jarmenkill

VIP
  • تعداد محتوا

    300
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1,015 نشان لیاقت

درباره jarmenkill

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. jarmenkill

    روزی که جنگ را باختیم ...

    با سلام در مورد این بخش نوشته شما، نمی‌توان پاسخ خاصی داد؛ چون از نظر حقوقی شما به طور رسمی اعلام نکرده‌اید که این متن را شما نوشته‌اید، پس این یعنی از نظر حقوقی شما این متن را ننوشته‌اید و از نظر حقوقی به متنی که نوشته نشده نمی‌توان پاسخ داد. در مورد امکان دفاع از فاو، نویسنده کتاب خاطرات بابانظر (شهید محمد حسن نظرنژاد) که از فرماندهان میدانی در فاو (هم والفجر ۸ و هم سقوط فاو) بوده‌اند، معتقد بودند حتی با وجود پشتیبانی ضعیف، و عدم اجرای طرح کانال پدافندی و... اگر عکس العمل ایران کمی سریعتر بود فاو سقوط نمی‌کرد. در رده بالاتر هم غلامعلی رشید (همانطور که جنابعالی به درستی اشاره کردید) بشدت مخالف سبک سازی یگان‌ها در فاو بود و احتمال چنین حمله‌ای را می‌داد. مسلما اگر ایشان فاو را غیر قابل دفاع می‌دانست، اینطور بر تقویت (یا شاید بتوان گفت عدم تضعیف بیش از حد) خطوط پدافندی آن تاکید نمی‌کرد.
  2. دستیار بازرس: ویادوکسیک و سینت‌مری در عرض یک هفته! تصادفیه؟ سربازرس فینچ: وقتی به اندازه‌ همه مدتی که من بازپرس بودم توی این شغل باشی، دیگه به تصادف اعتقاد نخواهی داشت. سربازرس فینچ، وی برای انتقام
  3. به وضوح جنگ روانی هست، چه موضعی بگیریم چه نگیریم آنها به هدفشان یعنی انحراف اذهان از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی رسیده اند. فیلم منتشره هم هیچ چیزی را اثبات نمیکند. مثلا ممکن است فیلم مذکور مثلا سحرگاه امروز (24 ساعت بعد از وقوع حادثه) در محل مناسب ضبط شده باشد؛ و بعد صداگذاری و اضافه کردن چند پیکسل متحرک (مثلا نور موشک) به آن واقعا کار سختی نیست.
  4. از قبل هم همین تصویر بود. اصولا تصاویر ماهواره ای در دسترس عموم دیر به دیر به‌روز میشوند. علی الخصوص در مورد مکان‌های حساس برای غرب. به عنوان مثال تصاویری که دوستان از تخریب عین الاسد قرار داده‌اند برای سال 2004 است (احتمالا آثار حمله آمریکا به عراق). دوستان اگر از نرم افزار google earth نسخه pc استفاده کنند، تاریخ ثبت تصاویر رو میتوانند ببینند. فعلا، تا آنجایی که بنده دیدم، تصویر ماهواره ای از محل‌های اصابت‌ منتشر نشده. در مورد هدف، تبعات و روش حمله، به نظر میرسد، فعلا باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنیم.
  5. بسم الله الرحمن الرحیم أَلاَ تُقَاتِلُونَ قَوْمًا نَّكَثُواْ أَيْمَانَهُمْ وَهَمُّواْ بِإِخْرَاجِ الرَّسُولِ وَهُم بَدَؤُوكُمْ أَوَّلَ مَرَّةٍ أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللّهُ أَحَقُّ أَن تَخْشَوْهُ إِن كُنتُم مُّؤُمِنِينَ "...با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند." سوال اصلی، ورای تحلیلهای دوستان، این است که وظیفه ما چیست؟ وقتی رهبری میگویند انتقام سخت، وظیفه ما هم پیگیری و ترویج همین مفهوم انتقام سخت است. تعیین سازوکار این انتقام سخت دیگر وظیفه ما نیست.
  6. سلام ظاهرا (برداشت شخصی بنده) مخاطب دو پیام ابتدایی جناب imosi ، کسانی بودند که رندانه، در لوای بحث علمی و انتقاد تاریخی، و با کمک عقبه رسانه‌ای خود میخواهند اصل جنگیدن را زیر سوال ببرند؛ وگرنه، همانطور که در آن سالها جنگیدن تکلیف بود، امروز تکلیف ایجاد زیرساختهای دفاعی (از سخت افزاری تا نرم افزاری) است. همین نقد تاکتیکهای جنگ یا اشتباهات آن زمان، همینها امروز برای اهالی این حوزه تکلیفند.
  7. ما می‌گوییم برای تقوی معیار بگذارید که قابل قبول همگان باشد. ولی تقوی چیست؟ آیا ریش گذاشتن است؟ آیا ادعاهای گزاف بافتن است؟ کسانی ادعای تقوی می‌کنند که در نظر من بی‌تقواترین آدم‌ها هستند. اسم اسلام و انقلاب را ضایع می‌کنند؛ دروغ، تهمت، شارلاتانی، زدوبند و حقه‌بازی، لجن‌مال کردن مردم بی‌گناه،شایعه دروغ ساختن و مخالفان خود را با قلدری و زرنگی از میدان به در بردن؟ اینها متقی نیستند. مصطفی چمران
  8. jarmenkill

