hosein60

Members
  • تعداد محتوا

    5
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

26

درباره hosein60

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. شاهد 129 هم رو زمین چهار تا موشک بهش بستن برای نمایش ولی همیشه تو اسمون فقط دو تا موشک روش هست . این ار کیو 170 ایرانی ( صاعقه ) هم چهار تا موشک بستن ولی کاملا معلوم هست که امکان نداره بتونه بیشتر ازدوتا رو با اون اندازه و قدرت موتور بلند کنه ( البته اگه این پرنده با تسلیحات  پرواز بکنه ) بگذریم از اینکه کلا حمل مهمات بیرون از بدنه رویه این مدل ... ارزو دارم روزی بشه که تو رونمایی هامون مشخصات و امکانات و قدرت واقعی رو بگن و از بزرگ نمایی و ترکیبات خنده دار خود داری کنن ( مثل همین بدون سرنشین صاعقه یا تانک اقارب و فلاق و ...) و اینکه این رونمایی ها همراه با به کار گیری عملی . تولید باشه و نه مثل اکثر برنامه ها فقط یه رونمایی نمایشی .
  2. مهمترین موضوع همین سطح اموزش هست که قدرت نیروها رو بالا میبره و از هر سرباز به جای گوشت دم توپ یه سلاح کشنده و بی نقص میسازه .اسرائیل با سطح اموزش بالایی که داره تونست همیشه در جنگ با اعراب حتی زمانی که از نظر نیرو تجهیزات تانک و هواپیما هم در تعداد هم در کیفیت در مرتبه پایین تری بود نتیجه جنگ رو عوض کنه و همیشه پیروز باشه . در طول دوران جنگ که درس نگرفتیم و فقط از روحیه جنگندگی و از جان گذشتگی نیروها استفاده کردیم و بی جهت کشته دادیم . امیدوارم بعد از کشته هایی که در سوریه میدیم اقایون اروم اروم این روش رو عوض کنن و حداقل از دشمنانمون که همیشه ادعا داریم که اگه کار به جنگ بکشه چنین و چنانشون میکنیم یاد بگیرن . در سلاح و پشتیبانی که هیچ حرفی برای گفتن نداریم، باشد که در زمینه اموزش یه تکونی به خودمون بدیم .
  3. ميزان تلفات خودي و اسرائيل به هيچ وجه گفته نشده و صريحا بايد بگوئيم تلفاتي كه به نيروهاي اسلام وارد مي‌شود بسيار زياد است در بدو شروع جنگ و در طي اين مدت حداقل 52 هواپيماي برادران سوري افتاده و بيش از 60 هواپيماي اسرائيل نيز سقوط كرد و حدود بالاي 100 تانك از برادران سوري از بين رفت و در حدود 630 تانك اسرائيل نيز منهدم شد و ميزان تلفات نيروهاي فلسطيني و سوري ده هزار نفر كه به همين ميزان نيز از اسرائيل به هلاكت رسيده‌اند. اسرائيل تقريبا دو سوم از كل نيروهايش را در لبنان مصرف كرده، يعني 6 لشكر زرهي از ده لشكر زرهي‌اش را در لبنان وارد كرده است.       این بخش اینقدر امارش غلط هست که کل صحبت ها رو بی ارزش کرده .   برای ما کا در سال 2016 این مطلب رو میخونیم این امار واقعا خنده داره .  
  4. F22 برای حمله به داعش ؟؟؟ F22 جنگنده ای برای نبرد هوایی هست نه حمله به مواضع زمینی .
  5. از فیلم اینجور به نظر میاد که باید راکت باشه، بعد از شلیک هیچ هدایتی در کار نیست، قطر راکت انداز و شلیک دوم که با اختلاف زیاد کنار تانک به زمین میخوره هم این نظریه رو تقویت میکنه .