light_in_gloom

Members
  • تعداد محتوا

    32
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

-1

درباره light_in_gloom

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز یکم
  1. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد: رهبری کشوری حزب بعث سوریه به دستور بشار اسد کمیته ای شامل حقوقدانان برجسته تشکیل داده است تا به مطالعه و تدوین قانونی مبادرت کنند که علاوه بر حفظ امنیت میهن و عزت شهروندان ، مبارزه با تروریسم را در دستور کار قرار دهد تا زمینه لغو وضعیت فوق العاده در سوریه فراهم شود. این کمیته موظف شده است تا 25 آوریل 2011 (5 اردیبهشت سال 1390) وظایف محوله را به نتیجه برساند. رییس جمهور سوریه همچنین دستور تشکیل کمیته ای قضایی را داد تا درباره همه مسائل مربوط به کشته شدن غیرنظامیان و نظامیان در حوادث استان های درعا و لاذقیه تحقیق و بررسی کند. سانا افزود: این کمیته مکلف به تحقیق درباره کشته شدن غیرنظامیان و نیروهای امنیتی است و حق دارد از هر کسی که برای دستیابی به نتیجه مناسب می داند کمک بگیرد و همچنین حق خواهد داشت به هرگونه اطلاعات و اسنادی دسترسی داشته باشد. بشار اسد همچنین کمیته ای را برای بررسی اجرای طرحی درباره مشکل سرشماری سال 1962 در استان حسکه در شرق سوریه تشکیل داد. این مشکل سبب شده بود 150 هزار کرد که در سوریه زندگی می کنند از داشتن شناسنامه سوری محروم باشند. این کمیته وظیفه دارد تا پانزدهم ماه آوریل جاری (26 فروردین ماه جادری) راهکارهایی برای حل این مشکل ارائه دهد. خبرگزاری سوریه خاطرنشان کرده است: این دستور بشار اسد برای تقویت همبستگی و وحدت ملی و اجرای توصیه های کنگره کادر رهبری حزب بعث سوریه صادر شده است. حسکه یک استان کردنشین سوریه است و شهروندان کرد اعلام کرده اند که در سرشماری سال 1962 به آنان ظلم شده و بعضی افراد نیز مدعی هستند که در آمارهای این سرشماری ثبت نشده اند. کردهای سوریه 10 درصد از جمعیت حدود 22 میلیون نفری سوریه را تشکیل می دهند. ( از سال 1962 شناسنامه نداشتن می دونید یعنی چی یعنی نزدیک 50 ساله از هیچ کدوم از امکانات کشورشون نمی تونن استفاده کنن حتی تحصیل من اگه جای اینا بودم زودتر این قیام رو شروع می کردم این یه قانون الهی که هر حکومتی به ملتش ظلم کنه محکوم به نابودیه حالا می خواد دشمن اسراییل و دوست ایران هم باشه !!!)
  2. مردم کردنشین سوریه حتی از داشتن شناسنامه سوریه ای محروم هستن !!!
  3. یکی از بحث های علما سر موضوع کشف و انتخابه اگه کشف باشه دیگه هیچ کس حق اعتراض نداره حتی اگه به دید یه عده عمل اشتباه باشه از دید عده ی دیگه که معتقد به کشف هستن این عمل توجیه میشه ولی اگه انتخاب باشه میشه از شخص ایراد گرفت و با عقل جمعی و شورا و مشورت کار رو جلو برد ؟؟ و یا حتی شخص رو در صورت عدم صلاحیت حذف کرد از کجا معلوم که این فرد درست کشف شده ؟ یه معلمی داشتم که می گفت بهترین آموزش اینه که همه موارد گفته بشه و شخص خودش انتخاب کنه نه اینکه عقاید شخصیمون رو به دیگران تحمیل کنیم
  4. سلام یه سوال دارم علت اینکه ولی فقیه رو نایب بر حق امام زمان می دونید چیه ...؟؟ مثلا چرا سید حسن نصرالله نیست ؟؟؟ و اینکه چرا امام بعد از تایین 4 تا نایب نوشتن که دیگه من نایب تایین نمی کنن و بعد از این غیبت کبرا آغار میشه و با توجه به این حرف چرا ما ولی فقیه رو نایب بر حق معرفی میکنیم ؟؟
  5. سلام عكس هاي صفحه اول نمياد ...؟؟؟ يه كاريش كنيد من عكس ها رو مي خوام
  6. light_in_gloom

