Temp

Members
  • تعداد محتوا

    63
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

79

درباره Temp

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

990 نمایش های پروفایل
  1. ‌ جدید نیست. زمان احمدی نژاد رونمایی شد : ‌https://media.isna.ir/oldcontent?th=4&n=pics/1388/11/Photo/2357.jpg https://media.isna.ir/oldcontent?th=4&n=pics/1388/11/Photo/2359.jpg
  2. ‌ به گمانم این تکنولوژی نازل متحرک پیش از موتور سلمان در مرحلۀ دوم ماهواره برهای سیمرغ و نیز در موشک های خرمشهر استفاده شده . (اما در مقیاس کوچکتر) موشک خرمشهر بجای پره های تصحیح مسیر (چهار پره که در موشکهای قیام استفاده شده.) ، از دو نازل کوچکتر در دو طرف نازل اصلی و بزرگ موشک برای تصحیح مسیر استفاده میکنه .
  3. ‌ سوالی که پیش میاد اینه که اگه ما خودمون ماهوارۀ اینترنتی در فضا داشته باشیم ، این بهانه ای نمیشه برای عدم ایجاد اخلال در کار ماهواره های اینترنتی آمریکایی با این استدلال که اخلال روی اونها باعث از کار افتادن ماهواره های خودمونم میشه ؟ (مثل استدلالی که جلوی از کار انداختن فیلترشکنها رو به بهانۀ اخلال در عملکرد سیستم بانکی میگیره .) اگه قرار باشه چنین سیاستی در پیش گرفته بشه باید ارگانهای مسئول یه تجدید نظری روی این سیاست برخی تصمیم گیران و سیاست گذاران انجام بدهند .
  4. ‌ موشکهای تاکتیکی ما قیمتش بین صد تا دویست هزار دلاره (احتمالا فاتح های دارای برد سیصد کیلومتر صد هزار دلاره) . و طبق گفتۀ سردار حاجی زاده ، با استفاده از فیبر کربن در ساخت بدنه و موتور موشک ، این قیمتها نصف هم میشه ! گذشته از فاکتور قیمت ، استفاده از موشکهای بالستیک نقطه زن ، خطر هدف قرار گرفتن هواپیمای جنگندۀ چند ده میلیون دلاری وارداتی رو از بین میبره . ایضا ، موشک بالستیک چینی DF-15C دارای سر جنگی سنگرشکن : https://misilactual.blogspot.com/2013/10/df-15c-can-be-equipped-as-bunker-buster.html ویرایش : ادعا میکنه طبق محاسبات! سر جنگی سنگرشکن موشک بالستیک چینی میتونه در ۶۰ متر بتن مسلح نفوذ کنه : https://tiananmenstremendousachievements.wordpress.com/2015/12/25/chinas-df-15c-bunker-busting-penetrator-better-than-us-gbu-57ab/
  5. جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت : تجهیزات ساخته شده در ماهواره دانشگاه علم و صنعت (ظفر) بومی‌سازی و در داخل کشور تولید شده است. تمام آی‌سی‌ها و قطعات ریزش هم دانه به دانه در داخل کشور تولید شده . http://fna.ir/deymat
  6. ‌ صدها کشتۀ تروریست های آمریکایی ادعای عجیب یا بقول شما جوکیه که من برای اولین بار از شما دارم میشنوم . چون بشخصه هیچ جایی همچین ادعایی ندیدم . (وقتی گفته میشه صدها کشته و زخمی معنیش میتونه این باشه که یک نفر کشته شده و چند صد نفر زخمی ! و معنیش این نمیشه که چند صد نفر کشته شدند .) هم اونکه میگه تروریستهای آمریکایی صدها قلاده کشته دادن ادعاش غیر قابل باوره ، هم اونکه میگه هیچ کشته ای نداشتند . ضمنا اگه حملۀ همه جانبۀ نظامی به ایران به این راحتی بود (هم مشکلات سیاسی داره ، هم نظامی) ، آمریکا همون اول انقلاب که ما در نهایت ضعف و عسرت به سر میبردیم چنان جنایتی میکرد .
