karkas

تاپیک جامع بررسی ماهواره برهای غیرنظامی ایران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

ایران اصلا حتی اگر دنبال صلاح هسته ای هم باشه به نفع ماست

من خودم یکی از دلایلی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد دارم این هست که کسانی که حکومت رو اداره می کنن حتی اگر از بد ترین انسان ها هم باشن ایرانی هستن و نه انگلیسی یا آمریکایی یا روسی و این برای من خیلی مهمه که ایرانی کشور رو اداره می کنه . حتی اگر کوچکترین علاقه ای به کشورش داشته باشه آخر آخرش به فکر مردمش میفته . اما انگلیسی یا روسی یا ... به فکر مردم و منافع خودشونن و این اصلا خوب نیست .

پس من به هر کاری این نظام بکنه معتقد هستم چون برای دفاع از کشور و هویت ایرانی هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مقام های وزارت دفاع و نيروهای مسلح آمريکا گفتند که در مجموع، پرتاب موشک حامل ماهواره ايران با شکست مواجه شده است.اين در حالي است که دولت ايران روز دوشنبه و يک روز پس از اعلام خبر آزمايش يک موشک حامل ماهواره اين کشور اعلام کرد که حاضر است به ساير کشورهای اسلامی برای پرتاب ماهواره به فضا کمک کند. مقام های نظامی آمريکا بدون افشای نام خود به روزنامه نيويورک تايمز گفتند که مرحله اول شليک اين موشک توسط ايران موفقيت آميز بوده، ولی بخش دوم آن با شکست روبه رو شده است. به گفته اين مقام ها، اين موشک از مسير خود خارج و در نتيجه، بخش فوقانی و دماغه آن منفجر شده است. نيويورک تايمز اشاره کرد: با وجود شکست کلی برنامه شليک اين موشک، نفس اجرای آن می تواند نشانه ای از افزايش دانش و امکانات موشکی ايران باشد و بنابراين از ديد مقام های آمريکايی، عامل نگران کننده ای در مورد توانايی تسليحاتی ايران است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منم تبريك ميگم راستي توجه كرديد كه لانچر سفير اميد از نوع خودروهاي روسي نبود ؟ من بيشتر از پرتاب موشك از لانچرش خوشم اومد فكر كنم كه ايران هم به اين فناوري دست پيدا كرده باشه! از دوستان اگر كسي اطلاعاتي داره در اختيار بزاره. :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصرایران- با گذشت دو روز از پرتاب راکت ماهواره بر ایرانی به مدار زمین، یک روزنامه آمریکایی از بیانیه مقامات کشورمان در مورد کمک به دیگر کشورهای اسلامی برای پرتاب ماهواره ابراز نگرانی کرد. به گزارش روزنامه "نیویورک تایمز" چاپ آمریکا، بیانیه مقامات ایران در زمینه کمک به دیگر کشورهای اسلامی به منظور پرتاب ماهواره به مدار زمین، خشم مقامات نظامی آمریکا و دیگر مقامات رسمی کاخ سفید را برانگیخته است. این روزنامه به نقل از مقامات کاخ سفید که نخواسته بودند نامشان فاش شود در ادعایی عجیب اعلام کرد: آزمایش پرتاب راکت ماهواره بر ایران در مرحله دوم با بروز نقص فنی ناکام مانده اما در عین حال باید آگاه بود که همین اولین قدم می تواند روند پرتاب موشک هایی با کلاهک هسته ای به دور دستها را در بر داشته باشد. گفتنی است همین مقامات ناشناس در مصاحبه با نیویورک تایمز، ادعا کرده اند که راکت پرتاب شده به دلیل قدرت زیاد، هنگام پرتاب از ناحیه دماغه آسیب دیده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشاءالله به زودی شاهد پرتاب ماهواره های مخابراتی سرعت بالا ( کشتندمون با این پهنای باند اینترنتی ) تلفن های موبایل ماهواره ای و جی پی اس و ماهوار های نظامی وو عکسبرداری قدرتمند دورتادور زمین باشیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بلوفهای سیاسی غرب چند روز بعد از پرتاب ماهواره آزمایشی شروع شد و در آن همواره اینطور گفته میشود که بنابر ادعای فلان مسئول آمریکایی ، اسرائیلی ... این پرتاب ناموفق بوده است. دوستانی که کوچکترین آشنایی با علم سیاست دارند به خوبی مطلع هستند که ارزش سیاسی جمله مذکور صفر است چون نه گوینده مشخص است و نه صحت ادعای آن. تنها مصرف این قبیل شایعات در جنگ روانی علیه عامه مردم ایران و کشورهای دوستدار ایران است. اگر پرتاب ناموفق بود الان عکسهای لحظه انفجار رو در رسانه های غربی مشاهده میکردیم. سازمانهای غربی ادعا دارن قادر به عکسبرداری با دقت چند سانتیمتر از سطح زمین هستند و از تمام پرتابهای فضایی موفق و ناموفق خود و سایر کشورها عکس و فیلم دارند. حال چطور از این پرتاب به گفته خودشان ناموفق هیچ مدرکی جز ادعای مسئولان فرضی موجود نیست؟ تنها چیزی که مالیات نداره حرف مفت هست که بهتره برای اونم مالیات بزارن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش روز سه شنبه اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه حسن قشقاوی سخنگوی وزارت خارجه گفته است:" ملت ایران از اینگونه موضع گیری ها و انکار موفقیت های کشورمان توسط مسئولان آمریکایی تعجب نمی کند و در صورتی که آمریکایی ها از پیشرفت ملت ایران استقبال نموده و دستاوردهای غرور آفرین ایرانیان را می پذیرفتند، جای شگفتی داشت. آقای قشقاوی گفته است: " دستاوردهای علمی و صنعتی جوانان و متخصصان ايرانی همواره با ابراز نگرانی و يا انکار و شبهه افکنی آنها مواجه شده است. " روزنامه نیویورک تایمز چاپ آمریکا روز سه شنبه در گزارشی از قول مقام های پنتاگون، وزارت دفاع این کشور نوشت که پرتاب موشک حامل ماهواره ایران با شکست مواجه شده است. «پرتاپ ناموفق نشان می دهد برنامه فضايی ايران در مراحل بسیار اوليه خود قرار دارد و راه بسيار طولانی برای طی کردن دارد». نیویورک تایمز نوشته است که موشک ایرانی از مسیر خود خارج و دماغه آن منفجر شده است. IRNA

