ma1365

Members
  • تعداد محتوا

    131
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

2

درباره ma1365

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان سوم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    ??????? ???? ?????? ???_???????(????? ????? ? ?????)

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. با سلام تابستان امسال،از لحاظ سیاسی و اقتصادی تابستان گرمی است،غرب گراها در داخل در حال آمده شدن به صورت انتحاری برای انتخابات هستند!بعد از یک ده(88 تا 98)جو سازی و بازی های تبلیغاتی و گرفتن قدرت و تغییرات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی مورد نظر خود،در حال حاضر از لحاظ مقبولیت اجتماعی(حتی در میان قشر مرفعه)در بدترین وضعیت قرار دارند!پس همه باید از همین حالا فاکتور های چانه زنی اجتماعی پیدا کنند برای مبارزه سیاسی!گرانی و تحریم،ترس از جنگ،عدم مذاکره حاکمیت همه و همه فاکتور های چانه زنی اجتماعی است!اشتباه نکنید !دم این قشر به جریان های و کارتل های قدرت های جهانی وصل است!نه خانی می اید و نه خانی می رود!همه این ها بازی سیاسی(وبدبختانه فشار بر قشر ضعیف جامعه)برای قدرت است! اگر مجلس از دست برود!همانند دومینو بعد ریاست جمهوری!یعنی زحمت ده سال تغییر(بنیادی) یک شبه به فنا می رود!دوباره می گویم یعنی از تاکتیک هجوم به دفاعی!یعنی حداقل،حداقل ده سال رکود در تغییرات از نظر غرب گرایان(در بهترین وضعیت برای غرب گرایان)! داستان بعد از انتخابات مجلس جالب می شود؟ 1-اگر جریان مخالف غرب گرایان روی کار بیاید،یعنی اوج اختلاف و من پیش بینی می کنم دولت همون ماه های اول سقوط خواهد کرد(در بهترین حالت) 2-اگر جریان غرب گرا روی کار بیایددوباره،بازی همچنان ادامه دارد فشار بیشتر به مردم و گرفتن امتیاز از حاکمیت و نرمش حاکمیت و تغییر آرام محتوای درونی اصل نظام(در بهترین حالت) هر دو این نتیجه گیری در بهترین حالت خود می باشد! نه تنگی بسته می شود و نه جنگی! جنگ را باید ........جستجو کرد؟نه ایران!
  2. با سلام دوست عزیز! حتی اگر حوثی ها در این مرحله از انقلاب شکست بخورند! باز هم پیروز هستند! و در اینده خیلی نزدیک رهبری مقاومت را بر عهده خواهند گرفت! اما سرنوشت ما با اعتقاد مردم به مذاکر و تسلیم.... بماند!حوادث منطقه سرعت بیشتری گرفته!هر لحظه باید منتظر وقایع جدید بود!موضوع اصلی سوریه است!!! وقایع اصلی در سوریه است!
  3. با سلام نگفتم! (جبهه مقاومت) ازسوریه خارج می شود! مشکلات بازار، شوری آب، دلار، دولت در سایه.. همه بهانه است، موضوع خواسته ارباب صهیون است! آه! از روزی که چپ و راست ایران، ناگهان زده بشه!! تابستان گرمی رو در پیش داریم! این همه آشوب پیش آهنگ انتخابات های گرم و داغی است که پیش رو داریم!اینقدر گرم و مصمم هستند، خواستار عزل هستند، تا کار رو خیلی سریع به مرحله نهایی و فینال برسه! از اول انقلاب در فکر بودن و کار کردن! موضوع پذیرش آرمان صهیونیسم است برادر! همین و تمام!!! اما با توکل به قدرت الهی! گندم ری را نخواهند دید چه برسد به برداشت آن!
  4. با سلام از نوشته ها، همین رو برداشت کردی! (به اشتباه) کسگم!
  5. با سلام موضوع فقط اندیشه و فلسفه جهان بینی است! شاید اقتصاد در یک فاصله زمانی کاتالیزگر باشد!(آن هم در سطح عامه! نه نخبگان که تعیین کننده سوی و سمت حرکت جامعه می باشند) اما تعیین کننده نیست!
