greenliving

Members
  • تعداد محتوا

    140
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

411 نشان افتخار

درباره greenliving

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان سوم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    ?????
  1. با سلام و تسلیت مصیبت وارده به تمامی آزاد مردان جهان.   در باب این حرکت بزدلانه رژیم منحوس صهیونیستی چند نکته قابل ذکر است:   دشمن اول و آخر ما غرب و در راس ان امریکاست تمامی این گروهکهای مناعد اطراف و اکناف کشور عزیزمان و ایضا" اسراییل دست پرورده امریکا هستند و لاغیر(میخواستم لفظ کفتار و سگ را به کار ببرم حیفم امد نام این حیوانات را با نام پست صهیون برابر کنم) اکنون ما در جنگی تمام عیار با امریکا به سر میبریم در این جنگ نابرابر ما یک تنه نه تنها در مقابل جهانی ایستادیم بلکه مسولیت برادرانمان در چند کشور را هم بر عهده گرفته ایم لبنان،سوریه، و..... در این برهه تاریخی دشمن ما با الستفاده از تمامی ابزارش در تمامی زمینه ها به جنگ ما امده که حتی نام بعضی کشورها که نام اسلام را یدک میکشند در میان است اینان  با دلارهای نفتی و ایضا فشار اقتصادی در این میان نقش بازی میکنند هر نقطه ایی از دنیا به نحوی در این طوطئه شوم سهیم گشته حتی بعضی به ظاهر دوستان(چ،،،،ر) تمامی اینها مهره های شطرنج بازی امریکاست که در این وضعیت جابجایشان میکند اسراییل هم چیزی نیست جز قسمت کوچکی از این پلن و طوطئه بین الملل به دست شیطان واقعا در این شرایط سخت و پیچیده یگانه کشوری که میتوانست و میتواند در برابر امریکا ایستادگی کند ایران و شیعه است" که البته آن هم نه به میل من و شما که الطاف خداوند و عنایات حضرت ولی عصر و یه راهبری و کشتیبانی نایب بر حق ایشان کشتی طوفان زده ما هنوز استوار بر پهنه معادلات جهانی پیش میرود و چنان از دل امواج طوطئه و خدئه این جرسومه ها بیرون میایید که نامی بر ان نمیتوان گذاشت مگر معجزه الهی........   سخن که به اینجا رسید روی سخنم با عزیزانم و سرورانی است که خواهان جواب حزب الله (که همان ایران است ) به این اقدام بزدلانه هستند برادران انچه که حقیر در این سی و چند سال عمر انقلاب دیده ام این است که هرگاه ما مردم بر ولی امر پیشی گرفته ایم دچار ضرر و خسران شده ایم و هرگاه صبر پیشه کرده ایم به وعده خداوند به صابران رسیده ایم شرایط فعلی منطقه و جهان به گونه ایی نیست که درگیر جبهه جدیدی بشویم و یقین بدانید این خدعه و نیرنگ امریکاست که با همدستی اسراییل ما را داخل دام و کمین پهن شده خودشان بکشانندند وگرنه انچه که ما زیاد در این ملک و مسلک داریم فرمانده است آنچه که زیاد داریم جهاد مغنیه است نوجوان و جوان عزیز که رنج خواندن خط خطی های حقیر را به جان خریدی تو هم جهاد مغنیه هستی و چه بسا بالاتر و والاتر و با شهادت این عزیزان ضربه ایی به اسلام ناب محمدی انقلاب ایران وارد نشده جز اینکه خداوند مکرشان را به خودشان بازگرداند شاید که وسیله خیری شود شهادت این عزیزان که کسانی که قلبشان را چرک و سیاهی اسلام انگلیسی و امریکایی گرفته ببیند چه فرقی است میان مبارزی که خود را جهادی میخوااند و در بیمارستانهای اسراییل مداوا میشود  و جهادی واقعی جهاد مغنیه که به شهادت میرسد.   خداوند به همه عاشقان توفیق شهادت بدهد انشا الله" ////////////////////////////////////////////////////////////////////////   لطفا هرکدام از عزیزان که به کامپیوتر وارد هستند من بیسواد را راهنمایی کنند سایت چند روز است که برای بنده باز نمیشود!! حالا هم هیچ تصویری نمایش داداه نمیشود. مشکل مهمتر پیام خصوصی هم کار نمیکند از دوستان که وارد هستند سوال کنم :oops:
  2. greenliving