  7. ‌ جلوی چشم صدها و هزاران نفر ؟ شما ظاهرا پایگاه نظامی رو با ورزشگاه آزادی اشتباه گرفتی !!! قوانین نظامی و احتمال دستور مافوق برای مخفی کاری هم که به هیچ گرفتی ! ضمنا در مورد سابقۀ مخفی کاری تلفات تروریست های آمریکایی : این اتفاق در حمله موشکی عراق ضد نظامیان آمریکایی در جریان جنگ اول خلیج فارس اتفاق افتاده بود و در آن زمان واشنگتن کشته شدن 37 نفر از نظامیان خود در حملات موشکی مستقیم عراقی‌ها در منطقه «عنابر النوم» را تکذیب کرده بود، اما گذشت زمان دروغ بودن ادعاهای آمریکایی ها را فاش کرد. https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/10/18/2177504/سابقه-آمریکا-در-مخفی-کردن-تلفات-نیروهای-خود علاوه بر فقرۀ بالا ، آمریکای تروریست براحتی تا مدتها در مورد تلفاتش در ویتنام مخفی کاری میکرد . آمریکا که سهله ، محمدرضا پهلوی بشدت در مورد تلفات ارتش ایران در ظفار عمان مخفی کاری کرد و حتی جلوی انتشار اخبار حضور ایران در عمان رو میگرفت و هنوز که هنوزه هیچ آمار دقیقی در مورد تعداد کشته های ایران در عمان موجود نیست . پ.ن : عقل و منطق میگه وقتی رژیم تروریست آمریکا در مسألۀ بسیار بزرگتری مثل یازده سپتامبر براحتی مخفی کاری کرده ، در فقرۀ عین الاسد خیلی راحت تر میتونه دست به این کار بزنه .
  8. ‌ دقیقا کدوم مدرک و سند و منطقی گفته آمریکاییها نمیتونن تلفاتشونو پنهان کنند ؟؟ فقط در یک نمونه که نمونۀ خیلی مهم و بزرگی هم هست ، آمریکای تروریست در فقرۀ حملات یازده سپتامبر ، در بسیاری زمینه ها پنهانکاری کرد . اون هم برای سالها . از جمله پنهان کردن عوامل اون حمله که اکثرا سعودی بودند . و با همین پنهانکاری عظیم و به بهانۀ اون حملات به افغانستان و عراق حمله کرد . آمریکای تروریست اسناد دروغینش که بهانش برای حمله به عراق بود هم سالها پنهان کرد . دقیقا برعکس چیزی که گفتی پنهان کردن تلفات تروریستای آمریکایی و پخش کردن تلفاتش در کشورهایی غیر از عراق ، برای آمریکای تروریست یکی از ساده ترین کارهاست .
  9. خروج از npt بدون مصمم بودن برای ساخت بمب اتمی سیاست درستی بنظر نمیاد و میتونه موجب یک اجماع جهانی علیه ما بشه که روسیه و چین هم پشت اون اجماع در میان و معلوم نیست تهش به کجا ختم بشه . نمایندۀ روسیه در سازمانهای بین المللی بلافاصله بعد از توییت تهدیدآمیز ظریف ، مصاحبه ای کرد و با خروج ما از npt مخالفت کرد و عملا بنوعی به ایران هشدار داد . ما باید حتما از npt خارج بشیم اما با عزم راسخ برای ساخت بمب اتم . در غیر اینصورت نه تنها چیزی بدست نمیاریم (عمیقا گمان نمیکنم خروج از npt باعث بشه اروپا به تعهدات برجامیش عمل کنه و از باز گرداندن دوبارۀ پروندۀ ما به شورای امنیت خودداری کنه.) که این خروج بهانۀ دیگری میشه برای تحریم های گسترده تر سازمان ملل علیه ما و رای موافق چین و روسیه به اون تحریم ها . ( و یا حتی تهدید به حملۀ نظامی .) به جان خریدن این تهدیدات بزرگ بدون ساخت بمب ، یک اشتباه محض و پیمودن مسیری بس دشوار برای رسیدن به هیچه . بنظرم قصۀ تهدید اروپا توسط آمریکا دروغی بیش نیست . دلیل این دروغ : اینکه راه و بهانۀ مذاکرۀ برخی