  6. با سلام کلید حل پازل تاریخی منطقه در تهران است! انتخابات های آینده (مجلس و شاید ریاست جمهوری) و شاید کمی هم زودتر(ا ر د.....، خیلی هوشمند در حال تست توسط عوامل داخلی غرب صهیونیسم و رسانه های خارجی !) چگونگی استارت آن حادثه تاریخی خواهد بود! اگر تسلیم شدن انتخاب شود(موشکی و غیره) ، گردن ایران شکسته خواهد شد، بدون کوچک ترین درنگ و ترس!(نگویید، افکار عمومی داخلی نخواهد پذیرفت!که خنده ام می گیرد)! و اگر مقاومت انتخاب شود، کمی سختی اما سهیم در فتح تاریخی! عراق آبستن حوادث!دولت ضعیف، ناآرامی....!(برای کشوری که به تازگی و حتی هم اکنون درگیر یکی از پیچیده ترین موضوعات امنیتی تاریخ معاصر بوده(با توجه به گذشته پر تنش و پیچیده ان) شرکت کردن فقط 45 درصد در انتخابات و شکل گیری اکثریت های مخالف و متضاد با اساس و رکن امنیت و پایداری ان(جبهه مقاومت)! معنی غریب و پیچیده ای می دهد! عربستان آبستن حوادث!..... در آخر هم خواهم گفت ما از سوریه خارج خواهیم شد!نه بر طبق میل دیگران(پوتین، اسد، صهیونیسم، آمریکا....) ! برای.......! پس از خروج مقاومت از سوریه!نه بشار اسدو نه پوتین و نه اردوغان و نه اکراد سوریه و عراق!گندم پیروزی رو نخواهند دید بماند چه به دروکردن آن!
  7. با سلام حالا که بازی رو شده،همه شدن تحلیل کننده! از قدیم این سخن من بوده که جبهه مقاومت از سوریه خارج خواهند شد!نه تابناک نه کسی دیگه! از امروز این هم اضافه خواهم گفت! پس از خروج مقاومت از سوریه!نه بشار اسدو نه پوتین و نه اردوغان و نه اکراد سوریه و عراق!گندم پیروزی رو نخواهند دید بماند چه به دروکردن آن! در داخل هم دو راه وجود دارد!یا مقاومت و سپس سهیم شدن در پیروزی تاریخی!یا تسلیم،ذلت و خواری،تحریم بیشتر و حمله شدید نظامی!!!!
  8. با سلام این فقط یک تحلیل هست! نمی دانم چه چیزی شما را بر آشفته!سیگنال هم در کار نیست!واقعیت هر چه هست، گاهی اوقات هم تلخ است! راستی باید زمینه برای بحث تمامی افکار مختلف در سایت فراهم کرد! نه با تهدید کردن دیگران جلوه نظرات گرفت(هر چند از تهدید نمی ترسم) با احتمال خروج از سوریه مخالفم! خروج خواهیم کرد! در مورد دوم به نظرم در اشتباه هستید، به کتاب های علامه کورانی و دیگر نویسندگان مستقل.....درباره ظهوررجوع شود.
  9. با سلام ((( امام باقر (ع)!!! كَانّي بِقَومٍ قَد خَرَجُوا بِالمَشرِقِ يطلُبونَ الحَقَّ.......!!!!گويا ميبينم مردمي در شرق قيام كرده، حق را طلب ميكنند، ولي به آنان نميدهند. دوباره حق را ميطلبند، به آنان داده نميشود. وقتي اوضاع را چنين ديدند شمشيرهاي خود را بر شانه ها ميگذارند، پس آنگاه حاضر ميشوند كه حق آنان را بدهند، اما آنان ديگر قبول نميكنند تا اينكه قيام مي كنند و آنرا جز به صاحب شما تحويل نمي دهند. كشته هاي آنها شهيد..............))) ؟؟؟؟ وزیر امور خارجه فرانسه!! آنچه که بیم آن می رفت، در حال وقوع است و تداخل مساله ایران و سوریه منجر به تشدید تنش ها در خاورمیانه شده است!!!؟؟ شاید، احتمالا! تعلیق دو ساله توسط گروه مذاکره کننده! شکست اول! بد عهدی اول برجام و تعلیق فعالیت های هسته ای! شکست دوم! بد عهدی دوم! ؟؟ و مرحله سوم! سلاح به شانه ها کشیدن! در هر حال ما در آینده نزدیک از سوریه خارج می شویم! در محدود انتخابات! انتخابات های عجیبی در آینده داریم! اردوکشی خیابانی و....! !! اینده سوریه و منطقه در تهران تعیین می شود!!
