Bavar373

Members
  • تعداد محتوا

    63
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

51

1 دنبال کننده

درباره Bavar373

  • رتبه حساب کاربری
    سرجوخه

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. طبق توضیحات سردار حاجی زاده سامانه ی موشکی ای که امروز رونمایی شد یه سامانه مستقل نیست ، موشک های جدیدی هستن که سوم خرداد میتونه شلیک کنه!!!
  2. سر قضیه ی ترور سردار دیدیم که هم پشتیبانی مردمی هست ، هم پشتیبانی مالی و هم ابزار ...........شما هم شیرینی جات زیاد بخورید شاید کمی تلخی صحبت هاتون کم بشه!!!!!
  3. دقیقا صادرات هندوانه یک فاجعه هست و حتی تولیدش!!!!!!......................اما توی بعضی از محصولات کشاورزی صادرات به صرفه هست.......وقتی شما محصولتون رو با آبی تولید میکنید که اگر از اون استفاده نکنید به دریا میریزه و شور میشه صادرات و تولید یک محصول کشاورزی کم اب خواه به صرفه و عقلانی هست.
  4. بنده در مورد کارامدی این جت اموزشی نه نظری دارم و نه داشتم!!! اون پستم هم در جواب جناب قلم بود که صرفا به خاطر شباهت های ظاهری جت یاسین رو حاصل دزدیدن اسناد یک جت تایوانی دونستن و من خواستم که ایشون حداقل یک عکس رو برای اثبات این ادعا شون ارائه بدن..........از طرفی با این وضع بودجه و ریخت و پاش های اضافی نباید انتظار انجام یک کار درست و حسابی در نیروی هوایی( که نیروی بسیار گرانقیمتی هست )داشته باشیم .......تنها امیدواری من اینه که درامدر های حاصل از فروش تجهیزات نظامی رو برای ساخت یک جنگنده با همکاری چین ، روسیه و یا پاکستان اختصاص بدن........فکر کنم جت برهان هم قرار بود با همکاری روسها برای اموزش خلبانان شفق ساخته بشه وبا رفتن اونها هم هر دو پروژه زمین موندن الان هم برای ما خیلی سخته که به اونها اعتمادکنیم.....بنظرم بهترین گزینه برای ما چین هست
  5. یک دلیل بیارید که ما طرح یاسین رو از کسی خریده یا دزدیده باشیم
  6. تکنولوژی موتور های توربوفن انقدرپیچیده هست که همین جهش هم جهشیست برای خودش!!!! از طرفی موتور جهش700برای ما که بسیاری از ملزومات ساخت پرنده های بزرگ را نداریم یا هنوز به مرحله بلوغ نرساندیم ولی در ساخت پهپاد جزء بهترین ها هستیم بسیار کاربردی خواهد بود............تصور کنید که یک موتور توربوفن بر اساس اوج میساختیم ، اولا زمان برنامه به خاطر اشنا نبودن به شیوه ساخت موتور های توربوفن خیلی بیشتر میشد دوما وقتی ساخته میشد چیزی نداشتیم که موتور توربوفن جدید را روی ان نصب کنیم!!!
  7. Bavar373

    قاهر F-313

    اگر قرار بر هزینه کردن پول برای قاهر هست بهتره که توان لینک شدن با یک نوع پهپاد یار (شبیه اوختونیک و پکفا) رو براش ایجاد کرد و این جنگنده رو طوری توسعه داد که یک شکاری رهگیر باشه و از پهپاد یا پهپاد های یار خودش برای بمباران استراتژیک استفاده بکنه
  8. اگر به پرچمشون نگاهی کنید به هدفشون پی میبرید............"از نیل تا فرات"
  9. پهپادشاهد۱۷۱ صرفا یک پهپاد شناسایی مراقبتی هست که توان حمل مهمات نداره.......باساخته شدن موتورجهش۷۰۰به احتمال بسیار زیاد به زودی شاهد نمونه ی شناسایی رزمی این پهپاد با اندازه ای بزرگ تر و برد شاید کمی بیشتر خواهیم بود........در حال حاضر بیشترین جرم برخواست این پهپاد۳۰۷۰کیلوگرم هست که میشه در بد بینانه ترین حالت توان حمل پانصد کیلوگرم مهمات رو برای نمونه ی رزمی این پهپاد در نظر گرفت.
  10. بیشترین اسیب روی برجک هست......روی شاسی هم اثری از انفجار نیست......احتمال استفاده از ضد زره بیشتره
  11. اگر اون سناریوی ، اول تیراندازی ، بعد انفجار و در نهایت تیر خلاص رو مد نظر قرار بدیم میشه اینجوری نتیجه گیری کرد : بعد از تیراندازی اول خودرو از مسیر مستقیمش منحرف شده و به صورت اریب وسط جاده متوقف میشه ، در هنگام انفجار دو ترکش بزرگ از نیسان ، الوار ها یا حتی خود مواد منفجره از پنجره سمت شاگرد که حالا نسبت به نیسان در حالت روبه رو قرار گرفته وارد خودرو شده و ترکش بزرگ تر از شیشه ی کوچیک عقب و ترکش کوچیک تر هم از اون حفره ی داخل بدنه ی خودرو خارج میشه
  12. البته ممکنه که خودرو مثلا بنا به توصیه ی محافظ کمی از نیسان پارک شده در عرض جاده که خلوت هم بوده دور شده باشه و وسط جاده حرکت می کرده (یعنی به جای حرکت روی لبه ی جاده اومده باشه وسط جاده) ، توی این حالت ترکش میتونه از شیشه ی پنجره وارد بشه.
  13. در مورد حفره ی سمت راست احتمالا خروج چیزی(گلوله یا ترکش انفجار نیسان) باعث ایجاد این حفره شده چون لبه های حفره به سمت خارج هستن ، یعنی یک شیء از سمت راست و متمایل به جلو (گوشه ی سمت راست سپر جلو) وارد خودرو شده و از این طرف خارج شده......و با توجه به زاویه ی حفره ، اندازه ی اون و اینکه هیچ جای خودرو اینچنین حفره ای نیست ( در حالی که شلیک هست!!!) احتمال اینکه یک ترکش بزرگ حاصل از انفجار نیسان باعث این اتفاق شده باشه بیشتره چون از سمت راست خودرو تیراندازی ای گزارش نشده.
  14. نظر سنجی صفحه ای که معلوم نیست مشی سیاسی اون چطوره و بیشتر روی جذب چه کسایی کار کرده نمی تونه نشون دهنده نظر تمام افراد باشه........بر اساس علم امار(البته تا ریاضی دوازدهم که خوندمش)جمعیتی که شما از اون نظر سنجی میکنید باید با جمعیت مورد مطالعه باید تناسب داشته باشه.......اینکه شما با سوال پرسیدن از هزار نفر بخوایید در مورد یک کشور ۸۰میلیونی اظهار نظر صحیح کنید نشدنیه.........حتی نتیجه ی نظر سنجی از افراد جامعه بستگی به این داره که کجا انجام شده......جلوی پایگاه بسیج ، جلوی مسجد ، جلوی یک باشگاه شبانه یا بالا شهر تهران........در دو مورد اول نظرات به نفع نظام هستن و در دو مورد بعد بر علیه نظام........نظر سنجی و افکار سنجی انقدر ظریف هست که اگر کسی به هیچ نظر سنجی ای اعتماد نکند کار اشتباهی نکرده.....چه اینطرفی چه انطرفی