hammed

Members
  • تعداد محتوا

    161
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

361 نشان افتخار

4 دنبال کنندگان

درباره hammed

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    ?????

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,166 نمایش های پروفایل
  1.   شرایط آب و هوایی رو هم در نظر داشته باشین. توی این گرمای طاقت فرسای عراق بازدهی نیروها شدیدا پایین میاد . با شروع فصل پاییز بدون شک بر شدت عملیاتها افزوده خواهد شد.
  2. hammed

    تاکتیک دفاع خارپشتی

    آقا دستتون درد نکنه کلی استفاده کردیم. فقط جناب MR9 اگر امکانش باشه نحوه تصرف بصره توسط انگلیسیها رو هم یه توضیح کوتاهی بدید.
  3.   نکته ای که اشاره کردید واقعا کارایی فوق العاده داره . آلمانیها هم توی جنگ جهانی دوم شروع به ساخت برجهای تسخیر ناپذیری کردند تا بتونن از پدافند هوایی بالای این برجها به شکل مطلوب تری استفاده کنند که البته این برجها بعدا در مقابل نیروهای زمینی کارایی دوصدچندانترشون رو هم نشون دادن ولی حیف که آلمانیها دیر به فکر همچین چیزی افتادن و نتونستن به تعداد زیادی بسازن. بشار باید برای شهرهای مهم که در کنترلشه اقدام به ساخت یه همچین چیزایی کنه و برای شهرهایی مثل حلب از برجهای کوچک پیش ساخته که حتی توانایی باز و بست داشته باشن
  4. به اعتقاد بنده اگه ایران به کمک نیروهای عراقی بتونه هرچه سریعتر استان الانبار عراق رو پاکسازی بکنه کمک به مراتب بیشتری از تجهیز ارتش سوریه خواهد بود .
  5. با تشکر از تاپیکتون البته در باب نفوذی نیاز به بدست آوردن اطلاعات دقیق از عملیاتهاشون نیست . افرادی که به عنوان ستون پنجم فرستاده میشن اگر فقط مختصات دقیق مراکز آموزشی این حرومزاده ها رو بدست بیارن میشه با بمبارانهای این مراکز تلفات زیادی ازشون گرفت . که با تعویق افتادن آموزش نیروها توان رزمیشون توی جبهه ها کاهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. با این وجود من تابه حال خبر چندانی از حمله به مراکز آموزشی اینا ندیدم . علت چیه؟
  6. سلام با تشکر از شما بابت این تاپیک پر محتوا یه سوالی که برام پیش اومد. نوع زیردریایی پس زمینه ؟ عجب غولیه.
  7. واقعا عالی بود . حرف نداشت. یه سوالی که همیشه ذهن منو درگیر کرده اینه که چرا روسها بر روی زرهی های خودشون از توپ 23 میلیمتری استفاده نمیکنن؟
  8.       --------------------------------------------------------------------------------------------   چرا این کلیسا گنبد داره و شبیه مسجد ساخته شده ؟     ساخت گنبد برای مساجد رو مسلمونها از مسیحیا یاد گرفتن که برای اولین بار اگر اشتباه نکنم مسجدالاقصی بود. خود مسیحی ها هم از رومی ها یاد گرفتن.  
  9. سوخت راکت فجر 5 از نوع بدون دود هستش که شناسایی محل پرتابگر رو سخت میکنه ولی در عوض باعث میشه برد راکت کم بشه. حالا اگه نیاز باشه از این راکت برای بردهای بالاتر استفاده بشه فکر نمیکنم عوض کردن سوخته راکت برای متخصصان ما کار سختی باشه.
  10. لعنت خدا بر قوم ظالم همین الان بی بی سی خبر رو تایید کرد
  11.   عجب مسجد خوشگلی داره این بیجی کاش این حروم زاده ها نترکونن
  12.   این پیشنهاد شما خیلی خوبه بهتره ایران با کشورهایی از منطقه که باهاشون مناسبات خوبی داره یک پیمان نظامی ببنده. لطفا دوستان تو این زمینه نظراتشون رو بدن. از لحاظ فنی این کار شدنیه؟
  13. سلام این هلیکوپتر از رادار هم استفاده میکنه ؟ توی عکسی که از کابین خلبان گذاشتید به نظر میاد که یکی از نمایشگرها مربوط به رادار باشه . اگر این مورد وجود داشته باشه امکانش هست که مشخصات رادار رو هم  بیان کنید. با تشکر.
  14.   دوست عزیز چندین بار به شما تذکر داده شده. لطفا از فونت درشت استفاده نکنید.
  15. این ملاح خیلی راهبردیه . از تلاشی که مخالفین برای پس گرفتنش میکنن کاملا میشه اینو فهمید . انشالله به برکت خون شهدای این عملیات محاصره کامل بشه تا کار این حلب یه سره شه. فقط این ملاح بیخ گوش حریتانه یعنی زیر آتیش توپخانه مخالفا . واسه اون چه فکری کردن؟