  10. با سلام نمی دانم برادر عزیز چرا قبول ندارید که در حاکمیت دو نظر وجود دارد! متاسفانه نظر کوتاه آمدن از آرمانها و تسلیم و سازش با غرب(صهیونیسم) در افکار عمومی(اکثریت مردم) بر اساس تلاش رسانه های غرب گرا، مقبولیت بیشتری دارد تا هم اکنون! (در آینده،خدا می داند)!!! اخوی آینده سوریه، در تهران تعیین می شود! چه بخواهید، چه نخواهد ما در آینده نزدیک از سوریه خارج می شویم! انتخابات های عجیبی در پیش رو داریم!احتمالا با اردوکشی خیابانی!!! در آخر هم دوست عزیز منظور از ما، یعنی کسانی که قلب و اندیشه آنها در آرمانها و اندیشه مهدویت می باشد! چه بلند مردان و بندگان عاشقی که در خط مقدم می باشند و چه مستضعفانی که شب و روز در اندیشه و آرزوی آرمان و هدف آنها زندگی می کنند!!!
  11. با سلام بعضی وقت ها نوشته های می خونم توی سایت، نمی دانم..... ، بخندیم، گریه کنیم! اخه اخوی جواب چه بده! دیدیم چه طور جواب دندان شکنی به نقص برجام دادن! ریس داشت سکته می کرد!التماس توی چشاش رو ندیدی!!بر فرض محال جواب صهیونیسم دادی!با سرباز پیاده عمو سام در تهران چه می کنی! تهران رو دریاب! سوریه و حمله به صهیونیسم پیش کش!! بعضی از رسانه های روسی از موافقت اولیه روسیه برای برجام منطقه ای(خروج مقاومت و ایران از سوریه) و موشکی گزارش می دهند(از قابل مذاکره بودن طرح فرانسه صحبت می شود) ، حتی چینی ها هم دو پهلو دارند سخن می گن!! حضرات هم کم کم بعد از شوک غیر منتظر ترامپ(کمی زود بازی رو شروع کرد، وگرنه آقایون داشتند بازی فشار از پایین و امتیاز از بالا و جبهه بندی بین تیم ها شون رو شروع می کردند)! در حال بازیابی نیروهاشون از لحاظ فشار رسانه ای هستند! ........ باید منتظر رقابت گروها در داخل کشور بود! آینده سوریه در تهران مشخص می شود نه در داخل سوریه! انتخابات های آینده تعیین کننده هستند! ودر آخر دوباره خواهم گفت ما به زودی از سوریه خارج می شویم!!
  12. با سلام قسمت سوم! تیتر اصلی این خبر گذاری خارجی رو ببین! Kim Jong-Un promises transparent nuclear test site closure بعد ببین تیتر این فرد و اون سایت آفتاب اقای ج م ه و ر ببین! تو رو خدا دروغ تا چه اندازه! بابا این ها نیت خوان هستند! ببینید این تیتر که این آقا می گه، معنی کجایی این تیتر رسانه خارجی است! آقای محترم این همان تیتر رسانه آفتاب است، نه این سایت خارجی! دروغ گو بودن تا کجا! من دیگه دارم دیوانه می شم! بابا شما این قدر دروغ گو هستید که مجلس رو با اون همه بقول خودشون دکتر! گول می زنید! ترجمه غلط می دید! بعد که مشخص می شه! می گن نه آقا! غلط تایپی بوده! ! اون برداشت برجام یون برم! حال امیر کبیر برجام خوبه!
