ColonelShak

معرفی TASER XREP

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/taser-xrep3121.JPG[/img]


TASER XREP جزء تسلیحات غیر مرگبار محسوب میشود. این جنگ افزار جدید پرتابه ای الکترونیکی است که XREP نام دارد و از یک تفنگ شات گان کالیبر 12 شلیک می شود که اولین دستگاه (تیزر بی سیم ) است.این سلاح بتازگی بازار خوبی کسب کرده است ،تیزر یک تفنگ بی حسی است که بطور گسترده در اعمال قانون و مصارف نظامی بکار میروند و اخیرا مصرف کنندگان شخصی هم پیدا کرده است.البته در مواردی هم شکایاتی مربوط به خسارات بدنی و مرگ هم از شرکت سازنده مطرح شده است.اگر چه نمی توان تشخیص داد که در چه مواردی ، باید از سلاح مرگبار یا غیر مرگبار استفاده کرد ولی بنظر میرسد مصرف کنندگان تمایل دارند از این سلاح بطور قانونی استفاده کنند.

این سلاح که برای اولین بار در سال 2006 با نام TASER XREP به بازار آمد ، یک گلوله شارژ شده با برق است که بطور بی سیم برای شلیک از تفنگ شات گان کالیبر 12 میلیمتری طراحی شده است .این گلوله نیم انسی هدف خود را از فاصله 30 یاردی ، بی حس می کند که 3 برابر دورتر از فاصله استاندارد فعلی است.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/taser-shotgun-shell-4.jpg[/img]

اگر چه به نظر میرسد که بی حس کردن خطرات بزرگی هم دربر دارد ولی بهتر از شلیک با سلاحهای متعارف است .تاریخچه این سلاح بدون جنجال هم نبوده است و بعضی مدعی هستند که خطرناک است ، البته گزارشات کارشناسان پزشکی نشان داده است که مرگهای پس از شلیک بیشتر به دلیل وجود شرایط پزشکی پیچیده شخص مورد هدف بوده است.و نتایج اولیه شلیک تیزر به افراد داوطلب سلامت (و بسیار شجاع ) اثرات کوتاه مدت داشته است.

برگرفته از : http://amoozeshnezami.blogfa.com/cat-41.aspx


[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/3_0926weapons.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_3_0926weapons.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/xrep-close-up.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_xrep-close-up.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/taser-shotgun-shell-2.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_taser-shotgun-shell-2.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/taser-shotgun-shell-3.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_taser-shotgun-shell-3.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/26373_1.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/thumb_26373_1.jpg[/img][/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]با تشکر از جناب کلنل به بخش لوازم و تسلیحات انفرادی انتقال یافت.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جالبه خيلي از شما متشكرم! فكر كنم براي رهايي گروگان و جنگ شهري مناسب باشه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تشکر.
سوال: قطعات زرد رنگی که به انتهاش متصل اند چه کار می کنند؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تشکر.
سوال: قطعات زرد رنگی که به انتهاش متصل اند چه کار می کنند؟[/quote]

منظورتون 3 عدد بالچه انتهایی گلوله است ؟ کار اونها تثبیت مسیر پروازی گلوله و ایجاد چرخش برای گلوله برای حرکت مستقیم و افزایش برد اون می باشد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
اگر چه به نظر میرسد که بی حس کردن خطرات بزرگی هم دربر دارد ولی بهتر از شلیک با سلاحهای متعارف است .تاریخچه این سلاح بدون جنجال هم نبوده است و بعضی مدعی هستند که خطرناک است ، البته گزارشات کارشناسان پزشکی نشان داده است که مرگهای پس از شلیک بیشتر به دلیل وجود شرایط پزشکی پیچیده شخص مورد هدف بوده است.و نتایج اولیه شلیک تیزر به افراد داوطلب سلامت (و بسیار شجاع ) اثرات کوتاه مدت داشته است. [/quote]
لطفا قبل از شلیک شرایط پزشکی شخص مورد هدف رو ازش سوال کنید icon_rolleyes
دستت درد نکنه ColonelShak

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.