atlantis1418

Members
  • تعداد محتوا

    54
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

116 نشان افتخار

1 دنبال کننده

درباره atlantis1418

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

902 نمایش های پروفایل
  1. دوست عزیز این کجا توربو فنه ؟ شاید منظورتون توربو پرابه؟ به ملخ توجه کن.
  2. سلام خدمت دوستان یه مدت کوتاهی در وب این موشک ناشناس زیر و عامل هدف قرار گرفتن تورنادوی عربستان میدوند که از محموله یک کشتی توقیفی برای انصارالله بدست اومده . میخواستم بدونم کسی از این مدل اطلاعاتی داره یا نه . مثله این میمونه که با دست در یک کار گارگاه چند موشک و به هم پیوند زده باشن. کلاهکش شبیه تاو ، بدنه شبیه اسپایک و موتور یک موتور میکرو جت میمونه ، عملا مثله یک موشک کروز تا سام . http://
  3. یا میتونه نشون دهنده این باشه چه میزان اصلاحاتی روی آن صورت گرفته . که این خبر بسیار خوبی چون به ما میگه که چقدر توان و زمان برای این کار گذاشته شده برای تولید یک کیس با قابلیت اطمینان بالا.
  4. با سلام خدمت همه عزیزان میخواستم در مورد برد موشک صیاد 4 که چرا با این ابعاد 200 کیلومتر هستش و چرا 300 الی 350 یا حتی 400 کیلومتر نیست یه مطلبی و عرض کنم . درسته مطابق گفته عزیزان ممکنه برد نهایی این موشک شاید 300 الی 350 کیلومتر باشه ولی این برد نهایی ما در سیستم پدافندی معنایی از این دست نداره . چرا که ما باید بر اساس سرعت هوا گرد ، فاصله مطمئن برای اصابت صحیح به هدف که همان درصد موفقیت را در نظر بگیریم . چون همان طور که میدونین هواگرد ها قابلیت مانور و حتی فرار را دارند در این صورت اگر هواگرد با سرعت دو ماخ به آستانه برد موشک نزدیک بشه . اصلا معقول نیست که ما با موشکی که بردش به عنوان مثال 350 کیلومتر باشه و سرعتش هم 4 ماخه شلیک کنیم چون هواگرد به راحتی قادر به فرار هستش . خب در این حالت برد درگیر صحیح همون 200 کیلومتره . پس شما می تونید برای انواع هواگرد های دیگر با سرعت متفاوت ، برد درگیری متفاوتی و محاسبه کنید . البته فکر کنم دوستان دیگه هم به صورت سر بسته این مبحث و مطرح کردند . در هر صورت این سامانه یکی از بزرگترین دستاوردهای نظامی ایران تا به حال از نظر پیچیدگی در بحث پدافند بوده ، که جای تقدیر فراوان داره .
  5. http://cdn.mashreghnews.ir/d/2017/04/15/4/1906967.jpg   http://cdn.mashreghnews.ir/d/2017/04/15/4/1906968.jpg     تصاویر خارج از گالری صرفاً بصورت لینک ارسال شود ، درصورت تکرار این وضعیت ، دسترسی به تاپیک محدود خواهد شد
  6. سوال از اساتید فن این طوفان جدید ( میگیم اسپایک وطنی ) از نوی LR هستش یا ER ؟ به نظر من که لانچرش شبیه LR هستش . حالا اساتید باید نظر بدند. در هر صورت که کار بزرگی بود اگر تولید داخل باشه چون همونطور که میدونید اکثر مدل های اسپایک قابلیت تاپ اتک و شلیک کن و فراموش کن و همچنین دقت بالای دارند.
  7. سردار حاجی‌زاده در گردهمای فرزندان شهدا: با یک تشر آمریکا موشک هواپیمابر را به انباری بردند، این رفتار تحقیرآمیز است/ می‌ترسند فعالیت‌های ما را رسانه‌ای کنند . فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اکنون ما موشک ماهواره‌بر برای اهداف غیرنظامی را آماده پرتاب کرده‌ایم اما آقایان با یک تشر آمریکا این موشک را به انباری برده‌اند و این رفتار تحقیرآمیز است.   لینک خبر
  8. بالگرد ملی «صبا 248» فردا رونمایی می‌شود بالگرد ملی صبا 248 فردا (سه‌شنبه) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی می‌شود. به گزارش مشرق، در سیصد و پنجاه و سومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، فردا (سه شنبه 17 اسفندماه) با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بالگرد ملی صبا 248 در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران (پنها) رونمایی می‌شود.   بالگرد ملی صبا 248 به دست متخصصان توانمند شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد ایران (پنها) وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علمی و دانشگاهی کشور طراحی و ساخته شده است.     لینک خبر
  9.   دوست من تو این تصویر قایقی موجود نیست. یا چشم ما مشکل داره . اگر از این بگذریم که فیلم فیک و یا جعلی نیست . قریب به یقین اژدر بوده.
  10. ببخشید وارد بحث شما اساتید بزرگوار میشم اینکه مدام این مسئله چرا اجازه ورود به عمق 250 کیلومتری خاک ایران داده شده و یا چرا 250 کیلومتر ؟ توضیح سادهای میتونه داشته باشه که به روش هک این عملیات که در واقع استفاده از نقص ( یا مزیت در هر صورت) در روش دریافت سیگنال در گیرنده های قدیمی gps  بوده . در تمام گیرنده های gps ، مدام در حال جستجوی قویترین سیگنال هستند و بعد از ان اصلاحا بروری ماهواره و همانطور که میدونید برای دریافت مختصات حتما نیاز قفل بر روی حداقل 3 ماهواره میباشد . حالا با یک روش ساده و استفاده از چند ایستگاه ارسال سیگنالهای زمینی gps که در ایران هم کم نیست ( سامانه هدی) میوتنیم هر مختصاتی رو با چند سیگنال قویتر ارائه بدیم . حالا برسیم به 250 کیلومتر چرا؟ خوب سادس بر میگرده به فاصله پایگاه عملیاتی پرنده که فکر کنم قندهار باشه و محلی که عملیات هک و تغییر مسیر ( Redirect ) انجام شده ، چون همین مسیر دوباره باید برگرده . میتونید این فاصله را از فاصله پایگاه که فکر کنم قندهار باشه تا حدود مرز که فکر کنم که عملیات هک انجام شد و بدست بیارید. البته اینم در حدود فرضیه هست . البته یک فرضیه قوی.
  11. منظور این کشتی بود؟   https://en.wikipedia.org/wiki/HSV-2_Swift#/media/File:US_Navy_031104-N-0000S-001_High_Speed_Vessel_Two_(HSV_2)_Swift_is_participating_in_the_West_African_Training_Cruise.jpg
  12.   منم با نظر شما شدیدا موافقم . دقیقا اساس و پایه این سایت باید همین مباحث علمی باشه. تکلیف استاد بزرگ Electro_officer مشخصه از نظر بار علمی و تجربه تخصصشون هم فکر کنم تو زمینه مخابراته البته به نظر من هیچ نقدی به ایشان وارد نیست. دوست بزرگوارمون جناب pyaghoubi هم دارای دانش بالایی البته به نظر من در رشته دیگر ولی با علاقمندی تحقیق در اکثر زمینه های برق و الکترونیک . البته از نحوه نگارششون تقریبا مشخصه که دارای سواد بسیاری هستند ولی تجربه کم البته باز هم از نظر بنده ، شایدم من کاملا در اشتباه باشم . چون بعضی وقتها دانش بیش از اندازه و تجربه کم باعث جمعبندی ناقص و پراکندگی در مباحث میشه. پیشاپیش از همین جا از دوست خوبمون pyaghoubi هم ، اگر جسارتی شد عذر میخواهم و ارزوی موفقیت وادامه حضور در این مباحث دارم.
  13. atlantis1418

