت و همچنين از رسانه هاى گروهى تلويزيونى و راديويى عمدتأ وابسته به سلطنت طلبان، در انعكاس خبر عمليات و طرح ديدگاهايش استفاده مى كند. البته "صداى امريكا" اين جريان را وابسته به القاعده اعلام مى كند، اما از سوى اين جريان تكذيب مى شود. در بسيارى از عمليات مسلحانه اين گروه، شيوه هاى كار طرفداران القاعده و الزرقاوى در عراق، به شكل گسترده اى تقليد مى شود. ويژگى هاى ريگى ويژگى هاى ريگى و گروهش، كه خود را مدافع مطالبات اهل سنت بلوچستان مى نامند (اگرچه به نظر نمى رسد اهل سنت بلوچستان با اين ادعا موافق باشند) چنين است:

1)

ريگى و گروهش هرگز از اينكه قاچاق يكى از مشاغل آنهاست انكار نكرده اند. "انكار نمى كنم در بين قوم ما قاچاقچى هم هست، اما بايد ببينند چرا اين مردم قاچاق مى كنند." وى در مورد طبيعى بودن قاچاق در منطقه مى گويد: "الان وضعيت اقتصادى بسته است، مردم نمى توانند كار وبار كنند. 50 هزار 60 هزار نفر از مردم بلوچستان طريق ارتزاق شان فقط مرزهاى پاكستان و افغانستان بوده كه آنها را مسدود كرده اند

." 2) ريگى ميل دارد به عنوان رهبر داناى گروهش شناخته شود، اما گروه وى كه توسط افرادى مزدور اداره مى شوند، در عمليات نظامى به توحش دست مى زنند. به همين دليل جندالله معمولا عملياتى را با افتخار اعلام مى كند و سپس شركت خود را در آن نفى مى كند. مثلا در ترور جاده كرمان بم اول توسط راديو فردا اعلام شد كه اين عمليات تروريستى كار اين گروه بوده است و بعد از چند روز اين گروه آن عمليات را محكوم كرد.

3) خشونت اعمال شده توسط گروه ريگى ، تا حدى هم ريشه در خشونت هم پيمانانشان در القاعده دارد و هم نوعى انتقام است. تا كنون بنا به گفته بسيارى از منابع افرادى مانند مولوى عبدالملك ملازاده پسر بزرگ مولوى عبدالعزيز از زاهدان، مولوى عبدالناصر جمشيد زهى از خاش، مولوى يارمحمد كهرازهى از خاش، مولوى عبدالستار از خاش، مولوى عبدالعزيز كاظمى بجد از زاهدان، مولوى حبيب الله حسين بُر از سراوان، توسط جمهورى اسلامى كشته شده اند.

4) شيوه عمل گروه ريگى براساس گروگانگيرى و معامله است، چيزى كه در منطقه ميان نيروى انتظامى و قاچاقچيان سابقه دارد. اما آنها در بسيارى موارد گروگانها را اصلا نمى شناسند. ريگى مى گويد: "بعضى گروگان ها را شناسايى كرده بوديم. البته هدف فرماندار و استاندار بودند كه فرار كردند." وى در مورد شيوه گروگانگيرى مى گويد: "اگر حل نشد دست به اقدام ديگرى مى زنيم و افراد بزرگ ترى را مى گيريم. از آدم هاى اصلى شان مى گيريم. آن وقت معامله مى كنند." آنها معمولا براى گرفتن گروگان تور مى گذارند، تعداد زيادى را در مسير حركت جمعى (اتوبوس و مينى بوس) دستگير مى كنند و بعد گروگانها را تا زمان تعيين تكليف به كوههاى پاكستان يا بلوچستان مى برند

. 5) گروه ريگى قصد دارد با جنگ نظامى در منطقه اى پر از بحران فضاى بازى براى خودش ايجاد كند تا هم از طريق فروش گروگان، هم قاچاق در منطقه، هم باج گيرى از قاچاقچيان و هم از طريق كمك هاى مالى دولتهاى خارجى قدرت و ثروت كسب كنند و در نهايت خود را به منطقه تحميل كنند. برخى ناظران معتقدند در گذشته معمولا اين سيستم باج دادن جواب مى داد، اما با ورود خارجى ها به معادله ديگر جواب نخواهد داد.