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا سعید توضیح داد .در ضمن روزنامه نیویورک نایمز به شایعه علاقه خاصی دارد و این همان روزنامه است که مرتب تاریخ حمله تعیین می کرد .این روزنامه وابسته به evangelical ها می باشد افرادی که به قول خودشان می خواهند مسیح ظهور کند (البته به زور می خواهند تاریخش را جلو بیاندازند) :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مقام های وزارت دفاع و نيروهای مسلح آمريکا گفتند که در مجموع، پرتاب موشک حامل ماهواره ايران با شکست مواجه شده است.اين در حالي است که دولت ايران روز دوشنبه و يک روز پس از اعلام خبر آزمايش يک موشک حامل ماهواره اين کشور اعلام کرد که حاضر است به ساير کشورهای اسلامی برای پرتاب ماهواره به فضا کمک کند.
مقام های نظامی آمريکا بدون افشای نام خود به روزنامه نيويورک تايمز گفتند که مرحله اول شليک اين موشک توسط ايران موفقيت آميز بوده، ولی بخش دوم آن با شکست روبه رو شده است.
به گفته اين مقام ها، اين موشک از مسير خود خارج و در نتيجه، بخش فوقانی و دماغه آن منفجر شده است.
نيويورک تايمز اشاره کرد: با وجود شکست کلی برنامه شليک اين موشک، نفس اجرای آن می تواند نشانه ای از افزايش دانش و امکانات موشکی ايران باشد و بنابراين از ديد مقام های آمريکايی، عامل نگران کننده ای در مورد توانايی تسليحاتی ايران است.


جالبه-اتفاقا فكر كنم ديروز بود در برنامه اي تحليلي حول اين موضوع در سي ان ان چند كارشناس كه اتفاقا نامشون هم آشكار بود به همراه تصويرشون- از تاخير در باخبر شدن از اين پرتاب توسط سازمانهاي مرتبط در ايالات متحده گله ميكردند و ميگفتند انتظار داشتند قبل از اعلام ايران از اين ماجرا مطلع ميشدند.
نكته ظريف اينجاست كه غرب از تاخير تقريبا يكروزه در اعلام خبر(با اطلاع از عدم موفقيت طرح) ميتونست نهايت استفاده را بكنه و طي تبليغاتي اعلام كنه كه دست ايران را رو كرده و از پرتاب ناموفقي كه ايران سعي كرده مخفيش كنه پرده برداره و به قولي ايران را متهم به مخفي كاري(در شكستها) و نگفتن واقعيتها به مردمش بكنه(يكي از سناريوها).
البته اين تحليل بر مبناي يك فرض صورت گرفته كه در صورت صحيح بودن فرض مورد نظر ميتونه تحليل مورد قبولي باشه!
حال چرا بعد از اعلام ايران و گذشت چندين ساعت و حتي روز خبر عدم موفقيت طرح مطرح ميشه (اونم نه از طريق يك كانال رسمي) جاي سوال داره؟و البته قرار دادن خبري كه يك بچه(!)(گويا بچه ها اين روزها بيشتر ميفهمند تا متخصصان و بزرگترها البته با توجه به موردهاي قبلي!!!) هم ميتونه بفهمه يك تبليغ منفي و بخشي از يك جنگ رواني پيوسته است-جاي سوال داره؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بلوفهای سیاسی غرب چند روز بعد از پرتاب ماهواره آزمایشی شروع شد و در آن همواره اینطور گفته میشود که بنابر ادعای فلان مسئول آمریکایی ، اسرائیلی ... این پرتاب ناموفق بوده است.