  13. با سلام جواب قسمت دوم متن انگلیسی! پرفسور! جمله دومین که گذاشتی می گه! اولا!!! رسانه های دولت کره شمالی! نمی گه رهبر کره شمالی! دوما می گه متوقف می کند! نمی گه نابود یا از بین می برد! تست و آزمایش ها رو میگه! سوما!! ! همه این کارها را منوط به گشایش اقتصادی و صلح می کند! کمی هم مطالعه خوبه! پرفسور! کپی بردار نکن! ! بی سواد! کمی ادبیات انگلیسی کار کن! با او ترجمه ناقص برجام تون! یادم رفت شما نیت خوانی می کنید! و دوستان سیاسی تون فشار ایمیل می یارند! یاد خاطر از امیر کبیر برجام افتادم! در متن برجام اگر رجوع کنید! اتفاقا ترجمه آقایان برجامی آن خیلی غلط است! حضرات برجام مدعی توقف یا پایان تحریم ها بودند! اما در متن تعلیق تحریم ها منوط به عملکرد ایران شده است! بیان شده است! تعلیق تا توقف و پایان یک رویداد یا عملکرد! معنایی متفاوت از لحاظ ادبی و سیاسی دارد!
  14. با سلام همین بس که شروع کردید به نیت خوندن،چرا جمله اول که گذاشتی ترجمه نکردی کامل!جمله کامل رو می گم، چرا جمله رو به طور کامل ترجمه نمی کنید! چرا تا if ترجمه می کنید! همین بس که شروع کردید به نیت خوندن! ترجمه جمله چیست؟ اگر چه؟ "There is no reason for us to possess nuclear weapons while suffering difficulties if .???? . mutual trust with the United States is built through frequent meetings from now on, and an end to the war and non-aggression are promised همین قسمت نوشته شما کافیست!اون سلیقه جناحی شما برم! اون نیت خوندن شما برم! (((خوب معمولا انتخاب تیتر به انتخاب گزارشگره و طوری انتخاب میشه که بتونه مضمون اصلی خبر یا گرازش رو بیان کنه ( که البته ممکنه سلیقه ای یا جناحی هم به این موضوع نگاه بشه ))) همه مثل شما بی سواد نیستند! ! مضمون اصلی خبر رو برم! یارو چیز دیگه گفته! شما و سایت آفتاب ج م ه و ر ی عزیز شما، نیت خونی کردن!کپی برداری از مترجمین بی سواد نکنید! نیت خونی نکنید! ! تمام اون القاب هم مختص خود شما ر ی س شماست! مات و مبهوت نشو! انگلیسی کار کن! http://aftabnews.ir/fa/news/520825/رهبر-کره‌شمالی-سلاح-هسته‌ای-به-دردسرش-نمی‌ارزد-رشد-و-توسعه-اقتصادی-مهم‌تر-است
  15. با سلام به نظرم همه ترجمه غلط مجلس رو به شما دادن ترجمه کرده اید! خدا همه ما رو (بخصوص خودم) را شفا بده! این متن چه شباهتی به تیترشما می ده!!!! !! تیتر که خودت نوشتی!!؟؟ (((( رهبر کره شمالی:" سلاح هسته ای به دردسرش نمی ارزد، توسعه اقتصادی مهم تر است"))) راستش من که توی متن صحبتها هیچ حرفی از این تیتری که زدین ندیدم!طرف داره میگه اگر توافق حاصل بشه، دشمنی نباشه و ... این همه هزینه برای سلاح نمی ارزه! با مشکلاتی که ما داریم! آیا این با تیتر شما یکی هست؟ این جمله ((توسعه اقتصادی مهم تر است )) شما کجایی متن است؟ باسواد! یا باب میل خودت ترجمه برداشت کرده آید! این Development کجاست؟ دانشمند! یا هر جمله ای که معنایی توسعه اقتصادی می دهد، کجاست! آقای روشن فکر! شما از suffering difficulties، توسعه اقتصادی نتیجه می گیرید! مجلس از ترجمه شما استفاده کند خوب است! پرفسورچشم نخوری!! برجام خودت ترجمه نکردی! جمله رو تا آخر بخون، به if رابطه بین دو قسمت از جمله که معنایی واحد را در پایان جمله بیان می کنه دقت کن!!