    تحلیل و پیگیری تحولات عراق

      دوست عزیز سفر بی خطر"   شما که تشریف برده بودید دقت نکردید برای خرید سلاح و حتی مهمات از بازار باید نامه و کارت شناسایی از وزارت پیشمرگه داشته باشی؟ هر فروشنده و خریداری که از این امر تخطی کنه حسابش با..........هست. مخصوصا به ما ایرانی ها و عرب ها هم اسلحه و مهمات نمیفروشن اگر قاچاقی هم بگیری خون پدر و پدر بزرگشون رو روش میکشن. البته داشتن هرگگونه سلاح و مهماتی بدون مجوز به نظر حقیر حماقت محض هست"   راستی ایندفعه رفتید حتما سری به سرا" و صابین کران بزنید  لباس باله" نظامی خیلی ارزونه تقریبا مفت و کیلویی هست فقط اوردنش سخته کمی اون رو هم اگر عدلی خرید کنین بدین براتون باربری روژان میفرسته شهر خودتون تضمینی"   انشا الله همیشه سلامت و به سفر  :rose:
  3. greenliving

    گزارش مشکلات سایت

    سلالم برادران و دوستان عزیز با عرض معذرت حقیر اطلاعات اندکی در مورد انترنت دارم اول یک روز است وارد سایت نمیتوانستم بشوم مشکل مهمتر روی دریافت پیام همان که شکل نامه داره و انیکی که شکل ادم دارد کلیک میکنم باز نمیشود یعنی رویش یک چیزی میچرخد اما باز نمیشود. دو تن از دوستان میلیتاری شماره تلفن داده اند مشکل کامپیوتری داشتنی زنگ میزنم زحمتشان میدهم اما شمارهایشان مانده محل کارم اگر عزیزی راهنمایی کنند حق بزرگی بر گردن من می گذارد"
  4.   دکتر عزیز سلام و عرض ادب خوشحالم که رفقای قدیمی مثل شما در سایت فعالیت میکنید و افتخار هم سایتی بودن به حقیر و امثال بنده داده اید.  :rose:   دکتر عزیز فکر کنم شما سال 64 را با سالهای بعد اشتباه گرفته اید و حتما هم همینگونه است یادتان که هست تلاتمات(طلاتم؟ طلاطم؟) ارزی و مشکلات پیش رو(اگر مایل بودید تجدید خاطره کنیم)   در مورد حقوق هم عارضم خدمتتان ان زمان تحصیلات شما در سپاه تایثیری در حقوقتان نداشت و مکان و پستتان بود که در حقوقتان تاثیر گذار بود مثلا شما با مدرک دکترا فرمانده بودید با فرمانده ایی که دیپلم داشت یک حقوق میگرفتید.البته ان را هم نقدا نمیدادند میماند روی معوقات کاهگاهی میدادند یا مساعده که میگرفتی بعدا از ان پول کم میکردند.   در مورد وضع معیشت عارضم خدمتتان که به والله قسم وضع از الان بهتر بود شاید برای شما که سطح زندگیتان بالاتر بوده وو از قشر مرفح بودید سخت بوده اما  عموم مردم راضی بودند اقلام خوراکی که کوپنی و سهمیه میدادند علاوه بر مصرف روزمره به روستا و اقوام میفرستادیم سهمیه زمین مستضعفان،،،حق اولاد عیدی اخر سال(سکه طلا) و هزار تا چیز دیگر   در مورد حقوق ارتشی ها دقیقا سال 64 بنده به قطع یقین و صد در صد مطمعنم که تاریخ را اشتباه گرفته اید 6 هزار  تومان گروهبان آرتش!!! نه برادر اشتباه می کنید خلبان که نوشتم دقیقا 4400 تومن بود اگر مایل بودید در پیام خصوصی دقیقا خدمتتان عرض کنم البته این پول دریافتی نبود!! اضافه کاری ،فوق العاده های ماموریت روزانه ، فوق العاده های غیر مستمر، یا مثلا درجه خدمتی و غیره خیلی تاثیر داشت در دریافتی در ضمن مثلا خلبان داشتیم ارشدیت میگرفت به خاطر تشویقی پله های ترقی رو دو تا یکی میکرد.   یا مثلا ارتشی بود شکارچی تانک بود تانک ها ی عراقی از دستش در عذاب بودند تانک حسابی برایش تشویقی و دریافتی میزدند(بماند که خیلی هایش وعده سر خرمن بود)   البته صحبت کردن از ان سالها کمی سخت است مثلا دلار 68 تومن بود بازار ازاد(دولتی 61 یا 62 بود) یا پول عراق رزمنده ها که غنایم جنگی داشتند پولها را در بازار ازاد میفروختند(ساعتهای عراقی و مدالها حتما یادتان هست) سکه طلا عیدی را میفروختید4380 تومان چه کاری نمیتوانستید بکنید؟؟ همه چی ارزان بود اخوی،به معنای واقعی کلمه یا مثلا سهمیه پیکان اگر داشتید به عنوان رزمنده و میفروختید  چقدر در زندگی مادی جلو می افتادید البته حقیر خلبان میشناختم سهمیه پیکانش را نگرفت وخیلی ها اصلا دنبال اینجور مسایل نبودند.   خلاصه این که وضعیت زندگی خیلی خوب بود و قبول کنید اینقدرتشریفات نداشتیم، زندگی ها ساده بود چشم و هم چشمی کم بود ،وهمه وضعیت را درک میکردند در وضعیت جنگی خدا و روح خدا بود که به زندگی ها برکت میداد
  5. greenliving

