shirazz

VIP
  • تعداد محتوا

    226
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1,346 نشان لیاقت

درباره shirazz

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,806 نمایش های پروفایل
  1. قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی انصارالله یمن با 11 رای موافق و 4 رای ممتنع (نروژ، مکزیک، برزیل و ایرلند) در شورای امنیت سازمان ملل متحد به تصویب رسید. شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز دوشنبه (۲۸ فوریه/۹ اسفندماه) با گسترش ممنوعیت‌های تسلیحاتی علیه انصارالله یمن موافقت کرد. بر اساس قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی که در شورای امنیت به تصویب رسید، تمام گروه انصارالله شامل تحریم‌ های تسلیحاتی می‌شوند، درحالیکه بر اساس قطعنامه سال 2015 تعدادی از رهبران این گروه شامل این تحریم‌ ها بودند. در متن پیش‌نویس قطعنامه‌ که بر اساس فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد تهیه شده بود، آمده است که شورای امنیت به شدت حملات فرامرزی گروه انصار الله از جمله حملات به عربستان سعودی و امارات متحده عربی را محکوم می‌کند. این در حالیست که عربستان سعودی با استفاده از انواع حملات نظامی تا کنون بر اساس گزارشات رسمی باعث کشته شدن بیش از صد و سی هزار نفر در یمن شده و بر اثر این حملات و تحریمات بیش از ۸۵ هزار کودک زیر ۵ سال بدلیل گرسنگی جان خود را از دست دادند. https://ir.sputniknews.com/20220301/نگاه-شورای-امنیت-عامل-تداوم-بحران-یمن-10289736.html https://www.farsnews.ir/news/14001209001223/شورای-امنیت-ممنوعیت-تسلیحاتی-علیه-انصارالله-یمن-را-گسترش-داد سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قطعنامه اخیر شورای امنیت در رابطه با بحران یمن اظهار داشت: متاسفانه این قطعنامه و ادبیات به کار رفته در آن تحت تاثیر ملاحظات سیاسی و لابی کشورهای ائتلاف متجاوز و در جهت خلاف تلاش های موجود برای از سرگیری فرایند سیاسی اتخاذ شده است که تبعات منفی در مسیر صلح خواهد داشت و مواضع طرفین درگیری را بیش از پیش از هم دور می‌کند. ۱۴۰۰/۱۲/۱۰- ۱۴:۴۰ https://mfa.gov.ir/portal/NewsView/672055 توئیت محمد علی الحوثی (رئیس کمیته عالی انقلاب یمن) قبل از شروع درگیری روسیه-اوکراین _ ۳ اسفند ۱۴۰۰ https://twitter.com/Moh_Alhouthi/status/1495847102580203524 اینکه روسیه به این قطعنامه رای مثبت داده عجیب نیست. یکماه بعد از حمله آرامکو، پوتین به عربستان و امارات سفر کرده بود. امضای توافقنامه همکاری نظامی میان عربستان و روسیه - شهریور ۱۴۰۰ روسیه و عربستان سعودی در جریان حضور خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان در مجمع فنی و نظامی "ارتش ۲۰۲۱" در روسیه، توافقنامه همکاری نظامی امضا کردند. این توافقنامه با حضور سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امضا شد. موضع سیاسی محمد علی الحوثی بلافاصله بعد از نطق پوتین، بنظرم شتابزده بود.. البته امارات که به قطعنامه علیه روسیه رای ممتنع داده بود و در ازا رای مثبت از روس ها گرفت، زیاد خوشحال نباشن.. چون بزودی تیر غیب به سمتشون خواهد آمد!
  2. رومن آبراموویچ مالک چلسی استعفا داد. رفتار دولتمردان غربی به وضوح سیاسی هست. اما رومن آبراموویچ دقیقا کیست؟! برزوفسکی در مورد کارآموز خود افشاگری های کرده بود. بعد از مسمویت سرگئی اسکریپال و دخترش، بعضی از دیپلمات های روس از خاک کشورهای اروپایی اخراج شدند. حتی افرادی همچون آبراموویچ برای تمدید ویزا دچار مشکل شدند. سال 2018 پس از آن به سرزمین های اشغالی رفت و تابعیت اسرائیلی گرفت. (قانون بازگشت یهودیان) طبق قانونی در انگلیس دارندگان کارت هویت اسرائیلی می توانند مکررا به انگلیس سفر کنند. آبراموویچ اواخر سال 2021 به انگلیس سفر کرد. جنبش های «نه به نفرت» و «نه به یهود ستیزی» توسط او حمایت شد. دیدار با اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور سرزمین های اشغالی - ورزشگاه استمفورد بریج نامبرده کمک های مالی به سازمان غیر دولتی الاد (Ir David Foundation) اهدا کرده. همینطور کمک مالی به موزه "ید وشم" مرتبط با هلوکاست https://en.wikipedia.org/wiki/Ir_David_Foundation https://en.wikipedia.org/wiki/Yad_Vashem بعضی از خانه های فلسطینی ها در محله سلوان (نزدیک مسجد القصی) وضعیتی شبیه شیخ جراح دارد و به زور گرفته شدند یا با دور زدن قانون. (توسط Elad) استوری منتسب به دختر رومن آبراموویچ هر رسانه ای خط خبری خودش دنبال میکند. خودتون بدنبال واقعیت باشید..