    بهترین تفنگ های بادی+عکس

    داداش اون کرال پانچری هم که تواعلامیه زدند 45 ژوله و در ضمن همین at-44 این دوست بزرگوار در مدل لانگ 51 زوله تا ثابت کنید که اون مدل نیست دیگه رنگ تفنگ و نمیبینی و ثالثا که این ایین نامه برای سال 93 و برای 94 تفنگای زیر 30 ژوله  بود و برای 95 کاملا ممنوع شد که فکس اون اطلاعیه هم که از اسلحه و مهمات ، همچنین محیط زیست برای یکی از دوستان که فروشنده مجاز اسلحه و مهماته ارسال شده رو میگرم و برای شما ارسال میکنم تا اطلاع رسانی بشه. در هر صورت حتی به تفنگای فنری 5.5 هم گیر میدند چه به pcp . بازم میگم ما که از خدا مونه این قوانین اصلاح بشه من به شخصه برای تارگتینگ از اسلحه استفاده میکنم نه شکار ، ولی انشالله برای هر دو قشر چرخش بچرخه البته به صورت درست.
  14. atlantis1418

    بهترین تفنگ های بادی+عکس

    این یک نمونشه ایین نامه جدید رو پیدا میکنم براتون میزارم نمیخواستم این مسئله و کشدار کنم ولی شما یک جوری جواب دادی که ادم با دشمنش هم این شکلی برخورد نمیکنه هدف من تنها اطلاع رسانی بوده و نه چیز دیگه ای والا من از خدامه که این مشکل واقعا حل بشه.
  15. atlantis1418

    بهترین تفنگ های بادی+عکس

    دوست من ، pcp ممنوع شده کاملا طبق ایین نامه ای که ارتش داده ، حمل شم دردسره تو تمام قدرتها ، چون خودم هم pcp دارم در جریان هستم چند تا از بچه ها رو به خاطر تنها حملش گرفتند و دادگاهی شدند تفنگ هم که رفت به امونه خدا.