6) گروه جندالله در مورد تجزيه طلبى معتقدند كه "ما نمى خواهيم وحدت ملى و يكپارچگى از بين برود." اما شبكه خبرى اى بى سى امريكا گزارش داد، امريكا به طور مخفيانه مشاور و مشوق يك گروه افراط گراى مسلح پاكستانى است كه تاكنون چند عمليات مرگبار داخل خاك ايران اجرا كرده است. امريكا به طور مستقيم تامين مالى اين گروه را بر عهده ندارد اما از سال 2005 روابط محكمى با عبد المالك ريگى رهبر اين گروه داشته است

. 7) بر اساس آنچه تا كنون به دست آمده است، محل آموزش نيروهاى تروريست "جندالله" در پاكستان است. آموزش ها به زبان فارسى و انگليسى صورت مى گيرد و اكثر افراد مانند نيروهاى الزرقاوى و بسيارى از جريانهاى وابسته به القاعده براى عمليات پول مى گيرند و بايد مدارك انجام عمليات، مانند فيلم و عكس را تحويل بدهند تا پول شان را دريافت كنند، تقريبا اين شيوه در كل سيستم جرم و جنايت منطقه وجود دارد. عمليات اين گروه جز در حالت گروگانگيرى كور، به صورت عمليات انفجارى انجام مى گيرد، اين گروه در شب 23 آذر 85 عملياتى عليه استاندار طراحى كرد كه ماشين بمب گذارى شده به دليل نقص فنى قبل از وقت معين و رسيدن استاندار منفجر شد و تعدادى از افرادى كه در مقابل درب استاندارى تجمع كرده بودند كشته شدند

. 8) به نظر مى رسد كه به دليل نمايش قدرت ريگى در سال گذشته و عدم تونايي نيروهاى امنيتى و انتظامى در كنترل اين جريان تروريستى و خطرناك، پاكستان، القاعده و آمريكا تصميم گرفته اند كه گروه را به سامان درآورند. نام گروه در تاريخ 27 آذر 85 از سازمان جندالله به "جنبش مقاومت مردمى ايران" تغيير يافت. تلويزيون صداى آمريكا با ريگى مصاحبه اى كرد و وى را با عنوان "رهبر جنبش مقاومت مردمى ايران" خواند. ريگى كه بنا به گفته خودش تا به حال دهها نفر را شخصا اعدام كرده است، در اين مصاحبه گفت: "ما تروريست نيستيم و اين رژيم ايران است كه ما را تروريست ناميده است." مجرى اين شبكه تلويزيونى به وى گفت: "ريگى جان! ما خيلى با تو احساس همبستگى مى كنيم." البته در بيانيه تغيير نام اين سازمان، اعلام شد كه اين تغيير نام به معنى تغيير سياستهاى اين تشكيلات نيست، بلكه به معنى گسترش فعاليت تشكيلات در ساير مناطق كشور و بخصوص در پايتخت است. اين تشكيلات شعار"زنده باد اسلام، زنده باد مقاومت، زنده باد آزادى " را براى خود انتخاب كرد.

عمليات مهم جندالله

عمليات مهم گروه شامل اين موارد بوده است: وقايع 24 اسفند 1384 در جاده زابل به زاهدان در منطقه تاسوكى . واقعه 23 ارديبهشت 1385 درمحور بم به كرمان در منطقه ى دارزين كه با بستن راه خودروهاى عبورى [b]34[/b] نفر از نيروهاى رژيم را كشته و تعدادى را زخمى كرده يا به اسارت بردند. در روز 13بهمن 85 مقارن ساعت 19 و 45 دقيقه چند فرد مسلح چهار مأمور گشت نيروى انتظامى را كه در خيابان بزرگمهر مشغول گشت زنى بودند به رگبار بستند و به قتل رساندند. در اين حمله دو افسر انتظامى به نام [b]سرهنگ خواجه و سرهنگ شيبك [/b]و سرباز وظيفه كشته شدند. و انفجار اتوبوس حامل پاسداران در بامداد 25 بهمن ماه 85 در زاهدان كه باعث كشته شدن 11 و زخمى شدن 18 پاسدار نيروى زمينى سپاه شد. و جديدترين اين عمليات تروريستى انفجار بمب صوتى در جلو ى مدرسه دختران معرفت در زاهدان در شامگاه جمعه 27بهمن ماه است. پس از شروع سال جارى كيهان خبر كشته شدن عبدالمالك ريگى را اعلام كرد، اما بلافاصله عبدالمالك با تلويزيون العربيه مصاحبه كرد و خبر كشته شدنش را تكذيب كرد.