  3. چندساعت پیش توئیتر در اکثر نقاط روسیه مسدود شده. (شاید موقت باشه) نمایشی در کار نیست.. بزودی موج جدید حملات آغاز خواهد شد.
  4. عضو هیات مدیره اتحادیه وارد کنندگان نهاده دام و طیور در گفتگو با «نود اقتصادی» ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ محمدمهدی نهاوندی: تحولات نظامی در حوزه دریای سیاه به صورت نگران کننده‌ای در حال پیشرفت است و این موضوع می‌تواند برای جریان تامین کالاهای اساسی ایران از این منطقه آسیب جدی ایجاد کند. وی بیان کرد: تا اوایل تابستان سال آینده امکان خرید و حمل کالا از مبدأ آرژانتین و برزیل وجود ندارد و بیش از ۷۰ درصد ورود ذرت مورد نیاز کشور از مبدا دریای سیاه و کشورهایی مانند اوکراین و رومانی صورت می‌گیرد. عضو هیات مدیره اتحادیه وارد کنندگان نهاده دام و طیور گفت: در صورت بروز جنگ احتمالی میان آمریکا و روسیه در اوکراین پیش‌بینی می‌شود حداقل برای سه ماه تامین ذرت و دانه سویای ایران از مبدأ اوکراین کاملا متوقف شود و یا به شدت کاهش پیدا کند. این امر می‌تواند افزایش ۲۰ درصدی قیمت این نهاده‌های تولید را در پی داشته باشد و در کنار افزایش قیمت، جریان تامین نهاده‌ برای کشاورزان ایرانی با اختلال جدی مواجه خواهد شد. نهاوندی افزود: قطعا وزارت جهاد کشاورزی باید از چند ماه قبل تدابیر لازم برای احتمالات مختلف را پیش‌بینی میکرد و جلوی هرگونه بروز آسیب در جریان تأمین نهاده‌های دامی را میگرفت. https://www.90eghtesadi.com/Content/Detail/2146546/جنگ-قریب-الوقوع-آمریکا-و-روسیه-در-اوکراین-ورود-ذرت-و-سویا-را-به-کشور-متوقف-می-کند امیدوارم این هشدار پیش از آغاز درگیری جدی گرفته شده باشد. رویکردی همچون عملکرد وزارت خارجه در قبال اتباع ایرانی در اوکراین میتونه مشکل زا باشد.
  5. سفر اردوغان به امارات بدنبال احیا روابط با عربستان سعودی هم هستن.. مهمترین تحول پیش رو برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهور سرزمین های اشغالی به ترکیه در اواسط ماه مارس (حدود 2-3هفته دیگر) البته قبل از تهاجم روسیه به اوکراین این دیدار برنامه ریزی شده باید دید چه پیش می‌آید. ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/11/22/2660842/سفر-مخفیانه-مقام-وزارت-خارجه-رژیم-صهیونیستی-به-ترکیه
  6. آیت‌الله رئیسی: جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافقی پایدار است نه متزلزل/ تاکید رئیس جمهور روسیه بر تداوم رایزنی‌های دو طرف درباره مذاکرات هسته‌ای در این گفتگو آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه گسترش ناتو به سمت شرق تنش‌زا است، تاکید کرد: گسترش ناتو تهدیدی جدی علیه ثبات و امنیت کشورهای مستقل در مناطق مختلف است. رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که آنچه اتفاق می‌افتد به نفع ملت‌ها و منطقه تمام شود. دکتر رئیسی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافقی پایدار است و نه متزلزل اظهار داشت: ارائه تضمین معتبر، پایان بخشیدن به ادعاهای سیاسی و لغو واقعی تحریم‌ها از ضرورت‌های دست یافتن به توافق پایدار هستند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز در این گفتگوی تلفنی، وضعیت کنونی را پاسخ مشروع به چندین دهه نقض معاهدات امنیتی و تلاش‌های غرب برای آسیب رساندن به امنیت کشورش دانست. رئیس جمهور روسیه همچنین با اشاره به همکاری‌های فعال ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر تداوم رایزنی‌های دو طرف در رابطه با مذاکرات هسته‌ای تاکید کرد. https://president.ir/fa/134787 روایت کرملین هم خواندنی است. Issues relating to the diplomatic efforts to preserve and fully implement the Joint Comprehensive Plan of Action (JCPOA) on Iran’s nuclear programme were reviewed. It was noted that reaching a final agreement on the JCPOA would contribute to regional stability and security. http://en.kremlin.ru/events/president/news/67849 این پوشش رسانه ای گفتگوی تلفنی بوده.. در عمل طرف ها چه تصمیماتی اتخاذ کنن مهم است.