    انواع چاقو .

    برادر عزیزم   deserthawk امیدوارم از سخنان نسنجیده حقیر نرنجیده باشید که بحث علمیست و حقیر ارادت خاصی خدمت شما رفقای میلیتاری دارم خصوصا جوانان تحصیلکرده و با کمالاتی مثل شما  :rose:   دوست عزیزم این تقابل سنت و مدرنیته " از قدیم الیام بوده اتفاقا چنین بحثی با یکی از دوستان در یکی از انجمنهای شکار داشتیم رراستش را بخواهید بنده تخصص انچنانی در شناخت انواع فلزها و نام علمی انها ندارم :-( مثلا ان قدیمها یکباره قیمت فلز بالا کشید استاد خدا بیامرزم از یک جایی تعداد زیادی تیغه بیل(از این شهرداریها صافها) پیدا کرده بود به قیمت ارزان اینها را میبریدیم چاقوی جیبی میساختیم و عجیب تیغه های جاندار و مستحکمی بودند همین نمونه کوچک نشان میدهد که فرمایش شما صحیح است ونوع وگرید فلز خیلی مهم است و عمل اوردن ان مهمتر بنده این فنر ماشین که عرض کردم خدمتتان در شرایط معمول بود که عمل اوریش خیلی سخت تر است و در زنجان هرکس به شما گفت این کارد شکار را از فنر ماشین ساخته ایم 99 درصد باید شک کنید،چرا چون همانگونه که خودتان استاد هستید کاری سخت و زمانبر است و درست کردن کارد از فنر نه برای چاقو  ساز صرف میکند و نه خیلی ها از چاقو سازان زنجان این کار را میتوانند انجام بدهند. چون صاف کردن فنر خودش داستانی دارد تا یک میل یک میل از قطرش کم کنند!! یا مثلا تیغه اره اتشی خیلی سخت مسشود و خیلی سخت است دوباره تیز کردنش و اگر فشار زیادی بیاورید از طرفین میشکند..... در روش معمول کسی مثل حفیر که علمی از مواد و از روشهایی که شما فرمودید ندارد بهتر است با روشی که سرشته دارد عمل کند :blushing:   یک خواهش هم داشتم از شما برادر عزیزم اگر برایتان زحمتی نیست هروقت وقت کردید در همینجا یا یک تایپیک جداگانه بزنید و روشهایی که فکر میکنید هر فرد بتواند در منزل و پارکینگ منزل با ان چاقو بسازد را قرار دهید. اگر اجازه بدهید بنده هم با همکاری شما روشهای قدیمی را با تصویر توضظیح دهم   با احترام فراوان کوچک شما :rose:
  6. greenliving