    ترانه هاي ماندگار

    سلام خسته نباشيد اگه صوتيشون رو هم بذاريد عالي ميشه ...
  7. ديشب دانلود مي شد ولي حالا نميشه ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  8. آقا سعيد اگه صدمين سالگردم باشه با اين فيلم برداري كه ما ميكنيم رژه به هيچ دردي نمي خوره !!!!!!!!!!!!!!
  9. فكر كنم يا اژدر 2 زمانه بود يا اين كه مهمات داخل ناو بعد از برخورد اوليه بلافاصله منفجر ميشه ...؟!؟
  10. سلام ColonelShak عزيز دريايي خيلي كم گذاشتي مخصوصا زير دريايي ...؟!؟ زير دريايي كوچك يادت نره
  11. آقاي آذرخش 4 خط اول از توهمات خودتون بود از اين عكسي كه گذاشتي خجالت بكش ...
  12. براي شليك به ارتفاع هاي مختلف اين سلاح چطوري عمل ميكنه ...؟ با تغيير زاويه ي قسمت دايره اي شكل (براي شليك به ارتفاع هاي مختلف) براي دوران گلوله مشكلي پيش نميآد ...؟ اگه بخوايم لوله يا شيپوري رو به سمت بالا و پايين حركت بديم علاوه بر يه سري از مشكلات اساسي كه به وجود مياد در كل شليك با اين وسيله خيلي مشكل ميشه ...؟ با توجه به نواخت تير بالا در اين سلاح و سرعت بالا و تلف شدن مقدار زيادي از انرژي در اين لوله كه عمدتا به شكل گرماست احتمال خوردگي و يا حتي ذوب شدن لوله در مدت زمان كوتاه وجود داره كه در اين صورت جنس لوله خيلي اهميت پيدا ميكنه و احتمالا هزينه ساخته اين سلاح ميره بالا به نظره من شايد راهكاره ديگه اي براي كنترل مسير حركت گلوله وجود داشته باشه مثلا باردار كردن گلوله ها وكنترل به وسيله ي ميدانهاي الكتيريكي و مغناطيسي ...؟!؟ (همونطوركه ميدونيد اگر يه ميدان مغناطيسي و الكتريكي رو به به صورت عمود بر هم در نظر بگيريم با تنظيم شدت ميدان ميتونيم گلوله را به صورت مستقيم هدايت كنيم)
  13. براي شليك به ارتفاع هاي مختلف اين سلاح چطوري عمل ميكنه ...؟ با تغيير زاويه ي قسمت دايره اي شكل (براي شليك به ارتفاع هاي مختلف) براي دوران گلوله مشكلي پيش نميآد ...؟ اگه بخوايم لوله يا شيپوري رو به سمت بالا و پايين حركت بديم علاوه بر يه سري از مشكلات اساسي كه به وجود مياد در كل شليك با اين وسيله خيلي مشكل ميشه ...؟ با توجه به نواخت تير بالا در اين سلاح و سرعت بالا و تلف شدن مقدار زيادي از انرژي در اين لوله كه عمدتا به شكل گرماست احتمال خوردگي و يا حتي ذوب شدن لوله در مدت زمان كوتاه وجود داره كه در اين صورت جنس لوله خيلي اهميت پيدا ميكنه و احتمالا هزينه ساخته اين سلاح ميره بالا به نظره من شايد راهكاره ديگه اي براي كنترل مسير حركت گلوله وجود داشته باشه مثلا باردار كردن گلوله ها وكنترل به وسيله ي ميدانهاي الكتيريكي و مغناطيسي ...؟!؟
  14. حالا اگه كسي مدرك تحصيليشو از دانشگاههاي ديگه گرفته باشه و مثلا مهندسي برق يا مكانيك كه در مسائل نظامي كاربرد داره و تمايل داشته باشه كه در ارتش يا ... كار كنه بايد چيكار كنه ....؟