ya_ali

Members
  • تعداد محتوا

    160
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

421 نشان افتخار

درباره ya_ali

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. اینگونه سخن گفتن درباره عملیات کربلای ۴ و بخصوص ۵ آنهم بدون اطلاع کافی از شرایط زمانی و مکانی و لجستیکی ،خردمندانه نیست. به چالش کشیدن زحمات و ایثارگریهای رزمندگان اسلام فقط القای یاس و ناامیدی میکند. عملیات کربلای پنج با انهدام بیش از هشتاد تیپ رزمی(یعنی پنجاه درصد ارتش بعث) ،کمر ارتش بعثی صدام را شکست و موجب شد که شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه ۵۹۷ با لحاظ کردن شروط ایران مبنی بر عقب نشینی عراق به مرزهای بین المللی و تشکیل کمیته ای برای تعیین متجاوز و تعیین غرامت ، برای اولین بار در طول جنگ تحمیلی قطعنامه ای به نفع ایران صادر کند.
  2. شما درست فرمودید، الان به کتاب صحیفه امام جلد 1 صفحه420 مراجعه کردم ،که جمله صحیح این است: امریکا از انگلیس بدتر   انگلیس از امریکا بدتر   شوروی از از هردو بدتر    همه از هم بدتر  همه از هم پلیدتر اما امروز سر و کار ما با این خبیثها است با امریکا است
  3. جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) این بود : امریکا از شوروی بدتر   شوروی از امریکا بدتر     انگلیس از هردو آنها بدتر   همه از هم بدتر و پلیدتر لطفا از این به بعد عبارات صحیح را بکار ببرید در ضمن در فرمایشات  حضرت امام   نامی از روسیه برده نشد اگرچه روسیه هم .........
  4.   ظاهرا عمکرد بعضی از دوستان  از شدت حسن نیت و کمال طلبی ودلسوزی که دارند خدای ناکرده شائبه بازی نا آگاهانه در زمین دشمن را به ذهن متبادر میکند.   عزیزان من مگر ما  در حیطه جنگ روانی و رسانه ای  بجز رسانه های خودمان ، چند سلاح در اختیار داریم که بعضی دوستان به این شدت کمر به تخریب آنها بسته اند.اگر در این رسانه ها ، نارسائی و کم توانی  و عدم مهارت کافی و ......وجود دارد،انتقاد کنید ، ولی این مقدار تخریبی  که شما از رسانه های داخلی میکنید،  دشمن نمیکند .این نحوه انتقاد که بر اساس آن (طبق فرمایش یکی ازعزیزان) دو تا سه درصد اخبار را صحیح بدانیم ،نه تنها غیر علمی است(زیرا درصد گیری نیاز به آمار گیری علمی دارد)،بلکه کاربران نا آگاه را به سوی بهره برداری از رسانه های دشمن سوق میدهد(که یقین دارم مقصود دوستان عزیزاین نیست).   بر خلاف نظر تعدادی از دوستان، خیلی دیگر رسانه های داخلی را موثق دانسته ، ولی مصون از خطا و اشتباه نمیدانند.والبته نظرشان را برای خودشان نگاه میدارند .   علیرغم احترام و علاقه ای که به این دوستان داشته و در حسن نیت و صداقت آنان شکی ندارم ، استدعا دارم که بخاطر احترام به نظر دیگران ،از شدت مخالفتهای علنی خود با رسانه های داخلی بکاهند.
  5. سعودیها وقتی پست دیده بانی و یا سنگر کمین خود را در خط الراس جغرافیائی بر قرار میکنند و تجهیزاتی از قبیل خودرو های خود را چسبیده به سنگر پارک و استتار میکنند،این به احتمال قوی نشان از بی خبری از اصول اولیه نظامیگری آنان است(به عکس اول دقت بفرمائید).این گونه عمل کردن ،خوراکی بسیار عالی برای دیده بانان توپخانه فراهم میکند تا آتشی دقیق را بر روی آنان اجرا کنند.اگر تاکتیکهای سعودیها اینگونه باشد جنگ زمینی را از قبل باخته اند.
