mhm

تصاویر اختصاصی از رژه روز ارتش (29 فروزدین 1388)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

من هم يك فروند هواپيما شبيه mig-۲۵ ديدم شايعاتِ زيادى مبنى بر آمدن ۱۴۰ فروند هواپيماي عراقى به ايران بوده كه نميدونم اين تعداد درست است يا نه؟ :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این تصویر اول بسیار طرح جالبی است . شاسی شبیه شاسی اسکورپیون ( البته اسکورپیون دارای 7 چرخ در هر طرف می باشد ولی این طرح دارای 6 چرخ می باشد ) و راکت انداز برای پشتیبانی سبک . راکت ها احتمالا از نوع مخصوص هلی کوپتر ( هوا به زمین ) می باشند .

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/normal_ediv1b2mdpe2g29val35.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عكس هاي بسيار خوبي بودند . بسيار زحمت كشيدي دوست عزيز . دستت درد نكنه . شبكه خبر هم اونقدر كه بايد و شايسته بود خوب پخش نكرد و همش در وسط رژه اخبار مي گفت و برنامه هاي تحليل مي گذاشت .

من كه متاسفانه نتونستم كل رژه رو ببينم ولي فكر نكنم از موشك هاي بالستيك ما خبري بود مخصوصا موشك سجيل كه منتظر بودم در اين رژه باشه ولي خبري مثل اينكه نبود . اگر دوستان اطلاع و يا عكسي دارن خوشحال مي شم كه بزارن . :lol:

nightmare عزيز . فكر كنم شما اشتباه ديديد . احتمالا اوني كه ديديد سوخو 24 بوده . از فواصل دور اين دو جنگنده تقريبا شبيه به هم به نظر مي يان البته نه زياد .
حدود 157فروند جنگنده عراقي زمان جنگ خليج فارس به ايران پناهنده شدند که اساسا تقریبا اکثرشون هم اکنون غیر استفاده هستند . به غیر از سوخو 25 ها و سوخو 24 ها و میراژ ها . که اون ها هم تعدادشون زیاد نیست . در لیستی که من دیدم اثری از میگ-25 نبود .

ولی خودمون اس-200 هم برای خودش عظمیتیه ها !!! بسیار موشک قدر و کاربردی هست مخصوصا برای مقابله با موشک های بالستیک . اگر بشه استفاده های دیگری هم ازش بکنیم خیلی بهتر خواهد بود . مثلا شابد بشه به یک موشک ساحل به دریا ترفنسفرش کرد . با وجود سرعت بسیار بالا و کلاهک بسیار سنگین و قدرتمند ، سلاح بسیار خوب و قدرتمندی برای حفاظت از آب های ما خواهد شد . اگرچه که این کار نیاز به مهندسی بسیار بالا و تحقیقات شبانه روزی داره که البته نیازی به این کار نیست . این موشک فقط برای مقابله با اهداف هوایی ساخته شده نه دریایی و با وجود موشک هایی چون 3ام-54 روسی و کرم ابریشم و پی-800 دیگه نیازی به صرف هزینه و وقت نیست .

ولی جای جنگنده های نیروی هوایی خالی بود .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
mhm,
از شما بابت عکسهای جالبی که تهیه کردید تشکر میکنم خسته نباشید.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.