  7. این عملیات ویژه خواندن تهاجم روس ها به خاک اوکراین بنظرم اقدامی در شان یک نظام اسلامی نیست. جنگ در هر نقطه جهان امری ناخوشایند و ناپسند است. چه در یمن، سوریه، عراق، افغانستان و هر نقطه از کره خاکی.. پیشنهاد میدم تحولات رو رصد کنید ولی بدبختی و آوارگی دیگران، عایدی برای ما ندارد. اوکراین که امروز مورد تهاجم قرار گرفته متمایل به غرب بود. رئیس جمهور یهودی داشت. رویای پیوستن به ناتو در سر داشت.. الان وضعیتش به چه صورت است؟ مستاصل و درمانده نکته مهم اینه بنظرم در شرق ما متحدی نداریم. از وقایع امروز درس بیاموزیم و بدانیم در حمله تمام جانبه احتمالی فقط خودمان و خودمان. جهت یادآوری: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ پوتین: «من بار‌ها در گفتگو با طرف‌های ایرانی گفته‌ام که به نظر من، بدون توجه به تمامی حوادث، برای ایران بهتر است که در این توافق باقی بماند. به این علت که اگر ایران اولین قدم را در پاسخ به خروج آمریکا از برجام بردارد، خود اعلام می‌کند که از توافق خارج شده است، روز بعد همگان فراموش خواهند کرد که آمریکا آغازگر این تخریب بوده است و ایران به خاطر همه چیز سرزنش خواهد شد.» "آمریکایی‌ها از قرارداد خارج شده‌اند و به این ترتیب قرارداد نابود خواهد شد. کشور‌های اروپایی نمی‌توانند هیچ کاری برای نجات آن انجام دهند، نمی‌توانند واقعا با ایران کار کنند تا زیان‌های اقتصادی این کشور را جبران کنند. فعالیت‌های هسته‌ای آن بیش از هر کشور دیگری تحت نظارت است. او گفت: "روسیه آتش‌نشانی نیست. ما نمی‌توانیم همه چیز‌هایی را که کاملا هم در اختیارمان نیست نجات دهیم. ما سهم خودمان را ایفا کرده‌ایم. "
  8. بقایای موشک KH-31P ، منطقه Holosiyiv جنوب غربی کیف
  9. بنظر این اظهارت سیدمحمودرضا سجادی بوده در برنامه جهان آرا شبکه افق! البته ایشون در سال های 87 الی 92 سفیر بودند.. فیلم مصاحبه هم ببنید داستان FATF و بازدید از غرفه های دیگر مربوط به سال های 88-91 هست... این هم بخشی دیگر از صحبت ها: به رئیس دفتر پوتین گفتم چرا قطعنامه‌های ضد ایرانی را وتو نمی‌کنید؟ گفت مسلح شدن هسته‌ای شما به ضرر ما و مورد اعتراض مردم روسیه است! احساس می‌کنم گروهی از ایران، این پالس را به آنها داده بودند. در پروژه نیروگاه بوشهر، ما به تعهداتمان در قبال روسیه عمل نکردیم! گاهی حتی با هماهنگی، کاری می‌کردند بانک مرکزی پول روس‌ها را ندهد، انگار مسئله حیثیتی بود که نباید پول آنها را به موقع بدهیم. تهران هیچوقت به تعهدات خود در قبال مسکو عمل نکرده است. بانک مرکزی ایران دیدگاهی جهان سومی به روسیه دارد. برای بانک مرکزی ایران، حیثیتی هست که نباید پول روس ها رو به موقع پرداخت کنه! داستان وتو نشدن قطعنامه ۱۹۲۹ - خرداد 1389 و رای مثبت روس ها -- گفتگو با رئیس دفتر سابق پوتین شما کشوری مسلمان هستید در جنوب ما، همسایه مسلمان ها و کشوری ایدئولوژیک مسلح شدن شما به سلاح هسته ای امنیت ما رو به خطر میندازه! شما الان دولت انقلابی هستید (این گفتگو زمان دولت احمدی نژاد بوده) ما از کجا میدونیم چندسال دیگه دولت غربگرا بیادو ... طرف روس همان ایام گفته هر کشوری سمت انرژی هسته ای رفته نیت این دارد که به سلاح هسته ای دست پیدا کند! این خبر هم بهتره برای سفیر اسبق بازخوانی کنن که چه شد در وبلاگ گلایه کردند؟! جالبه همان نگاه جهان سومی که به روس ها