rozbeh

Members
  • تعداد محتوا

    270
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1,059 نشان لیاقت

درباره rozbeh

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,845 نمایش های پروفایل
  1. جی ۱۱ تک سرنشینست، این یا سوخو ۳۰ هست یا جی ۱۶، سال ۸۹ فکر نمی‌کنم جی ۱۶ عملیاتی بوده باشه پس سوخو ۳۰ هست.
  2. یکم، من یک ایرانی کرد هستم (جلوی من مظلوم نمایی شما فارسا حق مارو خوردین نکنین، ای کاش حاکمیت نصف شما به بقیه اقوامم حتی فارس رسیدگی می‌کرد (یه سر خراسان جنوبی و کرمان برید تا معنای محرومیت رو بفهمید و دیگه شعار بیخود ندید))، خداوند یک جان به من داده و اونم فدای میهنم ایران، با هر شخص و گروهی که علیه وطنم به پاخیزه میجنگم، میخواد مثل خودم کرد باشه یا ترک باشه یا فارس. محض اطلاع شما، بین همه ایرانی ها خائن هست، چه اون نامردایی که وطنفروختن جلو مقدونیه‌ایها، چه اون بی وطنایی که وطنفروختن جلو لشگریان تازی، چه امثال سازمان حرامزادگان خلق و کومله و پژاک و دموکرات، ایران برای تک تک ما ایرانی‌هاست، من قوم سرافراز آذری رو نه با افرادی مثل حضرتعالی و مریم قجر اوزدانلو و موسی خیابانی‌ها که با کسروی ها و وحید بهمن ها میشناسم، همونجور که فارس‌هارو نه با مسعود رجوی ها که با عباس دوران‌ها میشناسم. زبان فارسی زبان ملی ما ایرانی‌هاست، باید راهی باشه که من کرد با بقیه هموطنانم ارتباط برقرار کنم، و هیچ یک از زبان های دیگه حاضر در ایران توان و گسترش زبان فارسی رو نداره، ضمن اینکه پا فشاری بر زبان غیر از زبان فارسی مثل داستان فدرالیسم، نقشه شوم شما قوم گراها (چه ترک چه کرد چه عرب چه بلوچ) هست برای به تجزیه کشاندن ایران. درباره احترام به اقوام هم هرکس حرف میرنه شما پانترکا لطفا سکوت کنید، شما احترم میفهمید چیه؟؟ اصلا کسی غیر از ترک رو داخل آدم حساب می‌کنید؟؟ اون سگهایی که واق واق می‌کردن و به فارس و کرد و ارمنی فحاشی می‌کردن خودشون به اندازه کافی نشاندهنده عمق حماقت جماعت پانترک و اوج احترام شما نسبت به دیگر اقوام هستند، رفتار عشاقتون در ترکیه و جمهوری آذربایجان با اقوام در اقلیت هم که بماند پس سکوت کنید. در رابطه با ارامنه هم بله و متاسفانه ایشان جنایت کم نکردند و لعنت به جانیان اما باکو هم کم جنایت نکرد، استارت جنایت جنگی رو شوربختانه آذری ها زدند، هرچند شماها و امثال شما اصلا چنین چیزی رو نمی‌پذیرید، چون منابعتون مثل خودتون فیک هستند.
  3. شما جماعت قوم گرا خیلی افراد جالبی هستید، اقلیم کردستان عراق رو بارها و بارها سرزنش می‌کردید که رابطه با اسرائیل داره و ای وای بر ما و اونها و ایشان و... حالا عشاق خودتون با استفاده از تجهیزات رژیم کودک کش اسرائیل دارن میجنگن، از اونور خاکشونم مشتی سلفی دارن آزاد می‌کنن پس هیاهوی شیعه گریتونم مثل اکثر چیزای دیگه شما قبیله گراها فیکه. حرفای تند و تیز تر و سوزاننده تری میشه زد که به احترام جناب MR9 اجتناب می‌کنم ازشون.
  4. خب مشخصا ارمنی‌ها لاف میزنن و تلفات آذری‌ها این مقدار نبوده، آمارهایی هم که آذری‌ها در مورد تلفات ارامنه میدهند اغراق آمیزه، منتها کاملا واضح هست که تلفات ارامنه بیشتر بوده.
  5. این سامانه مشکل بزرگی داره و خالی شدن سریع خشاب هست، لود مهمات هم دستی هست و وقت گیره، بهترین گزینه در دسترس AK-630، بصورت سوار بر کامیون یا ثابت هست، البته سامانه سنگینیه ولی شدنی هست این موضوع.