بازم جای شکرش باقیه که نگفتن فوتوشاپ بوده.
همینکه قبول کردن که موشکی با اون هیبت بوده و پرتاب هم شده و تازه مرحله اول پرتاب اون هم موفقیت آمیز بوده خودش میتونه گام بلندی به جلو باشه. همینطور پیش برن شاید ظرف چند سال آینده به این نتیجه برسن که غیر از نژاد سفید اروپایی مسیحی انسانهای دیگری هم روی این کره خاکی زندگی میکنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مقامات آمريکائی ميگويند پرتاب يک ماهواره ايرانی به مدار زمين، به رغم ادعاهای جمهوری اسلامی، ناموفق بوده است. مقامات دفاعی و امنيـتی آمريکا روز دوشنبه گفتند ايران راکتی را که حامل يک ماهواره آزمايشی بود، به فضا پرتاب کرد، ولی راکت در مرحله دوم شتاب خود بطرف مدار زمين به دو نيم شد، و ادعاهای جمهوری اسلامی را در اين زمينه و دستيابی به موفقيت نقش بر آب کرد. رسانه های دولتی ايران ابتدا روز يکشنبه خبر از پرتاب يک ماهواره ايرانی به فضا دادند ولی پس از آن، با تغيير لحن خود، اعلام کردند، پرتاب ماهواره به فضا فقط برای آزمايش راکت بوده است. مقامات آمريکائی ميگويند يک ناوشکن آمريکائی بنام يو اس اسی راسل آزمايش ايران را در خليج فارس، زير نظر گرفته بود. کارشناسان ميگويند، به رغم اين ناکامی های جمهوری اسلامی، آزمايشهای ايران در پرتاب راکتهای چند مرحله ای، رو به پيشرفت است، و در نهايت ايران ميتواند ماهواره در مدار زمين قرار دهد و يا به شليک سلاح در فضا بپردازد. کاخ سفيد از ايران خواسته است که آزمايش خود را در زمينه تکنولوژی موشک های باليستيک، متوقف سازد. جمهوری اسلامی ميگويد برنامه فضائی ايران را برای به کار گيری ماهواره های ساخت ايران در کارهای پژوهشی و دستيابی به پيشرفت در صنايع ارتباطات و مخابرات، طرح ريزی کرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصرایران- یک منبع خبری اسراییلی، پرتاب راکت ماهواره بر "سفیر امید" به مدار زمین از سوی ایران را اعلام آمادگی غیررسمی کشورمان برای مقابله با هر گونه حمله نظامی توصیف کرد. به گزارش سایت خبری- تحلیلی "دبکافایلز" اسراییل، پرتاب راکت ماهواره بر "سفیرامید" در حالی صورت گرفت که پیش از آن عربستان سعودی و مصر به ایران هشدار داده بودند. این سایت افزود: عربستان و مصر به ایران هشدار داده بودند که پرتاب راکت ماهواره بر می تواند غرب را در جهت اعمال فشار بیش از پیش تحریک کند و هم اکنون این کشور باید منتظر عواقب وخیم تر این موضوع باشد. سایت مذکور بدون اشاره به اینکه کدام مقام عربستانی و مصری و در کجا به ایران هشدار داده بودند، تصریح کرد: مسافتی که راکت ماهواره بر "سفیرامید" طی کرد، همان مسافتی است که ایران می تواند با سوار کردن موشک بالستیک روی آن، اروپا و اسراییل را هدف قرار دهد و این نمی تواند خبر خوبی برای طرف مذاکره کننده با مقامات ایرانی باشد و غرب را از پیشرفت مذاکرات ناامید کرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جووووووووووووووووون حالا موندم چطوري اون شب اسراييليا خوابشون رفته :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک منبع خبری اسراییلی، پرتاب راکت ماهواره بر "سفیر امید" به مدار زمین از سوی ایران را اعلام آمادگی غیررسمی کشورمان برای مقابله با هر گونه حمله نظامی توصیف کرد. به گزارش سایت خبری- تحلیلی "دبکافایلز" اسراییل، پرتاب راکت ماهواره بر "سفیرامید" در حالی صورت گرفت که پیش از آن عربستان سعودی و مصر به ایران هشدار داده بودند. این سایت افزود: عربستان و مصر به ایران هشدار داده بودند که پرتاب راکت ماهواره بر می تواند غرب را در جهت اعمال فشار بیش از پیش تحریک کند و هم اکنون این کشور باید منتظر عواقب وخیم تر این موضوع باشد. سایت مذکور بدون اشاره به اینکه کدام مقام عربستانی و مصری و در کجا به ایران هشدار داده بودند، تصریح کرد: مسافتی که راکت ماهواره بر "سفیرامید" طی کرد، همان مسافتی است که ایران می تواند با سوار کردن موشک بالستیک روی آن، اروپا و اسراییل را هدف قرار دهد و این نمی تواند خبر خوبی برای طرف مذاکره کننده با مقامات ایرانی باشد و غرب را از پیشرفت مذاکرات ناامید کرده است. منبع : عصر ایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.