نسبت دادن در سال 90، الان به بانک مرکزی کشور خودمان نسبت میدهد!!! بانک «وی تی بی 24»، دومین بانک بزرگ روسیه، حساب‌های سفیر و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو را مسدود کرده است. اسفند ماه 1390 محمودرضا سجادی، سفیر جمهوری اسلامی در مسکو گفته که این بانک با اخطاری کوتاه مدت به آنها، حساب ها و کارت های اعتباریشان را بسته است. او اقدام این بانک را تسلیم شدن به خواست آمریکا و اتحادیه اروپا توصیف کرده است. الکساندر لوکاشِویچ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز به خبرگزاری ها گفته است که این اقدام احتمالا به دلیل تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران است. = به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از داو جونز، یک بانک دولتی روس حساب های متعلق به سفارتخانه ایران را مسدود کرده است. اقدامی که به گفته سید محمود رضا سجادی، سفیر ایران در مسکو، نشانه تسلیم شدن این بانک در مقابل تحریم های آمریکا علیه تهران بوده است. سجادی روز جمعه نسبت به اقدام شعبه شماره 24 بانک دولتی وی تی بی روسیه مبنی بر درخواست از این سفارتخانه برای خالی کردن تمام حسابهای خود و یا پذیرش ریسک ضبط تمام وجوه موجود در این حسابها، اعتراض کرد. سفیر ایران در روسیه طی یادداشتی نوشت: «شعبه مذکور اعلام کرده که این اقدام دستوری بوده که از سوی مدیریت ارشد این بانک صادر شده و آنها نمی توانند در مورد آن کاری انجام بدهند.» سجادی اضافه کرد که حتی کارت اعتباری شخصی وی نیز مسدود شده است. وی افزود: «این رفتار از سوی بانک مذکور رفتاری ناپسند، غیر حرفه ای و از نوع اقدامات کشورهای جهان سومی به شمار می رود. حتی بانک های انگلیسی و فرانسوی نیز چنین آزادی هایی را از کارمندان سفارتخانه های ما سلب نکرده اند.» یک سخنگوی شعبه 24 بانک وی تی بی این اقدام را یک اقدام کاملا اقتصادی خواند و گفت، اعطای خدمات به این سفارتخانه به این دلیل متوقف شده که ارائه خدمات به سفارت ایران برای بانک اقتصادی و سود آور نبوده است. وی اضافه کرد که از یک هفته پیش در مورد بسته شدن حسابهای سفارتخانه به مقامات ایرانی اطلاع داده شده بود. اما در همین حال، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که این اقدام احتمالا ناشی از تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا بوده است. آلکساندر لوکاشنویچ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت: «این تردید وجود دارد که این اقدام در راستای اقدامات فرا سرزمینی صورت گرفته از سوی سازمان جهانی انتقالات بین بانکی بوده باشد.» بر اساس قانون جدیدی که در ماه دسامبر به امضای رئیس جمهور آمریکا رسید، موسسات مالی طرف معامله با بانک مرکزی ایران مورد تحریم و مجازات دولت آمریکا قرار می گیرند. https://www.farsnews.ir/news/13901212001549/بانک-روسی-حساب-های-سفارت-ایران-در-مسکو-را-مسدود-کرد https://www.youtube.com/watch?v=SelshQu8VPc دولت قبلی و شخص ایشون در افراط و تفریط گوی سبقت از یکدیگر ربودند. سال 2007 قرارداد اس-300 امضا شد (قبل از آغاز دوره محمودرضا سجادی) دقیقا اگر بخواهیم یک نگاه اجمالی بندازیم، بنظر نوع اقدامات سفیر در ضعف مطلق بوده. بعد قطعنامه 1929 ، مدودف دبه کرد. حکم ممنوعیت صادرات تسلیحات نظامی به ایران امضا کرد. سال 94 حکم ممنوعیت توسط پوتین لغو شد.