    انواع چاقو .

      دوست عزیز من که نگفتم نمیشه!! حقیر از هر فلزی که فکر رو بکنید چاقو ساختم.   بحث تخصصی میشه اما اولا شما چطور فنر رو صاف میکنید؟ حتما با گرما و فشار درسته؟ اونوقت دیگه ارایش ملکولی فنر به هم ریخته و هیچ فرقی با فولاد خام نداره اون فلزی هم که در عکس هست احتمالا"(احتمالا") فنر نیست شما صافترین قسمت فنر دیدین تو کدوم ماشین؟؟ من تو فنر کامیون افام دیدم کنار پل فنر به طول 9 سانت.. حالا شما فنر رو صاف کردید قطر فنر رو چطور کم میکنید؟؟ با فرض؟؟ کف ساب؟؟ اون هم ساعتها زمان میبره و فهلگی کردن برای شیطان هست.   حقیر به عنوان کسی که در دوران نوجوانی به صورت حرفه ایی و هم اکنون به صورت تفننی چاقو میسازه خدمتتون عارضم که از لحاظ فنی و عقلی ساختن چاقو از فولاد معمولی هم راحتره هم زیباتر(چون چکش کاری و...میتونید کنید) و کاراتر و با کیفیت تر....... اگر نکته ایی نامفهوم در عرایض حقیر هست لطف بفرمایید تصحیح کنید.
  7. greenliving

    انواع چاقو .

