call-of-duty

اولین تلویزیون HD جهان با ۳ گیرنده توسط Sony ساخته شد

Recommended Posts

سلام
اولین تلوزیون HD جهان با ۳ نوع گیرنده ماهواره‌ای، کابلی و آنتنی توسط امپراطوری Sony در رده تلوزیون‌های Bravia ساخته شد.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/sony-bravia-hdtv.jpg[/img]

مقدمه؛
معمولا یک خانه دیجیتالی شامل چندین دستگاه مختلف برای رمزگشایی سیگنال‌های رادیویی و نمایش بر روی تلویزیون LCDهای بزرگ است. برای اتصال این مجموعه‌ها به یکدیگر و کنترل آن‌ها شما نیازمند کابل‌کشی‌های گوناگونی ‌می‌باشد که در عین حال می‌تواند کنترل شما را بر روی این دستگاه‌ها دشوار کند و این اتصالات به دلیل کابل کشی‌های گوناگون از زیبایی محیط حظور این وسایل نیز می‌کاهد. اما اگر شما تلویزیونی داشته باشید که قابلیت رمزگشایی همه نوع سیگنال‌های رایویی را داشته باشد تا شما را از هرنوع دریافت‌کننده سیگنال بی‌نیاز کند و در عین‌حال بزرگ و زیبا با کیفیت HD باشد، حجم عظیمی از مشکلات شما حل می‌شود.

Sony؛
Sony برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است؛ شما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری BRAVIA با نام‌های V5800, W5800 و Z5800 استفاده کنید که اخیرا معرفی شده است استفاده کنید. تمامی این مدل‌ها امکانات رایج یک تلوزیون عادی را شامل می‌شوند و در عین حال قابلیت دریافت اطلاعات در سه نوع روش DVB-S2 (ماهواره) و DVB-T (آنتن) و DVB-S (کابل) را در کانال‌های مختلف در وضوح‌های HD (کیفیت بالا) و SD (کیفیت استاندارد) را دارا می‌باشند. نکته ای دیگر آنکه سه تفاوت مدل‌های نام برده در "نرخ به‌روزرسانی تصاویر" است که در مدل V5800 این عدد ۶۰، در W5800 این عدد ۱۰۰ و در Z5800 این عدد ۲۰۰ است. از قابلیت‌های دیگر این مدل‌ها می‌توان به تنظیم خودکار روشنایی تصاویر و کنترل مصرف انرژی را نام برد. در ضمن این مدل‌ها دارای ۴ پورت USB و HDMI می‌باشند و نیز فناوری DLNA را جهت پشتیبانی مستقیم از PS3 را دارند.

قیمت؛
هنوز قیمت این مدل‌ها مشخص نشده است.

یاعلی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دستت درد نکنه!! فکر می کنم چیز بدی نباشه!! البته مثل همیشه با یه قیمت سرسام آور!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تلویزیون های پلاسما و ال سی دی سونی واقعا گرون هستند .ولی بعضی از سری های اون کیفیتی بی نظیر دارند .من کیفیت z450 ر ا وقتی دیدم اصلا قابل قیاس با سامسونگ و ال جی نبود ولی با پول اون 2 تا ال جی بهت میدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ای جان!!!میچسبه همه چی از 0 تا 1(البته حلال مثل ÷یتزا یونانی و اینجا شیراز ÷یتزا های زاور و ...)جمع کنی بشینی .بخوری.ببینی!!!!
زندگی یعنی این
واقعن حالی میده خوش به حال صاحبش!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.