  6. با سلام. انتقال این سامانه به سوریه اشتباه هست، اگر بتونه شروع به کار کنه و حتی موفق به شکار پرنده‌های اسرائیلی هم بشه بازم با توجه به ضعف پدافند سوریه (عدم وجود شبکه یکپارچه و پشتیبانی و ...) و نبود سامانه مطمئن ارتفاع پست قطعا مورد هدف واقع میشه و پروپاگاندای بزرگی علیه این سامانه توانا شکل میگیره، عزیزان توجه کنند بحث ضعف باور نیست، حتی اگه اس 400 مدل مورد استفاده خود روس هارو هم بفرستید سوریه، در نهایت هدف قرار میگیره، این سامانه‌ها ثابت هستند و انتقالش به جایی مثل سوریه، با دشمنی مثل اسرائیل اشتباه بزرکیه. منتها می‌شود سوم خرداد را ارسال کرد چون سامانه تحرک پذیریه و احتمال بقای بیشتری داره، ولی اگه از من بپرسند میگم یک ریل دیگه هم بصورت دکوری به سامانه اضافه بشه تا در صورت هدف قرار گرفتنش بشه ادعا کرد بوک بوده و رزومه منفی برای سامانه نشه، ما اول راه پدافند هستیم و نباید بازار رو برای آینده در نظر نگیریم.
  7. با سلام موتور 80 تن (شایدم هم بالاتر) همون آر‌دی 250 هست و بصورت دوقلو (فرم استاندارد موتور) اون تراست رو داره و در صورت استفاده ازش در این موشک باید بصورت تک نازل مثل موشک هاوسنگ 14 استفاده بشود.
  8. این تحلیل کاملا اشتباهه، روسیه روابط خوبی با طرف اسرائیلی داره و این رو در عمل میشه دید، بارها و بارها تهاجم به ارتش سوریه و متحدانش بدون چراغ سبز مسکو امکان پذیر نبوده و نیست، جایی خوندم نزدیکی رابطه این دو اگه بیشتر از رابطه اسرائیل با غرب نباشه کمتر نیست.
  9. کره‌ای ها زمان مناسبی رو برای توافق انتخاب کردن، اگه این توافق شکل بگیره برای ترامپ یه برگ برنده برای انتخابات بعدی خواهد بود و اگه بخش اقتصاد رو هم تا حدی سامان بده دور بعدی هم رای میاره در نتیجه توافق مدت زمان کافی برای جا افتادن رو خواهد داشت نه مثل ما بگذاره آخرین سالهای اوباما، از طرفی کره مشکلش رو با همسایه جنوبی و ژاپن هم داره حل می‌کنه و این خودش تضمینی برای بقای توافقه، ما میخواین یه عده رو بریزیم تو دریا در عوض.
  10. سه کشور غربی عضو دائم هم متقابلا قطع‌نامه پیشنهادی مسکو رو وتو کردند.
  11. در نوشته‌هاتون هیچ توهینی نیست؟؟ توهین مونده که قوم کرد نکرده باشید؟؟ واقعا جای تاسفه اگه شما هموطن مایی که صد البته شکی ندارم خودتون رو اگرهم ایرانی باشید (در شناسنامه) ایرانی نمیدونید، لازمم نیست حاشا کنین کاملا مشخصه که تعلق خاطر به کدامین جریان و دو کشوری دارید، گفتنی برای کوبیدن قبله آمالتون، ترکیه و رژیمک باکو زیاد هست که از حوصله من خارج هستش بخوام با شخصی مثل شما دهن به دهن بشم. دیروز قبل از سال تحویل ساعتی رو در خیابان با همسرم قدم می‌زدم، به مغازه آب میوه فروشی رفتیم و از لهجه فروشنده فهمیدم که کرمانشاهی نیست وقتی ازش پرسیدم اسم شهری رو آورد، بعد از خوش و بش به شوخی ازش پرسیدم راستی اگه یه کرمانشاهیم بیاد شهر شما بخواد کاسبی راه بندازه مشابه کاری که شما داری می‌کنی، ازش خرید می‌کنین یا باهاش جور دیگه‌ای رفتار می‌کنین؟، جوابش یه خنده بود فقط، میدونم که میدونی جور دیگه‌ای رفتار می‌کنین. افتخار می‌کنم که مثل شما نژاد پرست نیستم و یک انسانم.
  12. rozbeh

    قاهر F-313

    اینها بیشتر بنظر موتورهای سری طلوع هستند.
  13. منظور از تی‌وی‌سی در اینجا تغییر جهت نازل موشک بود که حدس زدم مورد اشاره دوستمون بود، که الانم بصورت اعلام شده بجز در موتور 4D10 چنین انکانی برخوردار نیستیم، اما از خیلی پیشتر از زمان منتاژ هاوسنگ ۵ و بعد ساخت اونها (شهاب۱) با تکنولوژی جت‌وین آشنا بودیم و توسعه دادیم، حتی در سجیل که موشک سوخت جامدی هست و نیاز به متالوژی مقاومتری داره و از گرافیت نمیشه در اون برای توسعه جت وین استفاده کرد و باید سمت آلیاژ‌هایی مثل تنگستن و ... رفت نتیجه ما در وضعیت مطلوبی در این مورد هستیم. اما در کل حق با شماست تراست وکتورینگ به شیوه اشاره نمی‌کنه.
  14. موشک قیام، TVC نیست هدایتش، جت وین داره. اون موشک یمنی هم که شبیه قیام بود همچنین.