در ایران با غربیها و اروپاییها رو فراهم کنه (چون احتمال مذاکره با آمریکا بقول دوستان به زیر صفر رسیده) تا در موقع لزوم بگن اروپاییها دنبال این سطح از دشمنی نبودند و آمریکا مجبورشون کرد چنان کنند . (و بعد هم مذاکرات سعدآباد جدید و فرصت سوزی ده دوازده سالۀ دیگر و به عقب هول دادن هر چه بیشتر اقتصاد ایران ) همین میشه که ظریف که یکی از شاخصه های اون "برخی در ایران" مذکور میباشد ، بلافاصله پس از ادعای واشنگتن پست در مورد تهدید اروپاییها با تعرفۀ خودرو ، اون رو بعنوان یک حقیقت مسلم و اثبات شده در نظر گرفت و توییتی خطاب به اروپاییها صادر کرد! که در ظاهر داشت اونها رو محکوم میکرد اما با توجه به سابقۀ این جماعت ، هدف اصلیش تطهیر اروپاییها "از این دشمنی و همراهی اروپا با آمریکا" و فراهم کردن زمینۀ مذاکرات آینده است ... این تروریستهای غربی همگی دستشون تا کتف در یک ظرف نجاسته .
  10. کاترین شاکدام ادعا کرده بود از منابعی ایرانی به اون عدد تلفات پایگاه تروریستی عین الاسد رسیده . (که در ترجمه ای که سایتهای ما نقل کردند اون قسمت منابع ایرانیش به هر دلیلی حذف شده !) با این حساب منطقی نیست که خودمون به وی استناد کنیم برای اثبات تلفات آمریکاییهای تروریست .
  11. ‌ جایی چیزی مشخص نشد . چیزی که شما گفتید تنها نظریه‌س . بی ارتباطه با تاپیک ، اما شما از کجا به این نتیجه رسیدی که اون اوباشی که سقوط هواپیما رو بهانه کردند و تجمع کردند و شعارهایی بر ضد شهید تازه خاک شدۀ ما و رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی سر دادند ، جزو تحسین کننده های حاج قاسم بودند ؟! سند و مدرک اثبات چنین ادعایی چیه ؟
  12. اگه تا الان اقدامی برای ساخت بمب اتمی نکرده باشیم (که نکردیم) ، دیگه فرصتش از دست رفته (بدلیل از بین بردن چندین تن اورانیوم غنی شده‌مان پس از برجام و بتن ریزی در لوله های کالندریای اراک و جمع کردن بسیاری سانتریفیوژها و ...) و فقط باید بشینیم و ببینیم آمریکا و متحدینش چه زمانی تاسیسات و تواناییهای هسته ای ما رو از بین خواهند برد . فقط امیدوارم ادعاهامون در مورد تعداد موشکهامون درست باشه و البته جراتش هم خدا بهمون بده که پس از بمباران احتمالی حداقل یک پاسخ متقابل به آمریکا و اسرائیل بدیم ...
  13. ‌ در این فیلم ، موشک دوم حدود سی ثانیه پس از شلیک موشک اول پرتاب میشه . بر خلاف گفتۀ بی پایۀ برخی که ادعا کرده بودند موشک دوم چند دقیقه بعد شلیک شده .
  14. امان از بهم بافتن رطب و یابس ... اگر وضع مالی بد علت وجود اینهمه خیانت در ایرانه ، در آمریکا که میلیونها فقیر مطلق و بی خانمان داره و بسیاری زن ها و مردهاش برای چند دلار ناقابل براحتی تنفروشی میکنند خیلی راحت باید بشه خائن دست و پا کرد و ازشون استفاده کرد و بزرگترین ضربه ها رو زد . دلیل این ضربات بزرگی که ما از خائن ها خوردیم چیزهای دیگه ایه و امثال شما با این بهم بافتن ها تنها کد غلط میدید . علت این ضربات وحشتناک اطلاعاتی ، وجود سهل اندیشی محض در بسیاری مسئولین و ارکان امنیتی و حساس مملکت ما و مشغول کردن ارکانهای امنیتی به مسائل کم اهمیت و انحرافی و مواردی از این دست است نه موارد سخیف و بی ربطی که شما گفتی .