  6. این موضوع ناشی بودن سعودیها را نشان میدهد.این همه سلاح های متنوع برای کشوری که نیروی زمینی اش کلا 11 تیپ دارد ، در عمل مشکلات متعدد پشتیبانی و ......ایجاد میکند. شواهد نشان دهنده اینست که سعودیها راهبرد مشخص دفاعی ندارند.
  7. اگر همین شیطان زاده داعشی را در حین عملیات بزنیم وسقط کنیم ،داد و فریاد بعضی عناصر معلوم الحال بلند میشود که مسلمانی نیست .
  8. بعضی از محموله های سلاح ارسالی ایران به انصارالله ،توسط دولت های قبلی یمن کشف  و ضبط و تصاویر آنها منتشر شدند.نکته جالبی در آن تصاویر بود و آن اینکه بعضی از سلاح های ارسالی برای من ناشناخته بودند و آنها را قبلا ندیده بودم .متاسفانه  عکسها را پیدا نکردم . شما مطمئن باشید که تجهیز انصارالله به مراتب بیشتر و با تسلیحات پیشرفته تری نسبت به حماس بود.
  9. نه عزیزم کجا میخواهی بروی .همینجا بمان که ما برای شما احترام قائل هستیم.ما خیلی وقتها به شما مثبت و ندرتا منفی داده ایم.شما توقع ندارید که ما کلیه نظرات جنابعالی را در بست بپذیریم. در ضمن بنظر حقیر ربطی به مدیریت نیز ندارد.
  10. 1-یکی از اقوام ما که بازنشسته نیروهای مسلح است نیز سالها پیش از جنگنده سرنشین دارسیاهی حرف میزد که در ته باند مهرآباد در حال انجام تست دیده بود. 2-ده سال پیش یکی از دوستانم هم از هواپیمای بی سرنشین سیاه رنگی صحبت میکرد که در کوشک نصرت آزمایش پرواز شبانه انجام داده بود.
  11.   بسیار تحلیل جالبی بود.   این نکته را هم به تحلیل فوق اضافه کنید که شاه جدید عربستان در این مدت کوتاه که از حکومتش میگذرد ،تسلط کافی بر ارکان کشورش برای یک جنگ تمام عیار را بدست نیاورده و پاکسازی های گسترده در رده های اصلی حکومت و نا رضایتی دیگر جناح های خاندان سعودی را نیز مزید بر علت میتوان تلقی کرد. از طرف دیگر پسر محبوب و بسیار جوان شاه عربستان که از قضا وزیر دفاع عربستان و فرمانده کل عملیات هم هست ،به هیچ وجه توانائی و تجربه و علم فرماندهی چنین میدان حساسی را ندارد.   تصور من اینست که اگر مردم یمن متحد بمانند و دشمن نتواند شائبه جنگ مذهبی و طائفه ای بین آنان ایجاد کند ، راه به جائی نخواهد برد.   بنظر من عربستان هیچ گزینه دیگری جز آغازاین جنگ نداشت و بعنوان آخرین راه پیش روی خود دست به قماری بزرگ زده وعملیات را شروع کرد.
  12. مهمترین موضوع واکنش مردم یمن است.اگر حوثیها بتوانند مردم یمن را یکپارچه کنند ، کار برای ائتلاف شیطانی آل سعود بشدت سخت میشود. البته سعودیها عقل کافی ندارند ولی اگرخدای ناکرده توانسته باشند درصدی از سنی ها را به سمت خود جلب کنند،و برنامه ریزی برای ایجاد جبهه های متعدد داخلی کرده باشند، کار برای انقلابیون سخت میشود. انقلابیون باید حتی الامکان منصور هادی را دستگیر کنند. تحرکات سیاسی کشور های مختلف برای محکوم کردن این اقدام سعودیها به انقلابیون کمک میکند. باید ببینیم حوثیها چه برگی برای رو کردن دارند.زیرا با اطمینان و صلابت ، تهدید به سقوط آل سعود میکردند