  10. مطلبی که خبرگزاری میزان (وابسته به قوه قضاییه) منتشر کرد. ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر مجارستان در کرملین، مطابق با پروتکل گفتگو با آیت الله رئیسی صورت پذیرفت. گفتنی است پروتکل‌های کرونایی کاخ کرملین باعث شده تا روسای دو کشور با فاصله با یکدیگر دیدار کنند. روسیه و مجارستان دارای روابط نزدیک دیپلماتیک هستند و در واقع این کشور به نوعی متحد جدی روسیه در اروپا محسوب می‌شود. برخی از رسانه ها و جریان های نزدیک به غرب، پیش از این و در جریان سفر چند روز قبل آیت الله رئیسی به مسکو تلاش کرده بودند فاصله میز دیدار روسای جمهور ایران و روسیه را دستاویزی برای تخریب این سفر مهم قرار دهند. https://www.mizan.news/fa/news/793637/دیدار-امروز-پوتین-با-نخست-وزیر-مجارستان-در-کرملین-مطابق-با-پروتکل-گفتگو-با-آیت-الله-رئیسی-انجام-شد دیدار پوتین با رئیس جمهور آرژانتین - ۱4 بهمن ۱۴۰۰ https://twitter.com/search?q=نخست وزیر مجارستان این نوع خبررسانی، به نوعی خودزنی محسوب میشه.
  11. اولین سفر رسمی بنی گانتز به بحرین با بوئینگ 707-366c انجام گرفته. همان هواپیمایی که حامل انور سادات به سرزمین های اشغالی بود. (سال 1977 - 1356) ریجستر SU-AXJ ، زمانی که تحت مالکیت مصر بود این هواپیمای بوئینگ با تغییر کاربری از سال 2011 در خدمت نیروی هوایی اسرائیل هست. انتخاب این هواپیمای نظامی و عبور از حریم هوایی عربستان برای سفر به بحرین قابل توجه است. در بازدید از پایگاه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا ، فرمانده نیروی دریایی اسرائیل هم حضور داشته. حضور اسرائیلی ها در رزمایش IMX22
  12. لینک همین خبر در مشرق نیوز https://www.mashreghnews.ir/news/1328459/فرود-اضطراری-هواپیمای-بوئینگ-پرواز-تهران-به-مشهد-هواپیما-در مشرق نیوز، منبع خبر رو "خبرگزاری تسنیم" اعلام کرده. تسنیم آمده تصویر هواپیمای توپولف 154 متعلق به کاسپین که سال 1388 سقوط کرد، انتخاب کرده!! https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/28/2646764/فرود-اضطراری-هواپیمای-بوئینگ-پرواز-تهران-به-مشهد-هواپیما-در-فرودگاه-سبزوار-به-زمین-نشست در رزمایش جنگال ارتش (خرداد 1400) تصویر UP-3D Orion نیروی دریایی ژاپن روی پوستر دیده میشه: لینک این تاپیک انتها ندارد...
  13. بنظر این کلیپ رو شخصی به نام "م . ک" منتشر کرده. بکار بردن کلمات سد دز ، خسروداد کار این شخص بود. (درصد سم بالا برده ) https://www.youtube.com/watch?v=iaolMkC7zOA واقعا این کلیپ هم باور کرده همین کلیپ بدون نوشته: فرود زیبای میگ روشی بر روی دیدار سد و برخاستن از آن https://www.namasha.com/v/gnRU9hAj اصل کلیپ ساخته شده با شبیه ساز DCS - بیش از 610هزاربار بازدید https://www.youtube.com/watch?v=GmrY1Q5QC-0
  14. رزمایش جنگ الکترونیک سپر آسمان ۱۴۰۰ (۰۴ خرداد ۱۴۰۰) همون ایام در استاتوس در این مورد صحبت شد. جای تعجب داشت اولا چرا اینچنین عکسی منتشر میشه و در ثانی چرا UP-3D Orion نیروی دریایی ژاپن در تصویر میبینیم و کسی که این پوستر طراحی کرده چرا نوشته EP-3C !؟ آیا منظورشان EP-3E ARIES II بوده؟ (انتخاب تصویر اشتباه و تایپ غلط) دو فروند هواپیما EP-3E Orion نیروی دریایی امریکا همان ایام در نزدیکی تنگه هرمز و جزایر کشورمان در حال گشتزنی بودند (در تاریخ های مختلف) AE1D95/159893 و AE1D94/159887 نقض FIR ایران توسط هواپیمای EP-3E Orion در تاریخ های مختلف . اولین تصویر مربوط به 1 خرداد 1400 UP-3D Orion نیروی دریایی ژاپن EP-3E ARIES II نیروی دریایی امریکا USN https://irp.fas.org/program/collect/ep-3_aries.htm https://www.globalsecurity.org/intell/systems/ep-3-pics.htm https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Lockheed_P-3_Orion_variants مکان برگزاری رزمایش و کلیات رزمایش جلوی چشم همه دست روی ماشه نیروی ویژه، طراحی پوستر با تصویر اشتباه و این دست اشتباهات رسانه ای زیبنده نظام نیست..
