hamoun

Members
  • تعداد محتوا

    202
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

605 نشان لیاقت

درباره hamoun

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Raincity

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,381 نمایش های پروفایل
  1. احتمالا بعد از چند روز ادامه محاصره اسرائیل با ژست انسان دوستانه یک مسیر برای خروج غیر نظامی ها باز کنه، بعد با شدت بیشتر شخم بزنه. در مورد فشار روی شهرک نشین ها و ارتش هبچ جوره نمیشه تصور کرد که بیشتر از فشار روی مردم داخل محاصرست، حتما اسراییل به جنبه های اقتصادی و تلفات نظامیش فکر کرده، بعیده حالا که تا اینجا اومده جلو و تلفات داده برگرده، اینجوری تف سربالا میشه، این همه هزینه و تلفات بدون دستاورد!
  2. این حرکت اسرائیل خیلی هوشمندانه بود،حماس احتمال میداد اسرائیل از شرق یا شمال حمله کنه، حالا اینا دورشون زدن و از غرب ورود کردند
  3. حمله نیروهای ترکیه به کردستان عراق بمباران اف۱۶ ها هلی برن نیرو به داخل خاک عراق چه می کنه این اردوغان!! https://uupload.ir/view/4_5974055601838230135_1je.mp4/
  4. تبعیض نژادی آشکار و وقیحانه https://www.aparat.com/v/c9A0V
  5. این بده! این خیلی بده ایشالا که اشتباهه
  6. سلام MR9 عزیز توی کلیپی که فرستادید چند متر قبل از رسیدن تانک ها به زمین یک احتراقی زیر چتر اتفاق می افته، اون برای چی هستش؟
  7. والا ما یک نیروی دفاعی درست و کارآمد هم بشیم راضی ایم! هجومی پیشکش.
  8. سلام بر شما، هدف فقط پاسخ دادن به پرسش ۹۵۱ عزیز بود و فقط نقل قول کردم و گرنه به شخصه ارزشی برای اظهار فضل های اون بنده خدا قائل نیستم.
  9. گفته بود که روسیه و آمریکا معامله کردن که آمریکا بزاره روسیه اوکراین بزنه و روسیه بزاره آمریکا ایران بزنه!!
  10. یه فیلم دراومده که انگار یه کاموف۵۲ هم زدن
  11. در فرض شما فقط اپراتور پدافند می تونه عامل نفوذی باشه، چون سیستم انالوگ بوده و کاربر عامل شلیک بوده، پس چرا همچین چیز واضحی متوجه نشدند و اعلام نکردن؟
  12. والا من اصراری ندارم که نظریه ای که گفتم درسته، اما زمانی نظر شما رو می پذیرم که دلیل منطقی برای اشتباه گرفتن هواپیمای مسافر بری با حمله پر تعداد موشک کروز پیدا بشه.
  13. سلام و عرض ادب زدن عمدی هواپیما که نفعی برای نظام نداره اشتباه گرفتن هواپیمای مسافربری با جنگنده هم خیلی بعیده یکی از دوستان،همافر بازنشسته هستن، ایشون هم نظر شما رو داشتن می گفتند آمریکا با جنگ الکترونیک سیگنال استانداردی که هواپیماهای مسافربری ارسال می کنند تغییر داده یا محو کرده و این باعث اشتباه گرفتن هواپیما توسط پدافند شده .
  14. وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، در گزارشی گفته که این کشور به منظور یافتن و تخریب موشک‌هایی که به فضا فرستاده می‌شوند، باید درباره تکنولوژی‌های جدید از جمله لایه‌ای از حسگرهای مستقر درفضا تحقیقاتی انجام دهد. در آستانه انتشار این گزارش، یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده گفته که فضا "کلید" دفاع موشکی است. این مقام آمریکایی به خبرنگاران گفت: "به منظور دریافت هشدار به موقع و ردگیری و تشخیص موشک‌ها پس از پرتاب، ما حالا به بررسی لایه حسگرهای مستقر در فضا پرداخته‌ایم." اما این مقام آمریکایی در عین حال تاکید کرده که ارتش تنها در حال بررسی این مسئله است که آیا چنین سیستمی کارایی دارد و هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است. 《 http://www.bbc.com/persian/world-46906599 》
  15. سلام علیکم جسارتا فکر نکنم دردی دوا کنه شاید یکم شدت خسارات رو کم کنه . چون که فکر نکنم پدافند کوتاه برد ما هم خیلی قوی باشه که بتونه تسلیحات پیشرفته رو منهدم کنه. اگر هم بتونه این کار فقط به درد مکان های استقرار طولانی مدت میخوره باز هم کاروان ها در خطرن. در مورد حزب الله سوریه به شخصه فکر نمی کنم سوریه این رو بپذیره واسه ما هم با دلار ۱۶۰۰۰ تومنی خیلی گرون می افته.