من یکی که حاظرم اگه بسیج و اینا بخوان برن عملیاتی بر علیه عبد المالک ریگی انجام بدن داوطلب بشم چون نمیتونم کشته شدن هم وطنام رو ببینیم یکی از همین کسایی که توی این عملیاتها کشته شده برادر دوستم بوده سرش رو هم حتی قطع کرده بودند فعلآ که رهبر و رییس جمهور و کل دولت دست روی دست گذاشتن تا ما همین جور کشته و زخمی بدیم اینگار بدشون هم نمیاد :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببینید با توجه به وسعت کشور و مرز باز بین 2 کشور افغانستان و پاکستان و یک شکل بودن اقوام در انجا کار راحتی نیت از بین بردن این گروهک ها . فقط با عملیات اطلاعاتیه دقیق و یک حمله سریع ترجیحا هوایی میششه سرکرده های این جور گروهک های چریکی و تروریستی را از بین برد . همین ریگی یک فرد عادیه در بین مردم از نظز ظاهری . پس باید یکی یا عاملی محل اختفا یا خانواده یا محل های عبور و مرورشو لو بده . یکی از دوستانش یا نزدیکانش . حالت درگیری مثل درگیری های پراکنده در حوزه چچن می باشد . افراد از محلی نا مشخص اماده می شوند و به صورت جداگانه به محل عملیات می رسند و در محل های خود قرار می گیرند . عملیات انجام می شود و افراد پراکنده می شوند . از انجایی که شبیه مردم هستند رهگیریه انها بسیار دشوار است . کافیست به شهر برسند و مثل مردم عادی رف و امد کی کنند . روس ها در چچن از عملیات اطلاعاتی و حملات هوایی برای از بین بردن و ترور سران مقاومت استفاده کردند .

در ثانی وجود ریگی و امثال او تهدید بلقوه ای بر ضد کشور نیستند . جای نگرانی ندارد بلاخره با توجه به وسعت و شرایط کشور که هم در چپ و راست ما بزرگترین دشمنانمان لشگر خوابانده اند ریگی و افرادش فعالیتشان مشخص است . وزارت اطلاعات توطئه های بسیار مهلک تر و بزرگتری را در نطفه خفه کرده است . این ریگی هم چون شرایط منطقه حالت نارضایتیه کاذب و درگیری مذهبی و جود دارد قوت گرفته است که ان شاالله به زودی به هلاکت می رسد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان در هفته ی گذشته قرارگاه رسول اکرم در جنوب شرق به سپا پاسدارن واگزار شد بنابراین باید شاهد بهبود پشمگیر امنیت در منطقه سیتان و بلوچستان باشیم با این کار هم نیروی انتظامی به کارهای پلیسی میپردازه و کارهای عملیاتی به سپاه سپرده میشه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام حتمآ با یک انشا الله گفتن موفق میشویم :lol: مثل بقیه ی انشاالله ها تهدید نیست ؟ باید یگم که ریگی یکی از همین دشمنان بالقوه هست حتمآ باید امریکا لشکر کشی کنه ؟ وقتی رگی زاهدان رو از ایران جدا کرد فکر کنم اونوقت مسئولین میشینن که فکری بکنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نيمدونم اين زابلستان كه زماني مهد پرورش اسطوره ها و پهلواناني مانند رستم و اسفنديار و..كه جان در راه ايران فدا ميكردند بوده حالا چرا داره فقط تروريست تحويل جامعه ميده كه ميان خون هموطنان بيگناه ما رو ميريزن..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چطور اين جنايتكاران كثيف تهديد نيستد؟! كشتن هموطنان ما يعني چي؟
چرا آمريكا وقتي احتمال كمي هم مي دهد كه دشمنانش در جايي(حتي مناطق مسكوني) باشند آنجا را با همه اهل و عيالش موشكباران مي كنند ( چه پاكستان و چه افغانستان) و مرز پاكستان و افغانستان برايشان معني ندارد ولي مسئولين ما بعد از اين همه چراغ سبز پاكستان به اين تروريست ها حاضر نيستند آنها را در خاك پاكستان يا افغانستان تعقيب شوند تا هم بي ملاحظه شرشان را كم كند و هم ذره چشمي به حكومت فاسد پاكستان نشان دهد. كساني كه آنها را پناه دهند نيز شايسته مرگند. بايد با جنايتكاران و همراهي كنندگان آنها شديد و غليظ برخورد كرد.
تعارف و ملاحظه بس است. كافي است. ما اهل ايران اسلامي و مقتدريم و افتخارمان اينست كه شيعه شيرمردي همچون علي(ع) هستيم و پيروي از جوانمردي پهلواني همچون ابالفضل (ع) جزيي از فرهنگ ماست.
دشمنان بايد به چشم ببينند كه ما در دفاع از امنيت جاي جاي سرزمينمان بي ملاحظه ايم و اهل درنگ و پيغام و پسغام فرستان رمانتيك براي حكومت هاي حقير و بي دست و پايي همچون پاكستان و غيره براي امنيت شهروندانمان نيستيم.
لبيك يا امام خامنه اي.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انگار سپاه مسول تامین امنیت شرق کشور شده