    ای دل غافل ما (کلا اهالی شهر زنگان)  فکر میکردیم این چاقو ها ضامن دار هستند و به این چاقو ها میگیم ضامن دار :blushing: http://gallery.military.ir/albums/userpics/10281/glossary-lockback.jpg       حقیر هم موافقم و همیشه گفتم هر ابزاری کاربرد خودش رو داره و از چاقوو نمیشه بجای تبر کار کشید کسی که میره شکار سنگین حتما باید کارد یک تیکه و تیزی همراهش باشه(سرنیزه اصلا برا شکار و کوه نوردی مفت نمی ارزد و مشاهده شده برادران انتظامی و ایضا شکاربانان عزیز محیط زیست علاقه وافری به کارد سنگری و سر نیزه دارند fi_lone_ranger ) در مورد اینکه در زنجان چاقو های خوبی میسازند شکی نیست ولی بسیاری از کارهای چینی بازار هم از لحاظ قیمت بر دست ساخته های  زنجان(منظور بازاریست نه سفارشی) ارجحیت دارند و چه بسا کارد چینی زیباتر هم باشد.!!! نکته اخر چاقو ساز زنجان که سهل است چاقو سازان افسانه ایی جهان هم از فنر جیپ نمیتوانند کارد شکاری بسازند و اگر هم بسازند (اگر!!!) هیچ مزیتی بر کاردی که از فولاد خام ساخته شده باشد ندارد!! فنر قطار که جای خود دارد زور بازوی رستم را میخواهد عمر نوح و آتش حضرت ابراهیم تا فنر را صاف کند تازه با گرما کوره و چکش هم صافش کرد(اگر!!) میشود همان فلز معمولی و ابش"(جان و سختی و فنریتش) با فولاد معمولی هیچ فرقی ندارد!!
  8.   دوست عزیز خیلی خوشحالم دوستان عزیز و بزرگواری مثل شما دارم که ذز جنین مباحثی از روی منطق سخن میگن. یک مثال ساده عرض کنم خدمتتون خودتتون دو دو تا 4 تا کنید ببینید چنین چیزی امکان داره یا نه؟   سال 64 حقوق یک کارمند معمولی 2200 تومن بود(تک تومن!) کارگر میدان میگرفت 1800 تومن. بسیجی داوطلب در منطقه عملیاتی(خط مقدم تا خط 3) میگرفت 2600 تومن پاسدار رسمی میگرفت 3200 سه هزار و دویست تومن. خلبان ارتش میگرفت 4400 تومن. (این ارقام رو میتونید از بزرگترهاتون بپرسید اگر دقیق نبود خیلی نزدیک هست) البته تو جبهه کسی هم بود  که بیشتر هم حقوق میگرفت و مزایا تخصصش هم تنگ حقوقش بود یا مثلا تشویقی ها.....   حالا ببینید زمان جنگ خودمون سرباز فکر تامین خانوادش بود؟ با اینکه جنگ بود مرغ کوپنی میدادند پنیر هلندی برنج روغن و.......... یعنی کسی تو مضیغه نبود اگر دروغ نگم از الان وضعیت غذایی بهتر بود(اونموقع اینقدر تشریفات نداشتیم و همه قانع بودن)   حالا کسی دنبال حقوقش نمیرفت یا بخشش میکرد به فقرا بحثش جداست.  حالا لبنان لبنان کشور گرونی هست اگر رفته باشی حتما تصدیق میکنید حرفم رو یعنی برا دستشویی رفتن باید کلی خرج کنی!! اوضاع خدمات رسانی دولتی زیر صفر! یعنی صبح حموم رفتی به کار هات رسیدی رسیدی و گرنه برقها میره اب میره همه چی میره تا شب........... تو چنین وضعیتی تو مناطق شیعه نشین که خانواده و اکثر سربازان حزب الله اونجایی هستند موتورهای برق هست که(احسان حزب الله) هست خیابونهای تمیز امنیت بسیار زیاد و هزار تا چیز دیگه.......... برادر عزیزم قبلا هم عرض کردم بنده شخصا به هرچیزی که میشنوم و میخونم خیلی سخت اعتماد میکنم مخصوصا تو رسانه و اللخصوص رسانه های مجازی که نظارتی رو حرفهاشون نیست الان به ایموسی یا گریپین یا مهندس احمد یا بچه های دیگه بگو یک خبر دروغ(مثلا) اینجا بزارن با عکس و تفصیلات الکی بگن دمشق کاخ ریاست جمهوری ترکید داغون شد!! یک ساعت نشده میبینی همین خبر تو بعضی رسانه ها به نقل از خبرنگار میدانیشون در شام و سوریه پخش میشه!!!!   پس میبینید که به هر خبری نمیشه اعتماد کرد و فاصله حق و باطل تشخیصش خیلی خیلی سخته...   باز هم میگم کسی که میگه سربازان حزب الله لبنان تو خرج یومیه و خورد و خوراکشون موندن و میرن کارگری میدان از چند حالت خارج نیست یا نا اگاه،یا ناشکر،یا مغرض................. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////   برای اینکه عریضه خالی نباشه نیروهای شیعه افغان در سوریه.   http://s5.picofile.com/file/8157114692/VID_20141205_WA0004_x264.mp4.html   http://s5.picofile.com/d/359a05e0-8f45-42fe-bf5e-4fb8cb503656/VID_20141205_WA0004_x264.mp4