  15. روز سه شنبه 4 آبان ماه 1400 (26 اکتبر2021) سامانه هوشمند سوخت مورد نفوذ قرار گرفت و توزیع بنزین در جایگاه های سوخت سراسر کشور قطع شد. البته در تاریخ 22 اکتبر 2021 (30مهرماه) گروه عصای موسی دیتا سایت (شرکت پست اسرائیل) منتشر کردن. شامل: اطلاعات هویتی مربوط به مرسوله ها، آدرس و.. https://anonfiles.com/LaxcL6P1u2/Israel-Post-Part1_rar شرکت Gidel https://anonfiles.com/JaZ5b9P3u3/Gidel-POC_rar شرکت Epsilor سازنده باتری در صنایع نظامی https://anonfiles.com/P882BdP5u1/Epsilor-POC_rar 28 گیگابایت دیتا شرکت Epsilor که البته پاک شده (از کانال تلگرام گروه عصای موسی قابل دانلود است) https://mega.nz/folder/2eh3Haja#wwJOt5P0-MfiNtfH2LClEg تصاویری از بنی گانتز منتشر کردن که باید بررسی بشن آیا برای اولین بار منتشر شدن؟ همینطور نامه گانتز در تاریخ 25 نوامبر به معاون رئیس ستاد مشترک ارتش اردن سایز اصلی تصویر hxxps://moses-staff.se/media/2021/10/poster2.jpg https://anonfiles.com/1d9183Qbuc/MOD-PART1_rar گروه هکری Black Shadow در خرداد-تیر ماه امسال هم با نفوذ به سرورهای شرکت بیمه Shirbit و شرکت K.L.S. Capital Ltd در ابتدا درخواست 10 بیت کوین کردند اما پس از 72ساعت که این درخواست پذیرفته نشد، بخشی از اطلاعات رو در سایت و گروه تلگرامی خود منتشر کردند. امروز هم خبر نفوذ به سرورهای CyberServe منتشر کردند. گروه تلگرامی Black Shadow ـ https://t.me/blackshadowsleaks3 وب سایت https://blackshadow.cc گروه تلگرامی گروه عصای موسی https://t.me/moses_staff_se وب سایت https://moses-staff.se بنظرم فرقی بین Black Shadow و عصای موسی نیست. مسئله مهمی که باید به اون توجه کنیم این هست که بعد موج اول نفوذ به شرکت بیمه Shirbit توسط Black Shadow در خرداد-تیرماه 1400 شاهد هک شدن اتوماسیون شرکت راه آهن و وزارت راه و شهرسازی بودیم. (18تیرماه1400) در دو تقابل صورت گرفته، الگوی رفتاری گروه های متهاجم یکسان بوده. امید است مسئولین افتا، مرکز ماهر، سازمان پدافند غیر عامل و دیگر نهادهای مربوطه متوجه وضعیت موجود باشند. نمونه دیگر از تقابل: ادعای حمله به تاسیسات آب شهری صهیونیست ها - آوریل 2021 https://www.timesofisrael.com/6-facilities-said-hit-in-irans-cyberattack-on-israels-water-system-in-april حمله سایبری به بنادر کشور - بندر شهید رجایی - می 2021 "مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: علت اختلال در دو سِرور شرکت های سینا و بتا در بندر شهید رجایی در دست بررسی است." https://www.irna.ir/news/83793686/حمله-سایبری-ناموفق-رژیم-صهیونیستی-به-بندر-شهید-رجایی