قراره امسال شرق کشور به طور کامل مسدود بشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چطور مسولين ما ميتونن مفسدين اينترنتي رو كه از طرف امريكا و اسارييل به شدت حمايت ميشدند از گوشه گوشه دنيا شناسايي و دستگير كنن ولي از پس اين تروريستها بر نميان..
واقعا چرا؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
مدت هاست كه اين شرور خبيث ما رو گرفتار كرده!
چند سوال از مسءولين وقت چه در سپاه انقلاب اسلامي چه ارتش جمهوري اسلامي ايران يا ناجا يا حتي بسيج دارم:
1-با توجه به اينكه دولت پاكستان يا افغانستان در تامين امنيت پايتخت هاي خود هم دچار مشكل هستند و اساسا توانايي اداره كشور خود را هم ندارند پس در نتيجه هيچ توقعي از آنها نيست . اما از شما به عنوان سربازان اين ميهن اهورايي توقع ميرود وي و گروهش را در هر جايي مورد هدف قرار بدهيد براي روشن شدن قضيه چند نمونه عرض ميكنم:
جنگ 33 روزه: جرقه جنگ حزب الله و رژيم صهيونيستي به خاطر اسارت سربازان اسراييلي توسط رزمندگان حزب الله بود.
جنگ 22 روزه : مانند ماجراي ذكر شده اين جنگ هم براي آزادي گروگان اسراييلي در نواز غزه رقم خورد.
جنگ تركيه : گروه پ ك ك از عناصر تجزيه طلب شمال عراق و از كردهاي شمال عراق هستند . ارتش تركيه به بهانه برخورد با اين گروه بدون توجه با مرز خود با عراق به اين كشور نيرو اعزام ميكند و هر از چند گاهي با بمبابان روستاهاي شمال عراق پ ك ك را مورد فشار قرار ميدهد.

آمريكا : كشور آمريكا به بهانه برخورد با تروريست هاي حمله كننده به منافع آمريكا جهان را به آشوب ميكشد. از افغانستان و عراق تا سومالي و پاكستان - جايي نيست كه به خاطر امنيت آمريكا امنيت داشته باشد. براي ايجاد امنيت در كشورشان حاضرند تمام دنيا بي امنيت شود.

روسيه: روسيه بارها و بارها جدايي طلبان چچن را مورد هدف قرار داده و به مرز زميني و توافقي توجهي نميكند.
2-با توجه به توضيحات داده شد آيا اين انصاف است كه در اين جهان شبه جنگل ما براي امنيت خود دست به سوي ارتش پاكستان يا افغانستان! دراز كنيم؟
تا كي بايد شاهد قتل عزيزانمان در استان افسانه ها و تمدن- بلوچستان قهرمان باشيم؟ براي هدف قرار دادن اين اراذل در هر جايي به چه مدركي بالاتر از خون مردم شريف خوزستان نياز داريد؟ ايا نمي توانيد با هواپيماهاي بدون سرنشين نسل چندم با قابليت درگيري پيشرفته نظامي شر اين جانورها را از سر مردم ايران كم كنيد؟
3-با توجه به اينكه در نزديكي انتخابات رياست جمهوري قرار گرفته ايم توقع است برنامه هاي آنها را كه حتما براي آشوب كشور طراحي شده به هم بريزيد.
كلام آخر:
خواهشمند است اگر قرار است با ناتو در امنيت افغانستان همكاري كنيد تحويل اين خاءن را مطالبه كنيد تا در يك دادگاه محاكمه و به چوبه دار آويخته شود.
اگر چنين نشد به خاطر وطن و مردمش مرز را بي خيال بشيد همانطور كه آنها مرز نميشناسند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.