    قاهر F-313

    در واقع سوال اصلی این نبوده و نیست که "آیا رشد و توسعه صنعت داخل بدون تعامل و مراوده با کشورهای دیگه امکان دارد یا خیر؟"؛ قطعا چنین ارتباطاتی اگر با برنامه ریزی مناسب و سالم باشند رشد داخلی را تسریع میکنند. سوال اصلی این است که در مقابل یک مجموعه زورگوی تمامیت خواه، که مترصد حذف یک به یک فاکتورهای قدرت کشور است، چه راهی می توان در پیش گرفت؟ به نظر بنده در نظر نگرفتن این سوال دوم و مشغول شدن به سوال اول بیش از هر چیز عملیات روانی رسانه هاییست که قطعا خیرخواه ملت ایران نیستند.
  9. jarmenkill

    اخبار مرتبط با تهدیدات امریکا و اسراییل

    سکه نرمش های قهرمانانه هموراه دو رو دارد؛ که البته فقط یک روی آن قهرمانانه هست.
  10. تصاویری که نیروی هوایی اسرائیل از مراکز ایرانی هدف قرار داده شده در حمله اخیر منتشر کرده: مراکز اطلاعاتی: لینک مجتمع نظامی الکسوه: لینک تاسیسات لجستیکی در نزدیکی دمشق: لینک-1 ، لینک-2
  11. jarmenkill

    اخبار مرتبط با تهدیدات امریکا و اسراییل

    خیلی نمیشه روی این حرفهای ترامپ حساب باز کرد؛ ممکنه همش یه بازی برای امتیاز گیری بیشتر از ایران باشه و اصلا خروج از برجام تو برنامه شون نباشه. هم سنگشون مفته هم گنجشک، وگرنه برجامی که توی پساش با گونی پول بیاد توی مملکت که...
  12. برخی منابع گفتند پایگاه مذکور دارای ظرفیت استقرار ۱۲۰۰ نظامی است. همچنین ظاهرا آمریکایی ها اخیرا چند پایگاه دیگرشان در سوریه را هم تقویت کرده اند.
  13. سلام، طول باند 1.5 کیلومتر هست. که برای سی-130 و پهپاد ریپر مناسب هست. گزینه های دیگه رو اطلاعی ندارم. مختصات هم که عرض شد. این هم تصویری با زوم بالاتر برای مشاهده ساختمانها (خط قرمز 16 متر است). متاسفانه اطلاعات بیشتری ندارم.
  14. پیشرفت ساخت پایگاه نظامی جدید آمریکا در شمال غرب الحسکه (در دامنه کوه قلیب) اکتبر 2015 ژانویه 2017 اکتبر 2017 آپریل 2018 (تقریبا دو هفته پیش)
  15. بمباران مواضع داعش در جنوب سوریه (شرق فرات) توسط فالکون نیروی هوایی عراق ویدئو اعزام فالکون: https://www.aparat.com/v/B45Qi ویدئو اصابت به موضع دواعش: (احتمالا یک تیر مهمات هدایت لیزری gbu-12) https://www.aparat.com/v/c0mZD گفتنی است این حمله مدتی بعد از جلسه چهارجانبه ایران-روسیه-عرق-سوریه که وزیر دفاع ایران در آن حضور داشت انجام گرفته است. مکان یابی مختصات حمله در شرق فرات: http://uupload.ir/files/cu5_ccc1.jpg http://uupload.ir/files/buma_ccc2.jpg مختصات در ویکی مپیا: http://wikimapia.org/#lang=en&lat=34.683233&lon=40.846991&z=18&m=b