  9. شما چی؟ اطلاع دارید یا فقط میخواهید بنده رو به چالش بکشید؟ .................................................... حقیر از روی عقل و منطق خدمتتون عرض میکنم تو نیروهای مسلح ما که منطقه ،و حق ماموریت و............. دارن آیا مفلس و بی پول هستند؟ آیا در براورده کردن مایحتاج روزمره زندگی در مضیقه هستند؟ ما که اینقدر برای امنیت خودمون به عالم و ادم کمک میکنیم از غزه و یمن و......... تا آفریقا آیا در حق برادرانمون تو لبنان و حزب الله ابنطور بی انصافی میکنیم؟ آیا این روش شیعه و خط مشی ولایت است؟ این صحبت رو هرکس کرده یا نا آگاه بوده یا حق نشناس!! یادتون هست یک پستی بود در مورد اینکه داعش به افراد عادیش 0100(هزار) دلار روزانه حقوق میده  و به بقیه هزاران دلار در روز چی عرض کردم؟؟ آخرش تهش در اومد اون کسی که این حرف رو زده صد در صد اشتباه میکرده. اگر خلاف این حرف رو میتونید ثابت کنید و بگویید که رزمندگان حزب الله بی پول و فقیر هستند و تو خرج خورد و خوراکشون موندن و میروند کارگری میدان بنده رسما از شما عذر خواهی میکنم و سر تعظیم فرو میارم :rose:
  10.   در اینکه برادران حزب الله که جزیی از ما هستند زحمات بسیار میکشند شکی نیست. اما اینکه حقوق و مزایا یشان ناچیز است و مفلس و بی پول هستند از ان حرفهاست!! البته این نظر شخصی بنده است و به نظرم .................................!!
  11.   دوست عزیز خودرو سفیر سوار شدین؟ از نزدیک دیدین؟   نیسان ابی که حتما دیدین همون رو تقریبا خودرو سفیر در نظر بگیرین!!   الان ما 5 ساله داریم رو سیستمی کار میکنیم ایشا الله اگر شیطان گوشش کر بشه و نشنوه سال بعد تست نهایی و تجاری سازی میشه اونوقت سفیر میشه بهترین خودروی نظامی جهان باید هاموی بیاد لنگ بندازه جلوش(آرزو کردن که عیب نیست big_hug )
  12.   دوست عزیز همچین میگی راکت انگار ماهواره بر میزدن... کمی شکر رو با کود قاطی میکردن میریختن تو لوله یک خروجی ونتوری هم میزاشتن با فیتیله روشنش میکردن میفرستادن.... اون چهار تا راکت درست درمونی هم که زدن به لطف ایران بود وگرنه با این راکت شکری ها که کاری نمیتونن بکنن..... حالا الان روزهای خوبشون هست به خدا جیک ثانیه سایه ما از سرشون برداشته بشه اسراییلی ها قورتشون میدن..
  13. greenliving

    تحلیل و پیگیری تحولات عراق

    دوستان کسی خبری نداره از اینکه میگن 40 نفر از آرتش عراق تو بیجی به دست داعش شهید شدن؟؟؟ ممنون میشم اطلاع رسانی کنید. ////////////////////////////////////////////////
  14.   کرشتی جان قسم به سیبیل فامیل دور من یک 10 دهم چیزی که تو میدونی رو نمیدونم اون چیزهایی هم که میدونم همه بیات و کهنه است مال عصر دایناسورهاست. اما این عینکها تو این سایت های چینی که به ایران هم وسایل میفرستن حدود 3 یا 4 دلاره که نهایت ایجا برسه دستت 20 تومن!! اصلا وسایلی که میبینی نوشته مثلا پوتین چینی به سفارش امریکا ،عینک دید در شب ساخت چین سفارش امریکا rolling_on_the_floor همه دروغه وزارت دفاع امریکا بهترینها رو برا سربازهاش درست میکنه و بهترینها همیشه کارخونه و تکنلوژیشون امریکایی هست. و یانکی ها امورات ارتششون رو به کشور در پیتی مثل چین و ویتنام،تایلند نمیده...